Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Turha itkeä Pekan perään . Pekka pelasi pelinsä väärin .
Totta tämäkin. totta myös se, että hänen lähtönsä kyllä huomaa todella selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi ilmeisesti haluaa lähteä pe. kenelle voitto??? Taaville ei ainakaan.
Siis tietävätkö asukkaat jo tulevasta huutokaupasta? Vai mistä tiedät että Anssi haluaa lähteä?
Anssihan viime viikolla jeesusteli, että hänelle ei ole voitto lainkaan tärkeää ja antaa voiton mielellään sellaisille, jotka sitä enemmän haluavat. Tässä hänellä on nyt mahdollisuus näyttää, tarkoittiko sitä oikeasti.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeeköhän Aki vapaa-ajalla mitään muuta, kuin tuijottaa telkkaria/striimejä ja tupakoi? Puheista olen saanut sen kuvan, että hänellä ei ole mitään muuta elämää työn ulkopuolella.
Mitä se Jassu tekee. Kertomansa mukaan ryyppää ja istuu ravintolassa jos on rahaa.
En ymmärrä, mitä pahaa siinä ravintolassa istumisessa sitten on. Hän näkee siellä ihmisiä ja ystäviään ja viettää sosiaalista elämää. Surullistahan se olisi, jos yksin kotonaan kännäisi. Itse olen Jassulle jopa hieman kateellinen, että hän jaksaa liehua erilaisissa porukoissa ja hänellä on selvästi hyviä ystäviä, jotka viettävät hänen kanssaan jouluja ja isänpäiviä.
Itse ihmettelen erityisesti Jassun budjettia eli miten on varaa? Uutisointien mukaan tuo 24-vuotias eli käytöksestään huolimatta hyvinkin aikuinen on ulosotossa. Lisäksi on nostanut Kelan tukia vilpillisesti. Kuka voi hyväksyä tuollaista käytöstä? Juhlimista ja alkoholia kuuluu riittävän, samoin pikaruokaa. On varaa pitää koiraa ja syöttää sille jauhelihaa ja lohta ja jopa tilata koiralle pihvi. Kampaamokulut tyyliin 600 euroa. Miten ulosotossa oleva voi toimia näin? Ja kuka arvostaa tällaista elämäntyyliä?
Nyt tarkkana. Perusteettomasti ei tarkoita samaa kuin vilpillisesti. Vilpillisyyteen liittyy aina tahallisuus. Perusteettomuuteen ei.
Ulosotossa oleva ihminen voi toimia täsmälleen noin. Ulosotossa on suojaosuus, jonka saa käyttää ihan miten itse haluaa. 600 euron kampaajakulut ovat jotain vääristelyä. Eiköhän tuokin ole liittynyt siihen aikaan, kun ne velat ovat kertyneet. Tässä menee monilla nyt pahasti sekaisin holtiton rahankäyttö ja niiden seurausten kanssa eläminen (menneisyys ja nykyisyys).
Tuo summa on ilmeisesti reväisty siitä, kun Jassu on harmitellut hiustensa huonoon kuntoon menemistä talossa ja sanoi, että jos kaikki rakennepaikkaushoidot yms. tehtäisiin, se maksaisi n. 500. Eli ei tuo mikään säännöllinen kampaajakulu ole, mutta tätä tarkoitushakuista mustamaalaustahan täällä koko ajan harrastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas toi Lasse aloitti tuon jokapäiväisen veetuilun. Eikö sillä ole muuta kuin tuo tapa saada ittensä kuuluville. Raukkamainen, ei hauska.
Tykkään Lassesta .
Tylsä fiilis talossa. Lasse on rasittava, olis jo hiljaa.
Jos tuolla nyt kahvimaitoa ovat vailla, niin Anssi sitä voisi kyllä heille hankkia.
Joi pari lasillista maitoa viikonloppuna, oli sitä mieltä ettei sitä tarvitse säästellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas toi Lasse aloitti tuon jokapäiväisen veetuilun. Eikö sillä ole muuta kuin tuo tapa saada ittensä kuuluville. Raukkamainen, ei hauska.
Tykkään Lassesta .
Minä en.
Anssia äänestävät nuoret kauniit naiset ikähaarukka 20-35v
Vierailija kirjoitti:
Turha itkeä Pekan perään . Pekka pelasi pelinsä väärin .
Turha itkeä Jassun kannattjat. Ilkeilemällä ei voiteta. Aki menee heittämällä voittoon. Ainoa uhka on Anssi, tuskin sekään. Moni Pekan kannattaja äänestää Akia myös minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Lassesta .
Minä en.
Mäkin tykkään. Tykkään kyllä kaikista noista muistakin.
24/7 seuraillen kirjoitti:
Jos tuolla nyt kahvimaitoa ovat vailla, niin Anssi sitä voisi kyllä heille hankkia.
Joi pari lasillista maitoa viikonloppuna, oli sitä mieltä ettei sitä tarvitse säästellä.
Joo tekis jotain mieluummin kuin tuota turhaa läpätystä ja oioioi uiuiuiui joikua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina on alasti suihkussa samaan aikaan kun Lasse on toisessa suihkussa. Lasse ei kylläkään ahdistele tai katsele Jasmiinaa, mutta eikö Jasmiinalla pitänyt olla kuukautisetkin.
Eikö suihkussa voi käydä kuukautisten aikana? Suihkussa on tapana käydä alasti.
Kyllä minä vanha ukko kuolaan kun lössykkä alasti suihkussa. Sen takia en kyllä häntä äänestä.
Vierailija kirjoitti:
24/7:ssa kirjoitti:
Eilen sovittiin, että ruuasta ei valiteta.
Nyt kaikki valittavat.
Maito loppu ja kohta loppuu kahvi. Näyttää olevan taas liian vähän ruokaa.
Ottivatko kaupasta maitoa ja kananmunia kun näytti että 2 kananmunaa jäljellä äskettäin.
Vierailija kirjoitti:
Anssia äänestävät nuoret kauniit naiset ikähaarukka 20-35v
Miksi? Anssin rahojen takiako? Kyllä Taavi ne kauneimmat naiset saa.
Meniskö se niin, että isoveli tarjoo luovuttamisesta jonkun summan, vaikka 5000 euroo.
Ja asukkaat sit nokittaa kuka halvimmalla suostuu luovuttamaan ?
Onhan siellä tyyppejä jotka takuulla tietää ettei voi voittaa, esim. Anssi, Jassu, Taavi.
He kaikki on Akille hävinneet = luovuttamalla sais edes vähä massii. No, Anssi nyt ei välttis sitä tarvii.
Ehkä ei Taavikaan. Akin ei kandee luovuttaa kun on niin hyvin pärjänny äänestyksessä. Mut mites Lasse sitte ? Oisko sillä mahkui ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Lassesta .
Minä en.
Mäkin tykkään. Tykkään kyllä kaikista noista muistakin.
Mä tykkään kyllä Anssista, Taavista ja Akista, muista talossa en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Lassesta .
Tykkään myös, koska suurimman osan ajasta on kuitenkin positiivinen. Vähän hassu ja epävarmakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24/7:ssa kirjoitti:
Eilen sovittiin, että ruuasta ei valiteta.
Nyt kaikki valittavat.
Ottivatko kaupasta maitoa ja kananmunia kun näytti että 2 kananmunaa jäljellä äskettäin.
Pekka sabotoi tahallaan kauppareissua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voin taas jatkaa katsomista kun Pekka on pois talosta. Ja onneksi siellä on Taavi, Aki ja Lasse. Niistä sais joku voittaa. Vielä saisi olla Samir ja Sami paikalla.
Lasse puhuisi yksin, sami vänkäisi kaikkeen vastaan ja loput äijistä olisi hiljaa. Sepä olisi kiinnostavaa katsottavaa.