Tekemäsi rikos mistä et ole jäänyt kiinni, Ap aloittaa
Kävellyt punaisiapäin , olen myös ylittänyt tie väärästä kohtaa vaikka suojatie on ollut lähellä.
Kommentit (238)
Väärennetty henkilöllisyystodistus. Oli paperinen vielä silloin. En kuitenkaan edes yrittänyt raaputusversiota vaan ihan oikea toisen henkilön virkatodistus ja poliisilaitokselta sillä paperit.
Olen syntynyt loppuvuodesta joten jotain piti keksiä. En ollut ainoa ystäväpiirissäni, muutkin loppuvuoden "lapset" hommasi väärennetyt paperit.
Niin ja jonkun kerran tuli pössyteltyä.
Ajoin Helsingistä Turkuun keskellä yötä ja parhaimmillaan mittari näytti n. 190 km/h. En edes tajunnut ajavani niin kovaa, kun puhuin puhelimessa. Sattumalta näin nopeuden, kun ohjaus alkoi tuntua hyvin kevyeltä. Aikaa tästä on yli 20 vuotta. Yllätyin, miten kovaa sillä 1,6-litraisella Mazdanromulla pääsikään.
Pimeä työ. Huumeet. Pikku varastelu. Ajokortitta ajaminen. Pienessä humalassa ajo. Veronkierto. Nämä nyt tuli näin äkkiseltään mieleen.
Tein kauan sitten töitä tapahtumapaikoilla, kuten messuilla, urheilutapahtumissa, yms. Joskus ns. julkiselle puolelle (omalle työalueelleni) kulkeutui ruokapaikkojen kihveleitä ja muita kahveleita, jotka lopulta kulkeutuivat tiskialueelle. Palautettiin ne yleensä ruokapaikkojen kesken ristiin, koska ihmiset tulivat aina luvatta syömään ties minne, pois siltä alueelta missä ruoka olisi pitänyt syödä. Keräsin parin vuoden aikana varsin mukavan varaston veitsiä, lusikoita ja haarukoita, jotka kulkivat kätevästi vaatteiden alla.
Terv. aina se vapaaehtoinen tiskaaja.
Olen potkaissut yhtä maassa örisevää, uhkaavasti puhunutta narkkaria päähän kun kävelin ohi. Tästä on vuosia aikaa ja kadun sitä, enkä edelleenkään tiedä mikä minuun meni. Mutta ketään ei kiinnostanut, eikä kukaan estänyt minua jatkamasta matkaani.
Koskaan muuten en ole ollut väkivaltainen. Silloin vain pimahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena kävin muutaman telttailijan kimppuun Bodom järvellä.
Olivatko he "ystäviäsi"?
Hyvin hoksattu!
Varastin kaupasta karkkia ja pistin poskeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia en edes kerro kirjoitti:
Sairaalahoidon aikana kähvelsin useita ruokailuvälineitä kotiini. Laatumerkkisiä. Myös parit sairaalavetimet lähti mukaan (yllättävän mukavia kotiasuna).
Olen myös lähettänyt postia käytetyllä, leimaamattomalla postimerkillä.
Sairaalasta pöllittyjä Savonioita, joita on ties mitä tautia sairastavat imeksinyt... 🤮
Joo...nittä ei pestä käytön jälkeen....🙄
No eihän normaali ihminen pölli jotain v..n RÄTTEJÄ. Mitä v...
Mitä v tun rättejä lusikat, haarukat ja veitset ovat? Aika kova mimmi olet, jos käytät ruostumatonta terästä siivousliinana.
Hilkka-Liisa . Mä vaa varastele huijaan ja juon viinaa poltan huumeita kuljetan niitä virosta ja oon helluntailainen .
Olen tuonut vahingossa huumausaineeksi laskettavia substansseja ja laittomaksi lasketun aseen Suomeen.
Jälkimmäinen ei tosin vahinko ollut ihan, eli tiesin sen matkatavaroissa olevan. Sen laittomuus selvisi vasta myöhemmin. Tapahtuneista on enemmän kuin 20 vuotta aikaa.
