Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella on ollut suhde varatun miehen kanssa?

Vierailija
17.10.2014 |

Minulla on ollut kaksi kertaa, molemmat työpaikalla. Erottiin ystävinä, ollaan vielä samassa työpaikassa.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla, vaikka kuinka monta kertaa. En jaksa edes laskea.

Vierailija
62/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:30"]

Mulla on ollut. Kesti noin vuoden verran. Saa vapaasti haukkua, mutta eipä asia enää miksikään muutu.

[/quote]

ei sua kukaan tule haukkumaan. saat ihan itse marinoitua keittämässäsi liemessä kuten

rivien välistä voi lukeakkin.

[/quote]

En minä missään marinoidu. Tarkoitin lähinnä sitä, että tehty mikä tehty ja sille ei enää mitään voi.

[/quote]

totta, se on yksi kupru lisää elämääsi.vaivasi tai ei.

huomaan että käsittelet asian täysin tunteitta, neutraalisti.

Oletko nyt itse parisuhteessa?

[/quote]

En ole tällä hetkellä parisuhteessa. Neutraali suhtautuminen minusta kuuluukin olla, koska ei tässä mun tapauksessa ainakaan ollut rakkaudesta kysymys.

[/quote]

eli sulla on panosuhde ollu varattuun mieheen aikanasi.

Toivottavasti kykenet olemaan yhtä neutri jos moinen huvittelu eksyy sinun tiellesi.

yleensä näin käykin. mikä muuten oli miehen syy paneskeluunne?

Ei saanut tarpeeksi kotona vai eikö enää oma nainen viehättänyt?

ja vaikka joku voi luulla että vittuilen niin pyrin suhtautumaan myös neutraalisti.

[/quote]

Aina sitä kysyä saa ei siinä mitään. No syyksi mies sanoi minulle, että seksiä ei ole. Minulle on itse asiassa tuo syy samantekevä, koska kai aikuinen mies tietää mitä on tekemässä samoin kuin minä. Niin kuin aiemmin jo totesin sinkku olen, baariin lähdin ja tää mies sieltä matkaan lähti. Meillä synkkas hyvin, joten jatkettiin tapailua n. vuosi kunnes mä muutin työn perässä pois.

Mulla on taustalla myös yksi avoin suhde, joten mieheni on tapaillut lisäkseni myös muita naisia. Tiesin tästä ja toimi hyvin puolin ja toisin. Piristettiin parisuhdetta tällä tavalla. Myöhemmin erottiin muista syistä, mutta hyvin toimii, jos on tähän valmis. Ei siis ihan normi kuvioita, mutta ihmiset on erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:42"] vaikea ymmärtää miksi joku haluaa olla kakkosnainen jollekki luulis että olis sen verta ylpeyttä itessä. tietty jos ei sellaista ole, saattaahan joku myydäkkin itseään, "kun vaan pari ekaa kertaa ällöttää ja ne ukot tulee yleensä nopeaa" ym diipa daapaa [/quote]En halua itselleni "omaa" miestä. Arki sujuu paremmin itsekseen. [/quote] Miksi sitten paneskelet muiden miehiä? Eikö vapaat miehet kiinnostu sinusta lainkaan? Eivät varmasti vaimoksi tuollaista lumppua haluaisikaan. Varatuille riittää että avaat haaras h***a!

[/quote]On minulla seksisuhteita vapaidenkin miesten kanssa. Minulle ei ole väliä ovatko vapaita vai varattuja. Kukaan vapaa/varattu mies ei tiedä paljonko minulla on ollut miehiä, joten eivät édes voisi arvostella minua.

Vierailija
64/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tälläkin hetkellä. Mies on minua 10 vuotta nuorempi, ja hänen avokkinsa miestä 10 vuotta nuorempi hiekkapillu.Siis tosi harvoin seksiä heillä, tyyliin kerran kuussa tai kahdessa. No ei met olla vielä köyritty, mutta on vain ajan kysymys...viestejä lähetellään tiiviisti.

On ollut aikaisemminkin ja silloinkin nuori mies.

Vierailija
65/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:25"]

Mulla, vaikka kuinka monta kertaa. En jaksa edes laskea.

