Miten hevosena pystyn osallistumaan?
On näitten kavioitten kanssa jo muutenkin vaikeaa ja sitten vielä sensuroidaan aloitukseni. Ei iha-haan kivaa!
Kommentit (5068)
Jaksamista sinulle Isabel ja pikaista paluuta palstalle ja tallillekin kun sopivalta tuntuu! Lähetän nyt vain tällaisen kukan, vaikka mielummin ojentaisin aivan oikean. Täällä tuntuu tyhjältä nyt kun et ole päässyt kirjoittamaan omista kokemuksistasi. Toivottavasti ei kauan.
Muille sen verran, että olen vapun jälkeen sopinut meneväni Amadeuksen luo. Heitämme kelpo lenkin ja säistä riippuen annan sen kirjoitella kuulumisia joko ulkona tai sisällä.
Ja Roosa, minusta teet aivan oikein kun et avaa toisen henkilökohtaisia asioita kaikelle kansalle täällä. Isabel kyllä kertoo sen minkä katsoo aiheelliseksi. Mitä Amadeuksen kirjoittamiseen tulee, kyllähän se aivan omin turvin viestinsä näppäilee. Mutta ymmärrän kyllä, jos sinun ja monen muun on helpompaa uskoa jonkun ihmisen, esimerkiksi minun, ne kirjoittaneen. Oikeastaan voin yhtä hyvin tunnustaa, koska sillä tavalla onnistun ehkä vähän suojelemaan ystävääni. 😎
Lauri
Kukat eivät nyt suostu piirtymään viesteihin. Voi surkeus!
Kimppu ruusuja sitten sanallisesti sinulle, Isabel!
L
Olisi kyllä suuri pettymys, jos esim. Lauri olisi viestit kirjoittanut, mutta hyvä juttu, että hänkin sanoo Amadeuksen omin turvin viestit näppäilleen.
Onhan se aivan olennainen asia, että tällä palstalla on mahdollista lukea, mitä hevonen itse ajattelee ja tuntee. Sellaisia ei ihminen voi aavistaa.
Kiitos Lauri, kun valaisit asiaa. Harmi, että menet vasta vapun jälkeen tapaamaan Amadeusta, mutta parempi silloinkin kuin myöhemmin.
Mitä haittaa, vaikka täällä kerrottaisiin kaikki. Emmehän me tiedä, keitä te olette. Vihjaillaan, muttei sitten kuitenkaan kerrota. Eikö nyt voisi.
Ootteko huomanneet, ettei kukat ja muut naurunaamat näy viesteissä vanhaan malliin? Laitan tähän perään kolme ruusua, katsotaan montako näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomanneet, ettei kukat ja muut naurunaamat näy viesteissä vanhaan malliin? Laitan tähän perään kolme ruusua, katsotaan montako näkyy?
Naurunaamoja 3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurunaamoja 3
Naurunaamoja1
Yritin laittaa pelkkiä kukkia.
Tuli viesti, että tarkista lähettämäsi syötteen sisältö.
Mitä perhoselle kuuluu?
Hyvä, että hevonen on itse kaiken kirjoittanut. Olenkin aina miettinyt, mitä hevosten päässä pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Mitä perhoselle kuuluu?
Hyvä, että hevonen on itse kaiken kirjoittanut. Olenkin aina miettinyt, mitä hevosten päässä pyörii.
Onkohan pysyvä toi kuvien puute?
Perhosillahan on kovin pienet aivot ja lyhyt elämä. Kun joku ihmetteli ettei murteita osata. Tää viileys ja tuuli aiheutti sen, ettemme paljoa lennä. Pysymme suojassa ja suojelemme siipiämme.
Ei siis mitään uutisia
Nokkosperhonen kirjoitti:
7
Vierailija kirjoitti:
Mitä perhoselle kuuluu?
Hyvä, että hevonen on itse kaiken kirjoittanut. Olenkin aina miettinyt, mitä hevosten päässä pyörii.Onkohan pysyvä toi kuvien puute?
Perhosillahan on kovin pienet aivot ja lyhyt elämä. Kun joku ihmetteli ettei murteita osata. Tää viileys ja tuuli aiheutti sen, ettemme paljoa lennä. Pysymme suojassa ja suojelemme siipiämme.
Ei siis mitään uutisia
Aivojen koko ei ratkaise. Tokko dinosaurukset olivat ihmistä älykkäämpiä.
Kai siirrät perhoutesi poikasillesi. Montako yleensä syntyy?
Jokohan Isabel itse pian kirjoittaisi? Kun kerran jo paremmassa kunnossa on. Nuoret eivät kauaa ole ilman puhelintaan.
Onko perhosella tänään lentopäivä. Keho lisää elämästäsi.
Kiitos, Lauri ja muutkin täällä. Roosa saitkin kiitokseni jo eilen. Ja anteeksi kun en innostunut vappua viettämään. Minun pääni ei vain ole siinä kunnossa, että tuntuisi oikealta juhlia nyt. Nyt vielä.
Suu tuntuu oudolta, koska minulla on yksi katkennut hammas ja toinen puuttuu. Kylki on edelleen kipeä, koska kolme kylkiluuta murtui ja hengittäminen tekee edelleen ajoittain kipeää vaikka pahin onkin jo ohi. Mutta ne asiat tulevat korjautumaan ajan kanssa.
Mitä eniten pelkään, on se saanko nämä pelkotilat ja painajaiset, joista tällä hetkellä kärsin, joskus jätettyä taakseni. Toivon niin. Ja tulen kyllä tapaamaan sinua Amadeus heti kun pystyn ja jaksan. Itse asiassa odotan sitä tällä hetkellä enemmän kuin mitään muuta. Sinuun minä voin luottaa, tiedän sen. - Isa
Hyvä, että olet jo paranemaan päin Isabel. Jo toinen onnettomuus osui kohdallesi aika lyhyen ajan sisällä. Onpa huonoa tuuria.
Mukavaa, kun jaksat taas palstalla. Kertoile kuulumisia jatkossakin!
Isabel, mitä sinulle on siis tapahtunut?
Perhonen yrittää selvittää tilannetta, mutta ei sitten ymmärrä paikallista murretta. Sanonpa vaan, että aika outo selitys.
Ei millään pahalla. Tykkään kirjoituksitasi ja perhosista.
Nokkosperhoset ymmärtävät vain tavallista puhekieltä. Murteet yms hankalat
Jos ääni nousee ja laskee, kuiskataan välillä emme voi ymmärtää lainkaan.