Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies halusikin vain seksiä. Tunnen olevani luuseri, kun en tätä heti tajunnut.

Vierailija
04.09.2021 |

Ollaan pari viikkoa tapailtu, käyty kahvilla ja hänen luona katsottu leffaa. Ajattelin, että kerrankin oon löytänyt miehen, joka oikeasti tykkää olla mun kanssa ja jolla ei ole kiire sänkypuuhiin.

Pyysi mut luokseen yöksi ja sanoi että voidaan vaikka katsoa taas leffaa tai vetäistä pienet sievät. Menin sinne ajatuksella, että pidetään hauskaa ilman takaa-ajatuksia, mutta melkein heti mies alkoi pussailemaan mua. Se tuntu vielä ihan kivalta, mutta hetken päästä alkoi painamaan elintään mun reittä vasten ja kysyi, että haluaisinko. Sanoin ei, mutta mies ei lopettanut vaan kertoi, että oli ihan mua varten ostanut kortsujakin. Sanoin, että en vielä halua. Ei ymmärtänyt lopettaa edes heti. Lopulta sanoi, että menee sitten runkkaamaan vessaan. Mulla oli niin paska ja likainen olo ja lähdin vain himaan. Oli laittanut jotain *sori jos loukkasin, oot vaan niin seksikäs" -viestejä perään. Voi v*ttu miks kaikki miehet, joihin ihastun osoittautuu tuollaisiksi?

Kommentit (673)

Vierailija
21/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa edes käynyt ilmi, että mies olisi halunnut vain seksiä. Voi olla, että hän oli oikeasti myös muutenkin kiinnostunut sinusta ja viihtyi seurassasi. Oikeampi otsikko ehkä olisi ollut "tapailemani mies halusikin myös seksiä".

Vierailija
22/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taka-ajatukset? Kun on jo tavattu ja pussailtu?

Ei se pussailukaan mikään automaattinen sopimus seksistä ole. Jotkut haluavat seurustella vähän pidempään kuin kaksi viikkoa (kuinka monta tapaamiskertaa kahteen viikkoon edes mahtuu?), ja tutustua mahdolliseen kumppaniin paremmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia haluta seksiä tuossa vaiheessa. 

Eihän tuo apn kanssa seksiä halunnut kun meni tyydyttämään itsensä muualle ja jätti apn hengailemaan yksin.

Vierailija
24/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan normaalia haluta seksiä ihmisen kanssa, josta tykkää. Kaksi viikkoa on aika pitkä aika pidellä kädestä. Olen nainen. 

Kaksi viikkoa on todella lyhyt aika tutustua ihmiseen.

Enemmän sitä on viettänyt aikaa työkavereiden kanssa.

Entä jos uusi tuttavuus valehtelee käyneensä sukupuolitautitestissä?

Siihen sanottaisiin vain, että mitäs niin nopeasti aloit harrastamaan seksiä.

Toisaalta sanotaan, että pitäisi antaa ihmisille mahdollisuus vaikka ei ulkonäkö ensin miellytäkään. Eihän minun tee mieli seksiä ihmisen kanssa 2 viikon jälkeen, jonka ulkonäkö ei siinä vaiheessa vielä voi miellyttää, koska en häntä tunne.

Jos taas meen ulkonäkö edellä, ne joiden kanssa haluaisin seksiä 2 viikon jälkeen, 90% miehistä karsiutuu samantien pois.

Vierailija
25/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa edes käynyt ilmi, että mies olisi halunnut vain seksiä. Voi olla, että hän oli oikeasti myös muutenkin kiinnostunut sinusta ja viihtyi seurassasi. Oikeampi otsikko ehkä olisi ollut "tapailemani mies halusikin myös seksiä".

Ei se apn seura paljoa painanut kun poistui vessaan.

Vierailija
26/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies löytää sitten sopivan kumppanin, jolla samanlaiset ajatukset seksistä. 

Vierailija
27/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan normaalia haluta seksiä ihmisen kanssa, josta tykkää. Kaksi viikkoa on aika pitkä aika pidellä kädestä. Olen nainen. 

Hanki dildo. Pystyt pitelemään kädestä vaikka vuoden .

Mulla on. Mulla ei ole tarvetta kädestäpitelysuhteelle, eli mies on mulle totaalisen väärä jos haluaa pidellä vuoden kädestä. 

Vierailija
28/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei haluaisi seksiä kahden viikon tapailun jälkeen, niin ei kyllä suhde jatkuisi. Kuka tuollaisia tv-iltoja jaksaa loputtomiin. 

No siis, haluta saa - mutta jos rupeaa puolivaatimaan seksiä vain kaksi viikkoa tuntemaltaan ihmiseltä, ei kyllä ole kovin fiksu tai ajattelukykyinen tyyppi. 

Yhdenillansuhteet erikseen, niissä pelisäännöt ovat molemmille osapuolille selvät, eikä mitään vedätystä.

Vierailija
29/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kahden viikon jälkeen voi ja pitääkin jo harrastaa seksiä, olen itse nainen ja turhautuisin jos viikkojen tapailun jälkeen mies tahtoisi vaan pitää kädestä kuin oltaisii arkoja teinejä.

Pitää 😂

Tarkka 14 päivää ja sitten seksiä vaikka olisi vain kerran ehditty tavata jossain kahvilassa. Näin pitää toimia ihan sama onko juuri sinä iltana itsellä haluja.

Vierailija
30/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia haluta seksiä tuossa vaiheessa. 

Eihän tuo apn kanssa seksiä halunnut kun meni tyydyttämään itsensä muualle ja jätti apn hengailemaan yksin.

No halusihan. Kävi vain tyydyttämässä paineet pois sitten, kun toinen ei halunnut. 

Vierailija
31/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota. Jos et halua seksiä niin älä hakeudu myöskään suhteeseen. En minäkään halua seksiä joten en deittaile enkä tuhlaa kenenkään aikaa esittämällä että olisi kiinnostunut normaalista parisuhteesta.

Vierailija
32/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi viikkoa serusteltu ja kertaakaan edes yritetty harrastaa seksiä? Ai että. Minä panen aina eka kerralla, ellen pane toista mahdollisuutta en anna, en halua pelata mitään ihme naisten pelejä... Ei se tavara siinä odotellessa parane, jos toinen pihtaa, hänellä on jotain salattavaa...

Tapailtu, ei seurusteltu. Jos oikeasti välittää, voi odottaa siihen asti, että toinenkin on valmis. Jos alkaa tuolla tavalla painostamaan, ainakin mulle tulee tunne, että haluaa vain seksiä. Paska olo. AP

Vierailija
33/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi vähän sama mutta miehen kanssa, oltiin tapailtu viikko ja menin miehelle yökylään, koetin ottaa suihin siinä tv:tä katsellessa ja mies työnsi pois niin  että tipuin lattialle! Lähdin samantien kotiin ja laittoi perään jotain itkuhymiö-viestejä että "tykkää" minusta mutta "yllätin " hänet. No voi nyyh!

Ilmoitin etten ala katsella miestä jolla on tuommoiset estot. Jumalauta, kaikki muut miehet olisivat olleet innoissaan yllätyssuikkarista!

Vierailija
34/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole kunnioittavaa harrastaa seksiä nopeasti. Haluan tuntea naisen paremmin. En vain pantavana lihana.

Vierailija
35/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, turhaan tunnet itsesi likaiseksi. Se mieshän se oli!

Ja täällä jotkut ihmettelee, että miten niin ei seksiä. Ei todellakaan tarvitse hypätä tekemään sitä kenen tahansa kanssa.

Olen pari viikkoa tapaillut miestä. Olen seksuaalinen ja puutteessa jne, mutta siltikin on edetty hissukseen enkä halua hypätä sänkyyn vaan sen takia, että nyt panettaa kovasti. Mies kunnioittaa mua täysin. Hän sanoikin, että on ihanaa, että ollaan rakenneltu suhdetta jotenkin kauniisti ja puhtaasti.

Vierailija
36/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei haluaisi seksiä kahden viikon tapailun jälkeen, niin ei kyllä suhde jatkuisi. Kuka tuollaisia tv-iltoja jaksaa loputtomiin. 

No siis, haluta saa - mutta jos rupeaa puolivaatimaan seksiä vain kaksi viikkoa tuntemaltaan ihmiseltä, ei kyllä ole kovin fiksu tai ajattelukykyinen tyyppi. 

Yhdenillansuhteet erikseen, niissä pelisäännöt ovat molemmille osapuolille selvät, eikä mitään vedätystä.

Itse olisin ollut heti messissä mukana. En lähtisi yökylään vain telkkaria katsomaan. 

Vierailija
37/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi viikkoa on todella lyhyt aika tutustua ihmiseen.

Enemmän sitä on viettänyt aikaa työkavereiden kanssa.

Entä jos uusi tuttavuus valehtelee käyneensä sukupuolitautitestissä?

Siihen sanottaisiin vain, että mitäs niin nopeasti aloit harrastamaan seksiä.

Toisaalta sanotaan, että pitäisi antaa ihmisille mahdollisuus vaikka ei ulkonäkö ensin miellytäkään. Eihän minun tee mieli seksiä ihmisen kanssa 2 viikon jälkeen, jonka ulkonäkö ei siinä vaiheessa vielä voi miellyttää, koska en häntä tunne.

Jos taas meen ulkonäkö edellä, ne joiden kanssa haluaisin seksiä 2 viikon jälkeen, 90% miehistä karsiutuu samantien pois.

Niin totta valitettavasti: kuumien miesten kanssa haluaa seksiä heti, vähemmän kuumista pitää opetella tykkäämään ja löytää seksikkyys luonteesta ennen kuin seksi alkaa kiinnostamaan.

N39

Vierailija
38/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi viikkoa serusteltu ja kertaakaan edes yritetty harrastaa seksiä? Ai että. Minä panen aina eka kerralla, ellen pane toista mahdollisuutta en anna, en halua pelata mitään ihme naisten pelejä... Ei se tavara siinä odotellessa parane, jos toinen pihtaa, hänellä on jotain salattavaa...

Et sinä naista tarvitse. Sinulle riittää se oksanreikä.

Vierailija
39/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tarviit vähän korkeatasoisempaa seuraa. Miestä, jolla on muutakin kuin seksi korvien välissä. Niitä on harvassa, mutta eiköhän sellainen joskus löydy.

Vierailija
40/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nää kommentit ällöttää mua,nää seksiaddiktit ei tajua että jokaisella on erinlaiset seksuaaliset tarpeet,vaikka teidän seksiaddiktien silmissä onkin "pihtari".

Todella surulliselta on se että ihmiset on ihan eläimiä,seksi sitä ja seksi tätä,,ei edes haluta yrittää tutustua toiseen henkisellä tasolla lähemmin ja kiinnostua muusta kuin onko iso k""li tai tiukka p""lu:/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi