Tapailemani mies halusikin vain seksiä. Tunnen olevani luuseri, kun en tätä heti tajunnut.
Ollaan pari viikkoa tapailtu, käyty kahvilla ja hänen luona katsottu leffaa. Ajattelin, että kerrankin oon löytänyt miehen, joka oikeasti tykkää olla mun kanssa ja jolla ei ole kiire sänkypuuhiin.
Pyysi mut luokseen yöksi ja sanoi että voidaan vaikka katsoa taas leffaa tai vetäistä pienet sievät. Menin sinne ajatuksella, että pidetään hauskaa ilman takaa-ajatuksia, mutta melkein heti mies alkoi pussailemaan mua. Se tuntu vielä ihan kivalta, mutta hetken päästä alkoi painamaan elintään mun reittä vasten ja kysyi, että haluaisinko. Sanoin ei, mutta mies ei lopettanut vaan kertoi, että oli ihan mua varten ostanut kortsujakin. Sanoin, että en vielä halua. Ei ymmärtänyt lopettaa edes heti. Lopulta sanoi, että menee sitten runkkaamaan vessaan. Mulla oli niin paska ja likainen olo ja lähdin vain himaan. Oli laittanut jotain *sori jos loukkasin, oot vaan niin seksikäs" -viestejä perään. Voi v*ttu miks kaikki miehet, joihin ihastun osoittautuu tuollaisiksi?
Kommentit (673)
Vierailija kirjoitti:
Eipä tulisi mieleenkään lähteä yökylään, jos seksi ei vielä kiinnosta.
Ei kannattaa kutsua vieraita jos ei pysty olemaan runkaamatta. Tuo käytöstapojen puute saisi minutkin poistumaan paikalta.
Jos kaikki miehet joihin AP tutustuu on tuollaisia, niin ehkä kannattaisi alkaa hieman miettimään millä kriteereillä niitä miehiä etsii. Kuvailemasi käyttäytyminen on omituista ja harvinaista. Ehkäpä vakka valitsee kantensa.
Provohan tämä on, mutta uskomatonta että joidenkin mielestä naisen käytös oli O.K.
Voi ap, halaus täältä ❤️ sä et oo tehnyt mitään väärin, mies on. Älä syytä itseäsi mistään.
Ei ihme, että ihmisillä seksitauteja piisaa. Herpes ja kondylooma tarttuvat, vaikka käyttäisi kondomia ja toinen olisi oireeton.
Hyi v*ttu mikä mies. Taas yksi syy lisää miksi en enää liity tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että ihmisillä seksitauteja piisaa. Herpes ja kondylooma tarttuvat, vaikka käyttäisi kondomia ja toinen olisi oireeton.
Ja toiset vielä nuolee noita herpes....
Kaksi viikkoa on todella lyhyt aika. Montako kertaa siinä ajassa ehtii tapaamaan toista? Kahdessa viikossa ei opi tuntemaan ketään, se on vain 14 päivää elämästä. Ihmettelen näitä "kaksi viikkoa on todella pitkä aika" kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toiset vielä nuolee noita herpes....
Sitten niillä on suussa herpes
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viikkoa on todella lyhyt aika. Montako kertaa siinä ajassa ehtii tapaamaan toista? Kahdessa viikossa ei opi tuntemaan ketään, se on vain 14 päivää elämästä. Ihmettelen näitä "kaksi viikkoa on todella pitkä aika" kommentteja.
Nuoletko sä noita, joilla on herpes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vähän herkkis.
Saa ollakin. Jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan. Jo tuo k*ll*n painaminen reittä vasten on mun mielestä seksuaalista ahdistelua. Mies on mennyt liian pitkälle...
Niin. Tuostahan voisi nostaa jopa syytteen, jos jaksaisi taistella. Älä ap ainakaan tapaa enää uudestaan, taitaa olla joku s*ksih*ll* tuo mies...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä pahaa tuossa runkaamisessa oli? Me ainakin runkataan myös toisen näkösillä eikä siinä ole mitään erityistä.
No siis tämä. Meilläkin on tapana kutsua ihmisiä vierailulle ja mennä runkkamaan. Etenkin jos kutsutaan joitain joita emme ole tavanneet kuin pari kertaa. Jouluisin koko suku runkkaa yhdessä.
No jos yökylään ollaan tulossa, niin johan seksiä voi olettaa. Harrastatko seksiä usein sukulaisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo jo pitkä aika, jos yökyläilläänkin.
Teit virheen kun vastasit suukkoon... Mies oletti että portit avautui.
Kaikki miehet on runkkareita. Ne ei osaa ajatella mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tulisi mieleenkään lähteä yökylään, jos seksi ei vielä kiinnosta.
Ei kannattaa kutsua vieraita jos ei pysty olemaan runkaamatta. Tuo käytöstapojen puute saisi minutkin poistumaan paikalta.
Siis mitä pahaa siinä on, että tyydyttää seksuaalisen tarpeensa, kun ihan kuumana toiseen ja on paikat hajoamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä pahaa tuossa runkaamisessa oli? Me ainakin runkataan myös toisen näkösillä eikä siinä ole mitään erityistä.
No siis tämä. Meilläkin on tapana kutsua ihmisiä vierailulle ja mennä runkkamaan. Etenkin jos kutsutaan joitain joita emme ole tavanneet kuin pari kertaa. Jouluisin koko suku runkkaa yhdessä.
No jos yökylään ollaan tulossa, niin johan seksiä voi olettaa. Harrastatko seksiä usein sukulaisten kanssa?
Miksi ei jos on normaalia runkata vieraiden edessä. Jos ne sukulaiset on yökylässä niin sitä seksiä oletetaan olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei jos on normaalia runkata vieraiden edessä. Jos ne sukulaiset on yökylässä niin sitä seksiä oletetaan olevan.
Tyyppihän meni vessaan runkkaamaan pois näkösiltä.
Ongelmahan tossa ei ole se, että mies halusi seksiä parin viikon jälkeen (täysin normaalia) vaan se, että alkoi fyysisesti tunkea kiinni sen kalunsa kanssa ja alkoi vängätä vaikka toinen sanoi että ei tahdo vielä.
Pari viikkoa tunnetun tyypin kanssa mulla alkaisi tossa vaiheessa leijua mielessä epämääräinen raiskatuksi tulemisen uhka. Onneksi mies ei ollut sen tyyppinen, mutta siinä hetkessä sitä ei voi tietää ennen kuin näkee miten käy. Miesten on vissiin vaikea ymmärtää tätä, kun eivät ole eläneet naisten asemassa jossa uhka on todellinen ja olet itse useimmiten se fyysisesti heikompi osapuoli.
Toinen, joskin vähäisempi ongelma on se, että osa miehistä tosiaan luulee, että jos suostuu pussailemaan toisilla treffeillä niin se on miehelle lupa suunnilleen repiä vaatteet pois ja alkaa panohommiin.
Jotkut saavat pilattua tällä läheisyyden myös suhteessa, kun alkavat murjottaa jos jokainen pusu ei pääty omaan laukeamiseen. Sit vähän ajan päästä ihmetellään kun naista ahdistaa se, että kaikki läheisyys on vain seksin ensimmäinen aste.
Ai kauhee. Siis seksi on rumaa ja epäpuhdasta jos sitä harrastaa nopeasti? Seksi voi olla kaunista vaikka yhden yön suhteessa, ei sen mikään pyhä toimitus tarvitse olla ollakseen ihanaa ja kaunista.