Voisitko ottaa lyhyen miehen?
Kommentit (83)
Mä just pidän usein lyhyitä miehiä puoleensavetävinä! Toki pitkiäkin, ja keskipituisia, mutta selkeesti mulla on sellanen pieni preferenssi tietyntyyppisiin lyhyisiin miehiin. Toki siis muukin kun pituus vaikuttaa tässä. Jotenkin huvittavaa on vielä se, että mua useammin viehättää lyhyissä miehissä tummahiuksiset, ja pidemmissä miehissä vaaleahiuksiset. En tiedä yhtään, mistä tää johtuu.
Ah, tiedän pari tosi ihanaa lyhyttä, tummaa "hippi"miestä (eivät oo mitään hörhöjä tai "sotkuisia" hippejä).
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:02"]
Jos pitää valita pätkän ja pitkän väliltä, totta kai ottaisin pitkän, koska olen itse 178-senttinen. Pitkän kanssa olisin "omieni joukossa".
On minulla ollut itseäni lyhyempiäkin poikaystävän tapaisia, mutta jostain syystä niin monilla lyhyillä/lyhyemmillä miehillä on joko pullistelukompleksi tai muuten vain outo suhtautuminen pitempiin naisiin ja miehiin. Ei semmoista jaksa.
[/quote]
Miinusteluista päätellen minun olisi siis pitänyt valehdella ja olla poliittisesti korrektimpi. Pahoittelen sitä, että miinustelijat ovat pahoittaneet mielensä, mutta näin se vain on: minulle pitkät ihmiset ovat mieluisampia kuin lyhyet ja olen ihan oikeasti tavannut vuosien varrella aikamoisen määrän lyhyyteensä tyytymättömiä ihmisiä. Ettehän te pätkät kai keskenänne pätkyydestänne kiukuttele, siksi ette niitä pätkiä pullistelijoita ja kitisijöitä tavanneetkaan. Onneksi se kitinä kuuluu aika huonosti tänne yläviistoon. :)
[/quote]
Te pitkät olette näköjään huomattavasti mukavampia tapauksia.
[/quote]
Älä nyt yritä turhaan. Minä olen monen mielestä oikein mukava ihminen.
En muuten ole koskaan sanonut pahasti lyhyelle ihmiselle, mutta olen kyllä saanut kuulla monelta lyhyeltä aika ilkeää puhetta. Mutta niitä pätkien ilkeyksiä ei tietenkään saa mainita edes keskustelupalstalla, jollei halua joutua hieman alkeellisen ironianyrityksen kohteeksi, eihän?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:02"]
Jos pitää valita pätkän ja pitkän väliltä, totta kai ottaisin pitkän, koska olen itse 178-senttinen. Pitkän kanssa olisin "omieni joukossa".
On minulla ollut itseäni lyhyempiäkin poikaystävän tapaisia, mutta jostain syystä niin monilla lyhyillä/lyhyemmillä miehillä on joko pullistelukompleksi tai muuten vain outo suhtautuminen pitempiin naisiin ja miehiin. Ei semmoista jaksa.
[/quote]
Miinusteluista päätellen minun olisi siis pitänyt valehdella ja olla poliittisesti korrektimpi. Pahoittelen sitä, että miinustelijat ovat pahoittaneet mielensä, mutta näin se vain on: minulle pitkät ihmiset ovat mieluisampia kuin lyhyet ja olen ihan oikeasti tavannut vuosien varrella aikamoisen määrän lyhyyteensä tyytymättömiä ihmisiä. Ettehän te pätkät kai keskenänne pätkyydestänne kiukuttele, siksi ette niitä pätkiä pullistelijoita ja kitisijöitä tavanneetkaan. Onneksi se kitinä kuuluu aika huonosti tänne yläviistoon. :)
[/quote]
Te pitkät olette näköjään huomattavasti mukavampia tapauksia.
[/quote]
Älä nyt yritä turhaan. Minä olen monen mielestä oikein mukava ihminen.
En muuten ole koskaan sanonut pahasti lyhyelle ihmiselle, mutta olen kyllä saanut kuulla monelta lyhyeltä aika ilkeää puhetta. Mutta niitä pätkien ilkeyksiä ei tietenkään saa mainita edes keskustelupalstalla, jollei halua joutua hieman alkeellisen ironianyrityksen kohteeksi, eihän?
[/quote]
Miksi haukut lyhyitä pätkiksi jos olet mukava?
En. Vaikka olen lyhyt itsekin. Olen tapaillut usempaa pätkää ja kun ei vaan sytytä niin ei sytytä.
En, olen 162 cm joten useimmat miehet ovat kyllä minua pidempiä, mutta silti tunnen erityistä vetoa 185 cm+ miehiin. Ihanan miehekkäitä ja turvallisia! Nykyinen poiaystäväni on 189 cm.
Tykkään sellaisista keskimittaisista (noin 180 cm) eniten. Lyhyet eivät valitettavasti viehätä.
t. 159 cm
Olen lyhyt nainen ja koen oloni turvalliseksi vähän isomman miehen kanssa. Sellainen nallekarhu-tyyppi vetoaa.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:48"]
Tykkään sellaisista keskimittaisista (noin 180 cm) eniten. Lyhyet eivät valitettavasti viehätä.
t. 159 cm
[/quote]
159? hyi mikä pätkä
paljon alle keskipituuden
oliko paino kanssa 159?
Kyllä miehen pitää olla miehen kokonen eli mua pidempi. Olen 165 niin en kyllä vois kuvitella itselleni jotain 160 senttistä.
Mulla on ollut menneisyydessä kaksi miesystävää jotka olivat lyhyempiä kuin minä ja tunsin itseni aivan liian isoksi. Ei ne suhteet kyllä siihen kaatuneet, mutta fyysisesti en vaan tuntenut oloani hyväksi lyhyemmän miehen rinnalla. Meninkin sitten naimisiin 192 pitkän kanssa ja olen varsin tyytyväinen. Olen 170.
No kyllä voisin, varsin hyvin! Olen 173 cm ja urheilullinen joten en tarvitse miestä "suojelemaan". Olen kiinnostunut parisuhdetta ajatellen lähinnä siitä, mitä miehen päässä liikkuu. Hyvä keskustelija, sanavalmis ja terveellä tavalla itsevarma mies herättää taatusti kiinnostukseni pituudesta riippumatta!
Bloggaaja nelliinakin on miehensä kans ihan naurettavan näkönen pari, muija muistaakseni 179 + korot ja äijä 165 cm.
Olen lyhyehkö nainen (163 cm) ja monet lyhyet tulevat iskemään. Olen kiinnostunut kuitenkin hiukan pidemmistä, mielellään 180-190 cm mittaisista miehistä.
Miehen pituudella ei ole minulle väliä. Olen itse 169, cm, eksäni ovat olleet 170-184 cm, nykyinen mies 173 cm, muutamme 3 vkon päästä yhteen. Jos on muuten hyvä tyyppi, minusta aika pinnallista pitää pituutta jonain tosi tärkeänä kriteerinä, mutta jokainen tavallaan, tietysti.
Otin jo minäkin! Itse olen vain 162 niin mies on just sopiva.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:02"]
[/quote]
[/quote]
Ei tässä se selviää minkälaisia naiset oikeasti ovat. Ulkoiset tekijät puolison valinnassa ovat erittäin merkittäväiä. Varsinaisia luolanaiisia.
Kuulun niihin naisiin joille pituus on todella tärkeä kriteeri miehessä. Valitettavasti en voisi harkita romanttista kanssakäymistä lyhyen kanssa..
N164cm
Itse olen 185-senttinen mies. En mikään jätti mutta huomaan että tästäkin pituudesta on hyötyä naismarkkinoilla. Mukavaa kun ihan vieras nainen alkaa flirttailla kesken arjen, esim ruokakaupassa.
Kukaan ei ole täydellinen. Pituudella ole mitään väliä, jos kaikki muu natsaa.
Eiköhän kaikki parit ole jollain tapaa lähellä sitä ihannettaan, muttei koskaan täydellisiä.
Ja itseasiassa lyhyempi mies on monesti sopusuhtaisempi / rotevampi kuin pitkät kuikelot. Pahin ulkonäkö turn off miehessä on itselleni hoikat jalat, yöks.
Olen 170 cm ja olen aina tykännyt hirveästi suunnilleen pituisistani miehistä, keskipituus poikaystävilläni lienee noin 175 cm. Mielestäni on kätevää ettei pituuseroa ole kovin paljoa. Lyhyet miehet ovat usein myös totaalisen symppiksiä. Olen kyllä aika hoikka, voisin kuvitella että jos olisi kovin pyöreä, ottaisin mielelläni pitkän miehen, jotten olisi niin iso. :)