Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Tää on niin kiusallista tää valitus, että Anssi, Pekka ja keskustelun ilmiannon myötä Aki - pelaa. No pelaa ja pelaa, niin kuin ihan joka ikinen muukin tuolla, omalla tavallaan. Kun ulkona puhuivat, että tuo ei ole sallittua, niin ihan samaa liittoutumista niiiiiin vahvasti on Taavilla, Lassella ja Jassulla omat juttunsa, joita puitu ja rakenneltu vähän suljetummin. Ja kun Samir sanoi, että Akin puheesta sai nyt karusti selville, kelle ei anna ääniä, niin sama juttuhan se on näillä muilla. On oiekasti tekopyhää väittää, ettei täällä ole kuppikuntia ja liittoumia, joiden mukaan toimitaan. Ja osalla porukalla ollut ihan alusta asti selvää, ketä äänestäävät ja kenen eivät ainakaan halua jatkavan. Joo, ymmärrän, että taktiikoista ei saisi puhua ääneen, mutta tuotantokin kyllä tajunnee ja näkee, että sitä on koko ajan eri tasoilla ollut jo alusta asti. On turrha yrittää pukea tiettyä "pelaamista" pahikseksi ja toisenlaista hyvikikseksi. Reilu meininki tästä eteenpäin. Kaikkihan tuolla yrittää itse pysyä ja äänestysperusteet kaikilla on jotkut.
Ei kiukuttelua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks noi Lasse ja Taavi noin lapsellisia ettei ne syö Anssin tekemää ruokaa. Lapsellisia pikkupoikia. Kiukutellaan Anssille. Tarvivat tutit.
Taavihan oli syömässä sohvalla ja liikutteli samalla pommia...
Sai pommin moneen kertaan, tulitusta oli..
Kiitti myös Anssia hyvästä ruuasta.Lassen syömistä en seuraillut.
Lasse söi aiemmin Samin eilen tekemää laatikkoa.
Kissa vienyt Lassen kielen?
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin miten nopeasti Anssi ja Pekka osasivat vääristellä puheita, kun Akin ja Anssin keskustelu tuli ilmi.
Täytyy olla kokemusta valehtelusta, jos lauserakennetta vaihtamalla saa asiat kuulostamaan ihan erilaisilta.
Aki:Mulla on tarkoitus, että mä, Pekka ja sinä oltaisiin finaalissa.
Anssi:Mulla ihan sama fiilis.
Anssi väitti sanoneensa:Mulle on ihan sama.
Samaa tehdään täällä.
Sainio sanoi kuvottavaa niin joku väitti että sanoi Minnan olevan kuvottava.
Aivan eri asia haukkua ihmistä kun itse asiaa.
Missäs Jassun prinsessapuku on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jassu hassu nainen silloin kun rupee selittää miksi antaa nimeämispisteet.Alkaa valtava selostus ja haukkuminen.Anssi itsekäs ihminen ja en voi sietää sellaisia ja Sami sitä ja tota.Ketkään muut ei selosta pitkään pk huoneessa kun Jassu.Se on niin todettu aikaa on kun tuo mimmi sinne huoneeseen astuu.Tuotannon pikku lemmikki.
Jep, pitkästyttävää toisten haukkumista oikein luvan kanssa. Tämä nainen rakastaa tuollaista pskanjauhantaa toisista. Sen näkee ihan kaikesta. Joskus Jassulla on hyviä heittoja, tarkkasilmäistä juttua, mutta yhä vähemmän ja vähemmän. Saman toistoa ja sokeutumista omille vioille, kun itse tekee ihan samaa ja pahempaakin.
Juurihan se viimeeksi eilen sanoi livessä muita arvostellessaan että on ihan samanlainen itse. Ainahan se myöntää virheensä suoraan ja muistaa myös sanoa positiivista samalla eikä pelkkä negaa näistä henkilöistä.
pommin kulkutie, Pekalla oli joten Lasse, Ville, Jassu, Anssi, Taavi, Samir, Aki, Taavi, Ville, Lasse, Aki, Taavi Pekka, Lasse Aki, Ville, Samir, Pekka, Lasse, Jassu, Aki, Anssi, Lasse, Pekka, Ville, Aki, Lasse, Pekka, Samir, Aki, Lasse, Pekka, Ville ja Samir kiinni pommissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks noi Lasse ja Taavi noin lapsellisia ettei ne syö Anssin tekemää ruokaa. Lapsellisia pikkupoikia. Kiukutellaan Anssille. Tarvivat tutit.
Lassea en ole nähnyt syömässä. Haluaa olla piikki Anssille. Tekee kiusaa. On edelleen talon v..mäisin imellys.
Anssi teki liharuokaa. Lasse syö kasvisruokaa.
Harjoitteleeko Samir nyt ihan oikein tuolla yksipyöräisellä ajoa kun polkee koko ajan eteenpäin? Eikös tuollaisella vehjeksellä leikkivät usein sahaa edestakaisin lähes paikallaan jolloin voidaan paremmin ylläpitää tasapainoa?
Live edit: Ja just tätä kirjoittaessa alkoikin kai treenata paikallaan ajoa?
On keittiö hommat luistaneet. Kukaan ei ole valittanut kermasta tai juustosta, ja hyvin ovat ruokaa saaneet syödäkseen. Pikkusen Melody yliarvioi oman tärkeytensä. Onhan nuo asuneet useimmat yksin kun ei lapsia ole kukaan ja joutuneet ruokaa tekemään, kuka mitenkin. Akillekin aikuistumisriitti talossa olo, itsenäistyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lassea en ole nähnyt syömässä. Haluaa olla piikki Anssille. Tekee kiusaa. On edelleen talon v..mäisin imellys.
soijapoika kuten Samirkin
Vierailija kirjoitti:
Anssi teki liharuoka lihansyöjille. Lasse on kasvissyöjä. Miksi söisi Anssin liharuokia? Soijapojilla on omat sapuskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jassu hassu nainen silloin kun rupee selittää miksi antaa nimeämispisteet.Alkaa valtava selostus ja haukkuminen.Anssi itsekäs ihminen ja en voi sietää sellaisia ja Sami sitä ja tota.Ketkään muut ei selosta pitkään pk huoneessa kun Jassu.Se on niin todettu aikaa on kun tuo mimmi sinne huoneeseen astuu.Tuotannon pikku lemmikki.
Jep, pitkästyttävää toisten haukkumista oikein luvan kanssa. Tämä nainen rakastaa tuollaista pskanjauhantaa toisista. Sen näkee ihan kaikesta. Joskus Jassulla on hyviä heittoja, tarkkasilmäistä juttua, mutta yhä vähemmän ja vähemmän. Saman toistoa ja sokeutumista omille vioille, kun itse tekee ihan samaa ja pahempaakin.
Katsoppas vähän tarkemmin, ei todellakaan toimi noin.
Mitähän Jassulta on jäänyt vielä julkisuuteen kertomatta omasta elämästä, lähipiiristä, työpaikoista ym. Suuttuu kun toiset ei Utelust huolimatta kaikkea lavertele. Reppana.
Vierailija kirjoitti:
Ville kutsuttiin pk-huoneeseen. Tais napsahtaa kohalle?
Pommi jäi Villelle confirmed.
Kohta kaikki soitetut lasit varmaan vielä hajoavat. Tuotanto joutuu sitten Ikeaan hankkimaan uusia.
Voisi olla sääntö, että lasinsoittoa saisi harjoitella vain tiettyinä aikoina. Ei jaksa tuota kilkatusta. Sen tilalle olisi voitu laittaa vaikka jokin taikatempou, nuorallakävelyä, tulennielentää tai jotain kivempaa sirkustouhua.
En jaksa koko ketjua lukea läpi, enkä ehdi nyt seuraamaan bb:a mutta eikö se pommi räjähdä tiistaina?
Lasselle ei kelpaa Anssin eilen leipomat kaurakeksit.
Kelaa noin klo 14 kohdalle. Taavi syömässä sohvalla