[/quote]

miksi näin? Oletko masokisti`? vai mistä olet oppinut että

oma hyvä on muiden huono? etkö kykene normaaliin tasa-arvoiseen suhteeseen?

Vierailija
66/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 11:51"]Nykyinen mieheni oli vielä naimisissa kun tapasimme ja ero astui voimaan kun jo seurustelimme vakavasti. Olemme edelleen yhdessä ja onnellisia 10 vuoden jälkeen :)
[/quote]

Muisteletteko lämmöllä kuinka kauniisti teidän rakkaustarina on alkanut?
[/quote]

Muistelen lämmöllä paljon asioita ja harmittelen montaa menneisyydestäni. Sen kuitenkin tässä elämässä olen oppinut, ettei jokainen asia voi olla olla "kaunis" tai "käsikirjoituksen mukainen".
Mieheni entinen liitto ei voinut hyvin ja he olivat yrittäneet paikata välejään terapiaa myöten. Ex-vaimoon vuosien mittaam tutustuneena olen todennut että heidän eronsa oli molemmille hyvä asia. Minun ja mieheni suhde vauhditti eroprosessia.

Vierailija
67/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:26"]

Mulla on ollut. Kesti noin vuoden verran. Saa vapaasti haukkua, mutta eipä asia enää miksikään muutu.

[/quote]

ei sua kukaan tule haukkumaan. saat ihan itse marinoitua keittämässäsi liemessä kuten

[/quote]

En minä missään marinoidu. Tarkoitin lähinnä sitä, että tehty mikä tehty ja sille ei enää mitään voi.

[/quote]

[/quote]

En ole tällä hetkellä parisuhteessa. Neutraali suhtautuminen minusta kuuluukin olla, koska ei tässä mun tapauksessa ainakaan ollut rakkaudesta kysymys.

[/quote]

Toivottavasti kykenet olemaan yhtä neutri jos moinen huvittelu eksyy sinun tiellesi.

ja vaikka joku voi luulla että vittuilen niin pyrin suhtautumaan myös neutraalisti.

[/quote]

Aina sitä kysyä saa ei siinä mitään. No syyksi mies sanoi minulle, että seksiä ei ole. Minulle on itse asiassa tuo syy samantekevä, koska kai aikuinen mies tietää mitä on tekemässä samoin kuin minä. Niin kuin aiemmin jo totesin sinkku olen, baariin lähdin ja tää mies sieltä matkaan lähti. Meillä synkkas hyvin, joten jatkettiin tapailua n. vuosi kunnes mä muutin työn perässä pois.

Mulla on taustalla myös yksi avoin suhde, joten mieheni on tapaillut lisäkseni myös muita naisia. Tiesin tästä ja toimi hyvin puolin ja toisin. Piristettiin parisuhdetta tällä tavalla. Myöhemmin erottiin muista syistä, mutta hyvin toimii, jos on tähän valmis. Ei siis ihan normi kuvioita, mutta ihmiset on erilaisia.

[/quote]

aika peruskuvio siis.

Vierailija
68/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:22"]

No ehkä tässä on se, että varattujen on helpompaa ja turvallisempaa hakea seksiseuraa varatuista. Ja kaikilla tilanne "kun kotoa ei saa"

[/quote]

en kyllä siltikään tyytyisi itseä vaivaavaan tilanteeseen vaan valitsisin laatua ja semmoista

mistä itse haluaa kokeilla ja tehdä. Onko muka se liikaa vaadittu itseltä?

[/quote]

Miksi pitäisi viedä lapsilta perhe ja koti ja myydä talot jne. vain seksin takia, ihminen sitä tarvii ja jos toinen ei anna, niin ihan järkisysteemi.

Vierailija
69/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

aika peruskuvio siis.

[/quote]

Jep, aikoiset tekee miltä tuntuu parhaalta.

mietin tässä vielä sitä että onko sulla koskaan ollut ns peruskuviota?

vai mistä moinen "suuntaus" on saanut alkunsa? Ootko jo teininä

ollut "toisenlainen",

Vierailija
70/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:22"]

No ehkä tässä on se, että varattujen on helpompaa ja turvallisempaa hakea seksiseuraa varatuista. Ja kaikilla tilanne "kun kotoa ei saa"

[/quote]

en kyllä siltikään tyytyisi itseä vaivaavaan tilanteeseen vaan valitsisin laatua ja semmoista

mistä itse haluaa kokeilla ja tehdä. Onko muka se liikaa vaadittu itseltä?

[/quote]

Miksi pitäisi viedä lapsilta perhe ja koti ja myydä talot jne. vain seksin takia, ihminen sitä tarvii ja jos toinen ei anna, niin ihan järkisysteemi.

[/quote]

niinpä. kylmän järkevää, mutta miksi voi koittaa mahdotonta eli saada mitä haluaa

ja olla silti loukkaamatta toista? liian haasteellista järjelle? miksi järki on sitä

että automaattisesti jätetään kaikki muu pois siitä? aina joko tai

Vierailija
71/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaan jäi - ja henkinen paskan maku oli vaikea saada pois.

Vierailija
72/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:38"]

Kertaan jäi - ja henkinen paskan maku oli vaikea saada pois.

[/quote]

itselläni jäi myös ainaaksi se käsitys että naiset pettävät aina, tai heitä pitäisi

jotenkin valvoa. siinä on ainakin yksi syy miksi en tule olemaan parisuhteessa,

järkisyy sekin. se ettei halua tulla toisen perse-rätiksi hymyissä suin

Vierailija
73/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanut ja jatkuu.

Olemme kumpikin perheellisiä, mutta emme voineet tilanteelle mitään, rakastumista emme kumpikaan kyenneet välttämään vaikka ikäeroakin on. Vannoin, että jos en pysty hillitsemään tilannetta, vaihdan työpaikkaa, siirryn muihin tehtäviin tms. En missään tapauksessa halunnut perheitä särkeä. Niin sitten teinkin, mutta yhteydenpitomme jatkuu syvän ystävyyden pohjalta.

Alusta asti pidin kaiken suhteeseen liittyvän visusti itselläni, en kertonut enkä kerro asiasta missään tilanteessa. Ajatukset vain usein hiipii yhteisiin tunteisiin ja kokemuksiin.

Vierailija
74/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

aika peruskuvio siis.

[/quote]

Jep, aikoiset tekee miltä tuntuu parhaalta.

mietin tässä vielä sitä että onko sulla koskaan ollut ns peruskuviota?

vai mistä moinen "suuntaus" on saanut alkunsa? Ootko jo teininä

ollut "toisenlainen",

[/quote]

On yksi "normaali" parisuhde takana, mutta suhtautumiseni on varmasti erilainen, kuin suurimmalla osalla. En silti menisi sanomaan, että on harvinaista, koska on meitä muitakin, niin toisia  naisia kuin avoimessa parisuhteessa eläviä. Tällä hetkellä en siis ole kumpikaan. Ihan sinkku vaan.

Vierailija
75/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, tapailu tosin loppui, kun miehen kihlattu (mies oli tästä kätevästi unohtanut mainita ;)) soitti ja kertoi, että mies sattuukin olemaan varattu. Hyvässä hengessä kuitenkin juttelin tämän naisen kanssa, että ei siinä mitään.

Mutta nyt on "suhde" varatun kanssa, tämän miehen tyttöystävä on kuitenkin asiasta tietoinen ja olemme tavanneetkin.

Vierailija
76/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kertoo hyvää omasta tasosta, jos joku on valmis riskeeraamaan perheensä saadakseen olla sun kanssa

Vierailija
77/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:47"]

Kyllähän se kertoo hyvää omasta tasosta, jos joku on valmis riskeeraamaan perheensä saadakseen olla sun kanssa

[/quote]

kyllä ja myös siitä että olet kuuma toisen mielestä. kaikille olisi silti parempi

että tietäisivät missä mennään. olisiko tämmöinen järjestely liian vaikea sitten?

Vierailija
78/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut useita. Ukkomies on turvallinen valinta kun ei halua sitoutua. Jos mies on käynyt mustasukkaiseksi tai omistavaksi, niin niistä on päässyt helposti eroon kun on uhannut kertoa vaimolle.

Vierailija
79/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nussinut lukemattomien ukkomiesten ja varattujen miesten kanssa, salaa toki.

Homomies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän