Tekemäsi rikos mistä et ole jäänyt kiinni, Ap aloittaa
Kävellyt punaisiapäin , olen myös ylittänyt tie väärästä kohtaa vaikka suojatie on ollut lähellä.
Kommentit (238)
Varastellut kaikkea pientä turhaa työpaikoilta, kuten kyniä, muistilappuja ym. Hajottanut toisen ihmisen kallista omaisuutta (vahingossa) enkä myöntänyt. Toivottavasti hänen vakuutuksensa korvasi. Jälkimmäisestä kolkutti omatunto, edellisistä ei yhtään.
Olen kävellyt päin punaisia, ajanut ylinopeutta, kokeillut kerran kannabista, juonut alkoholia/polttanut tupakkaa alaikäisenä, julki-kuseksinut, tällännyt koulukiusaajaa turpaan, varastanut pääsiäismunan kaupasta alta kouluikäisenä sekä kolhinut jonkun autoa enkä jättänyt lappua (tää on oikeastaan ainut mitä kadun, mutta karma on hoitanut ja minunkin autoa on kolhittu jättämättä lappua).
Näpistelin nuorena karkkia. Nuorena aikuisena varastin tuoppeja ravintolasta.
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia en edes kerro kirjoitti:
Sairaalahoidon aikana kähvelsin useita ruokailuvälineitä kotiini. Laatumerkkisiä. Myös parit sairaalavetimet lähti mukaan (yllättävän mukavia kotiasuna).
Olen myös lähettänyt postia käytetyllä, leimaamattomalla postimerkillä.
Sairaalasta pöllittyjä Savonioita, joita on ties mitä tautia sairastavat imeksinyt... 🤮
Joo...nittä ei pestä käytön jälkeen....🙄
Joskus teininä varastin säännöllisesti meikkejä eräästä kaupasta. Tupakkaa myös tuli varastettua kun niitä siihen aikaan vielä oli saatavilla. Nykyään yrittäjänä harrastan sitä, että käteismaksut laitan omaan taskuun. Toki kysyn asiakkailta tarvitseeko kirjoittaa kuittia. Jos ei, niin pidän rahat.
Todella tyhmä yritys Ap:ltä.
Itse kertoo jotain punaisia päin kävelemisestä ( huh, mikä rikos!), ja sitten odottaa kieli pitkällä, että muut kertoisivat tänne joistakin oikeista rikoksista.
En usko, että ihmiset ovat noin helpolla vedätettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Olin kaupassa työntekijänä, ja söin kerran maksamatta lakupatukan, kun se oli jätetty kassalle. Lisäksi otin pari kertaa päiväyksen ohittaneita, roskiin meneviä ruokapakkauksia itselleni, vaikkei olisi saanut. (Jälkimmäisessä tapauksessa en tosin tuntenut varastavani, sillä roskiin olisivat menneet joka tapauksessa, mutta sääntö oli sääntö.)
Annoin alkoholistille roskiin meneviä sämpylöitä ja pari pizzapalaa, työkaveri meni kertomaan pomolle ja jouduin puhutteluun, koska ne olisi pitänyt laittaa roskiin, eikä antaa nälkäiselle ihmiselle, joka nukkui roskasäiliön takana. Nauroin ääneen puhuttelussa, mutta en kuitenkaan saanut varoitusta, työkaveri sai lounassämpylän välissä pienen yllärilisukkeen.
Tehkää myös aloitus jossa kysytään rikoksista joita tiedät lähipiirissäsi muiden ihmisten tehneen mutta niistä ei ole jääty kiinni. Mun tuntemien ihmisten lista näyttäisi tältä: murh ayritys, lukuisia törkeitä pahoi npitelyitä,...
Ajoin alaikäisenä traktoria, mopoa ja autoa ilman korttia. Nämä tapahtui kyllä omilla yksityistiellä, joten ei varmaan ole rikos.
Vierailija kirjoitti:
Asiakirjaväärennös, useita huumausaineen käyttörikoksia, lievä pahoinpitely, liikenneturvallisuuden vaarantaminen, laiton uhkaus, yksityiselämää loukkaavana tiedon levittäminen/kunnianloukkaus. Minua ei ole tuomittu näistä mistään mutta puuhani ovat nämä tunnusmerkistöt täyttäneet. Olen keski-ikäinen, hyvässä ammatissa oleva nainen.
Olet hoitoalalla , väärennät ,annat väärää todistusta , rikot lakeja , levität tietoja olet yhteydessä medioihin YLE TV . Jumala lyö sinua vielä 10 vuoden päästä voi salama iskeä .
Olen ajanut ylinopeutta usein, pohjoisen teillä ja sinnehän ei varsinkaan nykyään poliisit juuri eksy.
80 km:n lätkän kanssa nuorena huristelin surutta vanhempieni autolla toisinaan 140 km/h. Vähän jälkeen päin hirvittää, kun Lapissa niitä poroja kyllä pomppii. Mutta onneksi ei sattunut mitään. Nykyään ajan maltillisemmin
Tuossa yks päivä ohitin moottoritiellä niin poliisit ajoi vastaan, tutka ei onneksi toivottavasti ollut päällä. Ohitustilanteen nopeus oli aika suuri
Ajoin pientä ylinopeutta, mutta ehdin jarruttaa ennen peltipoliisia.
Isomummo antoi aikoinaan 100k mummonmarkkaa patjansa alta minulle jemmaan. Sovittiin, että sitten mummon kuoltua annan siskolleni puolet siitä verottajalta piilossa.
Mummon kuoltua oli hirveä show hävinneistä rahoista joille ei löytynyt ottajaa.
Pidin siis kaiken itselläni.
Tämä ei ole edes täydellinen rikos, koska minua on (syystä) epäilty.
Olen kiistänyt teon, kieltänyt kysyjiä tulemasta meille ja kertonut että kyselijöillä on mielenterveysongelmia ja muuta vikaa.
Laitoin muut siis kärsimään moneen kertaan ja lisäksi jätän asian auki eli mysteeriksi. Eli pidän tarkoituksella haavaa avoinna.
Nyt ottaa pumpusta.....
Kotipizzassa aikoinaan oli lehtiä luettavana ja luin sitä siinä pöydän ääressä pizzaa syöden, lopuksi heitin lehden yhtään ajattelematta ns kainaloon ja vilkutin myyjälle heipat. Tajusin vasta jonkun matkaa käveltyäni, että lehti on vielä kainalossa.
Kännissa ajaminen, huumeiden kokeilu, murtautuminen.
Olen kävellyt ja ajanut päin punaisia, ajanut ylinopeutta, varastanut nuorena ravintolasta muutaman lasin ja ottanut työpaikalta roskiin meneviä tuotteita kotiin.
Yritin huostata naiselta murkun siinä onnistumatta. Yritin saada tekaistun ilmoituksen varjolla naisen pitkäksi aikaa suljetulle piikki perseessä.
Hänet todettiin normaaliksi.
Minulla on nyt pahoja pelkotiloja joihin joudun syömään vahvoja mielisairauslääkkeitä.
Raha livahti näpeistä, ja en tiedä miten päin olisin.
Nainen tallensi kaikki keskustelut, jopa ne joista me huosta hullut emme olleet tietoisia.
Joudunko vankilaan?
Seitsemännellä luokalla ollessani meillä alkoi yhtenä päivänä viikossa koulu yhdeksältä eikä kahdeksalta kuten normaalisti Vanhempani joutuivat lähtemään sen verran aikaisin töihin, että minä jouduin lähtemään niinä päivinä kun koulu alkoi yhdeksältä yksin kouluun niinä aamuina ilman, että kukaan oli vahtimassa, että lähden sinne. Vanhemmat luottivat minuun niin, että he eivät soittaneet minulle, että olenko lähtenyt kouluun koska minä aina lähdin kiltisti sinne ilman, että olisin pinnannut koulusta.
Eräänä aamuna kun piti mennä yhdeksään kouluun, niin lähdinkin sinne tavallista aikaisemmin. Menin kuitenkin hetken mielijohteesta kotini lähellä olevaan kauppaan ja ostin kaksi tölkkiä alkoholipitoista olutta. Ihme kyllä myyjä myi ne minulle, vaikka olin taatusti alaikäisen näköinen. Join toisen niistä oluista nopeasti ennen linja-auton tuloa, menin sillä sitten lähelle koulua jossa join sen toisen oluen nopeasti juuri ennen kouluun menoa.
Ihme kyllä koulussa kukaan ei huomannut mitään erikoista minussa vaikka minulla oli taatusti koulupäivän alussa alkoholia veressä varsinkin kun olin seitsemännen luokan oppilaaksi melko pienikokoinen, join ne oluet nopeasti enkä ennen ollut ennen juonut alkoholia. Ainakaan kukaan ei sanonut mitään että olisi huomannut mitään erikoista käytöksessäni tai alkoholin hajua hengityksessäni.
Rikokseni oli siis se, että olin alkoholin vaikutuksen alaisena alaikäisenä ja vielä koulussa.