Suhde miehen ystävän kanssa
Onko kokemuksia? Miten on menny illanvietot mökkeilyt jne?
Kommentit (86)
Hyväksyntääkö haet täältä? Hyvä tyttö, jatka samaan malliin. =(
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 12:04"]
Mun kokemus on se että ämmä lenti mäkeen, kaveri pysyi. Miesten välinen kaveruus on tärkeämpi kuin huorat.
[/quote]
Ei noin vaan näin:
"Mun kokemus on se että pettäjä lenti mäkeen, kaveri pysyi. Kaveruus on tärkeämpi kuin huorintekijät."
Ärsyttää tuommoiset huorat jotka pilaa kaikkien naisten maineen. toivottavasti saat perkeleellisen visvasyylän tai muuta mukavaa.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 12:07"]
Mun kokemus on se että ämmä lenti mäkeen, kaveri pysyi. Miesten välinen kaveruus on tärkeämpi kuin huorat.
[/quote]
Ei noin vaan näin:
"Mun kokemus on se että pettäjä lenti mäkeen, kaveri pysyi. Kaveruus on tärkeämpi kuin huorintekijät."
[/quote]
No mutta kyllähän tässä kumpikin on pettäjiä; toinen pettää parisuhdeluottamuksen, toinen ystävyyssuhteen.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 12:07"]
[/quote]
Ei noin vaan näin:
[/quote]
No mutta kyllähän tässä kumpikin on pettäjiä; toinen pettää parisuhdeluottamuksen, toinen ystävyyssuhteen.
[/quote]
No se on totta. Tulkintakysymys, mutta itse kuvittelen pettäjän aina puolisona.
Mun mies petti mua hyvän ystäväni kanssa. Sori vaan mutta kyllä sen teistä näkee. Itse ainakin näin ja kun asiasta sanoin, olin hullu ja vainoharhainen ja ties mitä muuta. Ystävyys meni siinä, miehen kanssa jatkoin mutta syvät haavat se jätti. Vuosienkaan jälkeen en pysty täysin unohtamaan tai antamaan anteeksi vaikka haluaisin. Mietipä sitä
Eikö sulle lapsena opetettu, että kaikkea ei voi saada? "Mut kun mä haluun" ei ole validi perustelu kolmivuotiaaltakaan.
Mä tiesin heti kun muija ihan suoraan katteli tätä kaveria suurinpiirtein kuola valuen. Yritti kieltää vaikka päivänselvää. Kaveri tunnusti. Kyllä sun miehes tietää jo, siitä saat olla varma.
Kaipaamiasi vinkkejä: 1. Illanvietossa istu mahdollisimman kaukana ihastuksestasi, tikkusuorana, kädet sylissä. Älä vahingossakaan katso suuntaan jossa hän on, äläkä missään nimessä puhu hänelle tai mainitse hänen nimeään. 2. Mökkeillessä älä missään nimessä suostu yhteiseen toimintaan: saunan lämmitykseen, ruuanlaittoon jne vaan pidä huoli että työnjaossa valitset aina miehesi. Älä suostu yhteisiin saunomisiin tai nukkumisjärjestelyihin. Muista hymyillä ainoastaan miehellesi. Sanomattakin on selvää että et ota pisaraakaan alkoholia tai teatterisi ei onnistu. 3. Sitten kun kumminkin jäätte kiinni, kiellä kaikki. Ala itkeä. Syytä miestä kylmyydestä, ja taas kiellä kaikki. Putsaa miehesi erossa, ja vaadi korvausta mielipahaan myös petoskumppaniltasi koska hän aiheutti avioerosi, ja yhä vielä kiellä kaikki.
Tuntuuko hienolta naida kun tietää että hyväuskoinen puoliso odottaa kotona?
Hyvin se sujuu, mökillä ja muualla vietätte aikaa porukassa ihan normaalisti kuten ennenkin. Silloin ei saa vaihtaa katseita tai muutenkaan kosketella tämän toisen kanssa. Jätätte ne sitten kahdenkeskisiin hetkiin. Kokemusta on.
Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te samoin heille. Eli ap. toivoo että häntä petetään. Toivottavasti juuri nyt ja parhaan kaverin kanssa.
Jos kaipaat seksielämään säpinää, mikset ole kertonut sitä miehelle? Kyllähän seksiä voi piristää monilla keinoin, ilman että tarvii lähteä pettämään.
Onneksi itellä on niin hyvää seksiä oman miehen kanssa että ei tarvi edes haaveilla muista. Enkä kyllä jaksaisikaan. Hirveä homma miettiä ettei toinen vain huomaa ja että ei puhu itseään pussiin. Ja kävis kyllä ihan sääliksi oma mies kun olis aisankannattajana ja täys pelle, jota porukalla vedetään höplästä.
mutta ehkäpä ap. toivoo alitajuisesti että jäisi kiinni ja saisi viimein syyn erota. Vähän niin kuin lapset näpistelee saadakseen huomiota ja rakkautta ja rajoja.
Mitäpä tuohon voi sanoa. Oksettava ihminen olet ja niin on miehen "ystäväkin". Toivon että eron jälkeen miehesi löytää kunnon naisen.
Haluan ja tarvitsen tuota toista.
Kaverukset on myös saattaneet sopia keskenään että muijaa on lupa höylätä. Varsinkin jos miehes on suunnitellut eroa, on voinut pyytää kaverilta palvelusta asioiden helpottamiseksi. Nähty ja koettu. Jos kuitenkin suunnittelette yhteisiä mökkeilyjä, pojilla voi olla mielessä jotain muutakin...
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 12:52"]
Kaverukset on myös saattaneet sopia keskenään että muijaa on lupa höylätä. Varsinkin jos miehes on suunnitellut eroa, on voinut pyytää kaverilta palvelusta asioiden helpottamiseksi. Nähty ja koettu. Jos kuitenkin suunnittelette yhteisiä mökkeilyjä, pojilla voi olla mielessä jotain muutakin...
[/quote]
Oho, ketjusta löytyi vielä rumempia kuvioita kuin AP:n. "Nähty ja koettu"? Toivottavasti kyse ei ole kovin läheisistä ihmisistä.
Mä olen ällistynyt.