Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä, saako ystävän exän kanssa olla?

Elina188
04.09.2021 |

Eli lyhyesti ja ytimekkäästi mitä mieltä olet siitä, että saako ystävän exän kanssa olla?

Itselläni kävi näin että ihastuin ja rakastuin ystävän exään, erittäin komea, hauska ja ihanan tuntuinen mies ja aloitettiin seurustelu, mutta ystäväni on täysin vetänyt tästä herneen nenään ja sanonut, että se on kirjoittamaton sääntö ettei ystävien exiin kosketa eikä toisten "jämiin" kuten hän vähän ilkeämminkin kuvasi ja nyt välttelee minua jopa yhteisten ystävien tapaamisissa ja käyttäytyy hyvin kylmästi.

Omasta mielestäni jos olet eronnut josta kusta niin silloin tämä on vapailla markkinoilla eikä enää sinulle kuuluva asia.

Mikä on Sinun mielipiteesi asiaan? Niin naisten kuin miesten mielipiteet käy ja on tervetulleita.

Kommentit (197)

Vierailija
181/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasivu!

Vierailija
182/197 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla musta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/197 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kyllä tietää, että jos kerran rakkaus menee ystävyyden edelle, niin miksi sitten syyllistätte sitä kaveria ystävyyden lopettamisesta? Miksi hänen pitää jäädä ystävyyssuhteeseen, joka ei teille itsellennekään merkannut mitään?

Minä käsitin, että noin kirjoittaneet eivät syyllistäkään. Sanoivat valinneensa rakkauden. Joten valitsivat jo ensin, täten ystävälle ei jäänyt mitään välejä katkaistavaksi. Myös mies teki valintansa.

Vierailija
184/197 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap nostaa tämän ketjun joka ainoa ilta kl.23 jotta näkyy etusivulla koko yön

Niin tekee.

Mä ainakin olen olettanut ap:n käsialaksi myös ketjut "Mitä tekisit jos läheinen ystäväsi olisi miehesi kanssa", ja "Kolmiodraama mitä tekisit" (tms). Esiintyy itse eri rooleissa, mutta yhteneväisyyttä on se, että ystävä on paha. Myös nuo ketjut nousevat iltaisin klo 23.00. 

Entäs "Ystävä sanoi kännissä vihaisena..." :D

Vierailija
185/197 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kyllä tietää, että jos kerran rakkaus menee ystävyyden edelle, niin miksi sitten syyllistätte sitä kaveria ystävyyden lopettamisesta? Miksi hänen pitää jäädä ystävyyssuhteeseen, joka ei teille itsellennekään merkannut mitään?

Minä käsitin, että noin kirjoittaneet eivät syyllistäkään. Sanoivat valinneensa rakkauden. Joten valitsivat jo ensin, täten ystävälle ei jäänyt mitään välejä katkaistavaksi. Myös mies teki valintansa.

Ei selitä sitä, että jokainen kommentti, jossa on sanottu, että siitä vain, mutta se luultavasti tarkoittaa myös ystävyyden loppua, saa hulluna miinuksia. Eli miksi sitä ei siedetä, että kaveri sitten tekee omat päätöksensä myös?

Vierailija
186/197 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koske ystävien naisiin, sisäsiittosta puuhaa

Vierailija
187/197 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki minun miehet on olleet exien miehiä. Olen ihastunut heihin jo silloin kun olivat ystävieni kanssa. Sitten olen kiinni käynyt kun ovat eronneet. Yhden kanssa olin jo silloin kun hän oli ystäväni kanssa suhteesta. Siitä vähän pahamieli, mutta toisaalta heidän suhde ei ollut täydellinen, joten mielestäni en tehnyt siinä kovinkaan pahasti loppuunsa ystävääni kohtaan.

Luuletko oikeasti, että he pitävät sinua ystävänään? Eivätköhän jaa kokemuksiaan idioottimaisuudestasi selkäsi takana.

Niin, eivät ole ystäviä eli ei koske ketjun aihetta. Paitsi tietenkin jos jollekin ystävyys on sitä että haukutaan selän takana?

Itsepähän pitävät yhteyttä! Minä en käyttäisi vähäistä vapaa-aikaani hengailemalla ihmisten kanssa joita en arvosta

Ja miten niin arvostat "ystäviäsi"? Makaat heidän miesystäviensä kanssa! Mitä arvostusta tuo muka on?

En makaa, sulla on tarve hekumoida tällä aiheella.

Kirjoitit että yhden kanssa suhteessa kun olivat vielä yhdessä. Nyt puhut miesystävistä monikossa, tarkkuutta provoihin.

Yhden kanssa vain makasit kun oli vielä suhteessa ystäväsi kanssa. No jopas olet ollut armelias "ystäviäsi" kohtaan. Ihan kuin et tekisi uudestaan, jos taas tuomitset jonkun ystäväsi suhteen toimimattomaksi niin kuin näköjään selittelit tuotakin petturuutta.

Vierailija
188/197 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki minun miehet on olleet exien miehiä. Olen ihastunut heihin jo silloin kun olivat ystävieni kanssa. Sitten olen kiinni käynyt kun ovat eronneet. Yhden kanssa olin jo silloin kun hän oli ystäväni kanssa suhteesta. Siitä vähän pahamieli, mutta toisaalta heidän suhde ei ollut täydellinen, joten mielestäni en tehnyt siinä kovinkaan pahasti loppuunsa ystävääni kohtaan.

Luuletko oikeasti, että he pitävät sinua ystävänään? Eivätköhän jaa kokemuksiaan idioottimaisuudestasi selkäsi takana.

Niin, eivät ole ystäviä eli ei koske ketjun aihetta. Paitsi tietenkin jos jollekin ystävyys on sitä että haukutaan selän takana?

Itsepähän pitävät yhteyttä! Minä en käyttäisi vähäistä vapaa-aikaani hengailemalla ihmisten kanssa joita en arvosta

Ja miten niin arvostat "ystäviäsi"? Makaat heidän miesystäviensä kanssa! Mitä arvostusta tuo muka on?

En makaa, sulla on tarve hekumoida tällä aiheella.

Kirjoitit että yhden kanssa suhteessa kun olivat vielä yhdessä. Nyt puhut miesystävistä monikossa, tarkkuutta provoihin.

Yhden kanssa vain makasit kun oli vielä suhteessa ystäväsi kanssa. No jopas olet ollut armelias "ystäviäsi" kohtaan. Ihan kuin et tekisi uudestaan, jos taas tuomitset jonkun ystäväsi suhteen toimimattomaksi niin kuin näköjään selittelit tuotakin petturuutta.

Edelleen, en ole lainaamasi. Kuten sanoin, ihmettelen tuota kuvitteellista ystäväporukkaa, jossa yksi nainen ensin makaa kaverinsa miehen kanssa. Sen jälkeen sitä yhtä haukutaan, kutsuen suhdetta ystävyydeksi. Sitten tämä sama nainen saa toisenkin miehen vain koska haluaa. Jälleen porukka hengailee yhdessä, haukkuen ja kutsuen suhdetta ystävyydeksi. Jonka jälkeen sama nainen saa vielä ainakin kolmannenkin miehen samasta porukasta, ehkä enemmänkin koska lainaamasi kommentti sanoo _kaikki minun miehet_.

Miten nuo naiset ystävyyden kokevat, ja se että tuo yksi nainen poimii haluamansa tahdottomat miehet kuin marjat, ihmetytti. Ja jos kahviteltiin pariskuntina, silloin myös ne miehet olivat omien ystäviensä exien kanssa.

Vierailija
189/197 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa olla kaverinsa eksän kanssa? Mulle kaverin eksä on myös kaveri enkä kyllä osaa ajatella häntä romanttisesti. Ja kyllähän kaverisuhde menee tuollaisessa totaalisesti pieleen ja pistäisin kaverisuhteen jonku miehen edelle. 

Vierailija
190/197 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei selitä sitä, että jokainen kommentti, jossa on sanottu, että siitä vain, mutta se luultavasti tarkoittaa myös ystävyyden loppua, saa hulluna miinuksia. Eli miksi sitä ei siedetä, että kaveri sitten tekee omat päätöksensä myös?

Ihmiset voivat miinustaa myös esim jankkaamiselle, kuluneille provoille, pakkomielteiselle nostamiselle... 

olisiko tässä tapauksessa myös tyhjille uhkauksille, kun he itse eivät kokeneet ystävyyttä niin syväksi.

Ei koske kaikkia kommentteja mutta monissa toistuu sama käsiala, tuttu niistä muista saman aiheen provoketjuista

Vierailija
191/197 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa olla kaverinsa eksän kanssa? Mulle kaverin eksä on myös kaveri enkä kyllä osaa ajatella häntä romanttisesti. Ja kyllähän kaverisuhde menee tuollaisessa totaalisesti pieleen ja pistäisin kaverisuhteen jonku miehen edelle. 

Jos kaveri tapahtuneen jälkeen lämmittelee suhdetta exäänsä, tulee mieleen kimppa.

Vierailija
192/197 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. 

Vierailija
193/197 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä on tuntunut että itselle olisi varmaan parempi olla erakkona kun häiritsee muiden touhuilut keskenään jostain syystä liikaa ja tulee niitä lapsellisia tunteita etten oo enää ton kaa jos se on ton kaa. Haluan varmaan hallita muiden elämää.

Vierailija
194/197 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin parhaan naiskaverin kanssa välit poikki kunn pyydysteli exääni.Kun soitin ja kerroin että exä kertoi miten olit pyydystellyt häntä ,sanoi ; Et ole sen kanssa naimisisissa. Vastasin, Sinulle ei merkitse avioliittokaan mitään kun kehtaat muhia parhaiden ystäviesi miehen kanssa Kreikan matkalla. Ja lässyttää rouvalle niin somasti kun käy siellä lomilla. ( Olen ollut mukana)

Vierailija
195/197 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa toki jos haluaa olla ex-ystävä.

Ja koston kohde. Itse aikoinaan kerroin kaikille mitä ystävä oli tehnyt, mutta niin että lisäilin ja muuntelin yksityiskohtia tehden ystävän tekoja entistä raskauttavammaksi, mm väitin että olisin ollut vielä ex-poikaystävän kanssa yhdessä. Seuraavaksi aion julkaista kirjan ja pilata ystävän maineen maailmanlaajuisesti.

Huh huh, nyt on sairasta. Mitenkä olisi sellainen omassa elämässä eteneminen, mitä normaalit ihmiset tekevät eron jälkeen?

Vierailija
196/197 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.

Vierailija
197/197 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi