Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nosh tai Me&I -myyjänä toimiminen!

Vierailija
22.09.2022 |

Onko jollain kokemusta Nosh tai Me&I -vaatteiden myyjänä toimimisesta? Kannattaako se? Minkälaisia summia saitte tienattua? Myittekö vaatteita muualla kuin kutsuilla? Vai miten ostajat teidät löysivät? Tai siis lähinnä pohdin, miten kukaan keksisi pyytää minua mihinkään kutsuille myymään mitään, kun minulla on aika pienet sosiaaliset piirit :D

Toiveissa olisi saada pientä lisätyötä ja lisätuloa hoitovapaalle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö näitä merkkejä kaupassa lainkaan?

Vierailija
2/11 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan tosissasi tämän kanssa? Katsopa YouTubesta vähän videoita vaikka LuLaRoe vaatemerkin myyjistä ja miten heillä on mennyt.

Todennäköisesti kaverit vaan ärsyyntyy etkä saa omiasi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko siihen pitää itse sijoittaa ja paljonko sillä tienaa?

Vierailija
4/11 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista sosiaalisista piireistä ne kutsut kai syntyy ja pointti on pyytää/painostaa kavereita ja tuttavia noita kutsuja järjestämään. Eli itse on työtä tehtävä, eikä kannata odottaa että ihmiset sinua vapaaehtoisesti pyytää esittelemään. Toisaalta jos onnistut luomaan kivan ilmapiirin kutsuille ja ihmiset oikeasti kyseisistä vaatteista pitää, niin homma voi rullata helpostikin.

Kerran olin tuttavan syntymäpäiväjuhlilla ja siellä olikin epävirallisena ohjelmana tuollaisen ketjutoiminnan esittelijä. Alkujaankin oli hieman vaivaannuttavaa, koska en tiennyt asiasta etukäteen ja tilanteessa oli aika vahva painostus siihen, että jotain olisi ostettava. Ikävin oli ehkä kohta, jossa alettiin selvittämään, että kenenkäs luona ne seuraavat kutsut järjestetään eikä kukaan oikein ollut vapaaehtoinen. Eli ainakin hän selkeästi yritti ylläpitää sellaista ketjutusta, että aiemmista kutsuista aina saa jonkun lupautumaan uudet järjestämään. Synttärisankari oli luultavasti myös tuolla tavalla päätynyt kutsut pitämään.

Vierailija
5/11 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole sosiaalinen, hyvin myyntihenkinen eikä ole suurta kaveri- ja tuttavapiiriä, ja paljon seuraajia somessa et tule menestymään verkostomarkkinoinnissa. Hyvin, hyvin pieni joukko menestyy. Muut tekee tappiota.

Vierailija
6/11 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä jutuissa joissa omat sosiaaliset suhteet kaupallistetaan on suuri riski siihen että niitä vähiäkään suhteita ei kohta enää ole. Itse poistan verkostomarkkinoijat kaveripiiristä kokonaan. 

Vierailija
7/11 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omista sosiaalisista piireistä ne kutsut kai syntyy ja pointti on pyytää/painostaa kavereita ja tuttavia noita kutsuja järjestämään. Eli itse on työtä tehtävä, eikä kannata odottaa että ihmiset sinua vapaaehtoisesti pyytää esittelemään. Toisaalta jos onnistut luomaan kivan ilmapiirin kutsuille ja ihmiset oikeasti kyseisistä vaatteista pitää, niin homma voi rullata helpostikin.

Kerran olin tuttavan syntymäpäiväjuhlilla ja siellä olikin epävirallisena ohjelmana tuollaisen ketjutoiminnan esittelijä. Alkujaankin oli hieman vaivaannuttavaa, koska en tiennyt asiasta etukäteen ja tilanteessa oli aika vahva painostus siihen, että jotain olisi ostettava. Ikävin oli ehkä kohta, jossa alettiin selvittämään, että kenenkäs luona ne seuraavat kutsut järjestetään eikä kukaan oikein ollut vapaaehtoinen. Eli ainakin hän selkeästi yritti ylläpitää sellaista ketjutusta, että aiemmista kutsuista aina saa jonkun lupautumaan uudet järjestämään. Synttärisankari oli luultavasti myös tuolla tavalla päätynyt kutsut pitämään.

Kuka oikeasti haluaa tuote-esittelyn syntymäpäiväjuhlille?

Vierailija
8/11 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun monilla on muutenkin taloudellisesti tiukkaa on tuommoinen verkostomarkkinointi ihan vihoviimeinen juttu. Ne tuotteet on yleensä kalliimpia kuin kaupoissa myytävät ja joidenkin kohdalla niistä lähtee kestotilaus pyörimään, eli et voi ostaa vain kerran. Osan kohdalla pitää värväytyä, jotta voi ostaa.

Silloin kun on ylimääräistä rahaa, voi olla ihan hauska juttu ostaa joku tuikkukippo jostain kekkereiltä, mutta nyt ei oikein ole oikea aika sellaiseen.

Vierailija
9/11 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä moinen vaihtuu toivottomaksi,  On kuin yrittäjä toisen yrityksessä omalla yrittäjävastuulla.

Maaperän toivottomalle räpiköinnille mahdollistaa maassamme vallitseva riistäjävalta.

Vierailija
10/11 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä tarkkaan, olet sitten viranomaisten silmissä yrittäjä ja vaikuttaa myös avustuksiin yllättävästi jos joskus tarvitsisit apua, vastaus voi olla että tee enempi hommia, esim. kun sairastut.

Jos ei tarvitse itse siottaa paljoa rahaa niin kannattaa harkita. 

Tee kaikki sopimukset kirjallisena ja lukase myös pikkuprintit tarkkaan.

Helppoa rahaa ne ei tule kuitenkaan olemaan.

Vierailija
11/11 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkkä EI kaikelle verkostomarkkinoinnille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän