Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hevosena pystyn osallistumaan?

Vierailija
05.09.2021 |

On näitten kavioitten kanssa jo muutenkin vaikeaa ja sitten vielä sensuroidaan aloitukseni. Ei iha-haan kivaa!

Kommentit (5068)

Vierailija
3721/5068 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saamme sitten useammin päivityksiä, kun Isabel tukenee tai Lauri saa opintonsa suoritettua.

Vierailija
3722/5068 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, se pelottelija oli omituinen tapaus kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3723/5068 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitatte minua, niin olen teidän näkökulmastanne enemmän ennustaja kuin pelottelija. Vai voitteko väittää ennustusteni menneen pieleen?

Tiedän Isabelin olevan päättäväinen nuori nainen ja tässä tapauksessa juuri se tekee hänestä niin haavoittuvan. Jospa kuitenkin, hyvä Isabel, vain unohtaisit ratsastuksen ja palaisit säbän pariin? Sinähän olit siinä oikein taitava. Suppailukin on sinulle hyvä ja ennen kaikkea turvallinen harrastus. Mikset keskittyisi siihen. Voit joka tapauksessa käydä tapaamassa Amadeusta ja rapsuttaa sitä ja antaa sille kuorittuja porkkanoita. Sinä et ymmärrä, etkä voikaan ymmärtää, mitä minä tarkalleen tarkoitan. Mutta ehkä sinun pitäisi tavata Kirsten. Hän ehkä saisi sinut ymmärtämään oman etusi, kun minulle se tuntuu olevan mahdotonta. Minä edelleenkin haluan sinun omaa parastasi.

Vierailija
3724/5068 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitatte minua, niin olen teidän näkökulmastanne enemmän ennustaja kuin pelottelija. Vai voitteko väittää ennustusteni menneen pieleen?

Tiedän Isabelin olevan päättäväinen nuori nainen ja tässä tapauksessa juuri se tekee hänestä niin haavoittuvan. Jospa kuitenkin, hyvä Isabel, vain unohtaisit ratsastuksen ja palaisit säbän pariin? Sinähän olit siinä oikein taitava. Suppailukin on sinulle hyvä ja ennen kaikkea turvallinen harrastus. Mikset keskittyisi siihen. Voit joka tapauksessa käydä tapaamassa Amadeusta ja rapsuttaa sitä ja antaa sille kuorittuja porkkanoita. Sinä et ymmärrä, etkä voikaan ymmärtää, mitä minä tarkalleen tarkoitan. Mutta ehkä sinun pitäisi tavata Kirsten. Hän ehkä saisi sinut ymmärtämään oman etusi, kun minulle se tuntuu olevan mahdotonta. Minä edelleenkin haluan sinun omaa parastasi.

Ei ratsastaminen voi Isabelia haitata. Jo olet kummallinen!

Ratsastaminen on vallan mukava harrastus. Miksi sinä haluat päättää hänen harrastuksensa? Aika outoa.

Vierailija
3725/5068 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä avaan kohtalonyhteyden täällä palstalla? Että tietyt asiat ovat sidoksissa toisiinsa. Ei se ole mahdollista. Mutta minä vain satun tietämään, että Isabelille käy vielä ikävämmin kuin Kirstenille jos hän hankkiutuu hevosen selkään. Minä en halua hänelle mitään muuta kuin hyvää, mutta selvästikään hän ei usko minua. Puhukaa te muut hänelle järkeä!

Vierailija
3726/5068 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ja miten sinä tiedät, mitä Isabelille tapahtuu, jos hän alkaa ratsastaa.

Et voi tietää. Perustele väitteesi.

Isabel, voisitko sinä kommentoida tätä?

Vierailija
3727/5068 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan, miksi ratsastus on Isabelille huono asia.

Vierailija
3728/5068 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi yrittää vain sekoittaa ketjua. Eihän isabelille nytkään ratsastaessa mitään sattunut, vaan muualla. Ei ole järkevää ajatella, että juuri ratsastaminen olisi vaarallista.

Hevosen kirjoitus oli jälleen piristävää lukea. Kirjoittaisi vaan useammin. Millä tavalla onnistuu saaresta? Se on jännittävää lukea,

mitä hän kokee ja näkee ollessaan vapaana laumassa. Ihan uutta kokemusta siis paljon. Toivottavasti sinne järjestyy kirjoituslaite.

Perhonen, mitä kuuluu?

Vierailija
3729/5068 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ja miten sinä tiedät, mitä Isabelille tapahtuu, jos hän alkaa ratsastaa.

Et voi tietää. Perustele väitteesi.

Isabel, voisitko sinä kommentoida tätä?

En minä halua enää kommentoida tuon tyypin löpinöitä. Kun ajattelee, mitä minulle on juuri tapahtunut, hänen oudot kirjoituksensa tuntuvat todella asiattomilta ja jopa syyllistäviltä. En ole tietääkseni tehnyt mitään väärää. Enkä siis myöskään ansainnut hänen loukkaavia roskapuheitaan.

Vierailija
3730/5068 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko sinä Isabel tuon oudon kirjoittajan?

Mikä motiivi hänellä on kirjoittaa noin.

Vierailija
3731/5068 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa suoraan. Harmittaa vihjailu ja asian ympärillä puhuminen.

Miksi Amadeuksella ratsastaminen olisi vaarallista Isabelille. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Porkkanan syöttäminen on vaaratonta, mutta ratsastaminen ei.

Vierailija
3732/5068 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä lainkaan tuota Isabelin tapausta.

Kiitos hevoselle kirjoituksesta.

Perhoselta odottelen myös viestiä.

Vierailija
3733/5068 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko sinä Isabel tuon oudon kirjoittajan?

Mikä motiivi hänellä on kirjoittaa noin.

Älkää nyt pahastuko, mutta minä mieluimmin en kiinnittäisi häneen enää mitään huomiota. Joku stalkkaaja hänestä tulee mieleen, mutta en voi yhtään arvata kuka hän voisi olla.

Kyllä hänen tarkoituksensa on pelotella ja käyttää sillä tavalla valtaa, se on ihan selvää vaikka hän itse väittää toista. Mutta hän on valinnut kohteensa huonosti, koska minua ei pelota. -Isa

Vierailija
3734/5068 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabel, olisi pitänyt sanoa tämä sinulle toissapäivänä, mutta en pystynyt. Täällä on jotenkin helpompi. Minusta näissä kirjoituksissa on jotain aivan outoa. Joku esiintyy hevosena ja joku toinen haluaa selvästi kiusata sinua. En tiedä, mutta kannattaako sinun enää päivittää tänne?

Ja sitten, ratsastushan oikeasti VOI olla vaarallista. Hevosethan ovat joskus mielettömän säikkyjä ja siitä voi aiheutua vaaratilanteita. Olisiko kaiken sen jälkeen mitä olet kokenut parempi jos et sittenkään yrittäisi opetella ratsastamaan? Eihän se silti estäisi sinua käymästä siellä tallilla äitisi mukana. En tiedä, mutta minua jotenkin pelottaa sinun puolestasi. Tiedät, että minä ainakin haluan sinun parastasi. Että pysyt ehjänä ja terveenä! Mieti nyt vielä, jooko.

t. Roosa

Vierailija
3735/5068 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Roosa olla tuo pelottelija.

Ihan samalla tavalla kuin pelottelija, Roosakin pyytää Isabelia vain käymään tallilla, mutta ei ratsastamaan.

Vai mitä sanot, Roosa? Sanoit käyvästä suoraan Isabelilta, mikä on tämän homman totuus. Mitä vastasi?

Vierailija
3736/5068 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit *kysyväsi

Vierailija
3737/5068 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Isabel vastaili kysymyksiisi, Roosa?

Vierailija
3738/5068 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosa ja pelottelija on sama henkilö. Kumpikaan ei halua Idabelin ratsastavan.

Vierailija
3739/5068 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä palsta käsittämätön! Minä en ole pelotellut ketään, en tietenkään. Vastahan minä tänne äskettäin löysin. En tunne Lauria enkä ole nähnyt Isan hevostakaan, siis tätä Amadeusta.

Ehkä minun tosiaan pitää käydä Isan mukana sitä katsomassa, vaikka kyllä minä hevosia olen nähnyt. Minun mielestäni niissä on aika epämiellyttävä haju ja sitten ne voivat käyttäytyä arvaamattomasti eli eivät siis ole minun juttuni. Ehkä tämä Isan hevonen on sitten tavallista luotettavampi tai jotain. Joku asiahan sen selittää, miksi se on Isalle niin tärkeä.

Mutta tänne palstalle se ei kyllä kirjoita. Kysyin Isalta asiasta ja hän vastasi, että hänestä on hauska ajatus, että se kirjoittaisi itse. Kysyin vielä, että ei kai hän tosissaan usko niin. Vastaus siihen taisi olla, että hevonen on niin fiksu, että todella voisi tehdä niin. Ja sitä rataa. Minun muuten niin järkevä ystäväni, tässä asiassa olet kyllä liikaa mielikuvituksesi vietävissä. Melkein minun tekee mieli ajatella, että tässä kuviossa on mukana joku, johon olet ihastunut. Olenko ihan väärässä?

Vierailija
3740/5068 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonen kirjoittaa turhan harvoin.

Mukavaa silti lukea myös muiden kirjoituksia.

Perhonen on hävinnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä