Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko ottaa lyhyen miehen?

Vierailija
11.10.2014 |

Sellaisen max. 175 cm.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin! Henkinen yhteys on tärkein. Tosin miehen pitää olla sinut oman pituutensa kanssa, epävarmuus ei ole viehättävää.

Vierailija
22/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, koska tunnen vetoa vain pitkiin miehiin. Sori vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Olen 160-senttinen.

Vierailija
24/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin, pituus ei ole mulle miehen ulkonäössä kiinnostavuuten vaikuttava tekijä. Oon itse 168 cm, ja mun lyhyin miesystävä on ollut 165 cm ja pisin 191 cm. Molemmat noista oli ihan yhtälailla puoleensavetäviä ja hyvännäköisiä ja seksikkäitä mun mielestä.

Vierailija
25/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkeeta lukea näitä. Minkä sitä geeneilleen voi. Olen 175cm pätkä, enkä erityisen komea. Hylkytavaraa parisuhdemarkkinoilla ja olenkin saanut aivan saatanan paskan akan.
t. mies

Vierailija
26/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:06"]Mullakin on jo. En kyllä ymmärrä miksi en ottaisi/miten niin se kellään olisi valintaperusteena ratkaiseva piirre.

Sitäpaitsi mun pienellä miehellä on siitäkin edestä "isoja ulottuvuuksia" ;)
[/quote]
Joo... setäni on vain jotan 165cm, mutta sillä on aivan järjettömän suuri kyrpä.
t. mies

Vierailija
27/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:02"]

Jos pitää valita pätkän ja pitkän väliltä, totta kai ottaisin pitkän, koska olen itse 178-senttinen. Pitkän kanssa olisin "omieni joukossa".

On minulla ollut itseäni lyhyempiäkin poikaystävän tapaisia, mutta jostain syystä niin monilla lyhyillä/lyhyemmillä miehillä on joko pullistelukompleksi tai muuten vain outo suhtautuminen pitempiin naisiin ja miehiin. Ei semmoista jaksa.

[/quote]

Miinusteluista päätellen minun olisi siis pitänyt valehdella ja olla poliittisesti korrektimpi. Pahoittelen sitä, että miinustelijat ovat pahoittaneet mielensä, mutta näin se vain on: minulle pitkät ihmiset ovat mieluisampia kuin lyhyet ja olen ihan oikeasti tavannut vuosien varrella aikamoisen määrän lyhyyteensä tyytymättömiä ihmisiä. Ettehän te pätkät kai keskenänne pätkyydestänne kiukuttele, siksi ette niitä pätkiä pullistelijoita ja kitisijöitä tavanneetkaan. Onneksi se kitinä kuuluu aika huonosti tänne yläviistoon. :)

Vierailija
28/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin! Mutta ehdottomasti en sellaista, jolla on kompleksi pituudestaan. Eli pelkää mm. olla mukava ja kiltti. Liian monesti pätkät kompensoivat pituutaan sovinismilla ja machoilulla.

Vierailija
29/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:02"]

Jos pitää valita pätkän ja pitkän väliltä, totta kai ottaisin pitkän, koska olen itse 178-senttinen. Pitkän kanssa olisin "omieni joukossa".

On minulla ollut itseäni lyhyempiäkin poikaystävän tapaisia, mutta jostain syystä niin monilla lyhyillä/lyhyemmillä miehillä on joko pullistelukompleksi tai muuten vain outo suhtautuminen pitempiin naisiin ja miehiin. Ei semmoista jaksa.

[/quote]

Miinusteluista päätellen minun olisi siis pitänyt valehdella ja olla poliittisesti korrektimpi. Pahoittelen sitä, että miinustelijat ovat pahoittaneet mielensä, mutta näin se vain on: minulle pitkät ihmiset ovat mieluisampia kuin lyhyet ja olen ihan oikeasti tavannut vuosien varrella aikamoisen määrän lyhyyteensä tyytymättömiä ihmisiä. Ettehän te pätkät kai keskenänne pätkyydestänne kiukuttele, siksi ette niitä pätkiä pullistelijoita ja kitisijöitä tavanneetkaan. Onneksi se kitinä kuuluu aika huonosti tänne yläviistoon. :)

[/quote]

Te pitkät olette näköjään huomattavasti mukavampia tapauksia.

Vierailija
30/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa just lyhyet miehet! Tunnen oloni pitkien ihmisten seurassa pieneksi ja vähäpätöiseksi helposti. Olen 162 cm pitkä itse. Miehen sopiva mitta on noin 163-178 cm välillä. Liian laihoista (enkä lihavistakaan) miehistä en tykkää, vaan pitäisi olla suht normaali/rotevavartaloinen, miehekäs.

Vierailija
31/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en koe, että 175 cm olisi mikään kovin lyhyt... Mutta en kyllä haluaisi miestä, joka on alle 170 cm enkä myöskään yli 195 cm. Tosin moni muu asia on tärkeämpi, kuin pituus. Itse olen 165 cm ja miehiä ollut 175 - 190 cm.

Vierailija
32/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:38"]Aika surkeeta lukea näitä. Minkä sitä geeneilleen voi. Olen 175cm pätkä, enkä erityisen komea. Hylkytavaraa parisuhdemarkkinoilla ja olenkin saanut aivan saatanan paskan akan.
t. mies
[/quote]

Sinussa on sitten jotain muuta vikaa. Ystäväni on todella komea mies ja varmaan nippa nappa 175 cm ja naisia riittää! Ja vielä todella kauniita sellaisia.

Vierailija
33/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset kyllä hyväksyy luonnollisena tuon että ulkonäön mukaan karsitaan mutta miehet eivät saisi tehdä samaa... pituus on vielä sellaisen seikka johon ei voi vaikuttaa mitenkään.  toisin kuin esim. lihavuus 

hyi saatana 

Vierailija
34/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se vasta outo olen, rakastan edelleenkin entistä poikaystävääni joka oli n. 160 cm. Erosin koska hän oli liian kiltti minulle. ( ja nykyinen mieheni tietää näistä tunteistä, ne eivät ole hänelle mikään uhka.)

Vierailija
35/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen huomannut, että tuollaiset lyhyehköt miehet ovat halutuimpia kauniiden naisten keskuudessa! Vaikka ei ole pituutta, niin korostavat hyviä puoliaan pukeutumalla, treenaamalla ja pitämällä itsestään huolta. He tiedostavat lyhyytensä, mutta kantavat itsensä itsevarmasti. Yksikin 170 cm mies on niin kova naistenmies etten oikeasti ole nähnyt vastaavaa... On kyllä todella komea ja hyvässä kunnossa vaikkakin lyhyt.

Vierailija
36/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168 ja mieheni 4cm pidempi. Ei millään lailla vaikuta suhteeseemme. Toisaalta en usko että voisin seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa.

Vierailija
37/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
38/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

170-175cm kelpaisi hyvin. Mutta itseäni selvästi lyhyempiä en pidä viehättävinä joten tuskin ottaisin. Itse olen 166cm.

Vierailija
39/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:30"]

[/quote]

sama täällä. 175-senttinen mies on mun näkökulmasta tosi pitkä.

Vierailija
40/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:30"]

[/quote]

sama täällä. 175-senttinen mies on mun näkökulmasta tosi pitkä.

[/quote]

Jos normaalipituiset naiset nyt vastaisi, ei tollaset kääpiöt.