Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies halusikin vain seksiä. Tunnen olevani luuseri, kun en tätä heti tajunnut.

Vierailija
04.09.2021 |

Ollaan pari viikkoa tapailtu, käyty kahvilla ja hänen luona katsottu leffaa. Ajattelin, että kerrankin oon löytänyt miehen, joka oikeasti tykkää olla mun kanssa ja jolla ei ole kiire sänkypuuhiin.

Pyysi mut luokseen yöksi ja sanoi että voidaan vaikka katsoa taas leffaa tai vetäistä pienet sievät. Menin sinne ajatuksella, että pidetään hauskaa ilman takaa-ajatuksia, mutta melkein heti mies alkoi pussailemaan mua. Se tuntu vielä ihan kivalta, mutta hetken päästä alkoi painamaan elintään mun reittä vasten ja kysyi, että haluaisinko. Sanoin ei, mutta mies ei lopettanut vaan kertoi, että oli ihan mua varten ostanut kortsujakin. Sanoin, että en vielä halua. Ei ymmärtänyt lopettaa edes heti. Lopulta sanoi, että menee sitten runkkaamaan vessaan. Mulla oli niin paska ja likainen olo ja lähdin vain himaan. Oli laittanut jotain *sori jos loukkasin, oot vaan niin seksikäs" -viestejä perään. Voi v*ttu miks kaikki miehet, joihin ihastun osoittautuu tuollaisiksi?

Kommentit (673)

Vierailija
81/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit virheen kun vastasit suukkoon... Mies oletti että portit avautui.

Ap ei tehnyt virhettä. Mies teki. Vaikka kesken yhdynnän pitää voida sanoa toiselle, jos se ei tunnu hyvältä, että lopettaa. Ja sitä pitää myös uskoa. Sairas tapaus, kun noin kiihottuu siitä, kun toinen hangoittelee vastaan.

Vierailija
82/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka ihan oikeasti lähtee ensimmäisen kerran yökylään sillä mielin, että istutaan käsi kädessä ja katsotaan vaan telkkaria. Pakko olla provo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottavuus loppui siihen kohtaan, kun porvoon mies ilmoitti menevänsä vessaan. Mitä iloa joku saa näiden keksimisestä?

Vierailija
84/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko ap, että tuo mies ois voinut raiskata sut? Onneksi pääsit pois ja olet kunnossa! ❤️

Vierailija
85/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haluaisin seksiä varmasti parin viikon tapailun jälkeen mutta jos mies alkaisi hinkata elintään mua vasten ja kysyä haluttaisiko niin kaikki halut kuolisi kyllä siihen paikkaan. Yök.

Vierailija
86/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko ap, että tuo mies ois voinut raiskata sut? Onneksi pääsit pois ja olet kunnossa! ❤️

Miksi olisi voinut, kun kerta meni vessaan? 

Vierailija
87/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni vessaan runkkaamaan HAHAHAHHAHAHA HUUTONAURUT 😆😆😆

Niin, tuon miehen täytyy olla joko todella sairas pervo tai teinipoika. Normaali aikuinen mies kykenee hillitsemään itsensä.

Vierailija
88/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ap:n vika. Mies olisi heti voinut olla rehellinen ja sanoa, että etsii seksisuhdetta. Miksi nuo kahvittelut ensin oli ylipäätään tarpeellisia, jos seksiin sitten painostetaan heti, kun mies on sitä mieltä että nyt on aika edetä? Typerää painostaa, ja sitten suuttua siitä, jos toinen ei halua.

Tinderissä moni nainenkin hakee pelkkää seksisuhdetta, joten ei pitäisi olla mitään syytä esittää suhteen haluamista.

Vierailija
89/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollainen ajatuksenkulku oikein syntyy, että väkisin vängätään? Miten jotkut voivat harrastaa seksiä tilanteessa, jossa toinen on suostunut siihen vain painostuksen alaisena eikä oikeasti halukkaana? Minä kokisin itseni todella fyysisesti kuvottavaksi, mikäli pitäisi painostaa treffikumppani olemaan kanssani intiimisti.

Joskus myös tapailin samankuuloista miestä, johon olin alussa hyvin ihastunut. Ensimmäistä kertaa yökyläillessä hän kuitenkin sinnikkäästi pyrki pussailua pidemmälle, niin että jouduin tosissani tarttumaan hänen käsivarrestaan kiinni kun yritti voimakkaasti työntää kättään housujeni sisään. Hetken ajan hän yritti jatkaa sitä kätensä riuhtomista edemmäs, hoki että "Tykkäät kuitenkin" samalla kun hoin, että "ei nyt, ei, hei lopeta". Sitten lopulta luovutti, nousi sängyltä ja paineli pitkäksi ajaksi vessaan hoitamaan himonsa - tuhahdellen mennessään kuin mikäkin marttyyri.

Ihastumistunteeni kuolivat hyvin äkkiä tämän episodin seurauksena.

Vierailija
90/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka ihan oikeasti lähtee ensimmäisen kerran yökylään sillä mielin, että istutaan käsi kädessä ja katsotaan vaan telkkaria. Pakko olla provo. 

Tässä sinulle uutinen: vaikka olisin lähdössä yökylään sillä mielellä että voisi harrastaa seksiä, niin haluni seksiin kuihtuisi täysin jos miehen lähestymistapa on tuo mikä jonkun äskeisessä viestissä tuli ilmi "kun vastasit suudelmaan niin mies luuli että portit aukesi".

Siinä vaiheessa kun mies sekunninkin luulee minulla olevan joku velvoite antaa hänen tunkeutua kehooni jonkun aiemmin tapahtuneen asian x vuoksi, tiedän että kyseessä on väärä mies minulle. Tuo on sama mentaliteetti, jolla aiemmin raiskaus avioliitossa ei ollut rikos.

Seksissä on minulle kyse siitä, että minä haluan aiheuttaa toiselle hyviä tuntemuksia ja hän minulle. Hyvässä seksissä ei ole kyse siitä, että toinen on halukas panemaan minua vaikka se tuntuisi minusta pahalta.

Ja kyllä, minuun seksi sattuu / tuntuu epämukavalta todella helposti jos en ole kiihottunut ja halukas ja luota toiseen osapuoleen. Eikä tämä ole yhtään harvinaista vaikka naiset eivät sitä julkisesti kerro, koska yhteiskuntamme on päättänyt että ihannenainen on aina valmis ja märkä, ja kaikki muu on epänormaalia.

Vierailija
91/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit virheen kun vastasit suukkoon... Mies oletti että portit avautui.

Ei tehnyt. Suudelma, kiihkeäkään ei velvoita sitä johtamaan seksiin.

Vierailija
92/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi voinut, kun kerta meni vessaan? 

Jos ei olisikaan mennyt runkkaamaan vaan olisi päättänyt väkisin työntyä sisään. Tuossa vaiheessa kun on alkanut hinkkaamaan p*n*stään ap:ta vasten, tää ei ole enää kaukaa haettua. Riski oli minun mielestä todellinen.

Vierailija
93/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu hullulta mennä jonkun tapailutyypin luo yökylään, eikä oleta että olisi seksiä. Minä naisena ainakin olisin todella hämmentynyt, jos mitään ei tapahtuisi.

Vierailija
94/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä ulkomaan löytö?

Vierailija
95/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi nykynaisen kanssa on pelkkä työmaa vailla kiitosta se ei todellakaan ole sen arvoista että sen takia jaksaisi naista palvella kauankin

Vierailija
96/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, turhaan tunnet itsesi likaiseksi. Se mieshän se oli!

Ja täällä jotkut ihmettelee, että miten niin ei seksiä. Ei todellakaan tarvitse hypätä tekemään sitä kenen tahansa kanssa.

Olen pari viikkoa tapaillut miestä. Olen seksuaalinen ja puutteessa jne, mutta siltikin on edetty hissukseen enkä halua hypätä sänkyyn vaan sen takia, että nyt panettaa kovasti. Mies kunnioittaa mua täysin. Hän sanoikin, että on ihanaa, että ollaan rakenneltu suhdetta jotenkin kauniisti ja puhtaasti.

Minä menin sänkyyn ensimmäisenä iltana mieheni kanssa, jonka kanssa ollaan oltu nyt aviossa 28 vuotta, asuttu yhdessä 30. Meillä on yhteiset lapset ja laina. Onko liittomme ruma ja likainen?

Vierailija
97/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu hullulta mennä jonkun tapailutyypin luo yökylään, eikä oleta että olisi seksiä. Minä naisena ainakin olisin todella hämmentynyt, jos mitään ei tapahtuisi.

Tämä tulee sinulle nyt varmasti uutena tietona. Kaikki ihmiset ei ole sama kuin sinä.

Vierailija
98/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentynyt, joo. Pettynytkin on ihan normaalia sisäisesti olla. Vaativa ja ahdisteleva toista kohtaan - ei. Tuollainen kertoo että miehellä ei ole mitään käytöstapoja tai itsehillintää. Mitäs sitten kun ollaan hommissa, naista vaikka sattuu joku asento ja mies ei kuuntele kun sanot "hei seis" vaan työntelee vielä muutamat kun itsestä tuntuu hyvältä?

Jos mies olisi sanonut ap:lle "ymmärrän, haluan sua tosi paljon mutta en sitten jos se ei tunnu susta hyvältä" niin ap:lla ei olisi nyt paska ja likainen olo. Se paska fiilis tulee siitä kun tajuat, että hyvänä tyyppinä pitämäsi mies onkin kiihottuneena elukka, joka ei välitä siitä onko panemisen kohde messissä vai ei kunhan saisi panna.

Vierailija
99/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, turhaan tunnet itsesi likaiseksi. Se mieshän se oli!

Ja täällä jotkut ihmettelee, että miten niin ei seksiä. Ei todellakaan tarvitse hypätä tekemään sitä kenen tahansa kanssa.

Olen pari viikkoa tapaillut miestä. Olen seksuaalinen ja puutteessa jne, mutta siltikin on edetty hissukseen enkä halua hypätä sänkyyn vaan sen takia, että nyt panettaa kovasti. Mies kunnioittaa mua täysin. Hän sanoikin, että on ihanaa, että ollaan rakenneltu suhdetta jotenkin kauniisti ja puhtaasti.

Minä menin sänkyyn ensimmäisenä iltana mieheni kanssa, jonka kanssa ollaan oltu nyt aviossa 28 vuotta, asuttu yhdessä 30. Meillä on yhteiset lapset ja laina. Onko liittomme ruma ja likainen?

Sanot siis ettei toinen teistä halunnut ja toinen painosti. Silloin se on ruma ja likainen etenkin jos tuo meno yhä jatkuu.

Vierailija
100/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollainen ajatuksenkulku oikein syntyy, että väkisin vängätään? Miten jotkut voivat harrastaa seksiä tilanteessa, jossa toinen on suostunut siihen vain painostuksen alaisena eikä oikeasti halukkaana? Minä kokisin itseni todella fyysisesti kuvottavaksi, mikäli pitäisi painostaa treffikumppani olemaan kanssani intiimisti.

Joskus myös tapailin samankuuloista miestä, johon olin alussa hyvin ihastunut. Ensimmäistä kertaa yökyläillessä hän kuitenkin sinnikkäästi pyrki pussailua pidemmälle, niin että jouduin tosissani tarttumaan hänen käsivarrestaan kiinni kun yritti voimakkaasti työntää kättään housujeni sisään. Hetken ajan hän yritti jatkaa sitä kätensä riuhtomista edemmäs, hoki että "Tykkäät kuitenkin" samalla kun hoin, että "ei nyt, ei, hei lopeta". Sitten lopulta luovutti, nousi sängyltä ja paineli pitkäksi ajaksi vessaan hoitamaan himonsa - tuhahdellen mennessään kuin mikäkin marttyyri.

Ihastumistunteeni kuolivat hyvin äkkiä tämän episodin seurauksena.

Yökyläillessä!? Eikä tullut sitten mieleen, että siellä voisi tapahtua jotain muutakin! Kuulostaa jotenkin alhaiselta suostua yökylään, vaikka tietää, että ei aio tehdä mitään....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän