Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikilla on pitkä tukka

Vierailija
05.09.2021 |

Onko se joku sääntö ja pakko , kuin on silmikkohuivin pitokin joissain maissa ? Joutuuko dissatuksi erilaisena ?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman että pitkät hiukset on muodissa, olleet jo vuosia.

Vierailija
2/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä hiuksia joutuu leikkaamaan kuukauden välein, että pysyvät siisteinä. Kenellä on varaa käydä kampaajalla niin usein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi mulla, kun kampaaja katkaisi, kun se luulee, että muodissa on polkkatukka.  :(

Vierailija
4/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on luonnollinen. Luonnollisuus on muotia aina.

Ihmisen hiukset kasvaa, ja on länsimainen keksintö kyniä tukka kananperseen näköiseksi. Kynitty tukka oli entisaikaan häpäisykeino, naiselta vietiin "kruunu".

Myös harmaat hiukset on luonnolliset ja hyvin suosittua nykyisin. Ei enää niitä kammottavia kotivärjäyksiä, koska epätoivoinen nuoruuden tavoittelu...

Vierailija
5/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarajoitusten takia on ollut hankalaa saada aikaa kampaajalle. Menen sitten, kun tämä pelleily loppuu.

Vierailija
6/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset symboloi nuoruutta.

Vierailija
7/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle se sopii ja haluan näyttää naiselliselta.

Vierailija
8/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyitä hiuksia joutuu leikkaamaan kuukauden välein, että pysyvät siisteinä. Kenellä on varaa käydä kampaajalla niin usein?

Mulla. Mut en halua lyhkäsiä. Pitkät on naiselliset ja seksikkäät.

Vierailija
9/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronarajoitusten takia on ollut hankalaa saada aikaa kampaajalle. Menen sitten, kun tämä pelleily loppuu.

Missäs sää asut? Kyllä parturiin pääsee millon vaan.

Vierailija
10/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pitkää viemäriputket tukossa pitkistä hiuksista, työtä riittää!

Vierailija
11/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei todellakaan ole pitkiä hiuksia. Moni nainen on voimaantunut kananpersetukastaan ja ihmettelee, miksi miehet eivät pidä siitä, vaikka muut naiset kehuvat. Tietysti kehuvat, jos kanssasisaret rumentavat itseään tarkoituksella ja omat mahdollisuudet komeisiin miehiin paranevat.

Vierailija
12/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaikilla? Tuskin olet jokaista suomalaista nähnyt eli miksi joillakin on pitkä tukka on oikea kysymys.

Vierailija
13/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla? Mä näen tälläkin hetkellä kuusi ihmistä, joilla on lyhyet hiukset.

Vierailija
14/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkajumala kirjoitti:

Kaikilla ei todellakaan ole pitkiä hiuksia. Moni nainen on voimaantunut kananpersetukastaan ja ihmettelee, miksi miehet eivät pidä siitä, vaikka muut naiset kehuvat. Tietysti kehuvat, jos kanssasisaret rumentavat itseään tarkoituksella ja omat mahdollisuudet komeisiin miehiin paranevat.

Niin se komeus kuten kauneuskin on katsojan silmässä. Ei ole olemassa ihmistä joka olisi jokaisen mielestä kaunis tai komea. Eikä jos joku vaikka nainen on omasta mielestään kaunis välttämättä pidä ollenkaan sellaisia miehiä komeana mitä itse pitää. Eikä kaikille naisille mitkä ovat jonkun mielestä kauniita ole tärkeää se komeus vaan muut seikat luonne ym. Siksi tuolla näkee pariskuntia mistä moni ihmettelee että miten tuo voi olla tuon kanssa jne. Se on semmoista kun makuasioita nämä on ja täysin ihmiskohtaisia. Tässäkään asiassa ei voi yleistää.

15/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii tähän pärstään paremmin

Vierailija
16/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa oli hyvä kirjoitus tänään naisten lyhyistä hiuksista:

https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008228678.html