Tapasin miehen, joka edellisessä pitkässä suhteessaan on ollut
sellaisen naisen kanssa, joka ei tykännyt seksistä. Alkuun miehellä oli hirveän huono itsetunto, kyseli ja varmisteli kaikenlaista. Kun oltiin sängyssä, mies näytti yllättyneeltä, kun nautin. Juteltiin sitten kunnolla ja mies kertoi, että mikään mitä oli sängyssä tehnyt, ei ollut kelvannut naiselle, kaikki oli aina väärin. Nainen tykännyt suuseksistä suuntaan eikä toiseen, eikä valot saaneet olla päällä. Seksi piti hoitaa nopeasti pois alta sen kerran kun sitä oli.
Ihmettelen, että mikä saa ihmiset jäämään tuollaiseen suhteeseen vuosikausiksi, kun halut ovat niin erilaiset? Mies on kuitenkin sängyssä aivan ihana ja muuten komea, kiltti ja kunnolinen. Miksi ei vaan lähtenyt heti tai miksei nainen lähtenyt?
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:02"]
Mä kärsin vuosia seksittömässä suhteessa, jossa mies ei sitä seksiä halunnut ollenkaan. Olihan siinä ihan hyviäkin puolia olla suhteessa, ystävyys... Mutta ei se parisuhde ollut. Nyt lähdin viimein, olisi pitänyt lähteä jo vuosia sitten, mutta on se vain hankala päättää pitkä suhde. Itsetunto on ollut kyllä nollissa ja olin kuin kävelevä haamu haaveillen seksistä. Nyt on kuitenkin löytynyt erilainen ja ihana mies, joka rakastaa MYÖS kehoani ja rakastelua. Toivottavasti myös ex löytää naisen, jolle seksi ei merkitsi mitään vaan sitten elämä painottuu erillä tavalla kaveruksina puuhasteluun.
[/quote]
Voi kun tulin iloiseksi puolestasi :) Kiitos kun kerroit kokemuksesi ja sait minut ymmärtämään vähän paremmin syitä sille, miksi on niin vaikeaa lähteä, vaikka parisuhde ei toimi. ap
Myös mun miehen edellinen, pitkä, suhde ei ollut kovin kummoinen, ja olivat pitkään yhdessä (kymmenkunta vuotta). Olivat kai vain tottumuksesta yhdessä, kunnes saivat vihdoin laitettua lusikat jakoon. Nainen oli laiska (ei tehnyt kotihommia eikä halunnut tehdä mitään yhdessä miehen kanssa) ja seksiä oli harvoin ja siinä oli ongelmia. Mutta voi pojat, miten minä olen sitä naista mielessäni lukuiset kerrat kiittänyt!
Nyt minulla on mies, jolta hoituu kätevästi kaikki kotityöt ilman minkäänlaista anelua, pyytelyä ja kinaa. Hoitaa neljä mukulaamme sujuvasti, toisinaan jopa paremmin kuin minä, kun miehellä on pidempi pinna. Ei riitele, mutta puhuu, pussaa ja panee. Hienosti on oppinut naista "kuuntelemaan" sängyssä, kun on yrittänyt ongelmaista eksäänsä miellyttää. Ja minä korjaan kaikki makeat hedelmät! Seksi on ihan käsittämättömän loistavaa. No minä oon sängyssä helposti tyydytettävä, ettei siihen nyt kovin kummoisia temppuja vaadita... Mutta muistan myös suhteen alkuvaiheessa mieheni hämmästyneen, kun sain orgasmin ratsastamalla. Mies luuli pitkään että minä valehtelin. No, ei luule enää :D .
Että kiitos mieheni eksä, olen sulle ikuisesti kiitollinen tuosta koulutustyöstä jonka teit. Mulla on asiat paremmin kuin hyvin. Halaisin sua tavatessa, jos kehtaisin.
En enää yhtään ihmettele että moni mies käy maksullisissa tai hyppii vieraissa sängyissä kun mammojen mielestä on ihan normaalia että kun 2 vuotta suhdetta on täynnä ja lapset tehty.
Tuo raiskaus juttu oli kaiken huippu, joo tottakai loogisempaa on ajatella että mies on raiskannut eksänsä kuin myöntää että heillä oli surkea seksielämä ja se oli naisen syy koska ei pidä seksistä.
Minä olin pitkään suhteessa jossa en saanut seksistä mitään, en edes alkuvuosina. Mies tuntui pelkälle kaverille, en kokenut fyysistä vetoa mieheen. Seksi oli vastenmielistä, niin kuin se nyt kaverin kanssa voisi olla.
Aloin seurustelemaan 15-vuotiaana miehen painostuksesta. En vain uskaltanut sanoa ei, olin niin rikki kasvanut alkoperheessä. Yritin erota koko seurustelusuhteen ajan, useita kertoja mutta mies ei suostunut. Viimeisenä 10 vuotena meillä ei ollut ollenkaan seksiä, mutta mies ei siltikään halunnut erota. Aina kaikki eromme menivät niin että mies seurasi minua ja rukoili ja itki ja aneli että palaisin ja minähän kilttinä tyttönä en voinut tuollaista itkua katsella.
Mies ajautui juomaan ja ilmeisesti irtosuhteisiin. Miehille ilmeisesti riittää että on koti ja turvapaikka minne palata reissuiltansa. Jos sen menettää niin tulee itku.
Sitten erinäisten tapahtumien johdosta pääsin vihdoin ja viimein eroon miehestä(jouduin lähtemään salaa ja osoitteenikin salasin jotta mies ei pääsisi perääni).
Nyt miehellä on uusi suhde jossa rakkaus ja ilmeisesti seksikin kukoistaa. Siitä olen vilpittömästi iloinen.
Itse en ole eron jälkeen (10 vuotta) pystynyt edes tapailemaan miehiä, pelkään että joudun taas vastenmieliseen suhteeseen ja seksiin. Ja käyn terapiassa mutta tätä asiaa ei vielä ole päästy käsittelemään.
Ehdottomasti jos vielä alan suhteisiin miesten kanssa niin miehen pitää olla seksuaalisesti puoleensa vetävä. Muuten seksi vahingoittaa sekä henkisesti että fyysisesti.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:22"]Minunkin miehellä on sama tausta. Pari lasta saivat aikaiseksi, vaikka eivät kuulemma sängyssä olleet koskaan montaa kymmentä kertaa niiden viiden vuoden yhdessäoloaikana. En tiedä, tykkäsikö nainen seksitä vai missä on vika, mutta mies on upea sängyssä!
Minä siis ihmettelen, että jos ei ole fyysistä vetovoimaa, niin miksi tekee lapsia tai muita pitkäaikaisia suunnitelmia? Tuollainen suhde kaatuu ennen pitkää.
[/quote]
Missähän se mies on sitten taitonsa oppinut....
Mun ex harrasti fyysistä väkivaltaa mua kohtaan, lisäksi päihdeongelman takia luottamus- ja muut ongelmat saivat aikaan sen ettetn halunnut seksiä. Ja varmasti mies itkee seuraavalle naiselleen että mä olin kamala bitch joka yhtäkkiä vaan lakkas haluamasta vaikka mies oli maailman paras. Alussa seksielämä oli todella hyvää, ongelmat alkoivat myöhemmin.
Ja sitä en jaksa alkaa selittämään miksei ihminen heti lähde kävelemään huonosta suhteesta. Siihen tarvitsisi niin paljon aikaa etten viitsi kun ei ole mitään takeita yrittääkö lukija edes ymmärtää. Yks lyhyt vastaus on läheisriippuvuus.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:22"]Minunkin miehellä on sama tausta. Pari lasta saivat aikaiseksi, vaikka eivät kuulemma sängyssä olleet koskaan montaa kymmentä kertaa niiden viiden vuoden yhdessäoloaikana. En tiedä, tykkäsikö nainen seksitä vai missä on vika, mutta mies on upea sängyssä!
Minä siis ihmettelen, että jos ei ole fyysistä vetovoimaa, niin miksi tekee lapsia tai muita pitkäaikaisia suunnitelmia? Tuollainen suhde kaatuu ennen pitkää.
[/quote]
Missähän se mies on sitten taitonsa oppinut....
[/quote]
missä luulisit? Tietty siellä sängyssä nykyisen vaimonsa kanssa
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:19"]
Mun ex harrasti fyysistä väkivaltaa mua kohtaan, lisäksi päihdeongelman takia luottamus- ja muut ongelmat saivat aikaan sen ettetn halunnut seksiä. Ja varmasti mies itkee seuraavalle naiselleen että mä olin kamala bitch joka yhtäkkiä vaan lakkas haluamasta vaikka mies oli maailman paras. Alussa seksielämä oli todella hyvää, ongelmat alkoivat myöhemmin.
Ja sitä en jaksa alkaa selittämään miksei ihminen heti lähde kävelemään huonosta suhteesta. Siihen tarvitsisi niin paljon aikaa etten viitsi kun ei ole mitään takeita yrittääkö lukija edes ymmärtää. Yks lyhyt vastaus on läheisriippuvuus.
[/quote]
Kyllä minä haluan ymmärtää ja ymmärränkin sinun syysi, ihan kauheita olet saanut kokea. Kiitos asiallisesta vastauksesta. ap
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:08"]
Mä kärsin vuosia seksittömässä suhteessa, jossa mies ei sitä seksiä halunnut ollenkaan. Olihan siinä ihan hyviäkin puolia olla suhteessa, ystävyys... Mutta ei se parisuhde ollut. Nyt lähdin viimein, olisi pitänyt lähteä jo vuosia sitten, mutta on se vain hankala päättää pitkä suhde. Itsetunto on ollut kyllä nollissa ja olin kuin kävelevä haamu haaveillen seksistä. Nyt on kuitenkin löytynyt erilainen ja ihana mies, joka rakastaa MYÖS kehoani ja rakastelua. Toivottavasti myös ex löytää naisen, jolle seksi ei merkitsi mitään vaan sitten elämä painottuu erillä tavalla kaveruksina puuhasteluun.
[/quote]
Voi kun tulin iloiseksi puolestasi :) Kiitos kun kerroit kokemuksesi ja sait minut ymmärtämään vähän paremmin syitä sille, miksi on niin vaikeaa lähteä, vaikka parisuhde ei toimi. ap
[/quote]
Montako kertaa sinä ap olet lähtenyt, ja kuinka pienestä? Sorry mutta vaikutat todella aivottomalta.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:45"]
Ap on ehkä 25-vuotias ja mies paljon vanhempi? Joka tapauksessa pistä mieleesi tämän keskustelun kommentit ja tarkastele tuntemuksiasi parinkymmenen vuoden päästä jos sinulla on perhettä eli olet joutunut käyttämään aktiivivuosiasi lasten synnyttämiseen ja hoitamiseen työsi ohella.
[/quote]
Minulla on ura, olen yli kolmekymppinen ja lapset jo tehtynä. Siitä huolimatta olen tällainen biologinen oikku ja nymfomaani, etten ole tajunnut lopettaa seksielämääni. Lopetankin sen heti, kiitos kommentista ;) ap
[/quote]
Kolmekymppinen yh, uraputkessa, nymfomaani... Jep jep. :D
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:08"]
[/quote]
[/quote]
Montako kertaa sinä ap olet lähtenyt, ja kuinka pienestä? Sorry mutta vaikutat todella aivottomalta.
[/quote]
Haluat siis tietää, miksi liittoni lasten isän kanssa päättyi? Hän löysi uuden. Yritti tulla takaisin, mutta en enää uskaltanut luottaa. Siinä sulle lisää lyömäasetta, jos vielä haluat lyödä. ap
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:49"]
Älä ole naiivi ap. En usko että syy on ollut vain naisessa. Mies kertoo vain oman näkökulmansa asiaan. Jos kysyisit hänen exältä niin saisit varmasti erilaisen kertomuksen.
[/quote]
LOL, tottakai miehen vika
taattua av laatua
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:30"]
Ap on ehkä 25-vuotias ja mies paljon vanhempi? Joka tapauksessa pistä mieleesi tämän keskustelun kommentit ja tarkastele tuntemuksiasi parinkymmenen vuoden päästä jos sinulla on perhettä eli olet joutunut käyttämään aktiivivuosiasi lasten synnyttämiseen ja hoitamiseen työsi ohella.
[/quote]
Minulla on ura, olen yli kolmekymppinen ja lapset jo tehtynä. Siitä huolimatta olen tällainen biologinen oikku ja nymfomaani, etten ole tajunnut lopettaa seksielämääni. Lopetankin sen heti, kiitos kommentista ;) ap
[/quote]
[/quote]
En ole yh. Enkä nymfomaani, kuin ehkä joittenkin "biologien" mielestä. ap
[/quote]
Tai jospa exäsi ei vain halunnut seksiä sinun kanssasi? Voisko olla?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:49"] Älä ole naiivi ap. En usko että syy on ollut vain naisessa. Mies kertoo vain oman näkökulmansa asiaan. Jos kysyisit hänen exältä niin saisit varmasti erilaisen kertomuksen. [/quote] En haluakaan olla naiivi. Mutta millainen se naisen näkökulma voisi hypoteettisesti olla? ap [/quote] Sitä emme me voi tietää. On heidän suhteessaan ollut kuitenkin paljon hyvää. Tuskin he muuten olisivat olleet pitkään yhdessä ja ylipäätään päätyneet yhteen. Luulen että sinä ap koet itsetuntosi kohenevan kun uskot miehen kokevan kanssasi jotain niin mahtavaa seksiä mitä ei exän kanssa ollut.
[/quote]
Tottakai, en edes kiellä sitä että tuntuu hyvältä, kun mies on niin innoissaan :) Mutta suurin ihmettelyni aihe oli se, että miten kaikin puolin hieno mies voi muuttua niin ihmisraunioksi ja epävarmaksi itsestään. Uskon, että edellisessä suhteessa on ollut paljon hyvää, tuskin olisivat muuten jatkaneetkaan. Mutta tuollainen seksielämä kuulostaa vaan niin kauhealta, molempia osapuolia ajatellen. ap
[/quote]
Tässä se tärkein pointti onkin vähäseksisissä parisuhteissa. Erityisesti miehelle se, että nainen suostuu harrastaa seksiä tämän kanssaan on suurimpia hyväksynnän muotoja, joita mies voi saada. Ei sitä turhaan lähes kaikissa kulttuureissa ajatella, että seksissä nainen on antavana osapuolena ja mies saavana. Harva asia on niin julmaa kuin, että puoliso, jonka pitäisi oletettavasti rakastaa sinua, ei näe sinua kyllin arvokkaana ja hyvänä harrastaakseen seksiä sinun kanssasi. Lopulta ihminen näkee itsensä arvottomana ja kuolee hieman sisältäpäin. Tämä on oikeestaan jopa rinnastettavissa pettämiseen, jossa toinen nähdään niin vastenmielisenä, että haetaan seksiä muualta. Seksittömyys vaan yleensä hiipuu salakavalasti suhteeseen, toisin kuin paljastunut pettäminen.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:30"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole yh. Enkä nymfomaani, kuin ehkä joittenkin "biologien" mielestä. ap
[/quote]
Et siis kirjoittanut tuota lihavoitua tekstiä?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:49"] Älä ole naiivi ap. En usko että syy on ollut vain naisessa. Mies kertoo vain oman näkökulmansa asiaan. Jos kysyisit hänen exältä niin saisit varmasti erilaisen kertomuksen. [/quote] En haluakaan olla naiivi. Mutta millainen se naisen näkökulma voisi hypoteettisesti olla? ap [/quote] Sitä emme me voi tietää. On heidän suhteessaan ollut kuitenkin paljon hyvää. Tuskin he muuten olisivat olleet pitkään yhdessä ja ylipäätään päätyneet yhteen. Luulen että sinä ap koet itsetuntosi kohenevan kun uskot miehen kokevan kanssasi jotain niin mahtavaa seksiä mitä ei exän kanssa ollut.
[/quote]
Tottakai, en edes kiellä sitä että tuntuu hyvältä, kun mies on niin innoissaan :) Mutta suurin ihmettelyni aihe oli se, että miten kaikin puolin hieno mies voi muuttua niin ihmisraunioksi ja epävarmaksi itsestään. Uskon, että edellisessä suhteessa on ollut paljon hyvää, tuskin olisivat muuten jatkaneetkaan. Mutta tuollainen seksielämä kuulostaa vaan niin kauhealta, molempia osapuolia ajatellen. ap
[/quote]
Tässä se tärkein pointti onkin vähäseksisissä parisuhteissa. Erityisesti miehelle se, että nainen suostuu harrastaa seksiä tämän kanssaan on suurimpia hyväksynnän muotoja, joita mies voi saada. Ei sitä turhaan lähes kaikissa kulttuureissa ajatella, että seksissä nainen on antavana osapuolena ja mies saavana. Harva asia on niin julmaa kuin, että puoliso, jonka pitäisi oletettavasti rakastaa sinua, ei näe sinua kyllin arvokkaana ja hyvänä harrastaakseen seksiä sinun kanssasi. Lopulta ihminen näkee itsensä arvottomana ja kuolee hieman sisältäpäin. Tämä on oikeestaan jopa rinnastettavissa pettämiseen, jossa toinen nähdään niin vastenmielisenä, että haetaan seksiä muualta. Seksittömyys vaan yleensä hiipuu salakavalasti suhteeseen, toisin kuin paljastunut pettäminen.
[/quote]
Niin ja pihtaamisen voi myös oikeastaan rinnastaa henkiseen väkivaltaan. Miettikää nyt. Jos lapsen vanhemmat jatkuvasti muistuttaisivat tätä siitä, miten arvoton ja huono ihminen tämä on, niin eikö se vaikuttaisi hänen minäkuvaansa? Onko tällaisessa tapauksessa puolustelijoita: "Noh se on normaali osa lapsuutta!" tai "Ehkä sen lapsen pitäisi lakata olemasta niin vitun hirveä kakara! Olisi hiljaa ja veisi roskat välillä!"
Olette vasta tavanneet (?), joten sinuna odottaisin kyllä, että miehesi tulee sinun mielikuvassasi sinne tavallisen kuolevaisen tasolle... Kyllä hänessäkin varmaan omat vikansa on, vaikka nyt onkin NIIN täydellinen :-DDD Ei ehkä kannata uskoa ihan kaikkea mitä se mies suoltaa... En tarkoita latistaa onneasi, elät vaan nyt niin pilvilinnoissa, että muutaman vuoden kuluttua tämä aloituksesi saattaa nolottaa itseäsikin. "Miten VOI olla mahdollista, ettei se ex halunnut seksiä TÄMÄN miehen kanssa" :-DDD
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:22"]
Joo sama juttu. Älkää lainailko ollenkaan.
Tiesitkö,ap, että parisuhteessa seksi kukoistaa ja tuntuu oleellisimmalta asialta ensimmäiset pari vuotta. Se on biologiaa, jolla taataan lasten syntyminen. Sen jälkeen jokaisessaa naisessa tapahtuu hiipumista innon suhteen. Sanoisin, että se on jopa normaalimpaa kuin jatkuva elämänmittainen nymfomania.
Jokin tasapaino on toki hyvä saavuttaa, koska miehen biologia on erilainen. Senkin tarkoitus lienee alunperin on turvata jälkeläisten tuotto. Naisilla hormoneissa tapahtuu enemmän muutoksia seurauksena, että lapsia ei paljon yli nelikymppisenä enää edes synny.
[/quote]
Heh heh. Äläpä sinä tule luennoimaan minulle naisena olemisesta, kun itsekin olen nainen. Jos et itse seksistä tykkää, niin älä yleistä. Kyllä uskoisin, että normaalimpaa on, että parisuhteessa harrastetaan seksiä, josta molemmat tykkää ja on fyysistä läheisyyttä. Poikkeuksia toki on sekä miehissä että naisissa. ap
[/quote]
Minä olen myös nainen ja parisuhteessa nyt seitsemättä vuotta, kyllä, sitä kuuluisaa surkeaa seitsemättä vuotta. Ja meillä seksiä on edelleen ja molemmat siitä nauttii. Ja minä myös teen aloitteita ;) Että ei kannata yleistää. Ja on meillä lapsiakin, alle kouluikäisiä.