Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä, saako ystävän exän kanssa olla?

Elina188
04.09.2021 |

Eli lyhyesti ja ytimekkäästi mitä mieltä olet siitä, että saako ystävän exän kanssa olla?

Itselläni kävi näin että ihastuin ja rakastuin ystävän exään, erittäin komea, hauska ja ihanan tuntuinen mies ja aloitettiin seurustelu, mutta ystäväni on täysin vetänyt tästä herneen nenään ja sanonut, että se on kirjoittamaton sääntö ettei ystävien exiin kosketa eikä toisten "jämiin" kuten hän vähän ilkeämminkin kuvasi ja nyt välttelee minua jopa yhteisten ystävien tapaamisissa ja käyttäytyy hyvin kylmästi.

Omasta mielestäni jos olet eronnut josta kusta niin silloin tämä on vapailla markkinoilla eikä enää sinulle kuuluva asia.

Mikä on Sinun mielipiteesi asiaan? Niin naisten kuin miesten mielipiteet käy ja on tervetulleita.

Kommentit (197)

Vierailija
161/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos te elätte jossain jengissä, missä muita ihmisiä ei koskaan tavata, niin OK. Muuten kannattaisi joskus käydä vieraissa sinunkin, eikä aina vaan tutuissa.

Ja mitä enemmän tuttavapiirejä, sitä enemmän bannissa olevia exiä, jos jatketaan tätä ääripäälinjaa

Vierailija
162/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki minun miehet on olleet exien miehiä. Olen ihastunut heihin jo silloin kun olivat ystävieni kanssa. Sitten olen kiinni käynyt kun ovat eronneet. Yhden kanssa olin jo silloin kun hän oli ystäväni kanssa suhteesta. Siitä vähän pahamieli, mutta toisaalta heidän suhde ei ollut täydellinen, joten mielestäni en tehnyt siinä kovinkaan pahasti loppuunsa ystävääni kohtaan.

Luuletko oikeasti, että he pitävät sinua ystävänään? Eivätköhän jaa kokemuksiaan idioottimaisuudestasi selkäsi takana.

Niin, eivät ole ystäviä eli ei koske ketjun aihetta. Paitsi tietenkin jos jollekin ystävyys on sitä että haukutaan selän takana?

Itsepähän pitävät yhteyttä! Minä en käyttäisi vähäistä vapaa-aikaani hengailemalla ihmisten kanssa joita en arvosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin pienen eron siinä että onko sitä exää treffailtu muutama kuukasi vai onko takana monen vuoden parisuhde ystäväni kanssa.

Vierailija
164/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille joiden mielestä rakastumiseen ei voi vaikuttaa. En halua olla tekemisissä ihmisten kanssa jotka ajattelee noin. Ei kai silloin ole nykyisetkään turvassa, jos ajatusmaailma on tuo että sitä vaan ajelehtii elämän vietävänä kuin joku kaarnalaiva koskessa eikä itse voi vaikuttaa mihinkään. Oikeasti useimmat ihmiset pystyy alkuvaiheessa pysäyttämään alkavan ihastuksen jos siihen vaan löytyy motivaatiota. Ei se rakkaus syty yhdessä hetkessä, sitä edeltää lähes aina pitkä sarja vapaaehtoisia valintoja lähentyä kyseisen ihmisen kanssa. Ja useimmille ihmisille niitä potentiaalisia rakastumisen kohteita on useampia. Ei ole mikään pakko valita juuri sitä, jolla satuttaa ystävää.

Nykyiset on nykyisitä ja ketjun aihe on exät.

Vierailija
165/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisin pienen eron siinä että onko sitä exää treffailtu muutama kuukasi vai onko takana monen vuoden parisuhde ystäväni kanssa.

Ja siinä että onko luottoystävä joka pysynyt rinnalla vuosia elämäntilanteiden vaihtuessakin, vai että kukaan tuttu vuosikurssilta ei saa olla exän kanssa.

Vierailija
166/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa toki jos haluaa olla ex-ystävä.

Ja koston kohde. Itse aikoinaan kerroin kaikille mitä ystävä oli tehnyt, mutta niin että lisäilin ja muuntelin yksityiskohtia tehden ystävän tekoja entistä raskauttavammaksi, mm väitin että olisin ollut vielä ex-poikaystävän kanssa yhdessä. Seuraavaksi aion julkaista kirjan ja pilata ystävän maineen maailmanlaajuisesti.

Nyt kun on enemmän aikaa itselle ja lapset aikuistumassa, ja tapahtumista on aikaa vuosikymmeniä? 

Jep, tuttu muista ketjuista. Saat itse hullun maineen, plus kaikki saavat tietää sun katkeroituneen vanhoista vääryyksistä

Vierailija
167/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äidille kävi näin eikä koskaan päässyt katkeruudesta yli. Meidän lasten välit isään jäätyivät sen sodan myötä. Eikä sillä naisella ollut mitään välejä omiinkaan lapsiinsa jotka jätti isälleen.

Itse en koskisi minun edessäni käytettyyn.

Jonkinlainen ähäkutti pitää olla, jos kaverin pesästä kähveltää, vaikka ero olisi jo selvä.

Mutta tunnen näitä, jotka eivät ole koskaan muunlaisia miehiä ottaneetkaan kuin kaverin exiä. Kuten sanoin, joku ähäkutti siinä on. Ei ole sattumaa että osuu vain kemiat. Osa kemioista syntyy siitä vaaran tunteesta ja pikkasen kielletystä ja kilpailun "voittamisesta".

Jotkut ne vaan valkkaavat haluamansa

Vierailija
168/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun itse reissataan riiustelemassa uuden miehen luona toisella paikkakunnalla, lienee syytä olettaa ettei henkilö ole enää rakastunut exäänsä. 

Yksi tuttu erosi miehestään, ei kuitenkaan osannut päättää ollako vai eikö olla, piti vanhaa miestä varalla ja samalla viritteli uusia suhteita alkuun jos jokin niistä tärppäisi. Kuitenkin oli niin loukkaantunut kun eräs toinen ihastui vanhaan mieheensä, ja tietenkin siinä vaiheessa puuttui peliin ja veti vanhaa miestään enemmän takaisin. 

Joillain nykyisiäkin tuntuu olevan joka sormelle, entiset-nykyiset siihen päälle

Vierailija
169/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siinä että onko luottoystävä joka pysynyt rinnalla vuosia elämäntilanteiden vaihtuessakin, vai että kukaan tuttu vuosikurssilta ei saa olla exän kanssa.

Myös, tarkoitetaanko aikuisia, ehkä perheellisiä ihmisiä joilta odottaa kuvioiden muuttuvan hitaammin ja harkinnan kautta, vai puhutaanko nippa nappa parikymppisten menoelämästä saati teinidaaramasta.

Vierailija
170/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap nostaa tämän ketjun joka ainoa ilta kl.23 jotta näkyy etusivulla koko yön

Vierailija
171/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki minun miehet on olleet exien miehiä. Olen ihastunut heihin jo silloin kun olivat ystävieni kanssa. Sitten olen kiinni käynyt kun ovat eronneet. Yhden kanssa olin jo silloin kun hän oli ystäväni kanssa suhteesta. Siitä vähän pahamieli, mutta toisaalta heidän suhde ei ollut täydellinen, joten mielestäni en tehnyt siinä kovinkaan pahasti loppuunsa ystävääni kohtaan.

Luuletko oikeasti, että he pitävät sinua ystävänään? Eivätköhän jaa kokemuksiaan idioottimaisuudestasi selkäsi takana.

Niin, eivät ole ystäviä eli ei koske ketjun aihetta. Paitsi tietenkin jos jollekin ystävyys on sitä että haukutaan selän takana?

Itsepähän pitävät yhteyttä! Minä en käyttäisi vähäistä vapaa-aikaani hengailemalla ihmisten kanssa joita en arvosta

Valitatko oikeasti siitä, että kaverisi potentiaalisesti haukkuisivat sinua selän takana, vaikka itse kerroit, että makaat ystäviesi miesten kanssa. Siis silloinkin kun he vielä seurustelevat. Oletko hieman tekopyhä?

Vierailija
172/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten niin arvostat "ystäviäsi"? Makaat heidän miesystäviensä kanssa! Mitä arvostusta tuo muka on?

Vierailija
173/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kyllä tietää, että jos kerran rakkaus menee ystävyyden edelle, niin miksi sitten syyllistätte sitä kaveria ystävyyden lopettamisesta? Miksi hänen pitää jäädä ystävyyssuhteeseen, joka ei teille itsellennekään merkannut mitään?

Vierailija
174/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä on entinen.

Siis entinen.

Vapaa surustelemaan aivan kenen kanssa lystää.

Vaikka parhaan kaverini kanssa.

Ja jos kerran synkkaa, niin mikäs siinä-- lycka till.

Exä on entinen, ja tulee ystävästäkin entinen. Kyse ei ole exän omistamisesta vaan ystävän luottamuksesta.

Vierailija
175/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitatko oikeasti siitä, että kaverisi potentiaalisesti haukkuisivat sinua selän takana, vaikka itse kerroit, että makaat ystäviesi miesten kanssa. Siis silloinkin kun he vielä seurustelevat. Oletko hieman tekopyhä?

En valita, enkä makaa. Kunhan korjasin virheellisen väittämän että nuo provokommentti(si) tyypit olisivat ystäviä keskenään. "Kiinni käynyt"... 

Vierailija
176/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten niin arvostat "ystäviäsi"? Makaat heidän miesystäviensä kanssa! Mitä arvostusta tuo muka on?

En makaa, sulla on tarve hekumoida tällä aiheella.

Kirjoitit että yhden kanssa suhteessa kun olivat vielä yhdessä. Nyt puhut miesystävistä monikossa, tarkkuutta provoihin.

Vierailija
177/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tekee.

Mä ainakin olen olettanut ap:n käsialaksi myös ketjut "Mitä tekisit jos läheinen ystäväsi olisi miehesi kanssa", ja "Kolmiodraama mitä tekisit" (tms). Esiintyy itse eri rooleissa, mutta yhteneväisyyttä on se, että ystävä on paha. Myös nuo ketjut nousevat iltaisin klo 23.00. 

Vierailija
178/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kyllä tietää, että jos kerran rakkaus menee ystävyyden edelle, niin miksi sitten syyllistätte sitä kaveria ystävyyden lopettamisesta? Miksi hänen pitää jäädä ystävyyssuhteeseen, joka ei teille itsellennekään merkannut mitään?

Miksi sinä syyllistät kun provoihin vastataan provoilla?

Vierailija
179/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdin ennen AP:tä!

Elikkäs: nostoa ja uppista

Ja joo, kaverin exän kanssa saa olla ihan vapaasti

Vierailija
180/197 |
15.10.2021 |