Miehet keskittykääpä välillä naisen kuuteen erilaiseen orgasmiin!
klo 11:08 | 10.9.2021
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiesitko-nainen-voi-saada-6-erilaist...
Jos olisi sillä naisellakin seksissä välillä jotain roolia. Saattaisi olla seksistä vähän innostuneempi. Nyt vähemmän sitä keskittymistä omaan nautintoosi, joka kyllä tulee helposti ihan itsestään
Kommentit (104)
Naisten ja miesten tyypillisistä tykkäämisistä on kyllä paljon tietoa ja helpolla löytää! Ja jos sinä olet haluton, niin on täysin epäuskottavaa, että haluaisit sen lisäksi olla seksuaalisesti aktiivinen ja aloitteellinen sen sijaan että mies olisi sitä!
Vierailija kirjoitti:
Naisten ja miesten tyypillisistä tykkäämisistä on kyllä paljon tietoa ja helpolla löytää! Ja jos sinä olet haluton, niin on täysin epäuskottavaa, että haluaisit sen lisäksi olla seksuaalisesti aktiivinen ja aloitteellinen sen sijaan että mies olisi sitä!
Mies on sitä, ja haluan itsekkin haluta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa seksiä haluaa jokainen , myös naiset. Minä saanut tänään jo monta, ja vielä haluan lisää. Ihan helppoa kun sen antaja osaa hommansa.
Mä en halua seksiä vaikka ihanaa onkin. Kerran kuussa riittää, elämässä on muutakin kiinnostavaa.
Tiedätkö kuinka paljon pahaa sä teet naisille tolla vaahtoomisella? Joku mies voi olla niin tyhmä että alkaa vaan painostamaan enemmän kyllä sä tästä tykkäät -hengessä, niin menee pieleen pahasti. Sä et vaan tajua että sinä et ole kaikki ihmiset.
😲 No ei noin hullusta johtopäätöksestä ole kukaan vauvafoorumilla kirjoittava nainen vastuussa. Vaikka en se olekaan jolle vastasit. Kyllä todellakin naisen nautintoa on syytä korostaa, varsinkin parisuhteissa, joissa molemmat uskovat että on molempien velvollisuus ottaa toisen seksuaaliset tarpeet huomioon, eikä riitä mikään kerran kuukaudessa meininki. Jos jotain on tarkoitus harrastaa päivittäin, sen on parempi olla molemmista kivaa!
Kaikki on taas ihan vinksin vonksin... syyt ja seuraukset... Voisiko kuitenkin olla niin, että sitä harrastetaan aktiivisesti, jota on kiva harrastaa? Väkisin ja pakottamalla, yhteensopimattomasti, ei tule harrastettua.
Tajuutko että kun ei haluta.
On ok olla haluamatta, mutta eikö kumppanin seksielämän kuihtuminen tunnu missään? Minusta tuollaisessa tilanteessa kehottaa rakastaan hoitamaan seksuaaliset tarpeensa vieraissa. Silloin jos toinen evää toiselta tarpeita, se EI ole rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt toimii.
Kyllä se nainen nyt aika varmasti on kiinnostuneempi seksistä, joka on kivaa, kuin seksistä joka ei ole, dillet!
Pitääkse nainen ottaa väkisin ja tehdä noi temput, jos se sanoo ettei enää halua?
Mä tykkäisin. Ois ihanaa kun mies tekis kaiken ja voimallisesti. Tästä kai ne raiskausfantasiat kumpuaa. Jos paidassa tai housuissa on napit, on kivaa kun mies alkaa availla niitä. Sanalle "ottaa" on harlekiinikirjallisuudessa syynsä.
No hei, toihan on sellaista mistä itsekin pidän hyvinkin.... Mutta säkään et haluaisi tollasta jos seksi ei vaan ole mielessä?
Nooh... mun mielestä avioliittoon kuuluu tietty velvollisuuskin ottaa toisen seksuaaliset tarpeet huomioon. Joten mieluummin noin kuin "käyn vessassa, hinkkaa ittes sillä aikaa märäks" -tekniikalla... puhumattakaan suuseksin antamisesta tms silloin kun ei huvita. Helppoa kun mies tekee kaiken ja jos mies on hyvä mies niin mielihyvääkin siitä saa. Sitä enempi mitä aktiivisempi ja vahvempi ja hyväkuntoisempi mies...
Eli jos nainen ei ole halukkaalla tuulella, niin mies avaa housunnapit ja ottaa naisen vaikka eteisen lattialla? No tossa on pointtia, etenkin jos ollaan naimisissa kuten sanoit. Ja mies hoitaa naiselle orgasmin ja nainen vaan ottaa vastaan. Kyllä toi vois toimia.
Oletko nainen, kysyn sulta kun oma rakas vaimoni ei oikein osaa kertoa noin hyvin.
Kokeilin tuota, ja kyllä se siitä lämpesi kun sen vaan otti vähän väkisin. Kiitos sinulle tuntematon nainen, joka sait minut tajuamaan miten naista pitää käsitellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaarallistahan se on tosiaan, jos nainen nauttii...sen johtopäätöksen voi vetää.
Kauhea paradoksi; miehet vonkuvat naisten perään, mutta sitten haukkuvat mitä karmeimmilla sanoilla, ja eivät halua heille orgasmeja antaa. Tätä en vaan tajua, koska se onkin täysin järjetöntä.
Miksi naiset eivät halua kertoa miehilleen, jos seksi ei ole hyvää?
Pitääkö miesten lukea se täältä?
Miksi täällä on palsta seksiaiheille, jos seksistä ei saa keskustella netissä? Miksi Itse olet täällä jos mielestäsi täällä ei ole järkeä puhua seksistä? En itse ainakaan halua mieheni kanssa aiheesta puhua ellei hän itse siitä jotain kysy, mielestäni aiheesta puhuminen jotenkin lassauttaa seksin "magian".
Saako nainen olla mielestäsi mitenkään aktiivinen mitä seksiin tulee?
Enhän minä mitään ollut kieltämässä. Kerroin vain mistä keskivertonainen tykkää.
Kerroit mistä itse tykkäät.
Lopeta kiitos puhumasta kenenkään muun suulla, kun et ymmärrä seksistä tai siihen liittyvästä haluttomuudesta yhtään mitään.
No voi helvetti tää ketju ei nyt ollut haluttomuudesta! Älä yritä vaihtaa aihetta ja kato vähän otsikkoa! Senkin mies!
Ei siis tungeta mitään klitoriskeskustelua tai miesten huonoutta sellaisiin ketjuihin joihin se ei liity, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt toimii.
Kyllä se nainen nyt aika varmasti on kiinnostuneempi seksistä, joka on kivaa, kuin seksistä joka ei ole, dillet!
Pitääkse nainen ottaa väkisin ja tehdä noi temput, jos se sanoo ettei enää halua?
Mä tykkäisin. Ois ihanaa kun mies tekis kaiken ja voimallisesti. Tästä kai ne raiskausfantasiat kumpuaa. Jos paidassa tai housuissa on napit, on kivaa kun mies alkaa availla niitä. Sanalle "ottaa" on harlekiinikirjallisuudessa syynsä.
No hei, toihan on sellaista mistä itsekin pidän hyvinkin.... Mutta säkään et haluaisi tollasta jos seksi ei vaan ole mielessä?
Nooh... mun mielestä avioliittoon kuuluu tietty velvollisuuskin ottaa toisen seksuaaliset tarpeet huomioon. Joten mieluummin noin kuin "käyn vessassa, hinkkaa ittes sillä aikaa märäks" -tekniikalla... puhumattakaan suuseksin antamisesta tms silloin kun ei huvita. Helppoa kun mies tekee kaiken ja jos mies on hyvä mies niin mielihyvääkin siitä saa. Sitä enempi mitä aktiivisempi ja vahvempi ja hyväkuntoisempi mies...
Eli jos nainen ei ole halukkaalla tuulella, niin mies avaa housunnapit ja ottaa naisen vaikka eteisen lattialla? No tossa on pointtia, etenkin jos ollaan naimisissa kuten sanoit. Ja mies hoitaa naiselle orgasmin ja nainen vaan ottaa vastaan. Kyllä toi vois toimia.
Oletko nainen, kysyn sulta kun oma rakas vaimoni ei oikein osaa kertoa noin hyvin.
Kokeilin tuota, ja kyllä se siitä lämpesi kun sen vaan otti vähän väkisin. Kiitos sinulle tuntematon nainen, joka sait minut tajuamaan miten naista pitää käsitellä!
Niin se on. Vaimoni joka on feministi häpeää sitä että nauttii kun otan seksiä silloin kun haluan. En enää ole vuosiin kysellyt, vaan otan hänet vaikka sanoisikin ettei nyt käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt toimii.
Totta kai ketjun aloittaja on nainen, onko jotain syytä epäillä sitä? Enkä ole mikään luonnevammainen pihtari. Jos kohta en myöskään seksiorja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt toimii.
Niin se on. Vaimoni joka on feministi häpeää sitä että nauttii kun otan seksiä silloin kun haluan. En enää ole vuosiin kysellyt, vaan otan hänet vaikka sanoisikin ettei nyt käy.
Sanooko joku nainenei? En minä vaan sano..päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt toimii.
Hyvä kun tuo nainen kertoi minullekin mistä oma naiseni tykkää. Ihana olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt toimii.
Sanooko joku nainenei? En minä vaan sano..päinvastoin.
Joku nainen noin sanoi:
"Nooh... mun mielestä avioliittoon kuuluu tietty velvollisuuskin ottaa toisen seksuaaliset tarpeet huomioon. Joten mieluummin noin kuin "käyn vessassa, hinkkaa ittes sillä aikaa märäks" -tekniikalla... puhumattakaan suuseksin antamisesta tms silloin kun ei huvita. Helppoa kun mies tekee kaiken ja jos mies on hyvä mies niin mielihyvääkin siitä saa. Sitä enempi mitä aktiivisempi ja vahvempi ja hyväkuntoisempi mies...
Eli kun joku nainen sanoo noin, niin se toimii kaikille naisille. Yksi nainen voi puhua kaikkien puolesta. Kaikki naiset haluavat kuitenkin keskimäärin samoja juttuja, eli monen monta orgasmia ja paljon seksiä. Se vaan pitää niille näyttää että nyt pannaan ja nuollaan.
Jos alkaa lupia kyseleen niin saa kysellä iän kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaarallistahan se on tosiaan, jos nainen nauttii...sen johtopäätöksen voi vetää.
Kauhea paradoksi; miehet vonkuvat naisten perään, mutta sitten haukkuvat mitä karmeimmilla sanoilla, ja eivät halua heille orgasmeja antaa. Tätä en vaan tajua, koska se onkin täysin järjetöntä.
Miksi naiset eivät halua kertoa miehilleen, jos seksi ei ole hyvää?
Pitääkö miesten lukea se täältä?
Miksi täällä on palsta seksiaiheille, jos seksistä ei saa keskustella netissä? Miksi Itse olet täällä jos mielestäsi täällä ei ole järkeä puhua seksistä? En itse ainakaan halua mieheni kanssa aiheesta puhua ellei hän itse siitä jotain kysy, mielestäni aiheesta puhuminen jotenkin lassauttaa seksin "magian".
Saako nainen olla mielestäsi mitenkään aktiivinen mitä seksiin tulee?
Enhän minä mitään ollut kieltämässä. Kerroin vain mistä keskivertonainen tykkää.
Kerroit mistä itse tykkäät.
Lopeta kiitos puhumasta kenenkään muun suulla, kun et ymmärrä seksistä tai siihen liittyvästä haluttomuudesta yhtään mitään.
No voi helvetti tää ketju ei nyt ollut haluttomuudesta! Älä yritä vaihtaa aihetta ja kato vähän otsikkoa! Senkin mies!
Ei siis tungeta mitään klitoriskeskustelua tai miesten huonoutta sellaisiin ketjuihin joihin se ei liity, eikö?
En minä puhunut mitään klitoriksesta! Minä oon enempikin vaginanaisia!
Mitä teen, mulla olis tosi hyvä vastaus tähän mutta se julkaistaan vasta hyväksynnän jälkeen eli ei ikinä. Ja nykyään tää sensuuri on mennyt jo siihen, että kun muokkailen samaa vastausta joka on ensin jätetty julkaisematta, niin muokkausten jälkeenkään se ei enää hyväksy sitä.
Nyt keksin, lähetin vastaukseni suomi24:een, siellä ei sentään seksiosastolla sensuroida kaikkia seksiin liittyviä sanoja: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17111512/vauvafoorumi-ei-suostu-julkais…
*siis ei pojalle vaan peballe, känny ei näämmä tiedä mikä peba on.
Vierailija kirjoitti:
asiallinen keskustelu erilaisista nauttimistavoista olisi hienoa, mutta linkki ei toimi. Toisaalta en kyllä usko tutkijoihin tai mihinkään tuollaiseen, itse tiedän kaikkien puolesta kaiken.
Heh, nimenomaan. Vaikuttaa olevan sama tyyppi, jolla on pakkomielle toistaa samaa? Samantyyppinen stoori oli jo silloin kun viimeksi täällä kävin.
Ap:llä ei ole pakkomiellettä, nyt ihan jollain toisella on pakkomielle kääntää naisen erilaisia nauttimistapoja koskenut keskustelu naisen haluttomuuteen, jostain täysin käsittämättömästä syystä. En missään ole väittänyt naisen nauttivan vain klitoriksen stimuloinnista, älkää sekoittako mua johonkuhun toiseen!
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä ei ole pakkomiellettä, nyt ihan jollain toisella on pakkomielle kääntää naisen erilaisia nauttimistapoja koskenut keskustelu naisen haluttomuuteen, jostain täysin käsittämättömästä syystä. En missään ole väittänyt naisen nauttivan vain klitoriksen stimuloinnista, älkää sekoittako mua johonkuhun toiseen!
Parempi puhua vain asiasta, eikä sekoittaa siihen kauheasti henkilökohtaisuuksia.
Mitä tämä nyt on. Minä en halua että mieheni keskittyy sellaiseen joka ei tuota minulle nautintoa. Voisitteko nyt ystävällisesti lopettaa määrittelemästä mistä minä pidän ja jättäisitte sen homman minulle itselleni?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä nyt on. Minä en halua että mieheni keskittyy sellaiseen joka ei tuota minulle nautintoa. Voisitteko nyt ystävällisesti lopettaa määrittelemästä mistä minä pidän ja jättäisitte sen homman minulle itselleni?
Ja samoin jätä muiden nautinnot muiden huoleksi.