Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hevosena pystyn osallistumaan?

Vierailija
05.09.2021 |

On näitten kavioitten kanssa jo muutenkin vaikeaa ja sitten vielä sensuroidaan aloitukseni. Ei iha-haan kivaa!

Kommentit (5068)

Vierailija
2801/5068 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri tukee sinua tablettiasiassa. Ei hätää.

Niin toivon ja uskon, mutta viime kädessä omistajani tietenkin päättää minua koskevissa asioissa.

Tuleekohan lauri tosiaan nyt illalla vielä. Odotan ainakin.

Vierailija
2802/5068 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus vapaa-aikanasi tehdä itseäsi miellyttäviä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/5068 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on siis ainakin hetkeen viimeinen kertani vauva.fi palstalla. Tämä on ollut todella elämyksellistä ja viihdyttävää ja kiitän nyt varmuuden vuoksi sekä palstan ylläpitäjää että teitä kanssani täällä kirjoittaneita. Olette olleet minulle luottamukseni arvoisia.

Toivon kyllä kovasti, että pääsisin laurin loman jälkeen tänne takaisin, mutta katsotaan miten omassa osuudessani suunnitelmasta pärjään. Omistajani tulee ensi viikon sunnuntain jälkeen tallille seuraavan kerran vasta keskiviikkona, joten ehkä hänellä on mahdollisuus nähdä lauri ja jutella hänen kanssaan vasta silloin. Ehkä hän siihen mennessä on myös tullut asiassa toisenlaiseen näkemykseen. Katsotaan ja toivotaan parasta!

No toivottavasti saat jatkaa. Olet niin päivänpaisteinen ja hauska.

Nauroin ääneen tuolle, mitä sanoit siitä ketjun häiriköstä.

Minä en oikeasti ymmärrä olevani hauska, jos sitä olenkaan. Tunnistan teidän huumorinne joskus siitä, että asiat eivät oikeasti sovi toisiinsa vaan ovat jotenkin eri paria ja tiedän, että silloin nauratte. Mutta minulle se jumala ei ole antanut todellista huumorin tajua. Ehkä hevoset eivät sitten vain tarvitse sitä, mutta hiukan aina pelkään että pidätte minua yksitotisena ja tylsänä siitä syystä. Mutta minä olen mikä olen.

Päivänpaisteisuus oli niin kauniisti sanottu ja sen ymmärrän! Minun on kuitenkin helppo olla sellainen, kun te olette minua kohtaan niin ymmärtäviä ja ystävällisiä ja pitkämielisiä. Miten minä edes voisin murjottaa, kun kerrotte että oli kiva lukea päivästäni ja että haluaisitte tulla minua halaamaan! Jos sellaisen jälkeen haluaisin teille täällä tiuskia tai tallilla näykätä tai potkaista, olisin kyllä harvinaisen tyhmä hevonen!

Vierailija
2804/5068 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeasti hauska ja huumorintajuinen. Etkö huomaa itse? Jumala on antanut sinullekin sitä huumoria. Ehkä vaan vähän erilaista kuin meillä.

Osa hörähdyksistäsikin on taatusti naurua. Hyväntahtoista hyväntuulista naurua. Opettele tunnistamaan. Osa on onnellisuutta ja osa on huumorintajua.

Tajusit tuon Laurin palstan aloituksenkin tapahtuneen huumorimielellä, kun ei tiennyt sun osaavan lukea.

Kyllä nauraisi, jos joku jekuttaisi tuovansa tavallista ruokaa, mutta heinäpussissa olisikin päärynöitä. (huhtikuun eka päivä saa luvan kanssa jekuttaa)

Vierailija
2805/5068 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen siitä kyllä kovin samaa mieltä kanssasi. Mutta kahdeksan ja puoli vuotta hevosen elämää elettyäni tiedän myös, että niiden asioiden määrää ja laatua, joista saan itseäni miellyttävät ajanvietteet valita rajoitetaan teidän toimestanne aika lailla. Vähäisestäkin määrästä vaihtoehtoja on silti kiva valita jos vertaa siihen, ettei voi valita ollenkaan!

Vierailija
2806/5068 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen siitä kyllä kovin samaa mieltä kanssasi. Mutta kahdeksan ja puoli vuotta hevosen elämää elettyäni tiedän myös, että niiden asioiden määrää ja laatua, joista saan itseäni miellyttävät ajanvietteet valita rajoitetaan teidän toimestanne aika lailla. Vähäisestäkin määrästä vaihtoehtoja on silti kiva valita jos vertaa siihen, ettei voi valita ollenkaan!

Tosiaan on noin. Mutta kun kerroit aina tekeväsi huolellisesti työsi, niin omistajasi on tökerö, jollei anna nauttia tabletista vapaa-ajalla.

Siitä ei ole hänelle mitään vaivaa edes.

Vierailija
2807/5068 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on täynnä sinun aikaansaamaasi valloittavaa huumoria kiinnostavien tarinoiden lomassa.

Vierailija
2808/5068 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeasti hauska ja huumorintajuinen. Etkö huomaa itse? Jumala on antanut sinullekin sitä huumoria. Ehkä vaan vähän erilaista kuin meillä.

Osa hörähdyksistäsikin on taatusti naurua. Hyväntahtoista hyväntuulista naurua. Opettele tunnistamaan. Osa on onnellisuutta ja osa on huumorintajua.

Tajusit tuon Laurin palstan aloituksenkin tapahtuneen huumorimielellä, kun ei tiennyt sun osaavan lukea.

