No mistä mä voin tilata sellaisen pellavafrillamekon kun bypias on pannassa?
Kommentit (15)
Nakoa - niminen firma teettää pellavatuotteet Virossa, suunnittelu tapahtuu Suomessa. Käy tsekkaan verkkokauppa. Olen itse ostanut sieltä pellavamekon ja pellavashortsit ja olen ollut tyytyväinen hankintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Nansolla taitaa ainakin olla valikoimissa. Todennäköisesti hyvin moni muukin kauppa myy samantapaisia - jos ei vielä niin ainakin lähempänä kesää.
Nansonkaan pellavamekot eivät ole kovin hyvälaatuisia.
Tollasta roinaa löytyy ns laadukkaammasta kierrätyskaupasta.
Voithan sä edelleen ostaa sen Bypias- rättikaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Linkitä kuva mekosta?
Googlaa bypias charly tai casablanca mekot. Sellaiset haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nansolla taitaa ainakin olla valikoimissa. Todennäköisesti hyvin moni muukin kauppa myy samantapaisia - jos ei vielä niin ainakin lähempänä kesää.
Nansonkaan pellavamekot eivät ole kovin hyvälaatuisia.
Nakoan pellava on jämäkkää, taitaa olla Liettuasta. Heillä on frillaakin.
Temusta. Sieltähän Bypiaskin ne alunperin ostaa
Vierailija kirjoitti:
Temusta. Sieltähän Bypiaskin ne alunperin ostaa
Linkitä Temu-mekko, joka on samanlainen kuin ap:n mainitsema casablanca-mekko.
Pellavatehdas, sijaitsee Akaan Toijalassa Helsinki - Tampere moottoritien varrella. On myös verkkokauppa. Kauniita mekkoja siellä kyllä. Nanson keltaista pellavamekkoa kävin sovittamassa täällä Hämeenlinnan Outlet myymälässä, mutta jotenkin lyttäsi rinnat se malli minulla, muuten hyvä, en sitten sitä ostanut. Mulla on musta, sitruunankeltainen ja valkoinen sinisillä palloilla pellavamekot. Minkälaisia teillä on tai ostolistalla?