Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko ottaa lyhyen miehen?

Vierailija
11.10.2014 |

Sellaisen max. 175 cm.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no toi nykyinen on 178 että en potkisi pihalle vaikka olisi 3cm lyhyempi :D

Vierailija
62/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:54"]Mulla on ollut menneisyydessä kaksi miesystävää jotka olivat lyhyempiä kuin minä ja tunsin itseni aivan liian isoksi. Ei ne suhteet kyllä siihen kaatuneet, mutta fyysisesti en vaan tuntenut oloani hyväksi lyhyemmän miehen rinnalla. Meninkin sitten naimisiin 192 pitkän kanssa ja olen varsin tyytyväinen. Olen 170.
[/quote]
Nainen ei näköjään osaa hahmottaa itseään muuten kuin peilaamalla miehen kautta. Melko säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 175 ole lyhyt! Mieheni on 176 cm, enkä ole koskaan pitänyt häntä lyhyenä. Sopiva pituus on mielestäni 170-180, ei liian lyhyt eikä liian pitkä. Pituus ei kuitenkaan ole ratkaiseva tekijä minulle, valitsen kumppanin luonteen perusteella.

Vierailija
64/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:44"]Tottakai voisin! Mutta ehdottomasti en sellaista, jolla on kompleksi pituudestaan. Eli pelkää mm. olla mukava ja kiltti. Liian monesti pätkät kompensoivat pituutaan sovinismilla ja machoilulla.
[/quote]
Olen vain 175 ja kiltti... ei todellakaan kiinnosta naisia. Olisi hienoa olla pitkä paskianen, joille riittää naisia.

Vierailija
65/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, olen itse 156. Mies on 176.

Vierailija
66/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:02"] Jos pitää valita pätkän ja pitkän väliltä, totta kai ottaisin pitkän, koska olen itse 178-senttinen. Pitkän kanssa olisin "omieni joukossa". On minulla ollut itseäni lyhyempiäkin poikaystävän tapaisia, mutta jostain syystä niin monilla lyhyillä/lyhyemmillä miehillä on joko pullistelukompleksi tai muuten vain outo suhtautuminen pitempiin naisiin ja miehiin. Ei semmoista jaksa. [/quote] Miinusteluista päätellen minun olisi siis pitänyt valehdella ja olla poliittisesti korrektimpi. Pahoittelen sitä, että miinustelijat ovat pahoittaneet mielensä, mutta näin se vain on: minulle pitkät ihmiset ovat mieluisampia kuin lyhyet ja olen ihan oikeasti tavannut vuosien varrella aikamoisen määrän lyhyyteensä tyytymättömiä ihmisiä. Ettehän te pätkät kai keskenänne pätkyydestänne kiukuttele, siksi ette niitä pätkiä pullistelijoita ja kitisijöitä tavanneetkaan. Onneksi se kitinä kuuluu aika huonosti tänne yläviistoon. :) [/quote] Ei tässä se selviää minkälaisia naiset oikeasti ovat. Ulkoiset tekijät puolison valinnassa ovat erittäin merkittäväiä. Varsinaisia luolanaiisia.

[/quote]

Niin? Onko se jollekin uusi juttu, että ulkoiset tekijät ovat puolison valinnassa erittäin merkittäviä?

Miksi sinun pitäisi saada Juuri Se Nainen, joka tykkää pidemmistä miehistä? Tässäkin ketjussa on jo monta, joka on sanonut ettei miehen lyhyys haittaa, eli miksi ette panosta näihin naisiin vaan kiukuttelette niille jotka pitävät itseään pidemmistä?

Vierailija
67/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa existä on ollut alle 175cm pitkiä. Lyhyin 165cm. Nykyinen on 193cm ja itse olen 180cm

Vierailija
68/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:06"]

naiset kyllä hyväksyy luonnollisena tuon että ulkonäön mukaan karsitaan mutta miehet eivät saisi tehdä samaa... pituus on vielä sellaisen seikka johon ei voi vaikuttaa mitenkään.  toisin kuin esim. lihavuus 

hyi saatana 

[/quote]

Häh? Kuinka monta pariskuntaa tiedät, jossa mies on joutunut ottamaan naisen vastoin tahtoaan? Et varmaan montaa.

Eli kyllä, mieskin saa dumpata naisen, jos tuntuu ettei ulkonäön tuomat fyysiset kemiat natsaa. Jotkut sanovat sen rehellisesti (joka ei tosin suositeltavaa) ja jotkut taas keksivät jonkun tekosyyn tähän. Mutta ei kukaan kyllä jatka pitkälle tapailuja, jos ulkonäkö ei missään määrin viehätä.

Kyllä jokainen saa tehdä näissä asioissa ihan siltä miltä itsestään tuntuu, ei kukaan sinua pakota seurustelemaan lihavan naisen kanssa.

Vierailija
69/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:19"]

Suurin osa existä on ollut alle 175cm pitkiä. Lyhyin 165cm. Nykyinen on 193cm ja itse olen 180cm

[/quote]

Nyt on pakko kysyä. Eikö tuota 165cm miestä koskaan häirinnyt se, että tyttöystävä oli 15cm pidempi?

Vierailija
70/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:19"]

[/quote]

Nyt on pakko kysyä. Eikö tuota 165cm miestä koskaan häirinnyt se, että tyttöystävä oli 15cm pidempi?
[/quote]
Kyllähän tuota häiritsi ja yritti kompensoida sitä esittämällä. Meni aika nopeesti kiinnostus, kun esimerkiksi rehenteli sillä, että pystyy juomaan absinttia. Siitä oli kaiken lisäks helvetin vaikee päästä eroon, kun uhkaili itsarilla ja kerran kävin tupakilla yhden miespuolisen tutun kanssa niin haastoi riitaa siitä ja viilsi käsivartensa lihakseen asti auki. -.-

Vierailija
71/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:02"] Jos pitää valita pätkän ja pitkän väliltä, totta kai ottaisin pitkän, koska olen itse 178-senttinen. Pitkän kanssa olisin "omieni joukossa". On minulla ollut itseäni lyhyempiäkin poikaystävän tapaisia, mutta jostain syystä niin monilla lyhyillä/lyhyemmillä miehillä on joko pullistelukompleksi tai muuten vain outo suhtautuminen pitempiin naisiin ja miehiin. Ei semmoista jaksa. [/quote] Miinusteluista päätellen minun olisi siis pitänyt valehdella ja olla poliittisesti korrektimpi. Pahoittelen sitä, että miinustelijat ovat pahoittaneet mielensä, mutta näin se vain on: minulle pitkät ihmiset ovat mieluisampia kuin lyhyet ja olen ihan oikeasti tavannut vuosien varrella aikamoisen määrän lyhyyteensä tyytymättömiä ihmisiä. Ettehän te pätkät kai keskenänne pätkyydestänne kiukuttele, siksi ette niitä pätkiä pullistelijoita ja kitisijöitä tavanneetkaan. Onneksi se kitinä kuuluu aika huonosti tänne yläviistoon. :) [/quote] Ei tässä se selviää minkälaisia naiset oikeasti ovat. Ulkoiset tekijät puolison valinnassa ovat erittäin merkittäväiä. Varsinaisia luolanaiisia.

[/quote]Ei tuosta nyt selvinnyt yhtään mitään muuta, kuin se, millainen on kyseisen tekstin kirjoittaja. Varsinainen sherlock olet, jos tuosta vedät yleiset johtopäätökset.

Vierailija
72/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:02"]

Jos pitää valita pätkän ja pitkän väliltä, totta kai ottaisin pitkän, koska olen itse 178-senttinen. Pitkän kanssa olisin "omieni joukossa".

On minulla ollut itseäni lyhyempiäkin poikaystävän tapaisia, mutta jostain syystä niin monilla lyhyillä/lyhyemmillä miehillä on joko pullistelukompleksi tai muuten vain outo suhtautuminen pitempiin naisiin ja miehiin. Ei semmoista jaksa.

[/quote]

Miinusteluista päätellen minun olisi siis pitänyt valehdella ja olla poliittisesti korrektimpi. Pahoittelen sitä, että miinustelijat ovat pahoittaneet mielensä, mutta näin se vain on: minulle pitkät ihmiset ovat mieluisampia kuin lyhyet ja olen ihan oikeasti tavannut vuosien varrella aikamoisen määrän lyhyyteensä tyytymättömiä ihmisiä. Ettehän te pätkät kai keskenänne pätkyydestänne kiukuttele, siksi ette niitä pätkiä pullistelijoita ja kitisijöitä tavanneetkaan. Onneksi se kitinä kuuluu aika huonosti tänne yläviistoon. :)

[/quote]

Te pitkät olette näköjään huomattavasti mukavampia tapauksia.

[/quote]

Älä nyt yritä turhaan. Minä olen monen mielestä oikein mukava ihminen.

En muuten ole koskaan sanonut pahasti lyhyelle ihmiselle, mutta olen kyllä saanut kuulla monelta lyhyeltä aika ilkeää puhetta.  Mutta niitä pätkien ilkeyksiä ei tietenkään saa mainita edes keskustelupalstalla, jollei halua joutua hieman alkeellisen ironianyrityksen kohteeksi, eihän?

[/quote]

Miksi haukut lyhyitä pätkiksi jos olet mukava?

[/quote]

"Pitkät ja pätkät" on sanonta, ei haukkumista. Älä ota niin herkästi paineita turhista.

Vierailija
73/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:38"]

Aika surkeeta lukea näitä. Minkä sitä geeneilleen voi. Olen 175cm pätkä, enkä erityisen komea. Hylkytavaraa parisuhdemarkkinoilla ja olenkin saanut aivan saatanan paskan akan. t. mies

[/quote]Olet sentään saanut akan. Eroa, jollei kelpaa. Liekö tuo edes niin paska oikeasti. Saan sinusta erittäin epämiellyttävän ihmisen vaikutelman. Lukutaidossasikin on puutteita, kun jätät täysin huomiotta ne lukuisat kommentit, joissa selkeästi sanotaan, ettei pituudella ole väliä.

Vierailija
74/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen itse 157cm joten harvoin näen itseäni lyhyempiä. Tottakai haluisin että mies on minua pidempi, mutta 175cm on minulle jo liikaa koska oloni tuntuu ihan lapselta niin pitkän seurassa. Seurustelen 165cm pitkän kanssa ja se on just hyvä :) vaikkakin rakkaus on pituutta tärkeämpää :) 

Vierailija
75/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista ilmeisesti haluaa tuntea itsensä pieneksi kainaloiseksi kanaksi. Ei kai siinä mitään vikaa sinänsä, jokainen tyylillään. Minä taas en voi sietää näitä kainaloon käpertymis-juttuja. Olen vahva luonne ja pärjään mainiosti ilman vierelläni kulkevaa gorillaa. Mieheni ei ole edes tuota 175 senttiä, paremminkin 160, ja itsekään en ole paljon pitempi. Meillä on keskenämme hauskaa eikä kiinnosta pätkääkään miltä näytämme muiden silmiin.

Vierailija
76/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
77/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja itseasiassa mieluummin ottaisinkin. Olen vain 157cm ja ahdistun liian pitkien/isojen miesten rinnalla. Tunnen itseni kääpiöksi tai lapseksi, jos vierellä kulkee joku 190cm pitkä tapaus. Myös seksi tuntuu hankalalta liian isolla kokoerolla: esim. suihkuseksi ei tahdo onnistua enää ollenkaan.

Mieluummin ottaisin siis miehen joka on pituudeltaan 160-180cm, mutta kyllä voin tästä joustaakin, jos mies on muilta osin mahtava pakkaus.

Vierailija
78/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:03"]

[/quote]

Niin? Onko se jollekin uusi juttu, että ulkoiset tekijät ovat puolison valinnassa erittäin merkittäviä?

Miksi sinun pitäisi saada Juuri Se Nainen, joka tykkää pidemmistä miehistä? Tässäkin ketjussa on jo monta, joka on sanonut ettei miehen lyhyys haittaa, eli miksi ette panosta näihin naisiin vaan kiukuttelette niille jotka pitävät itseään pidemmistä?
[/quote]
Naisten kiinnostus kohdistuu hyvin kapeaan miesmateriaaliin, kun taas miehillä skaala on paljon laajempi. Joku mies tykkää pyöreämmästä ja joku hoikemmasta jne. Kukaan nainen ei tykkää esim. isoperseistä miehestä, muutta sellaisia miehiä löytyy jotka tykkää isoperseisistä naisista.

Vierailija
79/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:24"]

No olen itse 157cm joten harvoin näen itseäni lyhyempiä. Tottakai haluisin että mies on minua pidempi, mutta 175cm on minulle jo liikaa koska oloni tuntuu ihan lapselta niin pitkän seurassa. Seurustelen 165cm pitkän kanssa ja se on just hyvä :) vaikkakin rakkaus on pituutta tärkeämpää :) 

[/quote]

No toi lapsen vertailu mulla meni kyl tyhmästi mut en tiiä tuntuu "heikolta" joka vaa piipittää sieltä alamaailmoista kun oon ite niin helvetin lyhyt :D

Vierailija
80/83 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienet tissit. En ole katkera miehille, joita en sytytä. Muutaman vaihdon jälkeen olen naimisissa miehen kanssa, joka rakastaa rintojani eikä voi sietää silikoneja. Ei tulisi mieleenkään maukua täällä, että miksi miehet pitää isotissisistä.