Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö toinen lapsi?

Vierailija
08.09.2014 |

Esikoiseni 11v. tyttö ja olen vuosi sitten tavannut uuden mieheni. Ei asuta yhdessä mutta tiedän haluavani olla hänen kanssaan aina ja asuntoa etsitään. Olen 32v. ja aina halunnut monta lasta. Miehellä on 2 pientä lasta. Nyt olen kuitenkin jo tottunut helppoon ison lapsen elämään ja tuntuu väsyttävältä ees miettiä yöheräilyä ym mutta silti vauvat ovat niin ihania...kannattaakohan enää tehdä uutta lasta tai jos nyt ees saa vai elellä tällä porukalla?kokemuksia kiitos:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata

Vierailija
2/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatko toisen kierroksen yksinhuoltajana?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota mietinkin että miten jos jääkin taas yh:ksi, kun elämästä ei koskaan tiedä? Toki kummallakin lähes 10v avioliitto takana ja minulla pitkä sinkkuelämä joten luulen tietäväni millaisen ihmisen kanssa elämä sujuu mutta koskaanhan ei voi tietää. Mutta mietin että jääkö tämä jotenkin vaillinen olo ainiaaksi jos en tee sitä toista pienokaista?

Vierailija
4/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:06"]

Tuota mietinkin että miten jos jääkin taas yh:ksi, kun elämästä ei koskaan tiedä? Toki kummallakin lähes 10v avioliitto takana ja minulla pitkä sinkkuelämä joten luulen tietäväni millaisen ihmisen kanssa elämä sujuu mutta koskaanhan ei voi tietää. Mutta mietin että jääkö tämä jotenkin vaillinen olo ainiaaksi jos en tee sitä toista pienokaista?

[/quote]

Ei jää. Ikää kun tulee lisää arvot muuttuu jne, eikä sitä omaa ns. tyhjyyttä tarvitse lapsen avulla täyttää, eikä kaivata poissaolevaa, kun osaa arvostaa sitä mitä on. Suoraan sanottuna olet iässä, josa luulee tietävänsä...

Vierailija
5/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän sitten ihmiset tekevät ylipäänsä toisen lapsen, saatika useamman?

Vierailija
6/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä ihme

Vierailija
7/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan ikäsi puolesta ole vielä liian vanha vauvan hankintaa ajatellen. Mitä mieltä on mies? Jos hänelle riittää kaksi edellistä lasta, hän ei tule auttamaan sinua yöheräilyissä. Mutta jos kumpikin teistä haluaa vielä yhteisen lapsen, niin pistäkäähän sitten töpinäksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi