Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Keittiöommat mukavan rauhallisia ja normaalia elämää, kun ei enää ole köökkinatsia vahtaamassa juustosiivuja, eikä kerman käyttöä, maitoahan ei edes saanut kaupasta tuoda.
Ville joutaisi ulos, Villestä en ole tykännyt ollenkaan, en koko aikana. Saamaton lepertelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki asukkaat sais päästä finaali viikolle. Ainoastaan Anssi häätöön. Anssin sisäinen sielu on ruma. Kotia opettelemaan tervettä nöyryyttä ja kasvamaan ihmisenä.
Ihrapallo Jassu sietäisi joutaa häätöön ja ulos talosta! Makaa jatkuvasti kuin virtahepo sohvalla ja valittaa. Ei mitään itsekunnioitusta, kun ihrat roikkuu yli sohvan reunojen ja takapuoli vilkkuu paidan alta. Mikäli kyseessä ei ole sairaus, niin parikymppinen virtahepomaisuus syntyy vain laiskuudesta ja itsekeskeisyydestä. Jassu kuvittelee, että Taavi on yllättäen alkanut lämpeämään hänelle, mutta todellisuudessa Taavi vain pelaa. Taavi ei koskisi pitkällä tikullakaan Jassuun. Se, että Jassu on äänestyksissä tähän asti pärjännyt, kertoo joko BB:n katsojien ala-arvoisesta tasosta (Jassun kaltaisista pissiksistä) tai sairaanloisista katsojista, jotka tykkäävät seurata itsekeskeistä valittajaa, jota pitävät viihteenä.
BB:n voitosta Anssi hyötyisi kaikkein eniten. Voiton myötä hänelle aukenisi uusia ovia julkisuudessa, jossa hän tahtoo olla. Anssi on peli/striimimaailmassa tunnettu nimi, mutta valitettavasti suomalaisuus on usein iso jarru maailman menestykseen. Suomalaiset joutuvat menestyksen eteen tekemään paljon muita enemmän. Anssi osaa käyttäytyä toisin kuin Jassu!
Viimeistä kappaletta lukuunottamatta täyttä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun kello oli tasan 14, se oli mielestäni Anssilla juuri silloin. Mutta jysähti sitten minuutin myöhässä. Hmm...........
Camerat jäljessä
Onks noi Lasse ja Taavi noin lapsellisia ettei ne syö Anssin tekemää ruokaa. Lapsellisia pikkupoikia. Kiukutellaan Anssille. Tarvivat tutit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki asukkaat sais päästä finaali viikolle. Ainoastaan Anssi häätöön. Anssin sisäinen sielu on ruma. Kotia opettelemaan tervettä nöyryyttä ja kasvamaan ihmisenä.
Ihrapallo Jassu sietäisi joutaa häätöön ja ulos talosta! Makaa jatkuvasti kuin virtahepo sohvalla ja valittaa. Ei mitään itsekunnioitusta, kun ihrat roikkuu yli sohvan reunojen ja takapuoli vilkkuu paidan alta. Mikäli kyseessä ei ole sairaus, niin parikymppinen virtahepomaisuus syntyy vain laiskuudesta ja itsekeskeisyydestä. Jassu kuvittelee, että Taavi on yllättäen alkanut lämpeämään hänelle, mutta todellisuudessa Taavi vain pelaa. Taavi ei koskisi pitkällä tikullakaan Jassuun. Se, että Jassu on äänestyksissä tähän asti pärjännyt, kertoo joko BB:n katsojien ala-arvoisesta tasosta (Jassun kaltaisista pissiksistä) tai sairaanloisista katsojista, jotka tykkäävät seurata itsekeskeistä valittajaa, jota pitävät viihteenä.
BB:n voitosta Anssi hyötyisi kaikkein eniten. Voiton myötä hänelle aukenisi uusia ovia julkisuudessa, jossa hän tahtoo olla. Anssi on peli/striimimaailmassa tunnettu nimi, mutta valitettavasti suomalaisuus on usein iso jarru maailman menestykseen. Suomalaiset joutuvat menestyksen eteen tekemään paljon muita enemmän. Anssi osaa käyttäytyä toisin kuin Jassu!
Anssi eikä Jassu kumpikaan ole mitään "osaa käyttäytyä" -tyyppejä.
Ensimmäisenä kaikissa jonoissa ja kaikki-mulle-heti omahyväinenkö on hyvää käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Jassu on niin söpö pinkeissään
Olen yhtä lihava, ja söpöä eisaa tekemälläkään,😂🙄
Kolahti korvaan kun pohtivat näitä häätöjä niin Anssi sanoi mieluummin ens viikolla että ei v... u jaksais Oulussa tehä kiekkaa.
Luulisi äkkiä hyppäävän koneeseen ja lentävän katsomaan perhettä.
Siinä se oma itsekkyys paljastui.
Vierailija kirjoitti:
Onks noi Lasse ja Taavi noin lapsellisia ettei ne syö Anssin tekemää ruokaa. Lapsellisia pikkupoikia. Kiukutellaan Anssille. Tarvivat tutit.
Taavihan oli syömässä sohvalla ja liikutteli samalla pommia...
Sai pommin moneen kertaan, tulitusta oli..
Kiitti myös Anssia hyvästä ruuasta.
Lassen syömistä en seuraillut.
Eikö Daaville maita nauta?? Onko soijapoikia?
Tuo Jassu hassu nainen silloin kun rupee selittää miksi antaa nimeämispisteet.Alkaa valtava selostus ja haukkuminen.Anssi itsekäs ihminen ja en voi sietää sellaisia ja Sami sitä ja tota.Ketkään muut ei selosta pitkään pk huoneessa kun Jassu.Se on niin todettu aikaa on kun tuo mimmi sinne huoneeseen astuu.Tuotannon pikku lemmikki.
Eilen olisin toivonut, että Anssi tai Ville olisi tippunut. Vähiten toivoin Samin tippuvan.
Ville hömö olisi saanut lähteä.
AkiAnssiPekka ulos kirjoitti:
Joo, Villelle tais eka pommi pamahtaa.
Kaikki muut reilusti osallistuivat pommin kierrätykseen, paitsi ruokaa "laittava" Anssi ja makuuhuoneessa loisivat Aki ja Pekka.
Kyllä Anssi sai pommin ja laittoi useesti eteenpäin.
Jassun tukka on kyllä huonossa kunnossa, vähän jopa inhottaa tuo rasvaisuus - onko Jassu laittanut siihen jonkun öljyhoidon tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Odottaako ne, että Melody purjehtii Minnan lailla takaisin ja laittaa kattilat tulille poikasilleen.
Yllätyin miten nopeasti Anssi ja Pekka osasivat vääristellä puheita, kun Akin ja Anssin keskustelu tuli ilmi.
Täytyy olla kokemusta valehtelusta, jos lauserakennetta vaihtamalla saa asiat kuulostamaan ihan erilaisilta.
Aki:Mulla on tarkoitus, että mä, Pekka ja sinä oltaisiin finaalissa.
Anssi:Mulla ihan sama fiilis.
Anssi väitti sanoneensa:Mulle on ihan sama.
Ville kutsuttiin pk-huoneeseen. Tais napsahtaa kohalle?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jassu hassu nainen silloin kun rupee selittää miksi antaa nimeämispisteet.Alkaa valtava selostus ja haukkuminen.Anssi itsekäs ihminen ja en voi sietää sellaisia ja Sami sitä ja tota.Ketkään muut ei selosta pitkään pk huoneessa kun Jassu.Se on niin todettu aikaa on kun tuo mimmi sinne huoneeseen astuu.Tuotannon pikku lemmikki.
Jep, pitkästyttävää toisten haukkumista oikein luvan kanssa. Tämä nainen rakastaa tuollaista pskanjauhantaa toisista. Sen näkee ihan kaikesta. Joskus Jassulla on hyviä heittoja, tarkkasilmäistä juttua, mutta yhä vähemmän ja vähemmän. Saman toistoa ja sokeutumista omille vioille, kun itse tekee ihan samaa ja pahempaakin.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin miten nopeasti Anssi ja Pekka osasivat vääristellä puheita, kun Akin ja Anssin keskustelu tuli ilmi.
Täytyy olla kokemusta valehtelusta, jos lauserakennetta vaihtamalla saa asiat kuulostamaan ihan erilaisilta.
Aki:Mulla on tarkoitus, että mä, Pekka ja sinä oltaisiin finaalissa.
Anssi:Mulla ihan sama fiilis.
Anssi väitti sanoneensa:Mulle on ihan sama.
Ja ensin väitti sanoneensa, että "Elä kehtoo". Kunnes BB laittoi äänitteen uudestaan pyörimään ja sitten Anssi alkoi hokemaan, että sanoi "MullE on ihan sama" jne
Niin. BB-talon telkkarissa olisi pitänyt näkyä atomikello. Lisäksi on otettava huomioon tv:n näyttöpaneelin viive...