Mies ei vastaa puhelimeen kaksien deittien jälkeen
Mielipiteitä pyydetään!
Tapasin baarissa miehen tasan kaksi viikkoa sitten Helsingin Namussa. Vaihdoimme puhelinnumeroita (Miehen aloitteesta). Tapasimme viikkoa myöhemmin (miehen aloitteesta) ja omasta mielestäni kaikki meni hyvin. Lähdin nukkumaan baareilun jälkeen vasta kahden jälkeen ja mies jäi vielä kavereidensa kanssa jatkamaan iltaa. Pari päivää myöhemmin kävimme kahveilla jutustelemassa nopeasti noin puoli tuntia shoppailun lomassa. Mielestäni kaikki meni hyvin ja otin esille jos menisimme leffaan viikolla. Luulin jo asian olevan sovittu ja yritin soittaa miehelle eilen, muttei vastannut. Ajattelin että ehkä hän on kiireinen töissä. Hän ei soittanut takaisin. Soitin vielä illalla uudestaan, koska tiesin ettei hänellä ole treenejä ja aika varmasti kotona ja pystyy vastaamaan. Hän ei vieläkään vastannut.
Mitä pitäisi tehdä? Lähetänkö vielä tekstarin tai soitan ja jos ei vastaa niin jätän lopullisesti eroon? Toisaalta tunnen hänen kaverinsa, jolta voisin tiedustella asian laitaa..?! Ärsyttää!!! Ja mies teki kyllä deiteillä selväksi että hän on kiinnostunut!
Kommentit (178)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:52"]
Minä olin vielä 29-vuotiaana noin typerä. Olin seurustellut teinistä asti ja ensimmäistä kertaa sinkkuna kuvittelin että jos joku mies kerrankin kolahtaa, sen täytyy olla molemminpuolista. Vaikea sitä on itsekään näin jälkikäteen käsittää, mutta ehkä kokemus on ikää tärkeämpi parametri tässä asiassa.
[/quote]
Sama, olin vuotta nuorempi. Ja ihastunut ko. tyyppiin jo muutama vuosi aiemmin. Tällainen introvertti-idari sitä kuvitteli päässään kaikenlaisia vuosisadan rakkaustarinoita ja se tunteen kokonaivaltaisuus oli siinä, että laajensin ajatuksissani asiaa siten, että pakkohan sen toisenkin on kokea minut näin. Tapailimme kyllä, mutta eihän siitä mitään tullut. Seksuaalinen vetovoima siinä oli voimakas, ja se kai osaltaan ylläpiti kuvitelmia, mutta muuten olimme täysin yhteensopimattomat hänen kanssaan. No, tyhmyyksistä oppii ja pyrinkin tutustumaan ihmisiin mahd. pian, koska tiedostan, että muuten saatan taas alkaa elää asioita päässäni liiaksi.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:52"]
Minä olin vielä 29-vuotiaana noin typerä. Olin seurustellut teinistä asti ja ensimmäistä kertaa sinkkuna kuvittelin että jos joku mies kerrankin kolahtaa, sen täytyy olla molemminpuolista. Vaikea sitä on itsekään näin jälkikäteen käsittää, mutta ehkä kokemus on ikää tärkeämpi parametri tässä asiassa.
[/quote]
Sama, olin vuotta nuorempi. Ja ihastunut ko. tyyppiin jo muutama vuosi aiemmin. Tällainen introvertti-idari sitä kuvitteli päässään kaikenlaisia vuosisadan rakkaustarinoita ja se tunteen kokonaivaltaisuus oli siinä, että laajensin ajatuksissani asiaa siten, että pakkohan sen toisenkin on kokea minut näin. Tapailimme kyllä, mutta eihän siitä mitään tullut. Seksuaalinen vetovoima siinä oli voimakas, ja se kai osaltaan ylläpiti kuvitelmia, mutta muuten olimme täysin yhteensopimattomat hänen kanssaan. No, tyhmyyksistä oppii ja pyrinkin tutustumaan ihmisiin mahd. pian, koska tiedostan, että muuten saatan taas alkaa elää asioita päässäni liiaksi.
[/quote]
Piti lisätä, että en kuitenkaan ollut koskaan liian innokas, enemmänkin vetäytynyt, koska halusin, että mies näyttää sitä tunnepuoltaan myös. Hankala näyttää kun sitä ei ollut...
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:59"]
Tulipa mieleen tämä ketju heinäkuulta, ihan samoja elementtejä. Oli kans todella koukuttava, mutta liian pitkälle meni. Toisaalta kiinnostaisi kuitenkin tietää miten lopulta kävi :)
www.vauva.fi/keskustelu/4229872/ketju/arsyttaa_kun_ihastus_ei_vastaa
[/quote]
Ei hitto! Lukaisin tuon läpi ja kyllä ihan vaikuttaisi siltä, että tuon ja tämän ketjun ap ovat yksi ja sama henkilö.
Tulisitko, ap, kertomaan totuuden?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:02"]
Kysymys, voiko todella kiinnostuneen miehen myös karkoittaa olemalla liian innokas? Onko siis aina kyse siitä ettei miestä alunperinkään napannut tarpeeksi.
[/quote]
jos innokkuus on epätoivoisuutta niin sellainen karkottaa... epätoivoinen nainen olisi rasittava kumppani.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:58"]
Ehkä en nyt ehdottele mitään salille menemisiä ja odottelen nyt ainakin päivän tai pari ennen seuraavaa siirtoani. Toivottavasti miehestä kuuluu ennen sitä jotain. Hän muuten sanoi lauantaina että olen pitkästä aikaa sellainen nainen kenen kanssa voisi harkita parisuhdetta, mutta haluaa edetä hitaasti..! En siis ole kuvitellut kaikkea omassa pikku päässäni tiedoksi vaan..!
[/quote]
Aika monta etelänmatkaa olisin tehnyt, jos olisin saanut euron joka kerta kun mies sanoon tuon saman. ;) Käsi ylös jokainen joka on kuulut tuon lauseen, eikä ole parisuhteessa tuon henkilön kanssa.
Oikeasti ihastunut ei jarruttele vaan se on sokka irti seurauksista huomimatta.
[/quote]
Aika jännä, ettei sokka irti sovi sitten naiselle.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:50"]Olen viestin aloittaja ja lisäisin vielä, että en usko, että on löytänyt toisen, koska ei ole maininnut siitä kaverilleen. Jonka tunnen aika hyvin... [/quote] Olet luultavasti nuori nainen etkä vielä ole oivaltanut että mihen ystäviin ei ole luottoa etenkään miehen mieskavereihin. Ne suojelee sua tuolta tiedosta lojaaliudesta miehelle ei siksi että se olisi totuus.
[/quote]
Just näin. Bros before hos.
Rammstein teki tästä biisinkin:
Kaverit on ne, jotka jää kun muijat lähtee. Näin käsittääkseni se on naisillakin. Chicks before dicks.
[/quote]
Mulla tulee kyllä mies, jonka haluan ja jota rakastan ennen tyttöystäviä. Jos joku ystävä ei tätä tajua, on entinen ystävä.
Ja jos ystävästäni olisi joku mies kiinnostunut, niin totta kai auttaisin heitä yhteen enkä päinvastoin. Jos ystävääni ei kiinnosta ja tietäisin sen, niin sanoisin sen miehellekin, enkä valehtelisi. Mutta mä en olekaan musta afroamerikkalainen, joka on kasvanut jossain ghetossa.
Ap, jokos se mies on soitellut...? :D
No niin..! Eli päivistystä taas asiaan..! Eli mies ei sitten soittanut heti baari-illan ja yökyläilyn jälkeen. Noh! Minä sitten päätin ottaa härkää sarvista ja kilauttaa herralle. Kello oli silloin lauantaina 17.30. Mies ei vastannut (!), mutta soitti takaisin vasta kymmenen jälkeen. Olin silloin tosi väsynyt ja vähän äkäinenkin. Päätin kuitenkin lähteä miehen luokse koska hän minut sinne kutsui ja saavuin hänen luokseen vasta kahdentoista maissa. Olin yökylässä ja lähdin aamulla kotiin. Oli aika kuumaa! wink wink. Sunnuntaina mies ei ollut taaskaan missään yhteydessä... Lähetin sunnuntai-iltana viestin ja toivottelin hyvää yötä. Vielä ei ainakaan ole vastannut ja nyt on maanantai. Toisaalta mies tuntuu että olisi kiinnostunut!
Voisiko joku antaa juustohöylän?!?
Pelimies, säästää sinua tulevaisuuden varalle, kun nykyiset pelit alkaa kyllästyttää. Sitten se hetken on kiinnostunut kunnes on aika vaihtaa seuraavaan. Anna olla ja hae joku toinen.
Jotkut naiset ei vaan tunnista pelureita. Mä näen jo heti naamasta. Muistan, kun työpaikalle kerran tuli kaksi uutta miestä, niin näin jo heti ensi tapaamisella, mitä olivat mieheiään. Tämä osoittauti todeksi, sillä jokaisella duunin virkistysmatkalla ym. pippaloissa naivat kaikkea mitä liikkuu. Tapasin vaimotkin muutamaan otteeseen, nättejä ja kilttejä, joilla ei ollut aavistustakaan ukkojensa toilailuista. Oikein ällötti, koska eivät olisi sellaisia niljakkeita ansainneet.
"Lähetin sunnuntai-iltana viestin ja toivottelin hyvää yötä. Vielä ei ainakaan ole vastannut ja nyt on maanantai."
Ap on joko väittämäänsä nuorempi, tai sitten syystä tai toisesta varsin uusi tulokas sinkkumarkkinoilla. Mutta tietysti kiva, kun ei ole ehtinyt kyynistyä.
No en nyt voisi sanoa että olen "uusi tulokas sinkkumarkkinoilla", koska minulle ei ole ollut ikinä pidempää parisuhdetta ja jostain syystä juttu ei ikinä etene tapailua pidemmälle.
Sait käsityksen, että voit mennä mukaan.
Sinä: 'Mitä teet illalla? Voitaisko tavata?'
Mies:'Olen jo luvannut mennä kavereiden kanssa Rymyeetuun'
Sinä: ' Ai. Se onkin mun mielestä tosi kiva paikka'
Mies: 'hiljaisuus'
Sinä: Voinko mäkin tulla sinne?
Mies: Suomi on vapaa maa
Haluu pelkkää pillua,ihan selkee. Nyt et ap laita MITÄÄN sille oikeesti! Olin ennen ihan samanlainen hätähousu, nyt yrität olla ihan nollapelillä eli ei MITÄÄN viestejä tai soittoja vaan odotat kiltisti että siitä miehestä kuuluu. Pakko toimia niin jos haluut jotain oikeesti tosta tyypistä.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:33"]
Mies ei ole kiinnostunut sinusta.Teet itsesi liian tyrkyksi,mikä vain pahentaa tilannetta.Nyt järki käteen.
[/quote]
MOI KAKSPLUSSAN HAPPYGIRL-91!!!
[/quote]
MOI KAKSPLUSSAN HAPPYGIRL-91!!!= ajattelin samaa.