Miehet keskittykääpä välillä naisen kuuteen erilaiseen orgasmiin!
klo 11:08 | 10.9.2021
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiesitko-nainen-voi-saada-6-erilaist...
Jos olisi sillä naisellakin seksissä välillä jotain roolia. Saattaisi olla seksistä vähän innostuneempi. Nyt vähemmän sitä keskittymistä omaan nautintoosi, joka kyllä tulee helposti ihan itsestään
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta jonkun ämmän orkut, vaan minulle riittää ihan täysin kunhan minä itse laukean.
Testi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaginassa on monta mystistä pistettä. Onhan niitä ehkä vaikeampi käyttää valtaosan kuin klitorista, mutta varsinkin kun on kunnolla kiihottunut niin ne vaginan pisteet herkistyy ja sieltä voi tulla hurjia fiiliksiä... olisi sääli jättää ne hyödyntämättä. Naisen seksiaalisuus on erilaista luin miehen ja siihen kuuluu tämä syvyysulottuvuus. Josta miehen pitäisi osata kiinnostua, jos omakin nautinto ja erityishoidot kiinnostaa. Naiselle tämä on tärkeämpääkin kuin miehelle ehkä, koska en minä itsekseni niihin vaginan pisteisiin yllä niin että voin yhtä aikaa stimuloida ja nauttia. Enkä edes halua saada sinne muuta kuin munaa.
Allekirjoitan miehenä kaiken muun, mutta jotta minä jaksaisin naiseen panostaa, niin silloin hänen on erotuttava joukosta ja oltava sängyssä aktiivinen. En ala selvittämään passiivisen naisen saloja. Feministitkin saa pitää salansa salaisuutena, koska he ovat suuremmalla todennäköisyydellä sekopäisiä raivohulluja. Eniten ihmettelen tätä klitoriksen toitotusta koska se typistää naisen seksuaalisuuden vain klitorikseksi.
Jos olet naimisissa ja sinulla on seksissä lahna vaimo, niin kannattaa kääntää tuo toisin päin. Koska hän kyllä voi elää iloisesti täysin ilman seksiäkin, jos et sitä hänelle halua antaa. Mutta jos itse haluat muutakin kuin lahnaseksiä, etkä halua perhettäsi hajottaa -eikä se toki oikein olisikaan, jos vaimosi kumminkin seksiin suostuu- nopein apu olisi varmaan keskittyä välillä siihen naisen seksuaalisuuteen ja saada hänet innostumaan.
En ole naimisissa lahnan kanssa, mutta heitä on tullut vastaan. Samahan pätee miehen haluttomuuteen, että ole haluttuvampi ja tuota miehelle enemmän nautintoa. Mutta takaisin lahnaparvien sekaan. Jos alan suhteeseen, naisen nautinto on itselle tärkeä asia, mutta jos se nainen ei pidä minun nautintoa myös priooriteettilistalla, hän ei ole sellainen kumppani jonka kanssa haluan olla. Jos esim tämä haluton kehottaa minua hoitamaan tarpeeni muualla, silloin asia on eri kuin kieltämällä minua harrastasta seksiä kokonaan, sellaisen ihmisen nautinto ei vain enää kiinnosta joka evää minulta minkä tahansa perustarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa mietimme että se nainenkon tuottaisi myös miehelle orgasmin vaikka, eturauhasesta, suulla, anaalilla, tisseillä, vaginalla, käsillä. Miltä tämä kuulostaisi?
Ei kuulosta tämän ketjun aiheelta vaan noiden kaikkien muiden. Ilmeisesti homma ei nyt vaan toimi noin kuin ehdotat, niin siksi pitää etsiä muita ratkaisuja.
Seksi on vastavuoroista, joten jos sitä ei ole, nainen vaihtoon.
Keskitytään siihen klitorikseen, se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vaginassa on monta mystistä pistettä. Onhan niitä ehkä vaikeampi käyttää valtaosan kuin klitorista, mutta varsinkin kun on kunnolla kiihottunut niin ne vaginan pisteet herkistyy ja sieltä voi tulla hurjia fiiliksiä... olisi sääli jättää ne hyödyntämättä. Naisen seksiaalisuus on erilaista luin miehen ja siihen kuuluu tämä syvyysulottuvuus. Josta miehen pitäisi osata kiinnostua, jos omakin nautinto ja erityishoidot kiinnostaa. Naiselle tämä on tärkeämpääkin kuin miehelle ehkä, koska en minä itsekseni niihin vaginan pisteisiin yllä niin että voin yhtä aikaa stimuloida ja nauttia. Enkä edes halua saada sinne muuta kuin munaa.
Muoks. miehen sormia sinne myös haluan, jos vehje ei osu oikeaan. Mutta toistaiseksi en ole tekomunista innostunut ja kalliitakin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa mietimme että se nainenkon tuottaisi myös miehelle orgasmin vaikka, eturauhasesta, suulla, anaalilla, tisseillä, vaginalla, käsillä. Miltä tämä kuulostaisi?
Ei kuulosta tämän ketjun aiheelta vaan noiden kaikkien muiden. Ilmeisesti homma ei nyt vaan toimi noin kuin ehdotat, niin siksi pitää etsiä muita ratkaisuja.
Niinpä, eli jos sinä olet teidän seksielämästänne jo enemmän nauttinut ja useammat orkut saanut, niin nyt on vaimosi vuoro, etenkin jos häntä ei koko seksi enää innosta. Hyvä että sanoit itse tuon vastavuoroisuuden! Valtaosa miehistä ei ole koskaan tätä tajunnut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, eli jos sinä olet teidän seksielämästänne jo enemmän nauttinut ja useammat orkut saanut, niin nyt on vaimosi vuoro, etenkin jos häntä ei koko seksi enää innosta. Hyvä että sanoit itse tuon vastavuoroisuuden! Valtaosa miehistä ei ole koskaan tätä tajunnut!
