Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
83981/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo jassukka haluaa vaihtaa, no mites yksipyöräinen?

Vierailija
83982/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki asukkaat sais päästä finaali viikolle. Ainoastaan Anssi häätöön. Anssin sisäinen sielu on ruma. Kotia opettelemaan tervettä nöyryyttä ja kasvamaan ihmisenä.

Ihrapallo Jassu sietäisi joutaa häätöön ja ulos talosta! Makaa jatkuvasti kuin virtahepo sohvalla ja valittaa. Ei mitään itsekunnioitusta, kun ihrat roikkuu yli sohvan reunojen ja takapuoli vilkkuu paidan alta. Mikäli kyseessä ei ole sairaus, niin parikymppinen virtahepomaisuus syntyy vain laiskuudesta ja itsekeskeisyydestä. Jassu kuvittelee, että Taavi on yllättäen alkanut lämpeämään hänelle, mutta todellisuudessa Taavi vain pelaa. Taavi ei koskisi pitkällä tikullakaan Jassuun. Se, että Jassu on äänestyksissä tähän asti pärjännyt, kertoo joko BB:n katsojien ala-arvoisesta tasosta (Jassun kaltaisista pissiksistä) tai sairaanloisista katsojista, jotka tykkäävät seurata itsekeskeistä valittajaa, jota pitävät viihteenä.

BB:n voitosta Anssi hyötyisi kaikkein eniten. Voiton myötä hänelle aukenisi uusia ovia julkisuudessa, jossa hän tahtoo olla. Anssi on peli/striimimaailmassa tunnettu nimi, mutta valitettavasti suomalaisuus on usein iso jarru maailman menestykseen. Suomalaiset joutuvat menestyksen eteen tekemään paljon muita enemmän. Anssi osaa käyttäytyä toisin kuin Jassu!

Samaa mieltä! Mua naurattaa kun facessa joukko pissiksiä haukkuu Anssia ja vain siksi että ne kokee Anssin uhaksi Jassulle. Anssin ei tarvii tehdä mitään niin Jassun fanilauma on keksimässä milloin mitäkin, jotta onnistuisivat saattamaan Anssin huonoon valoon ja siten heikentämään hänen mahdollisuuksia voittaa. Kun taas uskallat sanoa jotakin negatiivista Jassusta niin nämä pissikset on joukolla kimpussa lynkkäämassa. Myös ylläpito! Joka vuosi äänestyksessä näiden pissiksien rahat on loppunu kesken... onneksi. Toivon mukaan tänä vuonna käy samoin. Muille äänestäjille vinkiksi kuinka nämä pissikset toimii: He odottaa viimeiselle minuutille ja kun ei enää näytetä äänestys tulosta niin he lähettää kaikki äänet. Tämän takia mm. Ville hyppäsi viime äänestyksessä pohjalta huipulle. Jassun äänestäjät äänesti Villeä ja yritti saada Anssin putoamaan. Jos Jassu voittaisi hän tuhlaisi rahat meikkeihin ja itsensä lisäturvottamiseen. Itse toivon Anssia, Pekkaa tai Taavia voittajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83983/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin miten nopeasti Anssi ja Pekka osasivat vääristellä puheita, kun Akin ja Anssin keskustelu tuli ilmi.

Täytyy olla kokemusta valehtelusta, jos lauserakennetta vaihtamalla saa asiat kuulostamaan ihan erilaisilta.

Aki:Mulla on tarkoitus, että mä, Pekka ja sinä oltaisiin finaalissa.

Anssi:Mulla ihan sama fiilis.

Anssi väitti sanoneensa:Mulle on ihan sama.

Vieläkö täällä jauhetaan samoista asioista ja miten onnistut vääristelemään niin, että saat Pekankin liitettyä tuohon. 

Odotellaan seuraavaksi Jassun ja soijapoikien juonitteluja kaiuttimista, niin saadaan lätkytykset loppumaan. Siellä ei kukaan ole toistaan pulmusempi.

Pekka toisti papukaijamaisesti Anssia, että Anssi olisi sanonut Akille kommentiksi, että "Elä kehtoo". Vaikka kaikki ihan hyvin kuuli, ettei mitään sellasta sanonut. Eli lähti vakuuttelemaan Anssin valhetta

Vierailija
83984/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassuhan vois laittaa sen vaaleen punaisen ballerinapuvun kun menee naimisiin Akin kanssa  : ))))))))))))))))))

Vierailija
83985/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasselle ei kelpaa Anssin eilen leipomat kaurakeksit.

Pelkää varmaan että ovat liian hyviä ja joutuu kehumaan.. harmittaa tietysti kun muut kehuvat, harmitti niin oivasti kun Taavi kehui Anssin puuroa tuossa taannoin.. en tiedä mikä lassella on Anssia vastaan. Anssi sentään tunsi morkkista antaessaan Lasselle yhden häätöpisteen.

Mitä hittoa nyt taas?! Lassehan sanoi, että ei halua kahvin kanssa koskaan mitään ns. kahvileipää. 

Vierailija
83986/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys, että Jassu ei tykkää lajistaan kun näki opetusvideon.

Vierailija
83987/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä teksti Pekalla on opeteltavana?

Vierailija
83988/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bb sivuilla nyt nähtävissä se kuulutus!

Taavi: Näin ei pidä missään nimessä pelata tätä peliä.

Samir: Tuossa Aki kertoi kenelle ei anna pisteitä missään nimessä.

Jassu: Aki ja Lassen tiesi mutta että Aki mukana siinä.

= Sunnuntaina Aki on häädössä.

Vierailija
83989/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ällöä tuo nelikymppisen kuolaus nuoren tanssinopettajan perään. Lassen ymmärrän, kun samaa ikätasoa.

Minäkin olen Jassu fani ja kateellinen kun miehet kuolaa näkemänsä naisen perään. 😄😄😄😄😄😄

Vierailija
83990/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oo jassukka haluaa vaihtaa, no mites yksipyöräinen?

Eiköhän Jasmiina mene tanner tömisten kohta pk-huoneeseen raivoamaan ja itkemään "nyyhnyyh ei ollu isääkään", ja saa vapautuksen tehtävästä. Sehän on päässyt luistamaan joka viikko tehtävästä jollain verukkeella.

Vierailija
83991/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tuon Taavin tehtävän. Pitää ulkomuistista maalata Huuto-taulu. On saanut kuvan taulusta ja saa harjoitella. Tämä olisi kiva ja rentouttava laji.

Vierailija
83992/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse ollut kasvissyöjä siitä asti kun sanot tuli taloon, hyvin voisi syödä lihaa.. ja varmaan sitä bb jälkeen syökin

Vierailija
83993/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

” Toi on just se esimerkki miten tätä peliä ei missään nimessä saa pelaa”, Taavi sanoo painokkaasti.

“Akin kommentista pysty lukee heti sen, että ketä hän ei missään nimessä ikinä nimeä”, Samir sanoo.”

En nyt ymmärrä yhtään mikä juttu, tottakai tuolla talossa annetaan häätöääniä niille kenen kanssa ei viihdytä ja ketkä tuolta halutaan ulos, millä tavalla siis on väärin vaikkapa se ettei Aki anna ääniä Pekalle ja Anssille? Ei antanut Juhanillekaan, eikä Taavikaan anna Lasselle. Se että puhuivat keskenään kenen kanssa olis kiva olla finaalissa ei ole juonimista.

Ei tietenkään anna "kavereille" ääniä, mutta kun siitä ei saa puhua ääneen! Kuinka vaikea sitä on ymmärtää? Tuo nimenomaan on juonimista.

Vierailija
83994/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin miten nopeasti Anssi ja Pekka osasivat vääristellä puheita, kun Akin ja Anssin keskustelu tuli ilmi.

Täytyy olla kokemusta valehtelusta, jos lauserakennetta vaihtamalla saa asiat kuulostamaan ihan erilaisilta.

Aki:Mulla on tarkoitus, että mä, Pekka ja sinä oltaisiin finaalissa.

Anssi:Mulla ihan sama fiilis.

Anssi väitti sanoneensa:Mulle on ihan sama.

Ja ensin väitti sanoneensa, että "Elä kehtoo". Kunnes BB laittoi äänitteen uudestaan pyörimään ja sitten Anssi alkoi hokemaan, että sanoi "MullE on ihan sama" jne

Miltähän Akista tuntui, Anssi pesi kätensä ja jätti vain Akin bussin alle. Toivottavasti ei mennyt läpi.

Ei Aki mitään bussin alle heittoa huomannut, palvonut Anssia ihailevin katsein koko päivän ja kiikuttanut pommia Jassun syliin kun tämä antoi häätöpisteet Anssille.

vei pommin Anssille loppua kohti, vaarallista

Vierailija
83995/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätys, että Jassu ei tykkää lajistaan kun näki opetusvideon.

Mikä mättää. Eikö keijukainen olisi hyvä tuossa. 🙈

Vierailija
83996/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijat nimeää Anssia ja Pekkaa, Lasse halusi jo ekana pois A ja P:n, halusi että laitetaan häätöön keltaiset, Laura L yritti muuta mutta ei käynyt. Pan hiven Lasse. 

Vierailija
83997/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan asijoista ei pidä puhua.

Jasmiina tuskin välittää onko työpaikkaa vai ei.  Eikös hän usko itse voittavansa.  Palstallahan on "hehkutettu," että on tuotannon suosikki.  Eihän tuotanto voi sitten suosikkiaan heitteille jättää.  😉

Vierailija
83998/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassuhan vois laittaa sen vaaleen punaisen ballerinapuvun kun menee naimisiin Akin kanssa  : ))))))))))))))))))

Jos Aki kehtoo mennä vihille Jassun kanssa kun nauroi sen prinsessapuvulle.

Vierailija
83999/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä Anssi ei tee tuota shuffle-lajia? Sanoi opetelleensa youtubesta nuo liikkeet jo aiemmin ja näytti sujuvan ihan hyvin. Jassu voi siirtyä kortinheittäjäksi.

Vierailija
84000/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa kun ruma Jassu kattoo mölönä kun poikien kehuma nätti tyttö opettaa askelia. Mölö vaan marisee mä en osaa. Siinä meidän ballerina. Kuolen nauruun.

Kiitos päivän nauruista 😄

Ketju on lukittu.