8 vuotta vetäny viinaa putkeeen. 2 vuoden aikan kun opiskelin vieraaalla paikkakunnalla 5 kertaa puhallutettiiin sinä aikana ja aina näyttti nollaa. Juomisen laatukin on tisssuttelua eikä dokaaamista niin varmaan seuraaavana aamuna kun puhallutetiin viisari näyttti aina nollaaaa.
Inkilä kuljetaan kodeissa varastamassa lakanoita kattiloita siion.fi
Vierailija kirjoitti:
Olen potkaissut yhtä maassa örisevää, uhkaavasti puhunutta narkkaria päähän kun kävelin ohi. Tästä on vuosia aikaa ja kadun sitä, enkä edelleenkään tiedä mikä minuun meni. Mutta ketään ei kiinnostanut, eikä kukaan estänyt minua jatkamasta matkaani.
Olet vain tyypillinen Homo sapiens, joka on valmis reaktionomaisesti kohdentamaan väkivaltaa avuttomaan, kun tiedät ettet jää siitä kiinni ja uhri mielestäsi jotenkin "ansaitsee" sen. Onneksi olkoon, nyt tiedät miten, miksi ja millaisin vaikuttimin toimivat mm. sotarikolliset, koulukiusaajat sammuneiden r***kaajat, n**sit, keskitysleirivartijat, kgb:n ilmiantajat ym ym. Ihan tavanomaista ihmiskäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi teitä! Itse en ole tehnyt yhtään ainoata rikosta elämäni aikana. En edes valehdellut. Tätähän ei nyt kysytty mutta ajattelin kertoa pyhäpäivän kunniaksi.
Nyt kuitenkin sitten päätit valehdella.
Se huumori, se huumori! Luulin tuota viestiä kirjoittaessani, että jokainen tajuaa siinä piilevän jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain tyypillinen Homo sapiens, joka on valmis reaktionomaisesti kohdentamaan väkivaltaa avuttomaan, kun tiedät ettet jää siitä kiinni ja uhri mielestäsi jotenkin "ansaitsee" sen. Onneksi olkoon, nyt tiedät miten, miksi ja millaisin vaikuttimin toimivat mm. sotarikolliset, koulukiusaajat sammuneiden r***kaajat, n**sit, keskitysleirivartijat, kgb:n ilmiantajat ym ym. Ihan tavanomaista ihmiskäytöstä.
Auts. Dark.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi teitä! Itse en ole tehnyt yhtään ainoata rikosta elämäni aikana. En edes valehdellut. Tätähän ei nyt kysytty mutta ajattelin kertoa pyhäpäivän kunniaksi.
Nyt kuitenkin sitten päätit valehdella.
Valehteluhan ei sinänsä ole rikos. Jos olisi, suuri osa kauppatalouden piirissä toimivat olisivat rikollisia. Aivan syystä. Lähes kaikki mainokset valehtelevat.
Valehtelu on syntiä. Sekin, jos kerron syöneeni aamulla kaurapuuroa, vaikka söinkin voileivän. Vale mikä vale. En kumminkaan pysty ajattelemaan kaikkia valheita samanarvoisina, yhtä pahoina. Jos valehtelun tarkoitus on saada itselle hyötyä tai syyttä vahingoittaa toista, sen pitäisi olla rikollista.
Kasvatin hamppua, kun asuin alivuokralaisena erään vanhemman pariskunnan omakotitalossa. Rouva jopa ihasteli kerran, kuinka komea viherkasvi minulla kasvaa ikkunalla.
Olen myös ottanut omaan käyttöön esineitä, joita olen löytänyt maasta (hopeakoru, kännykän kuoret, aurinkolasit... ).
Huumeiden käyttö ja itsensä myyminen kadulla.
Peruutin parkkipaikalla toisen auton kylkeen ja en jättänyt yhteystietojani.
En kerro :)