Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde miehen ystävän kanssa

Vierailija
15.10.2014 |

Onko kokemuksia? Miten on menny illanvietot mökkeilyt jne?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, koettu. Kaverini kyllästyi muijaansa ja pyysi mua apuun, olin silloin vähän ''maineessa'' ja muija oli kuulemma tykästynyt muhun. Helposti se mukaan lähti. Kaveri tuli paikalle ja se oli siinä.

Vierailija
62/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Ja ikää oli?!??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se sujuu. Nää kun tahtoo olla niitä suhteita, joiden olemassaoloon ei haluttaisi mitenkään uskoa. Mulla tilanne sama, eli seksisuhde miehen parhaan kaverin kanssa.. ja en tunne edes omantunnonpistoksia. Molemmat perheellisiä, kummankin puolisot pihtaa. Tosin mä lohduttaudun vielä silläkin ajatuksella, että mun mies varmasti pettää mua kun välillä lohkee ja välillä ei viikkoihin.. syytä näille ei koskaan ole. Mutta varovaisuuteen kehotan, olkaa niin kuin ennen suhdetta niin kaikki ok.

Vierailija
64/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä kysyt ikää? Jos viestin 32 kirjoittajalta, niin oltiin tuolloin 27v.

Vierailija
65/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten lojaalisuus toisiaan kohtaan ulottuu syvemmälle kuin te naiset voisitte koskaan uskoa. Eräskin mies kutsuu säännöllisesti huoria mökilleen yhdessä vaimonsa veljen kanssa.

Vierailija
66/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:14"]Miesten lojaalisuus toisiaan kohtaan ulottuu syvemmälle kuin te naiset voisitte koskaan uskoa. Eräskin mies kutsuu säännöllisesti huoria mökilleen yhdessä vaimonsa veljen kanssa.
[/quote]
Sinusta varmaan nää miehet on vaan lojaaleja toisilleen mut esim ap on huora?

Vierailija
67/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:14"]

Miesten lojaalisuus toisiaan kohtaan ulottuu syvemmälle kuin te naiset voisitte koskaan uskoa. Eräskin mies kutsuu säännöllisesti huoria mökilleen yhdessä vaimonsa veljen kanssa.

[/quote]

Niinhän naisetkin (sisarukset) kutsuvat mökilleen pohjoisessa muita miehiä "ruskaretkillä". Eihän siellä ehdi luontoa näkemäänkään!

Vierailija
68/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä nämä ukot on huoria. On monta kertaa tehnyt mieli käräyttää. Toivottavasti vaimot lukee täältä ja tajuaa epäillä. Ukot siinä viiskymppisiä ja länsi-suomesta

Vierailija
69/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään miksi suomalaiset miehet ovat mustasukkaisia. Olen aina ollut naisten puolella mutta nyt alkaa tuntua, kun palstaa lukee, että aiheesta ovat mustiksia. Herrajeesus, miksi pitää olla parisuhteessa jos ei pysty olemaan uskollinen? Sinkkuna voi olla kenen kanssa huvittaa. Vai onko se viehätys juuri siinä että saa pettää? Eikä sitten mitään lasten takia yhdessä -paskaa.

Vierailija
70/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap., kiinnoistaisiko se miehen kaveri jos olisit sinkku? Vai oletko sellainen että parisuhteessa hingut aina muiden perään, oli puoliso kuka hyvänsä. siinä tapauksessa sun olis hyvä pysyä ihan singlenä.

Vierailija
71/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:n miehellä on myös suhde!

Vierailija
72/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:27"]

Ja sitten ihmetellään miksi suomalaiset miehet ovat mustasukkaisia.

[/quote]

En kyllä tunne/tiedä yhtäkään mustasukkaista aviomiestä. Tuskin on kovin yleistä mustasukkaisuus vaimosta.

Vierailija
73/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö muka ihan tosissasi viettämään iltaa miehen ja sen kaverin kanssa, kun tiedät mitä olet tehnyt/teet? Tajuatko yhtään miltä miehestä tuntuu kun teidän kuvio selviää? Vaimo ja paras ystävä.. Varmaan jokaisen miehen pahin painajainen! Toivottavasti ymmärrät olla ruikuttamatta anteeksiantoa kun jäätte kiinni. Sillä kiinni te jäätte, turha uskotella itselleen muuta.

Vierailija
74/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:06"]Pystyisitkö muka ihan tosissasi viettämään iltaa miehen ja sen kaverin kanssa, kun tiedät mitä olet tehnyt/teet? Tajuatko yhtään miltä miehestä tuntuu kun teidän kuvio selviää? Vaimo ja paras ystävä.. Varmaan jokaisen miehen pahin painajainen! Toivottavasti ymmärrät olla ruikuttamatta anteeksiantoa kun jäätte kiinni. Sillä kiinni te jäätte, turha uskotella itselleen muuta.
[/quote]
Pystyn, luulen ainakin niin. Tämä toinen mies pn myös naimisissa joten riskiä kähmimiseen jne ei ole. Ollaan lähdössä vuokramökille isommalla porukalla ja aion käyttäytyä normaalisti. Ehkä menen tosi aikaisin nukkumaan ja vaadin miesten ja naisten saunavuorot kiusallisten tilanteiden välttämiseksi.
Voin vain kuvitella miltä miehestäni tuntuisi jos jäisimme kiinni mutta emme jää. Poden huonoa omatuntoa mutta en voi tälle ihastukselle mitään.
-ap

Vierailija
75/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:06"]Pystyisitkö muka ihan tosissasi viettämään iltaa miehen ja sen kaverin kanssa, kun tiedät mitä olet tehnyt/teet? Tajuatko yhtään miltä miehestä tuntuu kun teidän kuvio selviää? Vaimo ja paras ystävä.. Varmaan jokaisen miehen pahin painajainen! Toivottavasti ymmärrät olla ruikuttamatta anteeksiantoa kun jäätte kiinni. Sillä kiinni te jäätte, turha uskotella itselleen muuta. [/quote] Pystyn, luulen ainakin niin. Tämä toinen mies pn myös naimisissa joten riskiä kähmimiseen jne ei ole. Ollaan lähdössä vuokramökille isommalla porukalla ja aion käyttäytyä normaalisti. Ehkä menen tosi aikaisin nukkumaan ja vaadin miesten ja naisten saunavuorot kiusallisten tilanteiden välttämiseksi. Voin vain kuvitella miltä miehestäni tuntuisi jos jäisimme kiinni mutta emme jää. Poden huonoa omatuntoa mutta en voi tälle ihastukselle mitään. -ap

[/quote]

Et halua voida mitään. Olispa ihanaa päästä käräyttämään teidät. Mutta kyllä sen joku hoitaa.

Vierailija
76/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö muka istumaan saunassa tämän miehen vaimon kanssa? Esittelemään lorttoa kroppaasi jota toisen puoliso käy nykimässä? Vaikea olla halveksimatta sinua. Onneksi yksi asia on varmaa: Kyllä te jäätte kiinni.

Vierailija
77/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:06"]Pystyisitkö muka ihan tosissasi viettämään iltaa miehen ja sen kaverin kanssa, kun tiedät mitä olet tehnyt/teet? Tajuatko yhtään miltä miehestä tuntuu kun teidän kuvio selviää? Vaimo ja paras ystävä.. Varmaan jokaisen miehen pahin painajainen! Toivottavasti ymmärrät olla ruikuttamatta anteeksiantoa kun jäätte kiinni. Sillä kiinni te jäätte, turha uskotella itselleen muuta. [/quote] Pystyn, luulen ainakin niin. Tämä toinen mies pn myös naimisissa joten riskiä kähmimiseen jne ei ole. Ollaan lähdössä vuokramökille isommalla porukalla ja aion käyttäytyä normaalisti. Ehkä menen tosi aikaisin nukkumaan ja vaadin miesten ja naisten saunavuorot kiusallisten tilanteiden välttämiseksi. Voin vain kuvitella miltä miehestäni tuntuisi jos jäisimme kiinni mutta emme jää. Poden huonoa omatuntoa mutta en voi tälle ihastukselle mitään. -ap

[/quote]

Just, eli kaksi perhettä on rikkoontumassa teidän elostelijoitten takia. Olette hienoja ihmisiä! Semmosta se on kun aivot valahtaa vittuun.

Vierailija
78/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hyi vittu mikä huora olet ja se ukko on samanlainen. Siinä mielessä sovitte yhteen. 

Vierailija
79/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole ihastuksesta jos on kieriskelty ilman vaatteita. Kyse on huoruudesta.

Vierailija
80/86 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmisestä tulee noin moraaliton? Kyllähän sitä vois tehdä vaikka mitä ja haluta kaikenlaista, mutta itse ihminen valitsee mitä tekee ja mitä ei tee ja mikä elämässä oikeasti on tärkeää. Onko joku random pano oikeasti kaiken tuon arvoista? Täytyy olla todella erikoista ja maittavaa, kun on valmis tuhoamaan oman ja muiden elämän seksin takia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän