Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Loukkaantuiko TAVI kun muut arvostelivat häntä ja meni mököttämään ikkunan eteen? Olin aistivinani rennomman tunnelman Taavin ollessa PK-huoneessa.
Ärsyyntyi taas itseensä kohdistuvasta vitsistä.
Vierailija kirjoitti:
Taavi muistaakseni kertoi että pitää olla hotellissa oliko se 3 pvää. Jotain säätöjä uudessa rivarissa, pikku hommia kai.
Joutuu muuttamaan muuttokuormineen Järvenpäähän kun bb talosta pois.
Eilen sovittiin, että ruuasta ei valiteta.
Nyt kaikki valittavat.
Vierailija kirjoitti:
Aki saa voittaa sellaisena kuin on. Hän ei tarvitse merkkivaatteita, ulkomailta tai purkista hankittua rusketusta, pumpattuja lihaksia tai muutakaan pinnallista ympärilleen. Hänen ei tarvitse länkyttää jatkuvasti, nostaa meteliä tekemisistään tai mollata muita päästäkseen eteenpäin tai suosioon. Hieno ihminen ja hänelle soisin voiton.
En ole rintalihasten asiantuntija, mutta onhan talossa ollut paljon pumpattuja ja ruskettuneita tekoletteineen, eikä se ole herättänyt mitään intohimoja.
Voi että tuo Taavi on rasittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaantuiko TAVI kun muut arvostelivat häntä ja meni mököttämään ikkunan eteen? Olin aistivinani rennomman tunnelman Taavin ollessa PK-huoneessa.
Ärsyyntyi taas itseensä kohdistuvasta vitsistä.
Miksei Taavista vitsailu ole kiusaamista ja muista vitsailu on?
Taas toi Lasse aloitti tuon jokapäiväisen veetuilun. Eikö sillä ole muuta kuin tuo tapa saada ittensä kuuluville. Raukkamainen, ei hauska.
Pekka oli mun suosikki. Pisti itsensä likoon, eikä tarvitse hävetä. Pidin hänen huumoristaan, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni kiinnostus koko ohjelmaan. Toivottavasti Jasmiina ei voita! Turhin ja rasittavin asukas koko kaudella. Lisäksi tuotanto on lellinyt koko ajan, myös äänestyksissä. Hiljattain Jasmiina olisi joutunut äänestykseen neljäntenä, mutta laitettiinkin vain kolme. Samalla logiikalla okisi tänäänkin pitänyt olla kolme häädössä, mutta koska vahvasti äänestyksissä pärjänneet Aki ja Taavi Jasmiinaa vastassa, pitihän se Pekka ottaa neljänneksi. Lisäksi Jasmiinaa suosittu ruutu-ajassa, tavasssa tehdä koosteita, säästetty rangaistuksilta, vaikka lusmunnut tehtävissä, kiusannut ym. Kaikki muut naiset, paitsi Minna, olisivat ansainneet enemmän olla jatkossa. Ja kyllä Pekan olisi pitänyt päästä finaaliviikolle. Ihmettelen niitä äänestäjiä, jotka arvostavat kiusaamista, läyhäämistä, huonoa asennetta, valittamista, ala-arvoista käytöstä jne. eli Jasmiinaa. Missään nimessä ei ansaitse voittoa.
Kyllä Minnaa lukuunottamatta kuka tahansa tän kauden naisista olisi ansainnut olla enemmän finaalissa kuin Jassu. Käsittämätöntä miten alas on vajottu, että ihmiset kannustaa tuollaista käyttäytymistä. Aikuiset ja lapset voivat todellakin huonosti tänä päivänä ja ei mikään ihme.
juuri näin. Miten tuetaan näin huonokäytöksistä naista. Jalat harallaan pyllistelee ja huutaa vittua.
Makumme on huono jos jassua äänestetään.
Kaikkihan tuolla kiroilee, miksi jassu ei saisi?
Taavi toivo finaaliviikosta hauskinta viikkoa niin ei nyt niin lupaavasti hänen osaltaan alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeeköhän Aki vapaa-ajalla mitään muuta, kuin tuijottaa telkkaria/striimejä ja tupakoi? Puheista olen saanut sen kuvan, että hänellä ei ole mitään muuta elämää työn ulkopuolella.
Mitä se Jassu tekee. Kertomansa mukaan ryyppää ja istuu ravintolassa jos on rahaa.
En ymmärrä, mitä pahaa siinä ravintolassa istumisessa sitten on. Hän näkee siellä ihmisiä ja ystäviään ja viettää sosiaalista elämää. Surullistahan se olisi, jos yksin kotonaan kännäisi. Itse olen Jassulle jopa hieman kateellinen, että hän jaksaa liehua erilaisissa porukoissa ja hänellä on selvästi hyviä ystäviä, jotka viettävät hänen kanssaan jouluja ja isänpäiviä.
Itse ihmettelen erityisesti Jassun budjettia eli miten on varaa? Uutisointien mukaan tuo 24-vuotias eli käytöksestään huolimatta hyvinkin aikuinen on ulosotossa. Lisäksi on nostanut Kelan tukia vilpillisesti. Kuka voi hyväksyä tuollaista käytöstä? Juhlimista ja alkoholia kuuluu riittävän, samoin pikaruokaa. On varaa pitää koiraa ja syöttää sille jauhelihaa ja lohta ja jopa tilata koiralle pihvi. Kampaamokulut tyyliin 600 euroa. Miten ulosotossa oleva voi toimia näin? Ja kuka arvostaa tällaista elämäntyyliä?
Nyt tarkkana. Perusteettomasti ei tarkoita samaa kuin vilpillisesti. Vilpillisyyteen liittyy aina tahallisuus. Perusteettomuuteen ei.
Ulosotossa oleva ihminen voi toimia täsmälleen noin. Ulosotossa on suojaosuus, jonka saa käyttää ihan miten itse haluaa. 600 euron kampaajakulut ovat jotain vääristelyä. Eiköhän tuokin ole liittynyt siihen aikaan, kun ne velat ovat kertyneet. Tässä menee monilla nyt pahasti sekaisin holtiton rahankäyttö ja niiden seurausten kanssa eläminen (menneisyys ja nykyisyys).
Vierailija kirjoitti:
Taas toi Lasse aloitti tuon jokapäiväisen veetuilun. Eikö sillä ole muuta kuin tuo tapa saada ittensä kuuluville. Raukkamainen, ei hauska.
Kuittia satelee Lasselta taas.
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina on alasti suihkussa samaan aikaan kun Lasse on toisessa suihkussa. Lasse ei kylläkään ahdistele tai katsele Jasmiinaa, mutta eikö Jasmiinalla pitänyt olla kuukautisetkin.
Eikö suihkussa voi käydä kuukautisten aikana? Suihkussa on tapana käydä alasti.
Vierailija kirjoitti:
Anssi ilmeisesti haluaa lähteä pe. kenelle voitto??? Taaville ei ainakaan.
Siis tietävätkö asukkaat jo tulevasta huutokaupasta? Vai mistä tiedät että Anssi haluaa lähteä?
Jos miettii millainen on hyvä bb-asukas, itse ajattelisin, että se on sellainen, jonkalaisia voisi olla talo täynnä ja sitä olisi viihdyttävää katsoa useita viikkoja. Jos laitetaan talo täyteen Akeja tai Taaveja tai Ansseja, en jaksaisi katsoa paria viikkoa kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti Jassu on vissiin suihkussa käynyt niinkun pojatkin uikkarit päällä nyt hän seisoo alasti Lassen vieressä. Lasse oli vaikee näkönen ja koitti olla vilkasematta
Kyllä JAssu on siellä ennenkin alasti kylpenyt. Samoin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeeköhän Aki vapaa-ajalla mitään muuta, kuin tuijottaa telkkaria/striimejä ja tupakoi? Puheista olen saanut sen kuvan, että hänellä ei ole mitään muuta elämää työn ulkopuolella.
Mitä se Jassu tekee. Kertomansa mukaan ryyppää ja istuu ravintolassa jos on rahaa.
En ymmärrä, mitä pahaa siinä ravintolassa istumisessa sitten on. Hän näkee siellä ihmisiä ja ystäviään ja viettää sosiaalista elämää. Surullistahan se olisi, jos yksin kotonaan kännäisi. Itse olen Jassulle jopa hieman kateellinen, että hän jaksaa liehua erilaisissa porukoissa ja hänellä on selvästi hyviä ystäviä, jotka viettävät hänen kanssaan jouluja ja isänpäiviä.
Jassu kavereineen menevät juhlimaan ja jatkoille Väiskin luo jonka vaimo yrittää nukkua kun porukka juhlii. Menevät Väiskin saunaan tupakoimaan. 13 tonnin vuositulot ollu Jassulla ja elää tuhlaavaista elämää. Jospa hällä joku ns lisätienesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos miettii millainen on hyvä bb-asukas, itse ajattelisin, että se on sellainen, jonkalaisia voisi olla talo täynnä ja sitä olisi viihdyttävää katsoa useita viikkoja. Jos laitetaan talo täyteen Akeja tai Taaveja tai Ansseja, en jaksaisi katsoa paria viikkoa kauempaa.
Aki ja Anssi menee klo 21 nukkumaan ja ovat hiljaa ja seinänvierustella paitsi kisoissa ja haasteissa osallistuu.
Turha itkeä Pekan perään . Pekka pelasi pelinsä väärin .