Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
AkiAnssiPekka ulos kirjoitti:
Joo, Villelle tais eka pommi pamahtaa.
Kaikki muut reilusti osallistuivat pommin kierrätykseen, paitsi ruokaa "laittava" Anssi ja makuuhuoneessa loisivat Aki ja Pekka.Kyllä Anssi sai pommin ja laittoi useesti eteenpäin.
2 kertaa!! Seurasitko pommin räjähdystä? Jassu sanoi jollekin, että "ensimmäisen kerran annoit Anssille", johon Anssi totesi "toisen kerran".
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin miten nopeasti Anssi ja Pekka osasivat vääristellä puheita, kun Akin ja Anssin keskustelu tuli ilmi.
Täytyy olla kokemusta valehtelusta, jos lauserakennetta vaihtamalla saa asiat kuulostamaan ihan erilaisilta.
Aki:Mulla on tarkoitus, että mä, Pekka ja sinä oltaisiin finaalissa.
Anssi:Mulla ihan sama fiilis.
Anssi väitti sanoneensa:Mulle on ihan sama.
Vieläkö täällä jauhetaan samoista asioista ja miten onnistut vääristelemään niin, että saat Pekankin liitettyä tuohon.
Odotellaan seuraavaksi Jassun ja soijapoikien juonitteluja kaiuttimista, niin saadaan lätkytykset loppumaan. Siellä ei kukaan ole toistaan pulmusempi.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa koko ketjua lukea läpi, enkä ehdi nyt seuraamaan bb:a mutta eikö se pommi räjähdä tiistaina?
Räjähti jo. Maanantaina klo 14 kuten eilen jo etukäteen katsojille kerrottiin.
Vierailija kirjoitti:
Kolahti korvaan kun pohtivat näitä häätöjä niin Anssi sanoi mieluummin ens viikolla että ei v... u jaksais Oulussa tehä kiekkaa.
Luulisi äkkiä hyppäävän koneeseen ja lentävän katsomaan perhettä.
Siinä se oma itsekkyys paljastui.
Juu kyllä. Kestäähän se lento Ouluun peräti 50 minuuttia, ei niin pitkän matkan takia viitsi lapsia mennä katsomaan kun voi jäädä Helsinkiin baariin.
Nyt näyttää kyllä irstaalta.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin kiusallista tää valitus, että Anssi, Pekka ja keskustelun ilmiannon myötä Aki - pelaa. No pelaa ja pelaa, niin kuin ihan joka ikinen muukin tuolla, omalla tavallaan. Kun ulkona puhuivat, että tuo ei ole sallittua, niin ihan samaa liittoutumista niiiiiin vahvasti on Taavilla, Lassella ja Jassulla omat juttunsa, joita puitu ja rakenneltu vähän suljetummin. Ja kun Samir sanoi, että Akin puheesta sai nyt karusti selville, kelle ei anna ääniä, niin sama juttuhan se on näillä muilla. On oiekasti tekopyhää väittää, ettei täällä ole kuppikuntia ja liittoumia, joiden mukaan toimitaan. Ja osalla porukalla ollut ihan alusta asti selvää, ketä äänestäävät ja kenen eivät ainakaan halua jatkavan. Joo, ymmärrän, että taktiikoista ei saisi puhua ääneen, mutta tuotantokin kyllä tajunnee ja näkee, että sitä on koko ajan eri tasoilla ollut jo alusta asti. On turrha yrittää pukea tiettyä "pelaamista" pahikseksi ja toisenlaista hyvikikseksi. Reilu meininki tästä eteenpäin. Kaikkihan tuolla yrittää itse pysyä ja äänestysperusteet kaikilla on jotkut.
Taavi ei ole muuta pisteitä antaessaan puhunutkaan kuin Pekan imperiumi ja Anssin epäluotettavuus, kappas vain Lassekin antanut lähinnä pisteitä Anssille ja Pekalle, joten näillä kahdella soijapojalla ei ole kyllä mitään oikeutta arvostella ketään.
Tulee myötähäpeä kun Aki matkii ja tarkkailee Anssia koko ajan. Polttaa tupakantumpin nykyään samaan tyyliin 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin miten nopeasti Anssi ja Pekka osasivat vääristellä puheita, kun Akin ja Anssin keskustelu tuli ilmi.
Täytyy olla kokemusta valehtelusta, jos lauserakennetta vaihtamalla saa asiat kuulostamaan ihan erilaisilta.
Aki:Mulla on tarkoitus, että mä, Pekka ja sinä oltaisiin finaalissa.
Anssi:Mulla ihan sama fiilis.
Anssi väitti sanoneensa:Mulle on ihan sama.Ja ensin väitti sanoneensa, että "Elä kehtoo". Kunnes BB laittoi äänitteen uudestaan pyörimään ja sitten Anssi alkoi hokemaan, että sanoi "MullE on ihan sama" jne
Miltähän Akista tuntui, Anssi pesi kätensä ja jätti vain Akin bussin alle. Toivottavasti ei mennyt läpi.
Ei Aki mitään bussin alle heittoa huomannut, palvonut Anssia ihailevin katsein koko päivän ja kiikuttanut pommia Jassun syliin kun tämä antoi häätöpisteet Anssille.
Pojilla kulli seisoo kun katsovat hottia tanssiopettajaa, kehuvatkin koko ajan. Rasvalanne ajattelee puolestaan, että oppii tanssin sohvalla istumalla itsekseen.
Vitsi tuota Pekan motoriikkaa. Taitaa olla jotain neurologista häikkää...
Vierailija kirjoitti:
Tulee myötähäpeä kun Aki matkii ja tarkkailee Anssia koko ajan. Polttaa tupakantumpin nykyään samaan tyyliin 🙈
Siis tupakan 😁😁
Mua naurattaa kun ruma Jassu kattoo mölönä kun poikien kehuma nätti tyttö opettaa askelia. Mölö vaan marisee mä en osaa. Siinä meidän ballerina. Kuolen nauruun.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin kiusallista tää valitus, että Anssi, Pekka ja keskustelun ilmiannon myötä Aki - pelaa. No pelaa ja pelaa, niin kuin ihan joka ikinen muukin tuolla, omalla tavallaan. Kun ulkona puhuivat, että tuo ei ole sallittua, niin ihan samaa liittoutumista niiiiiin vahvasti on Taavilla, Lassella ja Jassulla omat juttunsa, joita puitu ja rakenneltu vähän suljetummin. Ja kun Samir sanoi, että Akin puheesta sai nyt karusti selville, kelle ei anna ääniä, niin sama juttuhan se on näillä muilla. On oiekasti tekopyhää väittää, ettei täällä ole kuppikuntia ja liittoumia, joiden mukaan toimitaan. Ja osalla porukalla ollut ihan alusta asti selvää, ketä äänestäävät ja kenen eivät ainakaan halua jatkavan. Joo, ymmärrän, että taktiikoista ei saisi puhua ääneen, mutta tuotantokin kyllä tajunnee ja näkee, että sitä on koko ajan eri tasoilla ollut jo alusta asti. On turrha yrittää pukea tiettyä "pelaamista" pahikseksi ja toisenlaista hyvikikseksi. Reilu meininki tästä eteenpäin. Kaikkihan tuolla yrittää itse pysyä ja äänestysperusteet kaikilla on jotkut.
Tämähän se hupaisaa on. Herraisä Aki pelaa - no niinhän tuo sanoi jo aiemmissa nimeämisissään - pois pahin kilpailija.
