Kuinka monella on ollut suhde varatun miehen kanssa?
Minulla on ollut kaksi kertaa, molemmat työpaikalla. Erottiin ystävinä, ollaan vielä samassa työpaikassa.
Kommentit (79)
mikäs siinä jos tyytyy siihen että arki riittää. yhtälailla voisit löytää pelkkää
seksiä vapaistakin miehistä?
Voihan varattukin mies voi kehittää tunteet
sinua kohtaa. Ihmisiähän tässä vaan ollaan
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 11:43"]
Jos noin puolet naisista ja miehistä pettää niin eikö silloin noin puolella suomalaisista aikuisista ole ja on ollut suhde varattuun...
[/quote]
Tässä on tämä ikuinen mysteeri että miten miehillä voi tilastojen mukaan olla keskimäärin enemmän seksisuhteita kuin naisilla.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:30"]
Mulla on ollut. Kesti noin vuoden verran. Saa vapaasti haukkua, mutta eipä asia enää miksikään muutu.
[/quote]
ei sua kukaan tule haukkumaan. saat ihan itse marinoitua keittämässäsi liemessä kuten
rivien välistä voi lukeakkin.
[/quote]
En minä missään marinoidu. Tarkoitin lähinnä sitä, että tehty mikä tehty ja sille ei enää mitään voi.
[/quote]
totta, se on yksi kupru lisää elämääsi.vaivasi tai ei.
huomaan että käsittelet asian täysin tunteitta, neutraalisti.
Oletko nyt itse parisuhteessa?
tuli tässä mieleen kun katsoin yleltä semmosta ohjelmaa jossa joku arkeologi
oli kaivanut yli 25.000 vuotta vanhan talon rauniot esille ja siellä joku mies
kyynel silmässä hakannut seinään "miksi menit pettämään" latinaks tms
on monet itkut ihminen kerenny itkemään maan kamaralla. sääli ettei olla parempia
automaattisesti, jos syntyäessään, vaan siihenki pitää opetella.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 11:43"]
Jos noin puolet naisista ja miehistä pettää niin eikö silloin noin puolella suomalaisista aikuisista ole ja on ollut suhde varattuun...
[/quote]
Tässä on tämä ikuinen mysteeri että miten miehillä voi tilastojen mukaan olla keskimäärin enemmän seksisuhteita kuin naisilla.
[/quote]
no mies käy usemmalla reijällä samaan aikaan, eli pettää kaikkia kun nainen pettää yhden kanssa.
aikuisten miesten pettämiset on enempi hetkenmielijohteita kun taas naiset harkitsevat asiaa ennenkun pettävät. paitsi nuoret naiset voi hypätä sänkyyn kun vähä silmää iskee joku sopiva.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:51"]
Mulla on ollut. Kesti noin vuoden verran. Saa vapaasti haukkua, mutta eipä asia enää miksikään muutu.
[/quote]
ei sua kukaan tule haukkumaan. saat ihan itse marinoitua keittämässäsi liemessä kuten
[/quote]
En minä missään marinoidu. Tarkoitin lähinnä sitä, että tehty mikä tehty ja sille ei enää mitään voi.
[/quote]
[/quote]
En ole tällä hetkellä parisuhteessa. Neutraali suhtautuminen minusta kuuluukin olla, koska ei tässä mun tapauksessa ainakaan ollut rakkaudesta kysymys.
Paljon kodinrikkojia näyttää olevan täällä, harmi. Eikö tästä huono omatunto kolkuttele ollenkaan vai ovatko ihmiset täysin moraalittomia.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole tällä hetkellä parisuhteessa. Neutraali suhtautuminen minusta kuuluukin olla, koska ei tässä mun tapauksessa ainakaan ollut rakkaudesta kysymys.
[/quote]
eli sulla on panosuhde ollu varattuun mieheen aikanasi.
Toivottavasti kykenet olemaan yhtä neutri jos moinen huvittelu eksyy sinun tiellesi.
yleensä näin käykin. mikä muuten oli miehen syy paneskeluunne?
Ei saanut tarpeeksi kotona vai eikö enää oma nainen viehättänyt?
ja vaikka joku voi luulla että vittuilen niin pyrin suhtautumaan myös neutraalisti.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:09"]
Paljon kodinrikkojia näyttää olevan täällä, harmi. Eikö tästä huono omatunto kolkuttele ollenkaan vai ovatko ihmiset täysin moraalittomia.
[/quote]
veikkaisin että moraalittomia enempi. suhtaudutaan kaikkeen, niin hyvään kuin huonoonkin
tunteettomasti, neutraalisti kuten on muotia nykypäivänä.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:42"]
vaikea ymmärtää miksi joku haluaa olla kakkosnainen jollekki luulis että olis sen verta ylpeyttä itessä.
tietty jos ei sellaista ole, saattaahan joku myydäkkin itseään, "kun vaan pari ekaa kertaa ällöttää ja ne ukot tulee yleensä nopeaa" ym diipa daapaa
[/quote]En halua itselleni "omaa" miestä. Arki sujuu paremmin itsekseen.
[/quote]
Miksi sitten paneskelet muiden miehiä? Eikö vapaat miehet kiinnostu sinusta lainkaan? Eivät varmasti vaimoksi tuollaista lumppua haluaisikaan. Varatuille riittää että avaat haaras h***a!
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:42"] vaikea ymmärtää miksi joku haluaa olla kakkosnainen jollekki luulis että olis sen verta ylpeyttä itessä. tietty jos ei sellaista ole, saattaahan joku myydäkkin itseään, "kun vaan pari ekaa kertaa ällöttää ja ne ukot tulee yleensä nopeaa" ym diipa daapaa [/quote]En halua itselleni "omaa" miestä. Arki sujuu paremmin itsekseen. [/quote] Miksi sitten paneskelet muiden miehiä? Eikö vapaat miehet kiinnostu sinusta lainkaan? Eivät varmasti vaimoksi tuollaista lumppua haluaisikaan. Varatuille riittää että avaat haaras h***a!
[/quote]
noh noh, ei tämä huutamalla enää miksikään muutu. tässäkin tapauksessa
tälle naiselle on menty ehdottelemaan ja hän on vain suostunut tilanteeseen.
eli miehen vika?
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 11:42"]Mulla oli 19-vuotiaana puolisen vuotta suhde aika paljon vanhempaan naimisissa olevaan mieheen.
[/quote]
Kuin minun suustani.
[/quote]
Oletko yhtään esim. seurannut ero ja pettämis yms. tilastoja ja tutkimuksia. Eikö ne kerro, että suurinta osaa yhteiskuntaa ei luotu kahden välisiin parisuhteisiin. Yhteiskunta muuttuu kokoajan eikä enää eletä raamatunmallin mukaan. Vai pyhitätkö sinä lepopäivän, onko sinulla Herra, sinun Jumalasi, jne...
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:13"]
On ollut muutamia. Kaduttaa.
[/quote]
miksi olet niin tehnyt vaikka kaduttaa?
kuuluuko elämääsi eräänlainen itsensä satuttaminen?
minulla oli semmoinen jostain syystä, nyt on pitänyt opetella
kaikki alusta. mutten ole pettänyt ikinä, akkoja on kyllä ollut
elämän varrella muttei parisuhdetta ikinä.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:17"]
[/quote]
Oletko yhtään esim. seurannut ero ja pettämis yms. tilastoja ja tutkimuksia. Eikö ne kerro, että suurinta osaa yhteiskuntaa ei luotu kahden välisiin parisuhteisiin. Yhteiskunta muuttuu kokoajan eikä enää eletä raamatunmallin mukaan. Vai pyhitätkö sinä lepopäivän, onko sinulla Herra, sinun Jumalasi, jne...
[/quote]
ompa sinulla kummallinen käsitys asiasta. ei minusta siihen tarvi mitään jumalaa
että rakastaa naista ja haluaa olla hänen kanssaan. ihmiselle ei ehkä sovi yksiavioisuus mutta
yksi kerrallaan ellei toisin sovita, sopii kyllä. vai onko se muka liikaa vaadittu että olisi
rehellinen itselleen ja toiselle? ps ei kannata liikaa tukeutua tilastihin vaan kuunnella itseään,
No ehkä tässä on se, että varattujen on helpompaa ja turvallisempaa hakea seksiseuraa varatuista. Ja kaikilla tilanne "kun kotoa ei saa"
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:22"]
No ehkä tässä on se, että varattujen on helpompaa ja turvallisempaa hakea seksiseuraa varatuista. Ja kaikilla tilanne "kun kotoa ei saa"
[/quote]
en kyllä siltikään tyytyisi itseä vaivaavaan tilanteeseen vaan valitsisin laatua ja semmoista
mistä itse haluaa kokeilla ja tehdä. Onko muka se liikaa vaadittu itseltä?
[/quote]
[/quote]