Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
94001/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Pekka, kun toit ohjelmaan eloa ja positiivisuutta. Itse positiivisena ihmisenä tykkäsin sinusta. Loppuporukka rauhassa istuu ja miettii, miten saisi ajan kulumaan, pitkä viikko tulossa.

Vierailija
94002/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli jos bb voitetaan ulkonäöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
94003/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka käyttäytyi studiossa ihan ok, ei mitään ylimääräisiä elkeitä. Ikävä Pekkaa. Melkein kyyneleet tulee. 

Ok. Jos pekka oli ihan perusPekka talossa niin jos olis vielä ollu ylimääräset elkeet niin....ristus sentään!

Vierailija
94004/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina puhuu että ensi maanantaina herää krapulaisena . Taavi ja Lasse puhuvat että pitää alkaa järjestelemään asioita . Niin erilaiset näkemykset .

Taavi ja Lasse ovat käytännössä kodittomia, joten kyllä siinä on vähän pakko alkaa hoitamaan asioita. Jassulla ei ole samanlaista tarvetta, koska kuviot jatkuvat samanlaisena kuin ennen taloa. 

Jos näin  menisi BB-taloon tulisi seuraavaksi hankkia 15 koditonta, tai hätämajoituksessa olevia..

Käytännössä kumpikaan ei ole kodittomia. Koti se on vaikka asuisi vanhempien kanssa saman katon allakin. Taavilla on uus kämppä valmistunut lokakuussa, joten ei muuta kun kamat sisään. Ei se käytännössä koditon ole.

Vierailija
94005/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi olisi joutanut ulos jo viikkoja sitten. Mitä on tuonut taloon? Vaikuttaa todella ylimieliseltä ja kireältä päsmäröijältä.  Imperiumsalaliittojakin viljeli ja itse  lietsoi muita toisiaan vastaan eli manipuloija ja myös  kiusaaja. Toki hetkittäin on näyttänyt inhimillistä puoltaankin. Kaikkiaan on tullut vaikutelma hyvin ristiriitaisesta 40-vuotiaasta. Ei olisi ansainnut finaaliviikkoa. Toivottavasti ei voita, paitsi jos vastassa Jasmiina.  Miksi äänestäjät kannattavat kiusaajia?

Vierailija
94006/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeeköhän Aki vapaa-ajalla mitään muuta, kuin tuijottaa telkkaria/striimejä ja tupakoi? Puheista olen saanut sen kuvan, että hänellä ei ole mitään muuta elämää työn ulkopuolella.

Mitä se Jassu tekee. Kertomansa mukaan ryyppää ja istuu ravintolassa jos on rahaa.

En ymmärrä, mitä pahaa siinä ravintolassa istumisessa sitten on. Hän näkee siellä ihmisiä ja ystäviään ja viettää sosiaalista elämää. Surullistahan se olisi, jos yksin kotonaan kännäisi. Itse olen Jassulle jopa hieman kateellinen, että hän jaksaa liehua erilaisissa porukoissa ja hänellä on selvästi hyviä ystäviä, jotka viettävät hänen kanssaan jouluja ja isänpäiviä. 

Mun mielestä baareissa vapaa-ajan viettäminen on aika surkeaa touhua.

"sosiaalista elämää" heh, joo, kai sitten kaikilla baareissa luuhaavilla deekuillakin on paljon sosiaalista elämää.

Vierailija
94007/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka puuttuu tuolta. Aivan olennainen ihminen oli tuolla. Jäi iso aukko. Kukaan muu lähtijöistä ei oo tehnyt sitä että jäin kaipaamaan hyvin paljon. joo kyllä Pekka hieman ärsytti välillä ja Pekan ansiosta ostan välillä villikalaa. Hyvää on. 

Vierailija
94008/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassulla on koira ja pitää huolta siitä ja ulkoiluttaa. On 24 vee, vielä ehtii kehittyä. Itse en tuossa iässä ajatellut kun itseäni vaikka oli poikaystäväkin. 

Vierailija
94009/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeeköhän Aki vapaa-ajalla mitään muuta, kuin tuijottaa telkkaria/striimejä ja tupakoi? Puheista olen saanut sen kuvan, että hänellä ei ole mitään muuta elämää työn ulkopuolella.

Mitä se Jassu tekee. Kertomansa mukaan ryyppää ja istuu ravintolassa jos on rahaa.

En ymmärrä, mitä pahaa siinä ravintolassa istumisessa sitten on. Hän näkee siellä ihmisiä ja ystäviään ja viettää sosiaalista elämää. Surullistahan se olisi, jos yksin kotonaan kännäisi. Itse olen Jassulle jopa hieman kateellinen, että hän jaksaa liehua erilaisissa porukoissa ja hänellä on selvästi hyviä ystäviä, jotka viettävät hänen kanssaan jouluja ja isänpäiviä. 

Onpa ihailtavaa, kun nuori ihminen istuu ravintolassa ryyppäämässä. Samalla pilaa terveytensä alkoholilla ja tupakalla. Wau hienoa Jassu.

Vierailija
94010/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki saisi voittaa raha menis oikealle henkilölle.

Vai onko jo vuoro naisen??

Jasmiinan😋

Vierailija
94011/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuo J raukka, kun se vetää ruokaa naamaansa. "Ruoka on minulle tosi tärkee".

Vierailija
94012/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Aki oo äänestyksissä nyt selkee voittajasuosikki ? On muita vastaan pärjännyt paitsi Lasse on mahdollinen haastaja.

Vierailija
94013/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi taas äreänä aamusta.

Vierailija
94014/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopolle ei voittoa.

Vierailija
94015/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi ottaa kyllä kovin henkilökohtaisesti kaikki pienetkin moitteet. 

Vierailija
94016/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki saa voittaa sellaisena kuin on. Hän ei tarvitse merkkivaatteita, ulkomailta tai purkista hankittua rusketusta, pumpattuja lihaksia tai muutakaan pinnallista ympärilleen. Hänen ei tarvitse länkyttää jatkuvasti, nostaa meteliä tekemisistään tai mollata muita päästäkseen eteenpäin tai suosioon. Hieno ihminen ja hänelle soisin voiton.

Tämä on minusta jotenkin omituista, että Akin ansaitsee voiton olemalla aito oma itsensä, mutta sitten esimerkiksi Jassua haukutaan, vaikka hänkin on täsmälleen oma itsensä. Enkä ihan ymmärrä, miksi nykyään olisi jotenkin ihailtavaa, ettei ole käynyt ulkomailla tai kuntosalilla. Juu, ei kaikkien tarvitse, mutta nuo ovat nykyään kaikkien saatavilla olevia juttuja, joten en nyt näkisi pinnallisena ketään tuollaisen perusteella. 

Vierailija
94017/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsää...

Vierailija
94018/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jassulla on oksettava tapa syödä , mussuttaa suu auki ja puhuu ruoka suussa

Vierailija
94019/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen erityisesti Jassun budjettia eli miten on varaa? Uutisointien mukaan tuo 24-vuotias eli käytöksestään huolimatta hyvinkin aikuinen on ulosotossa. Lisäksi on nostanut Kelan tukia vilpillisesti.  Kuka voi hyväksyä tuollaista käytöstä? Juhlimista ja alkoholia kuuluu riittävän, samoin pikaruokaa. On varaa pitää koiraa ja syöttää sille  jauhelihaa ja lohta ja jopa tilata koiralle pihvi. Kampaamokulut tyyliin 600 euroa. Miten ulosotossa oleva voi toimia näin? Ja kuka arvostaa tällaista elämäntyyliä?

Vierailija
94020/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Lassen länkytys taas jatkuu, kuinkas muuten. Tätä viikko vielä. Lassea ei tule ikävä kun bb loppuu. Ollut ärsyttävä tapetti.

Miten niin Lasse on tapetti? Ei todellaakaan ole tapetti, itse pidän Lassesta.

Lasse on kyllä symppis. Ilman lassea talossa olisi aika hiljaista.

Ketju on lukittu.