Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monella on ollut suhde varatun miehen kanssa?

Vierailija
17.10.2014 |

Minulla on ollut kaksi kertaa, molemmat työpaikalla. Erottiin ystävinä, ollaan vielä samassa työpaikassa.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ukkomiehenä valitsen aina pelkästään varattuja naisia, niin ei tule ikäviä yllätyksiä myöhemmin. Vapaisiin en sekaannu. On tarpeeksi hankalaa pitää huolta omasta ihastumisesta, eikä tarvitse pelätä hoidon tulevan omaan kotiin. Aikuiset vapaat naiset tuntuvat yleensä etsivän valkoista ritaria, joka en todellakaan ole minä. Aikuiset vaan harrastavat seksiä. Sekö on väärin.

Vierailija
2/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli melkein suhde naimisissa olevaan mieheen joskus 8 vuotta sitten. Olin nuori ja typerä ja erittäin ihastunut. Seurustelin silloin toisen kanssa. Olimme miehen kanssa ulkomailla työmatkalla, ja biletimme joka ilta. Yhdessä oli vain niin järjettömän hauskaa! Olen niin onnellinen siitä, että mitään sen kummempaa ei välillämme tapahtunut. Onneksi ymmärsin pitää hänet sen verran kaukana... Nyt vasta kun itse olen vaimo ja äiti alan oikeasti ymmärtää, miten väärin se olisi ollut. Onneksi en sen pahemmin ketään satuttanut. Olin nuori ja naiivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksin takia aina täytyy heti erota? Aika käsittämättömän kiree pipoista ajattelua.

Vierailija
4/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:00"]

tuli tässä mieleen kun katsoin yleltä semmosta ohjelmaa jossa joku arkeologi

oli kaivanut yli 25.000 vuotta vanhan talon rauniot esille ja siellä joku mies

kyynel silmässä hakannut seinään "miksi menit pettämään" latinaks tms

on monet itkut ihminen kerenny itkemään maan kamaralla. sääli ettei olla parempia

automaattisesti, jos syntyäessään, vaan siihenki pitää opetella.

[/quote]

25000 vuotta sitten ei kirjoitusta ollut vielä keksittykään... Eikä latinaakaan puhuttu. Muuten ihan hyvä yritys.

Vierailija
5/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Olin itsekin naimisissa. Nykyään (2 vuoden jälkeen) ollaan ystäviä, mä eronnut ja hän edelleen naimisissa.

Vierailija
6/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehelläni oli monta vuotta suhteemme aikana, syytti sen sijaan minua uskollista uskottomuudesta. No kun sain selville jätin hänet ja nyt itkee perääni ja sanoo, ettei toinen ole mitään minuun verrattuna. Kannattaisi siis miettiä, ennekuin pettää.Itselläni kävi hyvä tuuri, sillä löysin ihanan kunnollisen miehen. Eipä tarvitse enää kärsiä!

Vierailija
7/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja se oli sellainen virhe, että opinpahan kerrasta. Never again. Sattui vielä narsu, joten kosto oli ikävä kun katkaisin suhteen :(

Vierailija
8/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut. Suhde loppui siihen paikkaan, kun mulle selvisi, että on varattu. Mies olikin naimisissa ja pienen lapsen isä.

Vierailija
9/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 19-vuotiaana puolisen vuotta suhde aika paljon vanhempaan naimisissa olevaan mieheen. Suhde päättyi, kun muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Lisäksi aika moni lyhyempi juttu on osoittautunut varatuksi myöhemmin.

Vierailija
10/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin puolet naisista ja miehistä pettää niin eikö silloin noin puolella suomalaisista aikuisista ole ja on ollut suhde varattuun...

Vierailija
11/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suhde mieheen, joka oli naimisissa, mutta sanoi olevansa eroamassa. Pikkusen epäilin sitä eroamista, mutta kyllä ne paperit sitten puolen vuoden kuluessa pistettiin käräjäoikeuteen, ja siitä puolen vuoden kuluttua avioero astui voimaan. Mies ryssi sitten kaiken myöhemmin, odotukset ei kovin korkealla itselläkään olleet, kun suhde alkoi kun oli vielä liitossa.

Vierailija
12/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni oli vielä naimisissa kun tapasimme ja ero astui voimaan kun jo seurustelimme vakavasti. Olemme edelleen yhdessä ja onnellisia 10 vuoden jälkeen :)

Vierailija
13/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 11:51"]

Nykyinen mieheni oli vielä naimisissa kun tapasimme ja ero astui voimaan kun jo seurustelimme vakavasti. Olemme edelleen yhdessä ja onnellisia 10 vuoden jälkeen :)

[/quote]

Sama. Paitsi että ollaan oltu yhdessä jo yli 15v.

Vierailija
14/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 11:43"]

Jos noin puolet naisista ja miehistä pettää niin eikö silloin noin puolella suomalaisista aikuisista ole ja on ollut suhde varattuun...

[/quote]

Ei.

Kaikki pettämiset eivät satu yhtäaikaa, joten yhden ja saman henkilön kanssa on voinut useampi pettää puolisoaan eri aikaan. Toisaalta jotkut pettävät useammin kuin kerran, joten ovat voineet pettää useiden eri henkilöiden kanssa. Lukumääristä ei siis voi päätellä yhtään mitään, ei suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
15/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli muutamaankin varattuun suhde, viimeinen tällainen suhde on nykyään ollut aviomieheni jo neljännesvuosisadan.

Vierailija
16/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 11:43"]

[/quote]

Ei.

Kaikki pettämiset eivät satu yhtäaikaa, joten yhden ja saman henkilön kanssa on voinut useampi pettää puolisoaan eri aikaan. Toisaalta jotkut pettävät useammin kuin kerran, joten ovat voineet pettää useiden eri henkilöiden kanssa. Lukumääristä ei siis voi päätellä yhtään mitään, ei suuntaan eikä toiseen.

[/quote]

Siksi onkin järjetöntä edes kysyä kuinka monella on ollut suhde...

Vierailija
17/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni ja lasteni isä oli naimisissa kun tapasimme ja suhteemme alkoi. Tuolloin toki ex-vaimo oli muuttamassa jo omaan asuntoon ja eropaperit laitettu. Oli siis paperilla naimisissa. Tuolloin ex veti herneen nenään ja oli todella katkera ja yritti hankaloittaa asioita mahdollisimman paljon. Ymmärrän toki reaktion, koska ero tuli heille miehen toiveesta. Nykyään olemme kaikki hyvissä väleissä.

Vierailija
18/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi on, ja monesti. Nytkin. Siinä vaiheessa omatuntoa pakotti, kun mies halusi tavata "varpajaisten" merkeissä, vaimo siis oli vielä synnärillä.

Vierailija
19/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ja on yhä

Vierailija
20/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, siis minulla oli yhdenillan suhde mieheen, joka tuli siis baarissa tanssimaan kanssani ja istuttiin iltaa yhdessä.. avoimesti flirttaili ja hänellä oli ystäviensä kanssa hotellihuone siksi yöksi varattuna vierestä, menimme sinne kaksin jatkamaan iltaa ja voitte arvata mitä tapahtui.. enköhän vaan saa muutaman päivän päästä tietää että parisuhteessahan se mies oli, muijansa haukkunut minut kaikillr huoraksi, ilmeisesti luuli (ja luulee vieläkin) minun tienneen miehensä seurustelevan ja että tahallani hänet iskin.. harmittaa, en todellakaan olisi tehnyt mitään jos olisin tiennyt hänen olevan varattu..