Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekemäsi rikos mistä et ole jäänyt kiinni, Ap aloittaa

Vierailija
05.09.2021 |

Kävellyt punaisiapäin , olen myös ylittänyt tie väärästä kohtaa vaikka suojatie on ollut lähellä.

Kommentit (238)

Vierailija
81/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bucket list on nimeltään rikoslaki. Enempää en sano.

Vierailija
82/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissa ajaminen, huumeiden kokeilu, murtautuminen.

Googletin murtautumisen, sitä ei rikoslaissa sellaisenaan näköjään ole.

Minun rikos olisi tuomittu ilmeisesti "vahingontekona", koska en murtautuessani aikonut varastaa mitään, enkä varastanutkaan.

t. lainatun kommentin kirjottaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi teitä! Itse en ole tehnyt yhtään ainoata rikosta elämäni aikana. En edes valehdellut. Tätähän ei nyt kysytty mutta ajattelin kertoa pyhäpäivän kunniaksi.

Vierailija
84/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllin litran limsapullon rattaiden alakorissa, puhdas vahinko.

Vierailija
85/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakuvannut ja nauhoittanut toisten kotona ja toimittanut materiaalia heidän vihamiehilleen.

Ollut siis pahuuden kätyrinä.

Lopulta jouduin myöntämään, että rehellisin ja luotettavin henkilö kolmiossa oli juuri kuvauksen uhri. Hän ei ollut tehnyt pahaa ja luotti minuun. Nyt siis minäkin rikoin hänen luottamuksensa.

Vierailija
86/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin lukiossa ollessa pilveä ja baariin tuli myös livahdettua alaikäisenä pari kertaa.

Vierailija
87/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äidin jakkupuku päällä ja mummon sormus nimetttömässä samassa baarissa monta kertaa kunnes viimein portsari päätti kysyä minulta paperit, olin täyttänyt 18vuotta 3kk aiemmin ja sai hirveän raivarin kun tajusi asian, antoi porttikiellon. No eipä paljon liikuttanut sinne kuppaiseen humpparavintolaan päin enää edes vilkaistakaan, kun paikkakunnalle viimein aukeni nuorten yökerho!

Vierailija
88/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia en edes kerro kirjoitti:

Sairaalahoidon aikana kähvelsin useita ruokailuvälineitä kotiini. Laatumerkkisiä. Myös parit sairaalavetimet lähti mukaan (yllättävän mukavia kotiasuna).

Olen myös lähettänyt postia käytetyllä, leimaamattomalla postimerkillä. 

Sairaalasta pöllittyjä Savonioita, joita on ties mitä tautia sairastavat imeksinyt... 🤮

Joo...nittä ei pestä käytön jälkeen....🙄

No eihän normaali ihminen pölli jotain v..n RÄTTEJÄ. Mitä v...

Vierailija
89/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se olikin se aterinkommentti. No kuvottavaa sekin. Normaali ihminen ostaa ihan omat aterimet.

Vierailija
90/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivotessani hotellin ravintolaa aamu- ja lounasbuffien välissä tungin aina suuhun niin monta täytekeksiä aamupalapöydän jämistä mitä mahtui. :I Olin 18v syömishäiriöinen.

Kerran lähti sairaalasta mukaan sellainen hoitajien kertakäyttöinen muoviessu.

Vierailija
91/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan tarjoilijana tippikuppiini oli kertynyt jonkin verran roposia ja kun vaihdoin niitä kassasta vähän isommiksi rahoiksi otin lisäksi yhden ylimääräisen kaksieuroisen. Kassa tietenkin heitti sen verran, mutta siellä ei niin välitetty noin pienistä heitoista.

Kassa ei voi heittää tippejen takia kun niitä ei sinne lyödä.

Vierailija
92/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salakuvannut ja nauhoittanut toisten kotona ja toimittanut materiaalia heidän vihamiehilleen.

Ollut siis pahuuden kätyrinä.

Lopulta jouduin myöntämään, että rehellisin ja luotettavin henkilö kolmiossa oli juuri kuvauksen uhri. Hän ei ollut tehnyt pahaa ja luotti minuun. Nyt siis minäkin rikoin hänen luottamuksensa.

Uhri oli saanut oudosta numerosta viestin, jossa asia kerrottiin :-(

Kukaan muu ei ole viestiä voinut laittaa, kuin se heidän vihamiehensä ja hän tietysti kiistää?

Vierailija
93/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan tarjoilijana tippikuppiini oli kertynyt jonkin verran roposia ja kun vaihdoin niitä kassasta vähän isommiksi rahoiksi otin lisäksi yhden ylimääräisen kaksieuroisen. Kassa tietenkin heitti sen verran, mutta siellä ei niin välitetty noin pienistä heitoista.

Kassa ei voi heittää tippejen takia kun niitä ei sinne lyödä.

Ei, mutta heitti sen kakseuroisen verran, jonka otin sieltä ylimääräistä.

Vierailija
94/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatin vuosia sitten omaan käyttöön kannabista. Pistin ulos kasvamaan. Eipä tullut kovin hyvää satoa. Olen myös ostanut kannabista ja poltellut sitä kavereiden kanssa.  Nykyään en harrasta moisia, koska olen hyvässä ammatissa ja kiinnijääminen voisi tarkoittaa potkuja.

Vierailija
95/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on niin paljon. Joka päivä ylinopeutta että kortti lähtis, identiteettivarkauksia, metsästysrikos, ampuma-ase rikos, vero huijaus. Voiko kukaan olla rehellinen?

Vierailija
96/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi teitä! Itse en ole tehnyt yhtään ainoata rikosta elämäni aikana. En edes valehdellut. Tätähän ei nyt kysytty mutta ajattelin kertoa pyhäpäivän kunniaksi.

Nyt kuitenkin sitten päätit valehdella.

Vierailija
97/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran ajanut autoa juovuksissa. En kyllä Suomessa enkä nousuhumalassa. Yrittänyt ajaa silloin mahdollisimman normaalisti, ei liian hiljaa eikä lujaa, mahdollisimman paljon ennakoiden ja turvavälit säilyttäen. Ja mahdollisimman isoja teitä jotta ei olisi pelkoa jalankulkijoista.

Vierailija
98/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana kortittomana koeajoin kevaria ja ajoin mummoa päin. Mummo loukkaantui jotenkin ja valitti lonkkaansa tms. Joku ohikulkija meni soittamaan ambulanssia jolloin liukenin paikalta. Vielä lähes 40 vuotta tapahtuman jälkeenkin hävettää.

Vierailija
99/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestänyt joskus nuoruuden typeryyksissä vihreitä.

Tämä on anteeksiantamatonta. Nyt luet heti 100 Ave Mariaa ja ruoskit itsestäsi pahan pois.

Vierailija
100/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus kilttinainen.