Voisitko ottaa lyhyen miehen?
Kommentit (83)
Minulle tärkeää, että mies on minua pidempi, mutta sehän on ihan todennäköistä, kun olen itse vain 160 cm ;) tosin kaikki tapailemani miehet ovat olleet yli 180 cm.
Mulla on sellainen. Ihana mies, en ikinä vaihda kehenkään. Hän on täysin sinut pituutensa kanssa, joka mun mielestä ei ole edes kovin vähän. Itse 170cm
Miksi en voisi ottaa?
Espanjassa sikäläinen av-mamma taitaa joutua vaihtamaan aika lyhyeen pätkään, kun meni polttareissaan pamahtamaan paksuksi kääpiö stripparille.
Ei ole aviomies todennäköisesti ollut erityisen tyytyväinen kun synnytyksessä ilmoille putkahtikin pätkän lyhennys.
Otin jo =D ja oon ite sitä pitempi!
Jos pitää valita pätkän ja pitkän väliltä, totta kai ottaisin pitkän, koska olen itse 178-senttinen. Pitkän kanssa olisin "omieni joukossa".
On minulla ollut itseäni lyhyempiäkin poikaystävän tapaisia, mutta jostain syystä niin monilla lyhyillä/lyhyemmillä miehillä on joko pullistelukompleksi tai muuten vain outo suhtautuminen pitempiin naisiin ja miehiin. Ei semmoista jaksa.
Vitsi että inhoonkin tota "ottaa" verbiä tällaisessa kontekstissä. Ihan kuin joku voisi "ottaa" jonkun toisen ihmisen; eli "ottamisen" kohteella ei ole mitään sanottavaa. Sori, tiedän että mun on hankittava elämä :)
Pituudella ei väliä.
Olen hulluna pitkiin miehiin joten en kovin mielelläni.
Existä peräti 1 on tainnut olla yli 175cm pitkä, oli hurjat 178cm. 170 taitaa olla keskimitta näistä että joo, voisin ottaa, jatkossakin.
Mullakin on jo. En kyllä ymmärrä miksi en ottaisi/miten niin se kellään olisi valintaperusteena ratkaiseva piirre.
Sitäpaitsi mun pienellä miehellä on siitäkin edestä "isoja ulottuvuuksia" ;)
Höh, tietenkin. Minulla on ollutkin itseäni lyhyempi mies, enkä itsekään ole kuin 162cm. Hyvä mies oli kaikin puolin. Eromme ei liittynyt mitenkään pituuteen, vaan opinto- ja työelämän juttuihin, jotka veivät meidät maapallon eri puolille. Muuten olisimme kai yhdessä vieläkin.
Mulla kerran oli hetken aikaa itseäni lyhyempi poikaystävä. Oli jotenkin kiusallista. Olen itsekin vain 168cm. en aluaisi siis lyhyttä miesta. onneksi ei enää tarvitsekaan miettiä, mieheni 193cm.
Voisin. Pituus ei ole minulle ollut ikinä merkittävä kriteeri ja poikaystäväni ovat olleet 168 -192-senttisiä. Olen 173 cm.
Itse olen vähän päälle 170 ja kyllä haluan tuntea olevani pieni mieheen verrattuna joten ei ihan 175 riitä
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:17"]
Itse olen vähän päälle 170 ja kyllä haluan tuntea olevani pieni mieheen verrattuna joten ei ihan 175 riitä
[/quote]
Miksi ihmeessä? Etkö uskalla olla itse vahva?
Totta kai! Eksäni oli yli 190 ja nyksäni alle 170. Luonne on ratkaisevin tekijä, ei pituus.
Joo ja olen ollutki n. 160cm pitkän kanssa monta vuotta yhdessä. Ite lähentelen 170 cm.
Totta kai! Muut ominaisuudet tärkeämpiä.