Haluaisin niin tietää kuka olet joka vei mieheni sydämen ..
Mieheni ihastui toiseen naiseen .. Oli jättää perheensä.. Yritän kasata luottamusta takaisin, tunteita takaisin.
Mies ei suostunut kertomaan kuka nainen on, sillä ei kuulema ole merkitystä. Minä haluaisin tietää palavasti minkä näköinen, millainen nainen on. Haluaisin jutella naisen kanssa, tietää onko homma oikeasti ohi. Tietää millainen on nainen jonka vuoksi perheemme oli hajota.
Miksi kaikki toiset naiset eivät vain voisi ilmoittautua 'ykkösvaimoille' ..
Kommentit (51)
Mä en pystyis jatkamaan jos en sais tietää kuka nainen on. Mitä jos se onkin joku tosi läheinen, joku joka käy meillä, hoitaa mun lapsia jne. Miehen reaktio ja haluttomuus kertoa viestii sen puolesta et ap tuntee/tietää naisen.
Kertomatta jättäminen on julmempaa kuin itse petos.
Jäi mietityttämään oliko miehelläsi suhde toiseen naiseen vai vain etäinen ihastuminen?
Samaa mieltä, ongelmat parisuhteessa ja niitä mies on lähtenyt pakenemaan jonkun vastaan sattuneen syliin. Kyseinen nainen tuskin on pahemmin miestä edes vampannut. Voi myös olla ettei hän ole ollut edes tietoinen että mies on varattu. Tai mies on voinut sanoa, että asutte vielä toistaiseksi olosuhteiden pakosta saman katon alla, mutta ero on vireillä ja asunto myynnissä.
Vaikka tuo suhde olisikin ohi, tulee miehesi aloittamaan uuden, se on ihan selvä asia. Katsopa vaan. Aloita oma elämä ja hanki joskus uusi mies jos siltä tuntuu, mutta varo sekaantumasta varattuihin! Sitä kun ei ensinäkemältä välttämättä osaa päätellä mistään.
Olen Anneli nimeltäni, homma ei ole vielä ohi.
Minulla on ruskeat pitkät hiukset, tummat silmät, olen hoikka, hyvin ystävällinen luonne, seksuaalinen (mutta sen tiesitkin jo).
En aio ilmoittautua sinulle.
Sulla on epätarkkaa tietoa asioista. Olemme telakoituneet, emme pääse nyt ilmoittautumaan. Täällä on hyvä äijämeininki päällänsä.
- Reiska
No ei miehesi ainakaan hirveän avoimesti toimi. Näissä tilanteissa jatkon kannalta on todella tärkeää puhua asiat läpi.
Nainen, jolla on hyvin ystävällinen luonne, ei sekaannu varattuihin miehiin.
Vain todella huonoista perheistä olevat halvat huorat hajottavat toisten parisuhteita.
Et vieläkään tiedä, onko homma oikeasti ohi? Ei ne miehen pettämisreissut tuohon lopu, vaikka tuo nainen jäisikin. Sääli kun teillä on lapsia.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:21"]Oikaisu: hajoittavat
[/quote]
Nyt meni väärin.
Sä et tule koskaan pääsemään asian yli mikäli miehesi ei vastaa sun kysymyksiisi. Parempi jakaa lusikat tässä ja nyt, koska jos mies ei suostu edes nyt olemaan rehellinen niin ei hän tule olemaan sitä jatkossakaan.
Todennäköisesti joku jonka tunnet, muutenhan sen voisi ihan hyvin kertoa.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:21"]Oikaisu: hajoittavat
[/quote]
Nyt meni väärin.
[/quote]
Ei vaan oikein.
Aa, nyt tajuan. Miehesi nimittäin esiintyi sinkuksi ja oli niin kovin kiireinen ja soittelikin vain työpaikalta. Lopulta ei ehtinyt nähdä enää yhtään. Nyt on taas pienen hiljaiselon jälkeen alkanut lähetellä "Mitä kuuluu"-viestejä, mutta en aio taipua. Pidä hyvänäsi, arvelinkin että taustalla on jotain tällaista.
Lisäksi kokenutkin aikuiskirjoittaja voi pysähtyä epäilemään muutamien verbien i:llisyyttä. Tällaisia ovat kolmitavuiset -ttaa-loppuiset verbit, joiden toisessa tavussa on o, esim. hajoittaa vai hajottaa, harjottaa vai harjoittaa, kehoittaa vai kehottaa (jälkimmäiset suosituksen mukaisia).
http://www.kielikello.fi/index.php?mid=2&pid=11&aid=1811
Onko teidän koti jo myynnissä, ap?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:30"]Todennäköisesti joku jonka tunnet, muutenhan sen voisi ihan hyvin kertoa.
[/quote]
Just näin. Tuo, että sillä ei ole väliä kuka nainen on, tarkoittaa vain sitä, että mies ei halua kertoa kuka tuttu se nainen on, koska muuten sä meet haastattelemaan sitä naista.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:16"]No ei miehesi ainakaan hirveän avoimesti toimi. Näissä tilanteissa jatkon kannalta on todella tärkeää puhua asiat läpi.
[/quote]
Jaa nii minkä jatkon kannalta? Jos suhde ei toimi niin miksi jatkaa?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:16"]No ei miehesi ainakaan hirveän avoimesti toimi. Näissä tilanteissa jatkon kannalta on todella tärkeää puhua asiat läpi. [/quote] Jaa nii minkä jatkon kannalta? Jos suhde ei toimi niin miksi jatkaa?
[/quote]
No jos luet apn viestin niin he ilmeisesti jatkavat yhdessä miehensä kanssa. Miksi muuten selvittelisivät tätä?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:56"]
Mieheni ihastui toiseen naiseen .. Oli jättää perheensä.. Yritän kasata luottamusta takaisin, tunteita takaisin. Mies ei suostunut kertomaan kuka nainen on, sillä ei kuulema ole merkitystä. Minä haluaisin tietää palavasti minkä näköinen, millainen nainen on. Haluaisin jutella naisen kanssa, tietää onko homma oikeasti ohi. Tietää millainen on nainen jonka vuoksi perheemme oli hajota. Miksi kaikki toiset naiset eivät vain voisi ilmoittautua 'ykkösvaimoille' ..
[/quote]
Kahden ihmisen väliin ei voi kukaan tulla, ellei siinä ole tilaa.
Ei toinen nainen ole syyllinen, kyllä ne ongelmat on parisuhteessanne.
Kannattaisi myös keskittyä miettimään, mikä tähän johti. Ensin täytyy tietää ongelmat, jotta niitä voi korjata. Esimerkiksi jos sinulle on tärkeää tietää toisesta naisesta ja miehestäsi ei, niin aika kaukana yhteinen sävel on. Kyllä onnelliseseen parisuhteeseen kuuluu ennenkaikkea avoimuus ja asioista keskustelu, ja toisen kunnioittaminen.
No, toivottavasti saatte asiat selvitettyä. Tai lakaistua maton alle.