Mies ei vastaa puhelimeen kaksien deittien jälkeen
Mielipiteitä pyydetään!
Tapasin baarissa miehen tasan kaksi viikkoa sitten Helsingin Namussa. Vaihdoimme puhelinnumeroita (Miehen aloitteesta). Tapasimme viikkoa myöhemmin (miehen aloitteesta) ja omasta mielestäni kaikki meni hyvin. Lähdin nukkumaan baareilun jälkeen vasta kahden jälkeen ja mies jäi vielä kavereidensa kanssa jatkamaan iltaa. Pari päivää myöhemmin kävimme kahveilla jutustelemassa nopeasti noin puoli tuntia shoppailun lomassa. Mielestäni kaikki meni hyvin ja otin esille jos menisimme leffaan viikolla. Luulin jo asian olevan sovittu ja yritin soittaa miehelle eilen, muttei vastannut. Ajattelin että ehkä hän on kiireinen töissä. Hän ei soittanut takaisin. Soitin vielä illalla uudestaan, koska tiesin ettei hänellä ole treenejä ja aika varmasti kotona ja pystyy vastaamaan. Hän ei vieläkään vastannut.
Mitä pitäisi tehdä? Lähetänkö vielä tekstarin tai soitan ja jos ei vastaa niin jätän lopullisesti eroon? Toisaalta tunnen hänen kaverinsa, jolta voisin tiedustella asian laitaa..?! Ärsyttää!!! Ja mies teki kyllä deiteillä selväksi että hän on kiinnostunut!
Kommentit (178)
No jos hän ei olisi kiinnostunut niin miksi hän minulle soittaisi takaisin..? Kai nyt jonkun asteisesta kiinnostuksesta voidaan puhua jos kerrotaan koordinaatteja baareihin ja käydään enemmän kuin yksillä deiteillä..?
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:16"]
Sanoisin, että tässä vaiheessa ainoa mikä enää voi saada miehen katumapäälle, muuttamaan mieltään, ja tavoittelemaan sua, on se, jos annat todella kylmää vettä niskaan, kun seuraavan kerran törmäätte. Osoitat selkeästi että arvostat itseäsi etkä anna sijaa paskanjauhajille jotka haaskaavat sun aikaasi.
Niin kummaa kuin se onkin, se miehen psykologiaa.
[/quote]
Juuri näin!
Noi ei ole deittejä. Etkö halua että mies näkee eteesi yhtään vaivaa? Musta tuntuu että tiedär itekki ettei siitä kuuluis mitään jos olisit hiljaa ja odottasit siltä jotain oma-alotteisesti. Ku se nyt vaan on täys fakta että jos sitä miestä kiinnostaa tarpeeks ni se pyytää sua jonnekkin PÄIVÄSAIKAAN SELVINPÄIN ja soittaa itse sulle.
hätävarapimppa. säälittävä roikkuja, jolta saa aina vaikka kohtelis ihan paskasti. ei se edes kiinnosta niin ei siihen rasittavaan roikkujaan JAKSA olla yhteydessä paitsi nukkumaanmenoaikana.... miehelle seksi on TIKKARIA, jota jaksaa nauttia aina... kunhan ei tarvitse osallista mihinkään muuhun näennäistoimintaan.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 10:27"]
No jos hän ei olisi kiinnostunut niin miksi hän minulle soittaisi takaisin..? Kai nyt jonkun asteisesta kiinnostuksesta voidaan puhua jos kerrotaan koordinaatteja baareihin ja käydään enemmän kuin yksillä deiteillä..?
[/quote]
On hyvä olla varavaihtoehto, jos baarista ei tartu mukaan ketään kiinnostavampaakaan. Et ehkä ole tuore sinkkumarkkinoilla, mutta jotenkin naiivi kyllä. Sinkkuelämää-Charlotte.
Vuosia samantyyppisiä miehiä jahdanneena ilman pitempiaikaista suhdetta voin vain todeta, että mies ei ole sinusta kiinnostunut. Kyllä hän osaa soittaa ja pyytää sinua treffeille, jos haluaa. Pilaat omat mahdollisuutesi roikkumalla ja äksyilemällä.
T. Vihdoin sitten tapasin miehen, joka oli oikeasti kiinnostunut ja eron huomasi heti
Ja kuka nyt kahveilla shoppailun lomassa kävisi humalassa. Siis ihan selvinpäin olimme silloin ja juttu luisti..!
Elävää oppimateriaali tyttöjen sinkkuiltaan. Iltaan, jossa ihmetellään, että ei ole herrasmiehiä ja kuinka ihmeessä me ihanat naiset olemmekaan sinkkuja... Vähän nyt itsensä arvostamista peliin. Oli provo tai ei niin tuolla on tavaton määrä naisia, jotka mahdollistavat mieheltä vastaavan käytöksen...
Hei sä tartut ihan epäolennaisuuksiin. Pointti oli se että jos sitä kiinnostaa oikeesti ni se pyytää sua VASTAISUUDESSA ulos ihan päiväsaikaan. Siis mä ajattelin että sä ihan oikeasti haluaisit mielipiteitä ja neuvoja mutta iha vitun kovapäisesti intiät vastaan! Tee sit niinku itte haluut, mutta ihan ittees saat syyttää sitten KUN sulle selviää että mies haluaa vaan pillua tai löytää paremman ku sä. Tai kohtelee sua ku rättiä, mitä se tosin tekee jo nyt.
Mielipiteitä arvostan ja tsemppavia viestejä. Tuntuu että tulee katkerilta lunta tupaan vaan kokoajan..!
Oon taas se joka inttää sua vastaan. En ole katkera, olen vaan ollu itse monen monen monta kertaa tossa tilanteessa, ja turpaan on tullut jollain tapaa jossain vaiheessa. Voisit edes kokeeksi olla niin kauan hiljaa kunnes miehestä kuuluu? Sit se tuntuu ihan superkivalta ku siitä kuuluu ihan täysin oma-aloitteisesti jotain.
Menettekö te oikeasti noin surkeaan provoon?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 10:41"]
Mielipiteitä arvostan ja tsemppavia viestejä. Tuntuu että tulee katkerilta lunta tupaan vaan kokoajan..!
[/quote]
Jaxuhali, kulta! <3 Kyllä mies on sinusta kiinostunut. Miehet nyt ovat ihastuneista kaikkiin naisiin, jotka vähänkin omalla käytöksellään pelaavat pelimiehen laariin.
On niin helppo vedota tuohon katkeruuteen, kuin itse ei näe metsää puilta.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 10:48"]Menettekö te oikeasti noin surkeaan provoon?
[/quote]
Kyllä mä ainakin meen :D varmaan 5 viestiä jo laittanu tähä, ehkä pitäs lopettaa oman ajan tuhlaus.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 10:38"]
Hei sä tartut ihan epäolennaisuuksiin. Pointti oli se että jos sitä kiinnostaa oikeesti ni se pyytää sua VASTAISUUDESSA ulos ihan päiväsaikaan. Siis mä ajattelin että sä ihan oikeasti haluaisit mielipiteitä ja neuvoja mutta iha vitun kovapäisesti intiät vastaan! Tee sit niinku itte haluut, mutta ihan ittees saat syyttää sitten KUN sulle selviää että mies haluaa vaan pillua tai löytää paremman ku sä. Tai kohtelee sua ku rättiä, mitä se tosin tekee jo nyt.
[/quote]
kyse ei taida olla että haluaisi vinkkejä VAAN
haluaa huonoitsetuntoisena kehuskella kun on muka saanut yhden hyvän miehen 'kiinnostumaan'...
ketju on pelkkää ap:n itsetunnon hieronta...
t. mies
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 10:48"]
[/quote]
Aiemmin sanoin, että elävää oppimateriaalia. Tuolla on tavaton määrä naisia vastaavassa tilanteessa. Provokaatio on oikein oivallista tälläisellä ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla. Herättäähän se myötäilyä enemmän keskustelua.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 10:48"]
[/quote]
So what?! "Keskustella" ei voi kuin jonkun oman pään pyhästä totuudesta?!
Vaikka olisi provo niin onhan näitä tapauksia ja aina tulee olemaan. Muistan kun 17-vuotiaana oli yksi mies, jossa roikuin, aina nähdessämme flirttailin ja toista ei kiinnostanut, voi luoja... Onneksi kaveri herätti todellisuuteen ja tajusin lopettaa.
Parin kuukauden päästä mies alkoi itse roikkumaan minussa, onneksi tunteeni olivat jo ehtineet laimeta. Tuskin oli minusta kiinnostunut, halusi vain jonkun joka ihailee häntä ja on varapilluna jos ei muualta saa.
No niin..! Mies vastasi eiliseen viestiini..! Sanoi että oli mennyt aikaisin nukkumaan ja viikonlopun baareilut ja dokailut vieneet voimat. Ei kysynyt mitään tai ehdottanut tapaamista tai muuta. Odotin puoli tuntia ja vastasin että taidan olla illalla liikenteessä hänen hoodeillaan (käyn illalla mukamas salilla), mutten tyrkyttänyt itsenäni suoraan että "voinko tulla kylään" tms. Nyt sitten oottelen josko mies kutsuu kylään tai vastaa..! :) Jänskättää..!
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 10:22"]
No en nyt voisi sanoa että olen "uusi tulokas sinkkumarkkinoilla", koska minulle ei ole ollut ikinä pidempää parisuhdetta ja jostain syystä juttu ei ikinä etene tapailua pidemmälle.
[/quote]
Ei kyllä yllätä yhtään suurinta osaa ketjuun vastanneista, luulen ma.