Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin niin tietää kuka olet joka vei mieheni sydämen ..

Vierailija
11.10.2014 |

Mieheni ihastui toiseen naiseen .. Oli jättää perheensä.. Yritän kasata luottamusta takaisin, tunteita takaisin.

Mies ei suostunut kertomaan kuka nainen on, sillä ei kuulema ole merkitystä. Minä haluaisin tietää palavasti minkä näköinen, millainen nainen on. Haluaisin jutella naisen kanssa, tietää onko homma oikeasti ohi. Tietää millainen on nainen jonka vuoksi perheemme oli hajota.

Miksi kaikki toiset naiset eivät vain voisi ilmoittautua 'ykkösvaimoille' ..

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:38"]

Kuinka moni teistä kertoo intiimistä suhteesta kaikki yksityiskohdat kenellekään? Minulle ne ainakin ovat salaisuuksia, vähän sama kuin lukisi toisen kirjeitä tai tonkisi lompakkoa tai katsoisi vieressä toisen kakatessa. En ole ollut tuollaisessa tilanteessa, mutta en todellakaan kunnioittaisi painostajaa yhtään enkä varmasti kertoisi enempää kuin sen, mihin vedän oman rajani. Jos toinen ei voi luottaa arvostelukykyyni, tuskin luottaa enää muutenkaan jatkossa mihinkään.

[/quote]

No kuule, en kerro mieheni ja minun välisiä intiimejä yksityiskohtia kenellekään. En myöskään ole kertonut miehelleni minun ja ennen häntä olleiden ex-poikaystävien intiimejä yksityiskohtia. Eikä mies ole kertonut minulle mitä hänellä on ollut ex-tyttöystävien kanssa.

Mutta se on ihan satavarma että minulla tasan olisi oikeus tietää mitä on tehty jos mies menisi pettämään minua!!! Jos mies tahtoisi jatkaa, parempi olisi salaisuuksien paljastua!!!

- ei ap -

Vierailija
42/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Ansaitset todellakin parempaa.

Pettäjä on AINA pettäjä. Tilanne ei muutu miksikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:53"]

Miksi aina toista naista syytetään huoraksi, kodinrikkojaksi, ties miksi? Missä on sen pettävän äijän vastuu? Eihän toinen nainen välttämättä edes tiedä olevansa toinen nainen. Nainen voi luulla miehen olevan perheetön ja avioton sinkku.

[/quote]

Kun minun ex-miesystävä petti minua, syytin toista naista. Tiesi minun ja miehen seurustelusta. Tietysti syytin myös miestä, itse asiassa enemmän kuin tuota naista. Ero tuli koska en halunnut enää jatkaa hänen kanssaan.

Vierailija
44/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se muuttaisi vaikka tietäisitkin kuka se toinen nainen oli? Sinä et häneksi voi muuttua ja sellaisen yrittäminenkin on vain itsensä naurunalaiseksi tekemistä. Eikä siinä naisessa välttämättä ole ulkoisesti edes mitään ihmeellistä, syy miehen ihastumiseen on voinut olla vaikka vain pelkkä flirtti tai se, että nainen on katsonut häntä silmiin ja antanut tunteen siitä että hänellä on miehelle aikaa.

Mies on voinut tarvita toisen naisen ihailua jos ei ole kokenut saavansa sitä kotoa. Sinä et ehkä ole huomioinut häntä koska sinullakin on kiireesi eikä mieleen ole tullut mitenkään erityisesti parisuhdeajan tärkeys, tehän olette perhe jossa lapsia. Eikä mieskään ole varmaan tehnyt ihan kaikkea mahdollista parisuhteen eteen eikä edes vaivautunut välttämättä yrittämään edes sinun hurmaamistasi jolloin taas luonnostasi ottaisit miehesi miehenä huomioon eikä vain perheenjäsenenä. En _todellakaan_ nyt sano että syy on sinun, vaan parisuhteessa on aina ne kaksi joista se lähtee, hyvä tai paha ruokkii toinen toistaan. Hyvään tulee vastattua helpommin hyvällä kuin pahaan ja joskus vaan arki vie eikä tule itse huomattua miten toinen kaipaisi jotain pientä extraa. 

Ja sitten on vielä sekin mahdollisuus ettei se toinen nainen välttämättä edes tiedä miehesi tunteista häntä kohtaan. 

Vierailija
45/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:08"]

Kuinka moni teistä kertoo intiimistä suhteesta kaikki yksityiskohdat kenellekään? Minulle ne ainakin ovat salaisuuksia, vähän sama kuin lukisi toisen kirjeitä tai tonkisi lompakkoa tai katsoisi vieressä toisen kakatessa. En ole ollut tuollaisessa tilanteessa, mutta en todellakaan kunnioittaisi painostajaa yhtään enkä varmasti kertoisi enempää kuin sen, mihin vedän oman rajani. Jos toinen ei voi luottaa arvostelukykyyni, tuskin luottaa enää muutenkaan jatkossa mihinkään.

[/quote]

No kuule, en kerro mieheni ja minun välisiä intiimejä yksityiskohtia kenellekään. En myöskään ole kertonut miehelleni minun ja ennen häntä olleiden ex-poikaystävien intiimejä yksityiskohtia. Eikä mies ole kertonut minulle mitä hänellä on ollut ex-tyttöystävien kanssa.

Mutta se on ihan satavarma että minulla tasan olisi oikeus tietää mitä on tehty jos mies menisi pettämään minua!!! Jos mies tahtoisi jatkaa, parempi olisi salaisuuksien paljastua!!!

- ei ap -

Miksi kuvittelet että sinulla olisi oikeus tietää mitä puolisosi on tehnyt, tarkalleen? Eikö sulle riittäisi kuitenkin se tieto että pantu on, vai tarvitsetko kellon ajat, tavat; takaa, sivusta, kurkkuun, kasvoille, perseeseen, 69..?

[/quote]

Vierailija
46/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on Tatu, niin sori.

Vierailija
47/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:08"]

[/quote]

- ei ap -

Miksi kuvittelet että sinulla olisi oikeus tietää mitä puolisosi on tehnyt, tarkalleen? Eikö sulle riittäisi kuitenkin se tieto että pantu on, vai tarvitsetko kellon ajat, tavat; takaa, sivusta, kurkkuun, kasvoille, perseeseen, 69..?

[/quote]

[/quote]

No miksiköhän minulla olisi aviovaimona oikeus tietää mitä puolisoni on tarkalleen ottaen tehnyt toisen naisen kanssa?  Oisko vaikka siksi että seurustelun alkuaikoina on luvattu toisillemme olla uskollisia. Siinä olisi ihan turha tulla itkemään "oikeudesta olla kertomatta intiimejä yksityiskohtia". Miehellä olisi sama oikeus tietää jos minä pettäisin häntä.

Vierailija
48/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:20"]

Nainen, jolla on hyvin ystävällinen luonne, ei sekaannu varattuihin miehiin.

Vain todella huonoista perheistä olevat halvat huorat hajottavat toisten parisuhteita.

[/quote]

Ilmeisesti et ole koskaan törmännyt keneenkään, joka on saanut koko sydämen, sielun ja kropan sykkimään. Kun ensireaktio katseen kohdatessa on se, että molemmilla loksahtaa leuka lattiaan ja ei ole kykyä edes puhua, kun on niin huumassa. Ei siinä tule mieleen oma tai toisen sivilisääty. T. huono halpa huora, joka on nyt 10 vuotta ollut naimisissa sen varastetun rakkaansa kanssa. En tosin kenenkään isää vienyt ja ero tuli miehelle ja hänen exälle heti seuraavana päivänä meidän tapaamisesta.

Vierailija
49/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:20"]Nainen, jolla on hyvin ystävällinen luonne, ei sekaannu varattuihin miehiin.

Vain todella huonoista perheistä olevat halvat huorat hajottavat toisten parisuhteita.
[/quote]

Voi apua... Mee ottamaan sun lääkkeet, jooko?

Vierailija
50/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ethän koske mieheesi halvan huoran jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme