Kuinka monella on ollut suhde varatun miehen kanssa?
Minulla on ollut kaksi kertaa, molemmat työpaikalla. Erottiin ystävinä, ollaan vielä samassa työpaikassa.
Kommentit (79)
Kyllä on ollut. Yksi baarin henkilökuntalaisen kanssa, mies iski minut työaikanaan aika ammattimaisin ottein. Toinen oli reissumies, joka matkasi paljon ja minä hänen mukanaan. Kolmas oli todella "kiltti" perheenisä, jonka ei koskaan uskoisi pettävän. Näimme kun hän oli "harrasuksissaan", " tapaamassa äitiään" , joskus hänellä oli lapsikin mukana ja kun lapsi oli päiväunilla...Kyllä, olen paha nainen.
Mulla oli pienimuotoinen juttu yhen jätkän kans. Mentiin sänkyynkin ja seuraavana päivänä sain tietää et hää o kihlois ja heillä pieni vauva. Kuukaus tuon jälkeen hänen kihlattunsa sai tietää tästä ja minulla oli jo uusi poikaystävä, niin tämä laittoi poikaystävälleni viestiä jossa kysyi tiesikö minun panneen tämän muijan kihlattua.
hattua nosta naisille jotka antavat miehensä temput anteeksi,
olen monesti miettinyt että naiselle toisen kanssa naiminen ei ole niin kova paikka
jos se anteeksi pystyy antamaan. itse en sekunttiakaan kattois yhtään huoripukkia.
huomaa että naiset osaa hienosti pelata tämän pelin niin että he ovat täysin syyttömiä,
"olin vaan siinä ja sitte se tuli ja teki temput mulle" sääli etten ole upea miesmalli,
voisin myös heittäytyä tielle makaamaan ja ottaa kermat päältä :D, vielä kantaa vastuun,
minä en :)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:14"]
hattua nosta naisille jotka antavat miehensä temput anteeksi,
olen monesti miettinyt että naiselle toisen kanssa naiminen ei ole niin kova paikka
jos se anteeksi pystyy antamaan. itse en sekunttiakaan kattois yhtään huoripukkia.
huomaa että naiset osaa hienosti pelata tämän pelin niin että he ovat täysin syyttömiä,
"olin vaan siinä ja sitte se tuli ja teki temput mulle" sääli etten ole upea miesmalli,
voisin myös heittäytyä tielle makaamaan ja ottaa kermat päältä :D, vielä kantaa vastuun,
minä en :)
[/quote]
Voisin antaa anteeksi, sillä kyseessä on ihmisen heikkous, kenellä mikäkin. En kuitenkaan jatkaisi suhdetta pettäjän kanssa, sillä arvostan itseäni sen verran.
On ollut suhde. Olimme molemmat tahoillamme naimisissa ja erohan siitä tuli kummallekin. Olemme edelleen yhdessä.
Voisin antaa anteeksi, sillä kyseessä on ihmisen heikkous, kenellä mikäkin. En kuitenkaan jatkaisi suhdetta pettäjän kanssa, sillä arvostan itseäni sen verran.
[/quote]
juuri näin, itse katkaisin vaan välini vapaaehtoisesti,en tarvi enempää paskoja
"ystäviäkään".
mitä iloa voi olla enää suhteessa jonka toinen on rikkonut.
voihan sitä esittää vaikka mitä mutta kyllä se on vaan niin ettei rikkinäistä peiliä
saa enää ehjäksi, olisi korjaajalla millainen liimatuubi tahansa.
Sääli ettei kaikilla ole ylpeyttä vaan alistuvat kiltisti eri tilanteisiin.
Miksi joka rivin väliin pitää jättää tyhjä rivi?
Mulla on ollut. Kesti noin vuoden verran. Saa vapaasti haukkua, mutta eipä asia enää miksikään muutu.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:30"]
Miksi joka rivin väliin pitää jättää tyhjä rivi?
[/quote]
johtunee tästä erikois-selaimesta jota käytän.
Ei todellakaan. Enemmän kuin tarpeeksi on ollut tyrkyllä vapaitakin.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:30"]
Mulla on ollut. Kesti noin vuoden verran. Saa vapaasti haukkua, mutta eipä asia enää miksikään muutu.
[/quote]
ei sua kukaan tule haukkumaan. saat ihan itse marinoitua keittämässäsi liemessä kuten
rivien välistä voi lukeakkin.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:27"]
[/quote]
juuri näin, itse katkaisin vaan välini vapaaehtoisesti,en tarvi enempää paskoja
"ystäviäkään".
mitä iloa voi olla enää suhteessa jonka toinen on rikkonut.
voihan sitä esittää vaikka mitä mutta kyllä se on vaan niin ettei rikkinäistä peiliä
saa enää ehjäksi, olisi korjaajalla millainen liimatuubi tahansa.
Sääli ettei kaikilla ole ylpeyttä vaan alistuvat kiltisti eri tilanteisiin.
[/quote]
Osa naisista on valmis pitämään kulissit koossa vaikka minkä jälkeen ja annetaan miehen käyttäytyä kuin pienen pojan; mies tarvitsee viihtyäkseen monia pimperoita kerralla, ettei tylsisty ja aina saa palata vaimon luo.
Jotkut naisista eivät taas arvosta itseään pätkääkään, vaan alistuvat huonoon suhteeseen. Oleminen yksin pelottaa. Voi toki taloudelliset seikatkin pitää yhdessä pettäjän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:03"]
Voi on, ja monesti. Nytkin. Siinä vaiheessa omatuntoa pakotti, kun mies halusi tavata "varpajaisten" merkeissä, vaimo siis oli vielä synnärillä.
[/quote]Kuvottavaa. Vai että ihan omatuntoa pakotti. Kuolinkouristuksissaan se siellä yritti vielä potkia. Lunttu.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:03"]
Voi on, ja monesti. Nytkin. Siinä vaiheessa omatuntoa pakotti, kun mies halusi tavata "varpajaisten" merkeissä, vaimo siis oli vielä synnärillä.
[/quote]Kuvottavaa. Vai että ihan omatuntoa pakotti. Kuolinkouristuksissaan se siellä yritti vielä potkia. Lunttu.
[/quote]
Heh, no ei kukaan kouristellu. En vaan halunnut silloin tavata, kun tuntui väärältä. En haluais omankaan miehen panevan muita kun itse oon juuri synnyttänyt.
Hep, samanaikaisesti useammankin kanssa.
vaikea ymmärtää miksi joku haluaa olla kakkosnainen jollekki luulis että olis sen verta ylpeyttä itessä.
tietty jos ei sellaista ole, saattaahan joku myydäkkin itseään, "kun vaan pari ekaa kertaa ällöttää ja ne ukot tulee yleensä nopeaa" ym diipa daapaa
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:42"]
vaikea ymmärtää miksi joku haluaa olla kakkosnainen jollekki luulis että olis sen verta ylpeyttä itessä.
tietty jos ei sellaista ole, saattaahan joku myydäkkin itseään, "kun vaan pari ekaa kertaa ällöttää ja ne ukot tulee yleensä nopeaa" ym diipa daapaa
[/quote]En halua itselleni "omaa" miestä. Arki sujuu paremmin itsekseen.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 11:51"]Nykyinen mieheni oli vielä naimisissa kun tapasimme ja ero astui voimaan kun jo seurustelimme vakavasti. Olemme edelleen yhdessä ja onnellisia 10 vuoden jälkeen :)
[/quote]
Muisteletteko lämmöllä kuinka kauniisti teidän rakkaustarina on alkanut?
Ei ole ollut.