Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vastaa puhelimeen kaksien deittien jälkeen

Vierailija
17.10.2014 |

Mielipiteitä pyydetään!
Tapasin baarissa miehen tasan kaksi viikkoa sitten Helsingin Namussa. Vaihdoimme puhelinnumeroita (Miehen aloitteesta). Tapasimme viikkoa myöhemmin (miehen aloitteesta) ja omasta mielestäni kaikki meni hyvin. Lähdin nukkumaan baareilun jälkeen vasta kahden jälkeen ja mies jäi vielä kavereidensa kanssa jatkamaan iltaa. Pari päivää myöhemmin kävimme kahveilla jutustelemassa nopeasti noin puoli tuntia shoppailun lomassa. Mielestäni kaikki meni hyvin ja otin esille jos menisimme leffaan viikolla. Luulin jo asian olevan sovittu ja yritin soittaa miehelle eilen, muttei vastannut. Ajattelin että ehkä hän on kiireinen töissä. Hän ei soittanut takaisin. Soitin vielä illalla uudestaan, koska tiesin ettei hänellä ole treenejä ja aika varmasti kotona ja pystyy vastaamaan. Hän ei vieläkään vastannut.
Mitä pitäisi tehdä? Lähetänkö vielä tekstarin tai soitan ja jos ei vastaa niin jätän lopullisesti eroon? Toisaalta tunnen hänen kaverinsa, jolta voisin tiedustella asian laitaa..?! Ärsyttää!!! Ja mies teki kyllä deiteillä selväksi että hän on kiinnostunut!

Kommentit (178)

Vierailija
101/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:17"]

Oikeastiko joku 26-vuotias kirjoittaa ja käyttäytyy näin..? Olen vuosia nuorempi, enkä koskaan noin epätoivoinen..! Oisko provo..!? Wink wink

[/quote]

Mitä wink wink?! Provoa on huudettu jo ekasta sivusta lähtien, ihan vaan wink wink. Kuten myös ap lapsellisuudesta. Miten uutta annettavaa keskustelulle. Wink wink keskustelun tarkoitus on tuoda jotain uutta edellä mainituun...

[/quote]

Wink wink yritin löyhästi kopioida ap:n kirjoitustyyliä : D

Vierailija
102/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:21"]

Oikeastiko joku 26-vuotias kirjoittaa ja käyttäytyy näin..? Olen vuosia nuorempi, enkä koskaan noin epätoivoinen..! Oisko provo..!? Wink wink

[/quote]

Mitä wink wink?! Provoa on huudettu jo ekasta sivusta lähtien, ihan vaan wink wink. Kuten myös ap lapsellisuudesta. Miten uutta annettavaa keskustelulle. Wink wink keskustelun tarkoitus on tuoda jotain uutta edellä mainituun...

[/quote]

[/quote]

Ja ikä oli?! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi ihmeessä?!

Vierailija
104/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsit miehiä nimenomaan baarista? Siellä ne pelimiehet just metsästää. Ja jos joku kysyisi multa muutaman tapaamisen jälkeen että "hei ootko kiinnostunu? Kerro nyt! Kerro et mä tiiän jatkanko matkaa vai mitä sä haluut????!!!!", juoksisin ja lujaa... myös apn taktiikka; joka päivä viesti tai useampi jossa tivataan tapaamista tms ja jos ei vastata niin soitetaan perään. Huhhuh. Ei jatkoon.

Vierailija
105/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He is not just that into you.

Miksi se on niin vaikeaa hyväksyä?

Vierailija
106/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä todellakaan soita sille ja kysy mitään suoraan, eihän se mies varmaan oo kerinny viel kelaa kunnolla mitään ku sä oot jo tivaamassa siltä jotain. Rauhotu nyt ja mene vaikka lenkille ja ajattele jotain muuta. Ihan helvetin typerää kiirehtiä, odottelet nyt vaan että se mies pyytää sua jonnekkin ihan ITSE ja et nyt laita mitään viestejä tai soita sille.

Vierailija
107/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi ihmeessä?!

[/quote]

No lähinnä siksi, että tämän kirjoitustyyli on niin yliammuttu, että se vie provolta pohjaa. Kukaan yli kaksikymppinen ei oikeasti käytä niin usein piste-piste-kysymysmerkki-huutomerkki -yhdistelmää, kuin tämä aloittajan provon luoma kuva yksinkertaisesta bimbosta, helposti vietävissä olevasta tai vain hyvin epätoivoisesta nuoresta naisihmisestä. Lisäksi nuo teinit sanavalinnat, kuten "wink wink" ja "moikkelista vaan!" I don't buy it, eikä moni muukaan, tottakai huomasin, mutta ajattelin nyt vain auttaa aloittajaa korjaamaan kirjoitustyyliään sellaiseksi, että seuraava provo ei olisi yhtä läpinäkyvä.

Vierailija
108/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain googletettua miehen työsähkiksen. Ajattelin jos lähettäisin siihen kirjeen, jossa voisin kertoa omista tunteista ja kysyisin suoraan mitä hän on mieltä ja olenko ymmärtänyt jotain väärin..?! Työsähköpostin nimi on todella yleinen, esimerkkinä "yhteydenotot@....fi" .ja nyt mietin että onko se firman joku yleinen postilaatikko jota useampi ihminen pystyy lukemaan..?! No olen jo tehnyt yhden luonnoksen millainen viesti voisi olla. Siitä tuli aika pitkä. Lopussa pyydän että hän vastaisi edes jotain ja kertoisi ajatuksensa ja mitä tuntee minua kohtaan. Sanoin että miten tahansa tarinamme etenee, niin voimme aina säilyä ystävinä. Eli annan miehen nyt päättää miten tässä käy!!!

Vierailija
109/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on terve kun se leikkii mutta sairas kun ei osaa lopettaa...

Vierailija
110/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parjattu Säännöt-kirja on kirjoitettu juuri ap:lle ja hänen kaltaisilleen.

Vierailija
111/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan naamapalmu sentään.

Yhdyn provokuoroon sittenkin, ei voi olla noin epätoivoista meininkiä.

Vierailija
112/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:58"]

Sain googletettua miehen työsähkiksen. Ajattelin jos lähettäisin siihen kirjeen, jossa voisin kertoa omista tunteista ja kysyisin suoraan mitä hän on mieltä ja olenko ymmärtänyt jotain väärin..?! Työsähköpostin nimi on todella yleinen, esimerkkinä "yhteydenotot@....fi" .ja nyt mietin että onko se firman joku yleinen postilaatikko jota useampi ihminen pystyy lukemaan..?! No olen jo tehnyt yhden luonnoksen millainen viesti voisi olla. Siitä tuli aika pitkä. Lopussa pyydän että hän vastaisi edes jotain ja kertoisi ajatuksensa ja mitä tuntee minua kohtaan. Sanoin että miten tahansa tarinamme etenee, niin voimme aina säilyä ystävinä. Eli annan miehen nyt päättää miten tässä käy!!!

[/quote]

Tämä viimeistään paljasti provoksi. Hohhojjaa. Oli kyllä viihdyttävää lukemista tähän saakka.

Vierailija
113/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet sen ikkunan alle kitaran kanssa kuunvalossa laulamaan jotain rakkauslaulua!

Ja mitä te pöpit väitätte ettei muka oo kiinnostunu ap:sta, salee on mut on vaan niin ujo et tarttee pikku tönäsyn sitä kohti että tajuaa ap:n olevan unelmiensa nainen!! Sanokaa mun sanoneen, parin viikon päästä haetaan jo naimalupaa!

Vierailija
114/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollallaa lallallaa

Vierailija
115/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vainosi joskus samanlainen muija. Soitteli ja viestitteli ja tuli oven taa tyrkylle. Kyllä sitä paremman puutteessa veteli, mutta rakastunut en ollut, vaikka se niin luuli, tai oli itse päättänyt vaan. Saattoi soittaa yli 30 kertaa päivässä ja jopa keskellä yötä. Sanoin että en rakasta enkä ikinä ala seurustella, mutta ei uskonut. Kertoi kaikille että on mun tyttöystävä. Pääsin siitä eroon kun muutin ja vaihdoin puhelinnumeron. Iän perusteella vois vaikka olla sama..

Vierailija
116/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni nyt mäki uskon et provohan tää on.

Vierailija
117/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, viihdyttävä ellei suorastaan koukuttava. Jatka pliis kertomuksiasi sinkkuelämästäsi.

Vierailija
118/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on provo tai sitten hällä on ihan liikaa aikaa miettiä joutavia.

Jälkimmäisessä tapauksessa mene ulos, lue hyviä kirjoja, katso leffoja, aloita ja kokeile rohkeasti uusia juttuja ja harrastuksia. Käy viihteellä jos siitä tykkäät, vietä aikaa kavereiden kanssa. Hanki ihan oma elämä josta nautit, äläkä tuhlaa aikaa turhien miesjuttujen vatvomiseen. Saattaa sitten tulla joskus vastaan joku ihan aidostikin kiinnostunut uros. Ja sitä aidosti kiinnostunutta ei tuo tyrkkyytesi haittaa, mutta nyt olet ihan vaan nolo.

Vierailija
119/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on niin paljon aikaa kun on olen työttömänä..! Ehkä pitäsi vähän aktivoitua ja pakottaa ajatukset muualle. :( Innostuin vain niin älyttömästi. Tuntuu että tapaa kerran kymmenessä vuodessa tuollaisia namusia baarissa..!

Vierailija
120/178 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:57"]

Ei vastannut taaskaan... Outoa..! En tiedä mitä ajatella. Jotenkin innostuin kun kaveri kertoi että mies oli ottanut puheeksi minut.

[/quote]

anna tilaa toiselle. Olet lniin innokas...niin ei saa toinen itse päättää.

sinun pitää nyt malttaa. Se tulee, jos on tullakseen.

kivan kuuloista kyllä, kun on intoa. Nyt vaan lenkille tai johonkin muihin asioihin mielenkiinto. Tuo ihminen on yksi hippu maailmassa.

älä nyt vielä ajattele yhtään mitään. Älä tee hirveän suuria johtopäätöksiä.

mitä kivaa sinä tekisit tänään? Mikä ilahduttaisi sinua? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan