Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko ottaa lyhyen miehen?

Vierailija
11.10.2014 |

Sellaisen max. 175 cm.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:02"] Jos pitää valita pätkän ja pitkän väliltä, totta kai ottaisin pitkän, koska olen itse 178-senttinen. Pitkän kanssa olisin "omieni joukossa". On minulla ollut itseäni lyhyempiäkin poikaystävän tapaisia, mutta jostain syystä niin monilla lyhyillä/lyhyemmillä miehillä on joko pullistelukompleksi tai muuten vain outo suhtautuminen pitempiin naisiin ja miehiin. Ei semmoista jaksa. [/quote] Miinusteluista päätellen minun olisi siis pitänyt valehdella ja olla poliittisesti korrektimpi. Pahoittelen sitä, että miinustelijat ovat pahoittaneet mielensä, mutta näin se vain on: minulle pitkät ihmiset ovat mieluisampia kuin lyhyet ja olen ihan oikeasti tavannut vuosien varrella aikamoisen määrän lyhyyteensä tyytymättömiä ihmisiä. Ettehän te pätkät kai keskenänne pätkyydestänne kiukuttele, siksi ette niitä pätkiä pullistelijoita ja kitisijöitä tavanneetkaan. Onneksi se kitinä kuuluu aika huonosti tänne yläviistoon. :) [/quote] Ei tässä se selviää minkälaisia naiset oikeasti ovat. Ulkoiset tekijät puolison valinnassa ovat erittäin merkittäväiä. Varsinaisia luolanaiisia.

[/quote]

Niin? Onko se jollekin uusi juttu, että ulkoiset tekijät ovat puolison valinnassa erittäin merkittäviä?

Miksi sinun pitäisi saada Juuri Se Nainen, joka tykkää pidemmistä miehistä? Tässäkin ketjussa on jo monta, joka on sanonut ettei miehen lyhyys haittaa, eli miksi ette panosta näihin naisiin vaan kiukuttelette niille jotka pitävät itseään pidemmistä?
[/quote]
Naisten kiinnostus kohdistuu hyvin kapeaan miesmateriaaliin, kun taas miehillä skaala on paljon laajempi. Joku mies tykkää pyöreämmästä ja joku hoikemmasta jne. Kukaan nainen ei tykkää esim. isoperseistä miehestä, muutta sellaisia miehiä löytyy jotka tykkää isoperseisistä naisista.
[/quote]
Mä tykkään isosta perseestä miehellä :(

Vierailija
82/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuteen on sellainen asia mitä ei kannata jäädä miettimään. Tietysti pitkillä on enemmän vientiä, mitä sitten. Komeilla on pituudesta riippumatta enemmän vientiä kuin vähemmän komeilla, ihan sama juttu. Ei ruman kannata jäädä itkemään pärstäänsä eikä lyhyen varttaan.

Sellainenkin mullistava ajatus kuin ilman naista onnellisena eläminen on mahdollista. Oikeastaan jokaisen sinkun (miehen ja naisen) kannattaisi ensin opetella elämään onnellisesti ilman vastakkaista sukupuolta. Kumppanin saa paljon helpommin siinä vaiheessa, kun oma onni ei riipu kenenkään saamisesta, vaan se on pelkkää plussaa ennestään hyvään elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa Ketosen <3