Suhde miehen ystävän kanssa
Onko kokemuksia? Miten on menny illanvietot mökkeilyt jne?
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 18:14"]Meillä tällä hetkellä sellainen tilanne että kihlattu raskaana, ja saa jännityksellä odottaa tuleeko mustatukkainen peikko vai minun näköiseni vaaleampi lapsi.. :'(
[/quote]
Huh! Voimia. En voi ees kuvitella miten raskasta ja vaikeaa teillä on nyt :'(
Aiotko jatkaa kihlatun kanssa kävi miten kävi?
En ole vielä päättänyt mitä teen, jos lapsi ei ole minun. Rakastan kihlattuani joten varmaan yritän ainakin jatkaa. Kaveri on yrittänyt pitää yhteyttä mutta en pysty sitä edes katsomaan. Voin vain toivoa että lapsi on minun, muutama kuukausi vielä pitää arvailla.
Toivottavasti lapsi on sinun ja jos tosta selviätte niin sitten teillä on tosi vahva pohja jolle rakentaa. Voimia ja positiivisuutta suuntasi...
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 18:23"]
En ole vielä päättänyt mitä teen, jos lapsi ei ole minun. Rakastan kihlattuani joten varmaan yritän ainakin jatkaa. Kaveri on yrittänyt pitää yhteyttä mutta en pysty sitä edes katsomaan. Voin vain toivoa että lapsi on minun, muutama kuukausi vielä pitää arvailla.
[/quote]
Mä tiedän tapauksen että polttariristeilyltä tuli muistoksi mustaihoinen vauva. Tosi "kiva" ylläri miehelle. Voimia sulle!
Tuohan on järky yleistä..mutta ei se ole minulta pois, jokainen kärsii nahoissaan oli syyllinen eli ei!
narsisti taas palstalla, mene ap hoitoon.
Jaaaaaaaaaa seeee ooon narsistikorttiiii!!!! Ihme että vasta neljännellä sivulla! :D
Ap kai käytätte kumia? :D :D
Ihastunut voi olla ja kaikki joskus ihastuvat kun on pitkässä parisuhteessa. Eri asia on kuitenkin jos lähtee pettämään. Haaveet muuttuu teoiksi. Mun mies petti mua pitkään. Ei halunnut kuitenkaan erota joten tässä nyt kasaillaan avioliittoa kokoon ja toivotaan että onnistutaan.
Joo. Tosi hyvin varmaan menee! Onnea teille toisenne löytäneille!
joo siitä vaan, mutta älä ihmettele kun iso paska osuu tuulettimeen pian...
t. mies
sitten ei ole yhtään miestä eikä kaveria
Itku pitkästä ilosta. Mies menettää vaimon ja ystävän. Oikein reilu temppu. Jos olet fiksu niin kerrot miehelle ja eroat. Miksi olla yhdessä jos haluaa loukata toista pahimmalla mahdollisella tavalla?
Ei ole mahdollisuuksien rajoissakaan. Ihan fiktiota, että joku lähtisi tuollaiseen.
Se vaatii kuria siitä ettei ala kähmimään miehen kaveria tai anna sen kähmiä sinua illanvietoissa. Se on varmin tapa jäädä kiinni.
Istut miehesi lähellä ja toimit normaalisti, muuten ootte kusessa.
En halua erota. Enkä satuttaa ketään. Ei tätä varmaan voi ymmärtää jos ei itse oo kokenut mutta seksi on taivaallista ja ollaan hyvät ystävät, oltu jo ennen kun tapasin mieheni. Parisuhteeseen emme keskenämme halua.
Ymmärrän kyllä alapeukut ja moralisoinnit ja kamppailen tän asian kanssa itsekin mutta lähinnä halusin nyt kuulla muiden vastaavia kokemuksia.
-ap
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 11:55"]
En halua erota. Enkä satuttaa ketään. Ei tätä varmaan voi ymmärtää jos ei itse oo kokenut mutta seksi on taivaallista ja ollaan hyvät ystävät, oltu jo ennen kun tapasin mieheni. Parisuhteeseen emme keskenämme halua. Ymmärrän kyllä alapeukut ja moralisoinnit ja kamppailen tän asian kanssa itsekin mutta lähinnä halusin nyt kuulla muiden vastaavia kokemuksia. -ap
[/quote]
Haluatko olla aikuinen ja ottaa vastuuta? Vai ajatteletko vain omaa nautintoasi? Mulkku olet naiseksi. Miltä tuntuisi jos miehesi toimisi samoin?
Mitä mies on tehnyt kun haluat hänelle olla noin paha? Miksi kasvusi on jäänyt kesken? mietipä noita ja mieti miten voisit kasvaa aikuiseksi. Miten korjaat tilanteen sitten KUN tilanne selviää miehellesi ja jäätte kiinni? Tyhmä täytyy sen miehen kaverinkin olla. Toivottavasti tilanteeseen ei liity lapsia.
Miten surullinen tilanne. Onneksi itse olen mieheni kanssa koska rakastan häntä ja haluan jakaa elämäni hänen kanssaan. Ei elämä aina ole romanttista eikä ole aina kiihkeää seksiäkään. Tavallista arkea on paljon ja riitojakin on. Silti en lähtis pettämään. Mieluummin ottaisin eron jos suhdetta ei saisi millään muulla keinolla kuntoon. Inhottavaa tuollainen toisen elämällä leikkiminen. Kun pettäminen selviää voi petetty saada loppuelämäksi traumat ja menettää luottamuksen naisiin. Mielestäni et ole ansainnut parisuhdetta ja jos olet aikuinen niin eroat tai lopetat tuon pelleilyn ainakin heti ja annat olla viimeinen kerta.
Meillä tällä hetkellä sellainen tilanne että kihlattu raskaana, ja saa jännityksellä odottaa tuleeko mustatukkainen peikko vai minun näköiseni vaaleampi lapsi.. :'(