Suhde miehen ystävän kanssa
Onko kokemuksia? Miten on menny illanvietot mökkeilyt jne?
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:10"]Hyvin se sujuu. Nää kun tahtoo olla niitä suhteita, joiden olemassaoloon ei haluttaisi mitenkään uskoa. Mulla tilanne sama, eli seksisuhde miehen parhaan kaverin kanssa.. ja en tunne edes omantunnonpistoksia. Molemmat perheellisiä, kummankin puolisot pihtaa. Tosin mä lohduttaudun vielä silläkin ajatuksella, että mun mies varmasti pettää mua kun välillä lohkee ja välillä ei viikkoihin.. syytä näille ei koskaan ole. Mutta varovaisuuteen kehotan, olkaa niin kuin ennen suhdetta niin kaikki ok.
[/quote] Miten tällainen ämmä saa yläpeukkuja?
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:14"]Miesten lojaalisuus toisiaan kohtaan ulottuu syvemmälle kuin te naiset voisitte koskaan uskoa. Eräskin mies kutsuu säännöllisesti huoria mökilleen yhdessä vaimonsa veljen kanssa.
[/quote]
Sinusta varmaan nää miehet on vaan lojaaleja toisilleen mut esim ap on huora?
[/quote] Niinhän se on.
Minä haksahdin myös miehen kaveriin. Jäätiin kiinni ns. rysän päältä, ja sotahan siitä syttyi. Mies heitti molemmat ulos. Aloin olla tämän kaverin kanssa, muutin hänen luokseen, mutta viikon päästä iski katumus ja palasin mieheni luokse, onneksi hän antoi anteeksi. Mutta kaverilleen ei antanut, välit poikki ja vihanpito. Pakosta joudutaan näkemään häntä kyllä, eikä se todellakaan ole helppoa! Koko ystäväpiiri tietää mitä on tapahtunut, ja meitä varmaan ilkutaan selän takana. Tilannetta ei helpota se että ko. kaveri on naistenmiehen maineessa, eli minä olin vain yksi viiva sängynpäätyyn.Jos ette vielä ole jääneet kiinni niin lopettakaa suhde heti, muuten tulee hankaluuksia.
Kyllä tässä tuntee olevansa onnekas kun parisuhde on kunnossa. Huh mitä elämää joillakin on.
Tais olla provo tääkin.. Hohhoijaa!
Vittu ku oot kusipää ämmä!