Mies ei vastaa puhelimeen kaksien deittien jälkeen
Mielipiteitä pyydetään!
Tapasin baarissa miehen tasan kaksi viikkoa sitten Helsingin Namussa. Vaihdoimme puhelinnumeroita (Miehen aloitteesta). Tapasimme viikkoa myöhemmin (miehen aloitteesta) ja omasta mielestäni kaikki meni hyvin. Lähdin nukkumaan baareilun jälkeen vasta kahden jälkeen ja mies jäi vielä kavereidensa kanssa jatkamaan iltaa. Pari päivää myöhemmin kävimme kahveilla jutustelemassa nopeasti noin puoli tuntia shoppailun lomassa. Mielestäni kaikki meni hyvin ja otin esille jos menisimme leffaan viikolla. Luulin jo asian olevan sovittu ja yritin soittaa miehelle eilen, muttei vastannut. Ajattelin että ehkä hän on kiireinen töissä. Hän ei soittanut takaisin. Soitin vielä illalla uudestaan, koska tiesin ettei hänellä ole treenejä ja aika varmasti kotona ja pystyy vastaamaan. Hän ei vieläkään vastannut.
Mitä pitäisi tehdä? Lähetänkö vielä tekstarin tai soitan ja jos ei vastaa niin jätän lopullisesti eroon? Toisaalta tunnen hänen kaverinsa, jolta voisin tiedustella asian laitaa..?! Ärsyttää!!! Ja mies teki kyllä deiteillä selväksi että hän on kiinnostunut!
Kommentit (178)
Olisi ehkä pitänyt kysyä jotain niin miehen olisi pitänyt vastata. Nyt lähetin tuollaisen "toteamuksen" johon mies ei ehkä tajua vastata.
Jos se ei kysy mitään tai ehdota mitään ni ei kannata laittaa MITÄÄN vastausta tai jotain "okei" tyylistä ei mitään tommosta tyrkyttelyä! Miten sä oot noin pihalla... Onneks odotit sentään puoli tuntia. Vastahan sä olit sen luona yötä? Olisit ees ens viikkoon odottanu..
Pelimies kiinnostuu naisesta (hetkeksi) aina siinä vaiheessa kun nainen ei ole saatavilla.
Pitäisiköhän kysyä jos miestä kiinnostaisi lähteä salille, koska me kausikorttilaiset saamme viedä sinne vierailijan ilmaiseksi..? Mies kertoi lauantaina että hänen salikorttinsa ei ole ollut enää kolmeen viikkoon voimassa. Ja sali on ihan hänen naapurissaan tai noin 200 metrin päässä.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 11:57"]
Pitäisiköhän kysyä jos miestä kiinnostaisi lähteä salille, koska me kausikorttilaiset saamme viedä sinne vierailijan ilmaiseksi..? Mies kertoi lauantaina että hänen salikorttinsa ei ole ollut enää kolmeen viikkoon voimassa. Ja sali on ihan hänen naapurissaan tai noin 200 metrin päässä.
[/quote]
Totta hitossa kysyt ja vaikka kahdesti, jos ei ekalla kerralla vielä vastaa!
Oikeastiko joku 26-vuotias kirjoittaa ja käyttäytyy näin..? Olen vuosia nuorempi, enkä koskaan noin epätoivoinen..! Oisko provo..!? Wink wink
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:11"]
Mee huutaa sen ikkunan alle!
[/quote]
Tai kenties suoraan työpaikalle tyttöystäväksi esittäytyen?
Ap, olet ihana! Valitettavasti tämä deittailumaailma on todella kyyninen ja hyvin harva on avoin ajtuksistaan ja tunteistaan. Minä ihan oikeasti yritin pitkästä aikaa pistää itseni likoon ja heittäytyä suhteeseen ihanan miehen kanssa, joka vaikutti todella kiinnostuneelta (soitteli ja viestitteli minulle siis todella aktiivisesti ja kertoi, miten ihana, kaunis ja täydellinen olen, ihan senkin jälkeen kun oli jo saanut). Nyt sitten mies ei enää yhtäkkiä tiedäkään, mitä haluaa ja minä olen itkenyt silmiä päästäni.
Mitään kuitenkaan harvoin saa, jos ei anna jotain itsestäni. Yritän oppia taas hieman ap:n asenteesta itsellenikin :)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:17"]
Oikeastiko joku 26-vuotias kirjoittaa ja käyttäytyy näin..? Olen vuosia nuorempi, enkä koskaan noin epätoivoinen..! Oisko provo..!? Wink wink
[/quote]
Mitä wink wink?! Provoa on huudettu jo ekasta sivusta lähtien, ihan vaan wink wink. Kuten myös ap lapsellisuudesta. Miten uutta annettavaa keskustelulle. Wink wink keskustelun tarkoitus on tuoda jotain uutta edellä mainituun...
Ehkä en nyt ehdottele mitään salille menemisiä ja odottelen nyt ainakin päivän tai pari ennen seuraavaa siirtoani. Toivottavasti miehestä kuuluu ennen sitä jotain.
Hän muuten sanoi lauantaina että olen pitkästä aikaa sellainen nainen kenen kanssa voisi harkita parisuhdetta, mutta haluaa edetä hitaasti..! En siis ole kuvitellut kaikkea omassa pikku päässäni tiedoksi vaan..!
Tästä ketjusta huomaa, kuinka koskettava tämä aihe on: Jokainen meistä on varmaan joskus ollut yhtä naiivi ja sokea kuin ap...Jälkeenpäin on helppo olla viisaampi.
Sanokaapas nyt ihmiset ihan tosissaan, että pitäisikö minun soittaa tälle miehelle ja kysyä ihan suoraan onko kiinnostusta vai ei..?! Jos hän takeltelee tai antaa jonkun epämääräisen kommentin ja haluaa jatkaa tälläistä kissa-hiiri-gamea niin sitten vaan jatkan kylmästi matkaa ja etsin taas baarista uuden miehen..!
Pakko hakee kohta poppareita. Tässä provossa on riittävästi viihdyttäviä ainesosia. Jatka, ap!
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:58"]
Ehkä en nyt ehdottele mitään salille menemisiä ja odottelen nyt ainakin päivän tai pari ennen seuraavaa siirtoani. Toivottavasti miehestä kuuluu ennen sitä jotain. Hän muuten sanoi lauantaina että olen pitkästä aikaa sellainen nainen kenen kanssa voisi harkita parisuhdetta, mutta haluaa edetä hitaasti..! En siis ole kuvitellut kaikkea omassa pikku päässäni tiedoksi vaan..!
[/quote]
Aika monta etelänmatkaa olisin tehnyt, jos olisin saanut euron joka kerta kun mies sanoon tuon saman. ;) Käsi ylös jokainen joka on kuulut tuon lauseen, eikä ole parisuhteessa tuon henkilön kanssa.
Oikeasti ihastunut ei jarruttele vaan se on sokka irti seurauksista huomimatta.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:01"]
Sanokaapas nyt ihmiset ihan tosissaan, että pitäisikö minun soittaa tälle miehelle ja kysyä ihan suoraan onko kiinnostusta vai ei..?! Jos hän takeltelee tai antaa jonkun epämääräisen kommentin ja haluaa jatkaa tälläistä kissa-hiiri-gamea niin sitten vaan jatkan kylmästi matkaa ja etsin taas baarista uuden miehen..!
[/quote]
Mikä kiire sinulle on saada mies, sellainen tulee jos on tullakseen?! Ei mies ole mikää välttämätön asuste, joka jokaisella naisella on oltava. Pitäisit kivaa etkä miettisi niin paljoa.
Voi luoja, nyt nainen itsekunnioitusta peliin. MIES EI OLE KIINNOSTUNUT SINUSTA! Olin yhtä lapsellinen ja daiju erään miehen suhteen kun olin 20. Pitää sinua pelkkänä hätäväränä ja ärsyttävänä perskärpäsenä jolta kyllä saa jos ei parempaakaan löydy. Tuhlaat aikaasi,energiaasi ja kävelet niiden hyvien miesten ohi kun et haaveilultasi näe ketään muuta. MIKSI MIES ARVOSTAISI SINUA KUN ET ITSE SITÄ TEE? Miksi annat kohdella itseäsi noin,eikö sinulla ole yhtään itsekunnioitusta? Yritän herättää sinut näkemään todellisuuteen, tuolla meiningillä et löydä koskaan miestä joka haluaisi kanssasi suhteeseen. Anna jo olla, näen jo miten mies kavereineen naureskelee sulle. T: nainen 32.v
ei, nyt en minäkään enää usko tähän, aluksi vielä tuntui ihan uskottavalta. Mutta ihan hauska provo.
Hahah, joo tän ketjun ap taitaa olla provo mutta tunnen tosielämässä erään naishenkilön, joka on oikeasti noin vainoharhainen :D kokee kaikki yhden illan jutut (ja näitä on paljon koska nainen on kuitenkin ihan nätti ja "antelias") alkaviksi seurustelusuhteiksi ja loukkaantuukin verisesti kun miehet eivät yksien treffien jälkeen halua virallistaa suhdetta Facebookissa. Harrastaa myös tuota stalkkaamista ja vainoamista, eksyy "sattumalta" näiden miesten kotien lähelle jotka saattavat olla useiden kilometrien päässä.
Mutta tällä naisella taitaakin olla ihan todettu mielenterveysongelma.
Eiiiiiiiiiiiiiiii miksi teit noin