Mistä teit näin äärimmäisen virheellisen päätelmän. Vaimoni orgasmit riittäisivät minulle vuosiksi eteenpäin jos nyt seksi loppuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi orgasmista? Siinä olisikin hyvä sopimus!! Normaalilla seksikerralla meillä nainen saa 3-4 orkkua ja minä yhden. Eli ollaan oltu yhdessä 10 vuotta. Samalla tahdilla nainen saisi olla ilman orgasmia 20 - 30 vuotta. Olisiko sulla jotain muita hyviä parisuhdevinkkejä?
Kaksi viimeistä, edustatte pientä vähemmistöä tai ehkä vaan höpötätte. Hienoa jos tuo on totta ja osaatte pitää vaimonne tyytyväisinä! Sitten onkin ehkä jo teidän vuoro. Kaikki kyllä ymmärtää pointin, ja on yleistietoa että seksissä yleensä keskitytään mieheen, ei ole tähtitiedettä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viimeistä, edustatte pientä vähemmistöä tai ehkä vaan höpötätte. Hienoa jos tuo on totta ja osaatte pitää vaimonne tyytyväisinä! Sitten onkin ehkä jo teidän vuoro. Kaikki kyllä ymmärtää pointin, ja on yleistietoa että seksissä yleensä keskitytään mieheen, ei ole tähtitiedettä tämä.
Itse höpötät. Minäkin ilmoittaudun kerhoon, orgasmit menee keskimäärin varmaan vähintään 5-1 vaimon hyväksi. Mutta miksi niitä pitäisi laskea? En minä pysty kuin yhteen yhdellä seksikerralla, eikä sillä nyt pitäisi olla mitään merkitystä siihen, montako vaimo ehtii samassa ajassa ottaa, ei se ole multa pois.
Mun mielestäni tää on sellaista kohtuullisen normaalia, toimivaa seksielämää. Tällaisilla palstoilla kovinta ääntä pitävät yleensä ne, joilla on jotain valitettavaa, ja tyytyväiset jäävät varjoon, tai sitten heillä on parempaakin tekemistä kuin naukua netissä 😉
Vierailija kirjoitti:
Ehkä muutoinkin hyvä suhde saa naisen saamaan helpommin? Aikasemmissa suhteissa näin avoin ja toimiva kommunikaatio ei olisi ollut mahdollista. Tottakai sitä arvostavaa kumppania haluaa miellyttää kaikin tavoin. Esim nalkutuksesta ei ole ollut tietoakaan suuntaan tai toiseen. Parisuhde ei ole ikinä toisen syyllistämistä, se on monen vaikea käsittää. Jos ei hyväksy kumppanin vikoja ja puutteita, niin sitten vain eroaa. Jälkimmäinen.
minulla on 3,14 orgasmia, olen diplomi insinööri
Miks pitäis keskittyä? Eihän se eukko mun orgasmistakaan välitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin no jos oot tyytyväinen ja kaikki hyvin niin miksipä sitten tosiaan. Tää oli sille valtaosalle täällä, joka haluaisi naisilta kovaa kyytiä eikä itse hoidella koko hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no jos oot tyytyväinen ja kaikki hyvin niin miksipä sitten tosiaan. Tää oli sille valtaosalle täällä, joka haluaisi naisilta kovaa kyytiä eikä itse hoidella koko hommaa.
Ei se kova kyyti ole kovaa jos nainen on vaan lahna. Ei vaan onnistu. Sitten nämä sängyssä hyvät naiset on erikseen ja heitä onkin mukava miellyttää. Lahnan kanssa hoitelee itsensä, eikä aina sitäkään. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kova kyyti ole kovaa jos nainen on vaan lahna. Ei vaan onnistu. Sitten nämä sängyssä hyvät naiset on erikseen ja heitä onkin mukava miellyttää. Lahnan kanssa hoitelee itsensä, eikä aina sitäkään. Ohis
Älä selitä sä mikään ohis ole. Hyvä että lahna kelpaa, ei varmaan tarvi hänen vaatteitakaan riisua niin vähällä pääsee, ja tästähän nainenkin nauttii kun hänet vaan miehekkäästi otetaan, riisutaan ja pannaan ja itse saa vain olla aah. Kovaa kyytiä saa huomattavasti helpommin jos välillä vähän antaa itsekin jotain.
Ja alapeukku sille että miehenkin pitäisi antaa jotain 🤣 Ei täällä ole hyötyä keskustella kun tää mesta on joku katkerien, syrjäytyneiden peräkammarinpoikien kerho. Missä nykyään voi keskustella mielekkäästi seksistä? ...
Vierailija kirjoitti:
Ja alapeukku sille että miehenkin pitäisi antaa jotain 🤣 Ei täällä ole hyötyä keskustella kun tää mesta on joku katkerien, syrjäytyneiden peräkammarinpoikien kerho. Missä nykyään voi keskustella mielekkäästi seksistä? ...
Muualla. Mee pois.
Joo.. jääkää te luuserit tänne hajoilemaan ja satuilemaan.
No jos haluton lahna kelpaa niin mikäpä siinä. Helppo homma naiselle kun sinä teet kaiken työn. Useimmat miehet täällä vaan valittavat tuollaisesta tilanteesta aivan mahdottomasti.