Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekemäsi rikos mistä et ole jäänyt kiinni, Ap aloittaa

Vierailija
05.09.2021 |

Kävellyt punaisiapäin , olen myös ylittänyt tie väärästä kohtaa vaikka suojatie on ollut lähellä.

Kommentit (238)

Vierailija
21/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimistotyössä kun olin, otin vessapaperirullan vessasta kotiin. Rahaa ei ollut millä ostaa. Seuraavalla viikolla ostin vessapaperia ja vein yhden rullan toimiston vessaan. Hävetti.

Ei tuo ollut mitään varastamista, vaan lainaamista.

Vierailija
22/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kähveltänyt työpaikan vaihtoa edeltävästi viimeisenä päivinä muutamia siivoustarvikkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaupassa työntekijänä, ja söin kerran maksamatta lakupatukan, kun se oli jätetty kassalle. Lisäksi otin pari kertaa päiväyksen ohittaneita, roskiin meneviä ruokapakkauksia itselleni, vaikkei olisi saanut. (Jälkimmäisessä tapauksessa en tosin tuntenut varastavani, sillä roskiin olisivat menneet joka tapauksessa, mutta sääntö oli sääntö.)

Hyvä kun otit talteen ettei mennyt roskiin. Ekotekosi ylittää typerän säännön.

Vierailija
24/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiippaillut rakennustyömaalla keskellä päivää. Vaikka oli viikonloppu eikä kukaan töissä niin kuumotti. Pari kuukautta tuon jälkeen pelkäsin milloin poliisit tulee hakemaan, mutta ei ne koskaan tulleet.

Vierailija
25/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihistin koulusta vessapaperia kun rahat oli loppu ja halusin käyttää ne lantit ruokaan

Vierailija
26/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestänyt joskus nuoruuden typeryyksissä vihreitä.

Viime pressanvaaleissa äänestin 1. kierroksella Haavistoa. Tätä en kasvokkain kehtaisi paljastaa nykyään kenellekään. Silloin tunsi politiikkaa vähemmän ja naiivisti ajatteli, että tämän täytynee olla hyvä jätkä kun on luonnon puolella ja homo. Sittemmin olen todennut, että kaivaa toimillaan omaakin hautaansa eikä täten poliitikkona ehkä ole fiksuin äänestettävä.

-eri

Vierailija
27/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL pikkusupotko asialla..

Jessös..

Pierusta ulkohuussissa

Vierailija
28/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ja mitä kun nuoruudessa käytin 10vuotta kovia huumeita suonensisäisesti. Autolla tuli ajettua koko tuo aika. Nykyään kuivilla.

Vierailija
29/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä on jo aikaa eli lapsena näpistin useinkin kaupasta karkkia ja läheisestä kirjakaupasta kyniä ja hajukumeja.

Ekan kerran kun sain äänestää, annoin ääneni Tavjalle. Olin nuori ja innoissani naispressasta. Tätä kadun jopa enemmän kuin tuota näpistelyä.

Vierailija
30/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin vahingossa postista ison pakettikirjekuoren. Kirjoitin sen valmiiksi, maksoin postimerkin, mutta unohdin mainita ottaneeni kuoren hyllystä. Tajusin asian kotona ja palasin maksamaan, omatunto kolkutti sen verran kovasti.

Vierailija
31/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavin rikos on varmaan verottajan huijaaminen työmatkavähennyksissä. Muutaman satasen olen hyötynyt tästä.

Vierailija
32/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin herkkusieniä tomaatteina. Tajusin vasta kotona katsoessani punnituslappua tarkemmin.

Vierailija
33/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut Raamattua.

Vierailija
34/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin ala-asteella kaupasta kinderpatukan

Vierailija
35/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestänyt joskus nuoruuden typeryyksissä vihreitä.

Viime pressanvaaleissa äänestin 1. kierroksella Haavistoa. Tätä en kasvokkain kehtaisi paljastaa nykyään kenellekään. Silloin tunsi politiikkaa vähemmän ja naiivisti ajatteli, että tämän täytynee olla hyvä jätkä kun on luonnon puolella ja homo. Sittemmin olen todennut, että kaivaa toimillaan omaakin hautaansa eikä täten poliitikkona ehkä ole fiksuin äänestettävä.

-eri

Ei ole kukaan vielä syytettä Haaviston äänestämisestä saanut.

Vierailija
36/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin hameen 60luvun lopulla Teinitalosta, mikä oli Kaisaniemenkadulla.

Vierailija
37/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kokeilin laittomia päihteitä välillä kun kaverit tarjosivat, mutta sitten jo pian aloin kieltäytymään kaikista tarjouiluista viisastuttuani.

Vierailija
38/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalahoidon aikana kähvelsin useita ruokailuvälineitä kotiini. Laatumerkkisiä. Myös parit sairaalavetimet lähti mukaan (yllättävän mukavia kotiasuna).

Olen myös lähettänyt postia käytetyllä, leimaamattomalla postimerkillä. 

Vierailija
39/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihistin ( kg lanttua kaupasta kun ne oli kärryissä alhaalla ja tajusin vasta kotona että en maksanut niitä

Vierailija
40/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia en edes kerro kirjoitti:

Sairaalahoidon aikana kähvelsin useita ruokailuvälineitä kotiini. Laatumerkkisiä. Myös parit sairaalavetimet lähti mukaan (yllättävän mukavia kotiasuna).

Olen myös lähettänyt postia käytetyllä, leimaamattomalla postimerkillä. 

Sairaalasta pöllittyjä Savonioita, joita on ties mitä tautia sairastavat imeksinyt... 🤮