Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekemäsi rikos mistä et ole jäänyt kiinni, Ap aloittaa

Vierailija
05.09.2021 |

Kävellyt punaisiapäin , olen myös ylittänyt tie väärästä kohtaa vaikka suojatie on ollut lähellä.

Kommentit (238)

Vierailija
221/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks nyt aika moni ole vaarantanut liikennettä ajamalla ylinopeutta? Siitä vaan ei jää yleensä kiinni. Myös joku näpistely yläkouluikäisenä ei ole kovin harvinaista. Ja pieniä asiakirjaväärennöksiä syntyy aika helposti myös.

Luulen, että yllättävän moni on tehnyt rikoksia, ei vaan ole tullut ajatelleeksi.

Myös lievän pahoinpitelyn kriteerit on aika matalat. Aika moni nuori mies lienee syyllistynyt.

Vierailija
222/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastin vahingossa 1,5 litran Pepsi Maxin lähimarketista. Esikoinen oli vauva ja vaunuissa mukana kaupassa, ja nostelin kaikki muut ostokset kädessäni olevaan ostoskoriin, mutta painavan limsapullon asetin vaunujen alaosan koriin. Siellä se matkusti kotiin asti. En vaan muistanut enkä huomannut sitä kassalla. En jaksanut edes yrittää korjata mokaani - aika pieni se rahallisesti kuitenkin oli.

Seriously kuka jaksaa alapeukuttaa tätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestänyt joskus nuoruuden typeryyksissä vihreitä.

Tämä on anteeksiantamatonta. Nyt luet heti 100 Ave Mariaa ja ruoskit itsestäsi pahan pois.

Touko voi tulla ruoskimaan.

Vierailija
224/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen varkaus + kätkentä, huumehommia, parit ratit ja ajoneuvon luovutukset päihtyneille, avunanto jatkettuun veropetokseen.. Kuulostaapa paljolta nyt kun ajattelee.

Vierailija
225/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tekemä mut toisten tekemä. Ujutettu salaa lääkettä juomaan.

Vierailija
226/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin ilman maskia S-markettiin.

En mennyt koronatestiin vaikka olin nuhainen.

Käytin alkoholia väärin.

Himoitsen ystäväni puolisoa.

Kiinostaa tuo alkoholin väärinkäyttö. Kaadoitko sitä pöydälle vai holvasitko väärään eli naapurin kurkkuun?

Mulle ei ole koskaan oikein selvinnyt mitä hittoa on alkoholin väärinkäyttö? Kotiviini käy huonosti?

Vierailija
227/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakouluikäisenä söin yhden karkin irtokarkkihyllystä. Juuri kortin saaneena ajoin 130 km/h 80 alueella, suoralla tiellä. Olen ajanut muutaman kerran punaisia päin, ja parkinnut useamman kerran laittamatta kiekkoa tai maksamatta maksua, vain yhdesti olen saanut parkkisakon. Niin ja joskus menin Helsingissä joukkoliikenteessä pummilla.

Vierailija
228/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissasin vuonna 1999 opiskelija-asuntolassa huoneeni lavuaariin kun en jaksanut kävellä vessaan.

M 48

Mä lorotin yhdessä ravintola-hotellissa johonkin vesielementtiseinään kun en löytäny vessaa. Alkoholilla oli osuutta asiaan.

Vierailija
229/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä nyt tänne kerro, koska en haluakaan jäädä kiinni!

Vierailija
230/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin ilman maskia S-markettiin.

En mennyt koronatestiin vaikka olin nuhainen.

Käytin alkoholia väärin.

Himoitsen ystäväni puolisoa.

Entäs jos ei ole ystävän puoliso vaan jonkun random tyypin puoliso? Onks paha.

Vierailija
231/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pissasin vuonna 1999 opiskelija-asuntolassa huoneeni lavuaariin kun en jaksanut kävellä vessaan.

M 48

Mä lorotin yhdessä ravintola-hotellissa johonkin vesielementtiseinään kun en löytäny vessaa. Alkoholilla oli osuutta asiaan.

Mun mies teki leffateatterin exit oven eteen. Alkoholilla oli osuutta asiaan.

Vierailija
232/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Varastin 13-14 -vuotiaana mopon varaosia, tupakkaa, karkkia ja paljon muutakin luultavasti yhteensä ainakin tuhannen euron arvosta. Lopetin täytettyäni 15.

-Joskus olen ottanut baarireissun päätteeksi polkupyörän luvattomasti käyttööni. 

-Olen ajanut päissään autolla monesti nuorena (tätä todella kadun!)

-Olen pannut serkkuni kanssa.

-Olen särkenyt muiden omaisuutta.

-Olen tehnyt pieniä murtokeikkojakin, mutta ennemmin seikkailunhalusta. En tainnut itse asiassa varastaa mitään.

Nyt olen 40-vuotias perheenisä. Käyn päivätöissä, palkkakin on kohdillaan. Ehkä joskus joudun tuomiolle näistä vanhoista synneistäni.  

Vierailija
233/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija-asuntoni meni remonttiin. Olin kiintynyt asuntooni, jossa oli 1970-luvun vihreät kaapinovet ja en olisi halunnut muuttaa. Kerran humalassa menin vanhaan rappukäytävään, koodi toimi yhä. Menin vanhan asuntoni oven taakse ja kusin postiluukusta sisälle kostoksi kokemastani vääryydestä. 

Vierailija
234/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kauan sitten ravintolassa töissä baarimestarina ja toin joka ilta pari omaa viinapulloa mistä tein paukkuja ja möin ohi kassan. Kauppa se on kun kannattaa

Vierailija
235/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murha

Vierailija
236/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kuin aloittajalla eli punaisia päin kävely ja tien ylitys ilman suojatietä. Lisäksi olen varastanut, mutta vahingossa. Muut ostokset laitoin hihnalle, mutta vasta lähes kotiovella tajusin että olin kävellyt vessapaperipakkaus käsivarrellani ulos kaupasta. Hups. 😀

Vierailija
237/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajanut nuorena humalassa autolla baarista kotiin. Varastanut työpaikalta kahvia, vessapaperia työhanskoja ynnä muuta tarviketta. Hakenut pikavippiä salaa aviomieheni pankkitunnuksilla. Maksoin kyllä takaisin ajan myötä, mutta en koskaan kertonut hänelle. Kolaroinut parkkipaikalla, enkä jättänyt yhteystietojani. Varastanut ravintolan naulakosta sateenvarjon. Huijannut kirpputorilla vaihtamalla hintalaput.  Väärentänyt allekirjoituksen. 

Vierailija
238/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä lapsen hyväksikäyttö