Tekemäsi rikos mistä et ole jäänyt kiinni, Ap aloittaa
Kävellyt punaisiapäin , olen myös ylittänyt tie väärästä kohtaa vaikka suojatie on ollut lähellä.
Kommentit (238)
Olen vienyt joskus nuorena ja tyhmänä pari lasia baareista. Toimistolta olen myös ottanut joitain kyniä kotiin, tosin raja siinä on aika häilyvä koska olen aina tehnyt myös etätyötä.
Nuorena olin töissä ruokakaupassa jossa sai tauolla ottaa eväät hyllystä, ne merkattiin sitten vihkoon ja vähennettiin palkasta. Pari kertaa otin jotain mutta jätin merkkaamatta (puolustuksena, kauppias oli k-pää ja kohteli alaisiaan huonosti).
Kerran olen ajanut punaisia päin yöllä, kun sensori ei tunnistanut autoa joka seisoi ison väylän risteävällä tiellä. Olin jotenkin ajanut siihen hassusta kulmasta. Odotin ainakin 5 minuuttia valojen vaihtumista, muita autoja ei ollut missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pissasin vuonna 1999 opiskelija-asuntolassa huoneeni lavuaariin kun en jaksanut kävellä vessaan.
M 48
Minä taas kusasin ravintolassa ollessamme tyttöystäväni kaljatuoppiin sillä välin kun tyttö kävi itse vessassa.
Hyvin näytti hänelle kusi maistuvan mutta ehkä kännistä oli siihen apua kun ei huomannu koko kepposta.
No, se kusi on takuulla tullut päästä saakka.
Pienenä kävin paikallisessa kioskissa ja kysyin tuotetta, joka oli lopussa siitä missä se yleensä oli. Myyjä vakuutteli, että takatiloissa kyllä on. Hän viipyi luvattoman kauan, ainakin kaksi minuuttia. Lopulta kuitenkin löysi etsimänsä. Odotellessa en osannut vastustaa kiusausta, vaan näpistin 50 pennin hintaisen yksittäispakatun purukumin tiskillä olevasta pahvilaatikosta. Tämä 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestänyt joskus nuoruuden typeryyksissä vihreitä.
Viime pressanvaaleissa äänestin 1. kierroksella Haavistoa. Tätä en kasvokkain kehtaisi paljastaa nykyään kenellekään. Silloin tunsi politiikkaa vähemmän ja naiivisti ajatteli, että tämän täytynee olla hyvä jätkä kun on luonnon puolella ja homo. Sittemmin olen todennut, että kaivaa toimillaan omaakin hautaansa eikä täten poliitikkona ehkä ole fiksuin äänestettävä.
-eri
Ei ole kukaan vielä syytettä Haaviston äänestämisestä saanut.
Kuuluisi saada ehdotonta vankeutta ilman pienintäkään armoa.
Vierailija kirjoitti:
Kusin vuonna 1999 opiskelija-asuntolassa huoneeni lavuaariin kun en jaksanut kävellä vessaan.
M 48
Väärin, sinä KUSIT sinne. Nyt se on oikein. Korjattu myös lainaukseen.
Siivoojana työskentelin. Työantaja oli tosi veemäinen, palkkoja maksettiin jatkuvasti väärin. VAikka väärin maksetuista palkoista huomautti, niitä ei maksettui silti. Suutuspäissäni otin yhden siivousliinan itselleni. Palkkojani jäi yritykseen ja yksi rätti ei ollut niiden puuttuvien rahojen arvoinen eikä lähelklekäöän sitä.
En jaksanut tapella palkoista vaain irtisanouduin rätti taskussani :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pissasin vuonna 1999 opiskelija-asuntolassa huoneeni lavuaariin kun en jaksanut kävellä vessaan.
M 48
Minä taas kusasin ravintolassa ollessamme tyttöystäväni kaljatuoppiin sillä välin kun tyttö kävi itse vessassa.
Hyvin näytti hänelle kusi maistuvan mutta ehkä kännistä oli siihen apua kun ei huomannu koko kepposta.
No, se kusi on takuulla tullut päästä saakka.
Olen pahoillani puolestasi kun sinulla on kerran kusta päässäsi.
Olin tuttua saattamassa lentokoneeseen Arlandan lentokentällä 1984 tai 1985. Siinä kun hän toimitti asiansa tiskillä niin huomasin joltain jääneen siihen sivuun kalliin Parker-kuulakärkikynän. Otin sen käteeni ja se tuntui hienolta. Laskin sen kuitenkin ensin takaisin. Mutta en pärjännyt kiusaukselle, vaan otin sen sittenkin siitä taskuuni.
Kai sen oikea omistaja oli jo lentänyt tiehensä.
Minulla on se vieläkin, tosi hyvä kynä. Vaihtanut musteen siihen tarpeen tullen näiden vuosien aikana.
Aikoinaan tarjoilijana tippikuppiini oli kertynyt jonkin verran roposia ja kun vaihdoin niitä kassasta vähän isommiksi rahoiksi otin lisäksi yhden ylimääräisen kaksieuroisen. Kassa tietenkin heitti sen verran, mutta siellä ei niin välitetty noin pienistä heitoista.
Vierailija kirjoitti:
Varastin ravintolasta viinapullon noin 30 vuotta sitten. Join baaritiskillä niin siinä oli heti tiskin jälkeen sellainen madallettu ikäänkuin allas. Siinä oli pulloja vaikka kuinka paljon. Otin hupimielessä yhden ison vodkan siitä. No myyjät jatkaa töitään eikä huomaa mitään. Mulla oli se pullo kädessä. Toisesta suunnasta ihan näköisällä.
Olin ensin aikonut antaa sen takaisin. Eli vain pilailla. Ujutin sen takin alle ja kävelin ulos. Pelkkä päähänpisto koko temppu. Pullo juotiin jo yöllä pois tuttujen ja tuntemattomien kanssa. Silloin saluunat meni yhdeltä kiinni.
Myyjä 🤣🤣🤣 baarissa. Lol olet tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Siivoojana työskentelin. Työantaja oli tosi veemäinen, palkkoja maksettiin jatkuvasti väärin. VAikka väärin maksetuista palkoista huomautti, niitä ei maksettui silti. Suutuspäissäni otin yhden siivousliinan itselleni. Palkkojani jäi yritykseen ja yksi rätti ei ollut niiden puuttuvien rahojen arvoinen eikä lähelklekäöän sitä.
En jaksanut tapella palkoista vaain irtisanouduin rätti taskussani :D
Miksi joku haluaa varastaa likaisen rätin??? Wtf...
Olen tankannut autoon halvempaa polttoöljyä normaalin tieliikenteeseen sopivan dieselin sijaan.
Vuosisadan rikos vai onko sittenkään?
Asiakirjaväärennös, useita huumausaineen käyttörikoksia, lievä pahoinpitely, liikenneturvallisuuden vaarantaminen, laiton uhkaus, yksityiselämää loukkaavana tiedon levittäminen/kunnianloukkaus. Minua ei ole tuomittu näistä mistään mutta puuhani ovat nämä tunnusmerkistöt täyttäneet. Olen keski-ikäinen, hyvässä ammatissa oleva nainen.
Minulla on erittäin korkea moraali. Antakaas kun kerron.
Meillä oli lapsuudenkodissa aina kaikkea. Isä on juristi ja toi isoimman osan rahoista talouteen. Äiti toi tietysti omalla toimistotyöllään hieman lisää.
Eli meiltä ei ikinä puuttunut mitään. Jääkaappi ei ollut ikinä tyhjä, ei edes melkein. Ikinä ei jätetty ostamatta jotain siksi, että ei olisi varaa. Sain säännöllisesti ostettua uusia vaatteita, joskus minulla oli joka viikko uudet vaatteet.
En siis ole ikinä varastanut tai näpistänyt yhtään mitään, enkä pystyisi. Ei se vain ole minua XDDDD
Joten ainoat syntini ovat: kääntyminen autolla tulosuuntaan paikassa, jossa tiemerkintä kieltää kääntymisen. Tämä tietysti silloin, kun ketään ei vaikuta olevan lähistöllä.
Välillä ajan vähän ylinopeutta hieman syrjäisemmillä teillä, jälleen silloin kun arvelen, ettei muita ole liikenteessä. Ja nämä ylinopeusjututkin ovat vain pieniä pätkiä.
Eipä nyt tule muuta mieleen XDDDDD
Ainiin ja siskon skootterilla ajoin korttelia ympäri alaikäisenä XDDDDD
Minulla ei ole ikinä ollut mopokorttia.
Ainiin ja olen ajellut verot maksamatta autolla, jopa poliisin ohi XDDDD eivät pysäyttäneet. Olen myös ajellut autollani silloin, kun se on ollut pois liikennekäytöstä.
Nastarenkailla olen rapistellut menemään keskellä kesää ja poliisit suoraan takana valoissa. Eivät pysäyttäneet XD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varastin ravintolasta viinapullon noin 30 vuotta sitten. Join baaritiskillä niin siinä oli heti tiskin jälkeen sellainen madallettu ikäänkuin allas. Siinä oli pulloja vaikka kuinka paljon. Otin hupimielessä yhden ison vodkan siitä. No myyjät jatkaa töitään eikä huomaa mitään. Mulla oli se pullo kädessä. Toisesta suunnasta ihan näköisällä.
Olin ensin aikonut antaa sen takaisin. Eli vain pilailla. Ujutin sen takin alle ja kävelin ulos. Pelkkä päähänpisto koko temppu. Pullo juotiin jo yöllä pois tuttujen ja tuntemattomien kanssa. Silloin saluunat meni yhdeltä kiinni.
Myyjä 🤣🤣🤣 baarissa. Lol olet tyhmä.
Minulle ovat myyneet erinäisiä juomia niin kait niitä voi sanoa myyjiksikin?
Olen unohtanut maksaa parkkimaksun ja olen kävellyt punaisia päin.
Olen ajanut nuorena ilman korttia ja kännissä. Ajan myös usein yöllä punaisia valoja päin, ajan ylinopettua, en käytä aina turvavyötä ja räplään kännykkää ajaessa.