Mies ei vastaa puhelimeen kaksien deittien jälkeen
Mielipiteitä pyydetään!
Tapasin baarissa miehen tasan kaksi viikkoa sitten Helsingin Namussa. Vaihdoimme puhelinnumeroita (Miehen aloitteesta). Tapasimme viikkoa myöhemmin (miehen aloitteesta) ja omasta mielestäni kaikki meni hyvin. Lähdin nukkumaan baareilun jälkeen vasta kahden jälkeen ja mies jäi vielä kavereidensa kanssa jatkamaan iltaa. Pari päivää myöhemmin kävimme kahveilla jutustelemassa nopeasti noin puoli tuntia shoppailun lomassa. Mielestäni kaikki meni hyvin ja otin esille jos menisimme leffaan viikolla. Luulin jo asian olevan sovittu ja yritin soittaa miehelle eilen, muttei vastannut. Ajattelin että ehkä hän on kiireinen töissä. Hän ei soittanut takaisin. Soitin vielä illalla uudestaan, koska tiesin ettei hänellä ole treenejä ja aika varmasti kotona ja pystyy vastaamaan. Hän ei vieläkään vastannut.
Mitä pitäisi tehdä? Lähetänkö vielä tekstarin tai soitan ja jos ei vastaa niin jätän lopullisesti eroon? Toisaalta tunnen hänen kaverinsa, jolta voisin tiedustella asian laitaa..?! Ärsyttää!!! Ja mies teki kyllä deiteillä selväksi että hän on kiinnostunut!
Kommentit (178)
Siltä varalta, että et ole provo(NOT!):
Mitä luulet tapahtuvan jos pommittaa miestä koko ajan? Vietätte kaikki päivät yhdessä vai ja elämä on auvoisaa karkkihöttöä? Ei! Toinen ei ole vielä tunteissaan ja kiintymyksessäön yhtä pitkällä kuin sinä ja pelästyy liian päällekäyvää käytöstäsi. Mieti itsesi hänen asemaansa. Vaikka kiinnostusta olisikin tapat sen nopeasti jos jatkat samaa rataa.
Olet tavannut kiinnostavan ihmisen ja ihastunutkin vähän. No niin,älä siis pilaa sitä . Tuossa vaiheessa on normaalia (kun toinen ei ole vielä yhtä varma sinusta kuin sinä hänestä) nähdä 1-2 kertaa viikossa. 3
Elä omaa elämääsi tässä välissä ja ota häneen yheyttä vasta viikonloppuna.
Siis nyt päivitystä asiaan..! En ole tuota heinäkuista ketjua aloittanut ja en vielä sitä edes lukenut. Voisin senkin lukea läpi jos siitä olisi jotain apua.
Noh! En laittanut mitään sähköposteja, taisin mennä vähän sekaisin asiassa. Kiitos kun sain hieman lunta tupaan niin terästäydyin. Itseasiassa mies soittikin sitten seuraavan päivän illalla (!) taas hieman kymmenen jälkeen. Lähdin taas tosiväsyneenä hänen luokseen ja olin yötä. Yritin olla kiukuttelematta. Ilta ja yö olivat, ahhhh...! Aamulla sitten superväsyneenä töihin ja haltioituneena. Nyt ei taas ole kuulunut miehestä mitään, mutta ajattelin ottaa hieman viileämmän linjan ja antaa miehen taas ottaa yhteyttä. Ja totta, se tuntuu supermukavalta kun mies itse soittaa. Nyt tässä ajatukset hieman harhailleet ja toivon niin paljon että hän soittaisi tänään tai edes huomenna viimeistään..!
Ja lisäys vielä, että luin tuota heinäkuista ketjua ja en kyllä siihen aloittajaan oikein pystynyt samaistumaan..!
Onko lisää uutisia? Ootko ollu kaks päivää ilman soittamista? :D
Nyt kyllä, mieshän pomputtaa sua ihan täysillä saadakseen piparia. Jos haluat siitä seksisuhteen, niin mikäs siinä, mutta sano edes ensikerralla, että mies tulkoon sun luokse, etkä itse lähde väsyneenä sen luo. Jos haluat jotain muutakin, sanot sille, että haluut nähdä seuraavan kerran päivällä ja tehdä jotain kivaa yhdessä. Jos alkaa kuulua epämääräisiä selityksiä, kysy suoraan että oliko sittenkin kyse vain seksistä. Kaikki tää tapahtunut kuulostaa oikeasti jotenkin surulliselta ja säälittävältä, jos ei ole vain provoa. Jossain on kyllä se mies joka arvostaa sua ihan oikeasti ja soittelee sun perään. Kusipääpomputtajista ei ole yhtikäs mihinkään muuhun, kuin satuttamaan sua. Tsemppiä!
Tän on pakko olla provo! Ei 26-v voi olla noin daiju! Itse käyttäydyin noin joskus 17-vuotiaana... Lopeta jo se itsesi nolaaminen.
Mä olin tuollainen vielä 32-vuotiaana. :D Löysin kuitenkin lopulta miehen, joka oli ihan yhtä innoissaan minusta kuin minä hänestä, eikä varmasti erota koskaan. Toivoa siis ap:lla on, mutta ei tuon tyypin kanssa!
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:50"]
Pelimies, sillä on jotain muuta vireillä. Mut älä ota yhteyksiä, mies ottaa jos haluaa. On kyllä ärsyttävää!
[/quote]
Miksi heti pelimies kommentti? Mies ei ole kiinnostunut suhteesta mut ehkä ei vielä tiedä miten sen sanoisi. Ei se ole kaikille niin helppoa. Tai sit se on lähtenyt syyslomalle tai kuollut.
Onko musta tullut liian kyyninen täällä? Musta tuntuu taas et ap on se sama pöytälaatikko novellisti. Samat kliseet toistuu sen jutuissa eli keksitty tämäkin.
Palaan kertomaan, noin se sanoo aina. =)
Joo, mutta jos miehellä on ollut orastavaa kiinnostusta ja vaikuttaa siltä, ettei mies muitakaan vakituisia löydä niin jos nainen rakastaa häntä ja kokee, että mies on hänelle se oikea tai ainakin VIP niin ei kannata olla niin nirppanokkainen, että heti kun mies ei kuolaakaan perään, kääntyy pois. Liian tyrkkykään ei pidä olla vaan olla sillälailla saatavilla mikä itsellekin tuntuu riittävältä (ei siis riistolta ja että mies pääsee hyväksikäyttämään.)
Voihan se olla, että mies on sitoutumiskammoinen tapaus ja luulee, ettei kukaan voi hänestä sen enempää välittääkään kuin hetken huuman verran ja ap voisi omalla toiminnallaan muuttaa miehen tämän käsityksen. Mutta se vaatii pitkää pinnaa ja kärsivällisyyttä. Eikä tietenkään toimi, jos mies olikin vain joku kiinnostushuijari ja pystyy suhteisiin ja vain huijasi ap:tä olevansa kiinnostunut ja ottaa jonkun toisen naisen kainaloonsa pidemmäksi aikaa.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 14:23"]
Miten siinä pankki-ihastuksessa muuten kävi :)
[/quote]
Kun sitä väitettiin provoksi niin se suuttui ja julisti että ei viitsi tänne enää kertoa kun provoksi syytellään :).
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:46"]
Mielipiteitä pyydetään! Tapasin baarissa miehen tasan kaksi viikkoa sitten Helsingin Namussa. Vaihdoimme puhelinnumeroita (Miehen aloitteesta). Tapasimme viikkoa myöhemmin (miehen aloitteesta) ja omasta mielestäni kaikki meni hyvin. Lähdin nukkumaan baareilun jälkeen vasta kahden jälkeen ja mies jäi vielä kavereidensa kanssa jatkamaan iltaa. Pari päivää myöhemmin kävimme kahveilla jutustelemassa nopeasti noin puoli tuntia shoppailun lomassa. Mielestäni kaikki meni hyvin ja otin esille jos menisimme leffaan viikolla. Luulin jo asian olevan sovittu ja yritin soittaa miehelle eilen, muttei vastannut. Ajattelin että ehkä hän on kiireinen töissä. Hän ei soittanut takaisin. Soitin vielä illalla uudestaan, koska tiesin ettei hänellä ole treenejä ja aika varmasti kotona ja pystyy vastaamaan. Hän ei vieläkään vastannut. Mitä pitäisi tehdä? Lähetänkö vielä tekstarin tai soitan ja jos ei vastaa niin jätän lopullisesti eroon? Toisaalta tunnen hänen kaverinsa, jolta voisin tiedustella asian laitaa..?! Ärsyttää!!! Ja mies teki kyllä deiteillä selväksi että hän on kiinnostunut!
[/quote]
Siteeraan Sex and the Citystä jonkun lausumaa: "He is just not that into you"
[/quote]
Kuten moni muukin tässä ketjussa
KYLLÄ..! Miehen nimi alkaa R-kirjaimella ja hänellä on koira! Voitko sanoa millä kirjaimella alkaa sukunimi..?!!! Onkohan sama tyyppi? Päivitystä; Mies ei muuten ole vielä ainakaan soittanut/tekstannut.
Jaa- a näkeehän noita vaikka pienemmässä mittakaavassa yleensä... Kaveri joka ei todellakaan ruinaa, "tapaili" yhtä mun tuttumiestä pari kuukautta ja mukavaa oli molemmilla kuulemma. Kaveri aatteli että niillä on vakavampaa ja laittoi oma-aloitteisesti jopa 2viestiä sen jälkeen kun mies ei enää kysellyt ja vastaus oli aina : " joo voishan sitä nähdä". Myöhemmin sain kuulla että mies piti vain hauskaa eikä ollut ollenkaan kiinnostunut.. Ja molemmat yli 25v . Mutta jos nainen olisi noin pommittanut niin nopeasti karkuun olisi lähtenyt :D niin lähtisin minäkin jos ei mitään sovita ja toinen olettaa jotain ja suuttuu siitä :D ja tuskin saunomassa ovat olleet, varmaan toisessa baarissa
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:58"]
Ehkä en nyt ehdottele mitään salille menemisiä ja odottelen nyt ainakin päivän tai pari ennen seuraavaa siirtoani. Toivottavasti miehestä kuuluu ennen sitä jotain. Hän muuten sanoi lauantaina että olen pitkästä aikaa sellainen nainen kenen kanssa voisi harkita parisuhdetta, mutta haluaa edetä hitaasti..! En siis ole kuvitellut kaikkea omassa pikku päässäni tiedoksi vaan..!
[/quote]
Aika monta etelänmatkaa olisin tehnyt, jos olisin saanut euron joka kerta kun mies sanoon tuon saman. ;) Käsi ylös jokainen joka on kuulut tuon lauseen, eikä ole parisuhteessa tuon henkilön kanssa.
Oikeasti ihastunut ei jarruttele vaan se on sokka irti seurauksista huomimatta.
[/quote]
Just näin! Kaikki mun miespuoliset kaverit sanoo samaa. Jos mies on kiinnostunut, se ottaa yhteyttä!
Minä olin vielä 29-vuotiaana noin typerä. Olin seurustellut teinistä asti ja ensimmäistä kertaa sinkkuna kuvittelin että jos joku mies kerrankin kolahtaa, sen täytyy olla molemminpuolista. Vaikea sitä on itsekään näin jälkikäteen käsittää, mutta ehkä kokemus on ikää tärkeämpi parametri tässä asiassa.
Kysymys, voiko todella kiinnostuneen miehen myös karkoittaa olemalla liian innokas? Onko siis aina kyse siitä ettei miestä alunperinkään napannut tarpeeksi.
Tulipa mieleen tämä ketju heinäkuulta, ihan samoja elementtejä. Oli kans todella koukuttava, mutta liian pitkälle meni. Toisaalta kiinnostaisi kuitenkin tietää miten lopulta kävi :)
www.vauva.fi/keskustelu/4229872/ketju/arsyttaa_kun_ihastus_ei_vastaa