Mutta aina se menee niin, että oikeasti ilkeät ihmiset saa tehdä ihan mitä vain, ihmiset kohauttaa vain olkapäitään tai jopa ihailee. Saa nilkkeillä ja rottailla ja ghostata ja ylenkatsoa ja pelata ja klikkiytyä mielin määrin. Ja sitten kun talon sympaattisin ja kiltein tyyppi sanoo pelaavansa, niin hän on 'paholainen'. Ei helevata, tällaisilla kommentoijilla on kyllä suhteellisuudentaju karannut paremmille laidunmaille jo hyvin kauan sitten.
Aki on Jumala ja Vapahtaja ja Jeesus ja Buddhan inkarnaatio ja Messias, koska hänen ansiostaan pääsimme Mölydista eroon. Jos se muista asukkaista olisi ollut kiinni, niin Melluhan huseeraisi tuolla tälläkin hetkellä ja jemmaisi maitoja.
Vähän ällöä tuo nelikymppisen kuolaus nuoren tanssinopettajan perään. Lassen ymmärrän, kun samaa ikätasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi tuota Pekan motoriikkaa. Taitaa olla jotain neurologista häikkää...
😂😂😂 älä muuta sano!
Asukkaissa on potentiaalia :
Taavi on komea ja raamikas. Miesmalli.
Muttei kuvauksellinen, silmät ilmeettömät. Taiteellisuutta.
Anssilla on valokuvaukselliset kasvot. Silmät on karismaattiset samoin ääni on komea. Lauluäänestä tuli Tapio Rautavaara mieleen. Hienosti improvisoi muita!
Pekalla on viihdyttäjän lahja. Ja tukka päässä on komea. Upeasti improvisoi ja heittäytyy ja on lisäksi hauska!
Lasse näytti näyttelijän taitonsa. Kerrassaan upea esitys ujona vaimon jättämänä miehenä!! Toivottavasti nähdään lisää vielä. <3
Samir loisti myös näyttelijänä. Upea vartalo ja hiukset ja musikaalinen.
Villellä on lauluääni ja musikaalinen muttei vielä erotu riittävästi. Ikää kun tulee lisään niin ehkä paranee vielä.
Akilla on heittäytymisen lahja tehtävään kuin tehtävään.
Jasmiinalla on hyvä kuuluva ääni. Vielä kun kunniahimoa löytyisi enemmän, niin juontajaksi voisi sopia ja asenne hiukan paranisi.
Upeaa porukkaa!
Täytyy vielä lisätä Noora , joka oli lahjakas räppääjä, harmi vaan kun ei kuultu enempää.
Vierailija kirjoitti:
Lasselle ei kelpaa Anssin eilen leipomat kaurakeksit.
Pelkää varmaan että ovat liian hyviä ja joutuu kehumaan.. harmittaa tietysti kun muut kehuvat, harmitti niin oivasti kun Taavi kehui Anssin puuroa tuossa taannoin.. en tiedä mikä lassella on Anssia vastaan. Anssi sentään tunsi morkkista antaessaan Lasselle yhden häätöpisteen.
Miksi Anssi ei ota tuota shufflea? Miten ovat jakaneet tehtävät?
” Toi on just se esimerkki miten tätä peliä ei missään nimessä saa pelaa”, Taavi sanoo painokkaasti.
“Akin kommentista pysty lukee heti sen, että ketä hän ei missään nimessä ikinä nimeä”, Samir sanoo.”
En nyt ymmärrä yhtään mikä juttu, tottakai tuolla talossa annetaan häätöääniä niille kenen kanssa ei viihdytä ja ketkä tuolta halutaan ulos, millä tavalla siis on väärin vaikkapa se ettei Aki anna ääniä Pekalle ja Anssille? Ei antanut Juhanillekaan, eikä Taavikaan anna Lasselle. Se että puhuivat keskenään kenen kanssa olis kiva olla finaalissa ei ole juonimista.
Miltähän Akista tuntui, Anssi pesi kätensä ja jätti vain Akin bussin alle. Toivottavasti ei mennyt läpi.