Kyllä nauraisi, jos joku jekuttaisi tuovansa tavallista ruokaa, mutta heinäpussissa olisikin päärynöitä. (huhtikuun eka päivä saa luvan kanssa jekuttaa)

Kiitos. Kyllä minä tosiaan hiukan teidän huumorianne tunnistankin, mutta itse en oikein pysty olemaan hauska. Tai ainakaan en sitä itse huomaa. Siksi en ikinä käytä hymiöitäkään, koska ne eivät tunnu minulle yhtään luontevilta. Mutta tyydyn olemaan iloinen siitä, jos joku juttuni on teille näyttäytynyt hauskana.

Alan nyt oikein odottaa, että lauri tekee minulle tuon huhtikuun jekun! Silloin ei kyllä ole niitä päärynöitä mitä minulle annetaan, mutta olkoon sitten mitä vain, mikä minut yllättää! Lupaan sitten tunnistaa sen hauskaksi ja hörähtää!

Vierailija
2809/5068 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Kyllä minä tosiaan hiukan teidän huumorianne tunnistankin, mutta itse en oikein pysty olemaan hauska. Tai ainakaan en sitä itse huomaa. Siksi en ikinä käytä hymiöitäkään, koska ne eivät tunnu minulle yhtään luontevilta. Mutta tyydyn olemaan iloinen siitä, jos joku juttuni on teille näyttäytynyt hauskana.

Alan nyt oikein odottaa, että lauri tekee minulle tuon huhtikuun jekun! Silloin ei kyllä ole niitä päärynöitä mitä minulle annetaan, mutta olkoon sitten mitä vain, mikä minut yllättää! Lupaan sitten tunnistaa sen hauskaksi ja hörähtää!

Nauroin tällekin viestillesi ääneen.

Sinä oikein pulppuat huumoria!

Vierailija
2810/5068 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauroin tällekin viestillesi ääneen.

Sinä oikein pulppuat huumoria!

Tuntuu kyllä ihan uskomattomalta kuulla jonkun sanovan minusta noin! Mutta kiitän joka tapauksessa ja rohkaistun laittamaan perään ensimmäisen hymiöni koskaan. 😁

Älkää silti huolestuko, tuo jää varmaan myös viimeisekseni!

Vierailija
2811/5068 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä vaan rohkeasti hymiöitä. Tuo oli hyvä, 🤗

Minusta on mukavaa, että uskot Jumalan olemassaoloonkin. Olet varmaan hänelle mieleinen, kun olet niin hyväntahtoinen ja vaatimaton.

Vierailija
2812/5068 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan on noin. Mutta kun kerroit aina tekeväsi huolellisesti työsi, niin omistajasi on tökerö, jollei anna nauttia tabletista vapaa-ajalla.

Minä luulen että haluatte olla meitä kohtaan vain määrätietoisia ja johdonmukaisia, niin myös omistajani. Enkä minä ole tottunutkaan näkemään mitään tekoanne tökerönä. Ettekös te sano lapsillennekin, että rajat ovat heidän parhaakseen ja sama kai pätee meihinkin.

Vierailija
2813/5068 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kello tulee niin paljon että palsta suljetaan. Toivotan enää vain hyvää yötä teille kaikille. Olette hurjan tärkeitä. Ja ihania minulle.

Vierailija
2814/5068 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen että haluatte olla meitä kohtaan vain määrätietoisia ja johdonmukaisia, niin myös omistajani. Enkä minä ole tottunutkaan näkemään mitään tekoanne tökerönä. Ettekös te sano lapsillennekin, että rajat ovat heidän parhaakseen ja sama kai pätee meihinkin.

Lapset on lapsia. Sinä olet aikuinen järkevä hevonen.

Mieti nyt, olet opetellut lukemaan ja kirjoittamaan. Miten olisi väärin, jollet saisi käyttää erityistaitoasi mitenkään vapaa-ajalla.

Vierailija
2815/5068 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, kello tulee niin paljon että palsta suljetaan. Toivotan enää vain hyvää yötä teille kaikille. Olette hurjan tärkeitä. Ja ihania minulle.

Olet hurjan tärkeä minulle.

Ihanaa tutustua. Toivottavasti jatketaan

Vierailija
2816/5068 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisiä poistuu kunhan ilmoittaa ne asiattomiksi, perusteena vaikka floodaus. Mutta ilmeisesti modetkin joutuvat poistamaan niitä yksi kerrallaan.

Vierailija
2817/5068 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hevosen faneille kiva peli pelattavaksi!

Aikanaan täältä palstalta linkin tähän löysin ja hetki meni miettiessä mikä pelin nimi oli, että löysin sen taas. :)

https://www.crazygames.fi/peli/charger-escape

Vierailija
2818/5068 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on hevosen idoli hevosista tai onko sellaista? Entä ihannoitko ketään ihmistä omistajasi lisäksi?

Vierailija
2819/5068 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonen sanoi palaavansa palstalle luultavasti puolentoista viikon kuluttua, sillä tabletin omistaja Lauri lähti lomille eikä hevonen saa ladattua.

Hevonen ja Lauri pyytää, että omistaja antaa tabletin oll pilttuussa edelleen.

Vierailija
2820/5068 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosen poissaollessa ilmoittelen ajankuluksi noita massapostauksia asiattomiksi. Vähän niin kuin siivoaisin sen pilttuuta! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä