Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 200€ kaksosten päiväkotikuviin...

Vierailija
28.10.2014 |

On kyllä tyyristä, molemmista pitää ottaa yksilökuvat, itselle ja sukulaisille, ja sitten muutama sisaruskuva, jumppakassit molemmille, yhteisestä kuvasta palapeli. Toisaalta, neljään vuoteen ei ole ammattikuvaajan kuvia otettu, yksivuotiskuvassa käytiin liikkeessä, ja sen jälkeen ei olekaan ollut varaa. Menivät päiväkotiin vasta tänä syksynä, ja nyt kauan odotettu kuvaus oli, no, kerran se vaan kirpasee.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppakassit ja palapeli? Mitä vittua

Vierailija
2/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppakassit, ehhheehheehheeehehe tämän on pakko olla provo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Meillä kahden koululaisen ja yhden eskarilaisen kuvat yhteensä reilut 30€. Kyllä si into teilläkin laantuu kun vuosittain kuvataan..

Vierailija
4/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukulaiset haluaa kuvat niin eikö ne voi itte maksaa? Ehkä isovanhemmilla voisin ottaa.

Vierailija
5/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutin, mutta myönnän itsekin langenneeni ostamaan jos jonkinlaista kuvatuotetta. Kaippa sitä ajatteli, että kaikki sukulaiset haluavat kovasti mun mukuloista magneetteja yms sälää. Mutta ap tekee varmaan av:n ennätyksen?

Vierailija
6/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan niitä pakota ostamaan? Noilla päikky-/koulukuvien hinnoilla saa hyvän järkkärin ja kuvatkin teetettyä. Tulee paljon hienompia ja persoonallisempia kun menee vaikkapa luontoon kuvailemaan.

Vierailija
7/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole enää vuosiin otettu kuvia kuin silloin tällöin. Kauheeta rahastusta ja kuvat yleensä ihan palskoja.

Vierailija
8/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin minäkin kummilapsista mielellään ottanut koulu-  tai päiväkotikuvia. Lapsen äiti kuvailee suttuisia kuvia kännykällä, ihan pikselöityneitä ja epätarkkoja ja tulostaa niistä A4sen kokoisia kuvia itse. Täysin käyttökelvottomia... 

Vierailija
9/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:31"]

XD Meillä kahden koululaisen ja yhden eskarilaisen kuvat yhteensä reilut 30€. Kyllä si into teilläkin laantuu kun vuosittain kuvataan..

[/quote]

Jep, toistakymmentä vuotta pk ja koulukuvia  --  nyt viimeinen menossa ja hyvin selvittiin tänä vuoanna 20 eurolla.

Vierailija
10/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ajattelin että ne jumppakassit olis kivat kun on oma naamankuva niin kakarat tunnistaa kenen on, ja palapeliä itse halusivat, se on puinen palapeli niin voisi jopa pysyä ehjänä noiden käsittelyssä. Mun äiti ja varmaan anoppikin maksaa kuvat itse, mutta mun isä ei, enkä varmaan kummeiltakaan viitsi maksua alkaa pyytämään. Ei missään nimessä ole tarkoitus joka vuosi ottaa näin paljon, ensi vuonna lapset on eskarissa, sitten koulukuvaukset on kai joka vuosi, varmaan sitten se muutama kymppi per kersa piisaa. Kuvat oli kyllä ihan hyviä, vaikka ei ihan parasta hymyä tullut, mutta sisaruskuvat oli tosi hyviä, kolme erilaista, nuota on vaikea itse saada kuvattua niin että molemmat olisivat yhtäaikaa hyvin. Omalla kameralla saa ulkona kun on valoa hyviä kuvia, mutta sisällä ei, otan joka vuosi kuvat joulukorttiin, ja ne on aina vähän hämäriä ym. nyt saa isovanhemmat ja kummit kunnon kuvat.

ap

Vierailija
11/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja otin kyllä sillä mun kälysellä digikameralla itse esikoisen ylioppilaskuvat ulkona, ja hyvät tuli, ei ole noiden nuorimmaisten kanssa tullut otettua kesällä ulkona mitään hyviä kuvia, aina ne on sellasia tilannekuvia.

ap

Vierailija
12/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläki 80e saatiin parit sisaruskuvat, muutama niitä 10X15 potretteja, ryhmäkuva ja tarrakuvat. pari seinä kalenteria Ihan törkeetä mielestäni. Päiväkotikuvista kysymys. Koululaisella eri kuvaaja ja yli puolet halvempi!

Vierailija
13/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä täällä on tainnut aina olla, eikä ole kyllä mikään halpa. Se hyvä juttu on että ei ole pakko ottaa niitä helkutin tarrakuvia, niillä kun ei mitään tee, ja ennen ne paketit oli aina sellasia että ne tarrat tuli halus tai ei, ja sitten kun niitä lähetti takas niille, ei juurikaan vaikuttanut hintaan. Ryhmäkuvat otin molemmille omat, mulla on omanikin päiväkodista tallessa, ja sitä on kiva katsoa ja näyttää omille lapsille.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä