Haluatteko lopettaa tällä palstalla (ja muillakin) roikkumisen?
Lukekaa Juhana Torkin kirja Järkevä Onni - stoalainen tie mielenrauhaan
Ei tarvitse enää kiihtyä ja vouhottaa ja vihastua ja pelätä tyhjänpäiväisten asioiden takia.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sä täällä teet?
Hyvä kysymys, jota odotinkin. Minulla kirja on vielä kesken.
Jos haluan pois, teen pari persualoitusta ja moderaatio antaa bannit loppuppäiväksi
Mä olen täällä palstalla sen takia, että olen yksinäinen eikä mulla ole muita ihmiskontakteja.
Tämä on sun olohuone. Et sä täältä mihinkään pääse,a🤗
5 min pvässä riittää tätä ns keskustelu palstaa
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan pois, teen pari persualoitusta ja moderaatio antaa bannit loppuppäiväksi
Olet selvästi aloittelija. Meille kalustoon kuuluville ei jaella mitään bännejä, vai mölisisi mitä.
Me olemme Sanoman selkäranka ja todellinen moneymaker.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sun olohuone. Et sä täältä mihinkään pääse,a🤗
No ei ole olohuone, käväisyaula vain 😇
Vierailija kirjoitti:
5 min pvässä riittää tätä ns keskustelu palstaa
Luetko sitten yöllä kaikki ketjut läpi, että olet aamulla ajan tasalla?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen täällä palstalla sen takia, että olen yksinäinen eikä mulla ole muita ihmiskontakteja.
Torkin kirjaa luettuasi löydät ehkä virkistäviä uusia tapoja suhtautua myös tuohon, mitä nyt kutsut yksinäisyydeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi aloittelija. Meille kalustoon kuuluville ei jaella mitään bännejä, vai mölisisi mitä.
Me olemme Sanoman selkäranka ja todellinen moneymaker.
Niinpä. En ole viitsinyt edes laskea kuinka monta aloitusta olen tehnyt ja kuinka paljon niissä on ollut kävijöitä. Parhaimmillaan olen saanut aloitukseeni 1 500 yläpeukkua ja muutama aloitus pyörii ihan päivittäin aktiivisena ja vanhojakin joku satunnaisesti nostelee. Olen tehnyt palstalle ilmaista sisältöä jo vuosia.
Kertokaa esimerkkejä millä saitte ne kuuluisat Bannit?
pitäisikö siis seurata vain päämedioiden propagandaa jatkossa ja jättää kaikki muut mediat? :)
Vierailija kirjoitti:
pitäisikö siis seurata vain päämedioiden propagandaa jatkossa ja jättää kaikki muut mediat? :)
Kirjat voisivat olla hyvä ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäisi. Legacymedia kertoo Totuuden.
Se on totuusmedia.
Voi kyllä haluaisin lopettaa. Tämä on väsyneiden työpäivän iltojen jumituspaikka. Täynnä vihapuhetta ja tyhmiä ihmisiä. Silti jostain syystä palaan. Tuhlaamaan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa esimerkkejä millä saitte ne kuuluisat Bannit?
Puppailin liikaa ja liihottelin häpyhuulilla. Mies vielä töissä 🍆
En